MANUAL UTILIZARE FIVE MY9039
pg.10
RO
de acceptare a apelului (iconița albastră).
2. Pentru a respinge un apel, culisați cu degetul spre stânga pe butonul de
respingere (iconița roșie).
2.4. Opțiuni în apel
În timpul unui apel, vor fi afișate opțiunile: Difuzor, Sunet oprit, În așteptare,
Finalizare apel.
Dacă serviciul Bluetooth este activat și sunteți conectat la un dispozitiv handsfree,
indicatorul pentru Bluetooth va fi aprins.
1. Difuzor: Pentru a utiliza această funcție, selectați ”Difuzor”, va apare o bară
neagră. Pentru a opri funcția, selectați din nou, iar bara se va decolora. Bara de
stare va afișa iconița atunci când este activată funcția.
2. Sunet oprit: Pentru a opri sunetul conversației din partea dumneavoastră,
selectați ”Sunet oprit”, va apare o bară neagră. Pentru a opri funcția, selectați
din nou iar bara se va decolora. Bara de stare va afișa iconița atunci când este
activată funcția.
3. Apel în așteptare: Pentru a trece un apel în așteptare, selectați ”Apel în
așteptare” și va apare o bară verde. Pentru a reveni la apel sau pentru a scoate
apelul din așteptare, selectați din nou iar bara nu va fi colorată. Dacă preluați
un apel în timpul unui altui apel, primul apel va fi trecut automat în așteptare.
Bara de stare va afișa această iconiță atunci când un apel este în așteptare.
4. Adăugarea unui apel: Atunci când doriți să introduceți un număr în timpul unui
apel, apăsați ”Adăugarea unui apel”.
5. Primirea unui apel: În timpul unui apel, dacă primiți încă un apel, aveți mai
multe opțiuni:
Să răspundeți la cel de-al doilea apel, iar primul apel va trece în
așteptare. Pentru a comuta între apeluri, apăsați ”Comutare apeluri”.
Dacă nu doriți să întrerupeți apelul aflat în desfășurare,
apăsați ”Finalizare”.
Dacă aveți un apel în desfășurare și unul în așteptare, pentru a finaliza
ambele apeluri, apăsați ”Finalizare tot”.
6. În timpul unui apel, puteți face conferință cu maxim 6 persoane inclusiv
dumneavoastră. Puteți avea de asemenea un apel în așteptare, indiferent de câte
persoane participă la conferință.
Observație: Funcția de apelare în grup poate fi utilizată dacă operatorul de rețea
suportă această funcție sau dacă ați aplicat pentru o astfel de funcție. Contactați
operatorul dumneavoastră pentru mai multe detalii.
2.5. Utilizarea istoricului apelurilor
1. În bara de sus va apare iconița pentru apel pierdut atunci când pierdeți