4
Garanție Panasonic
1. Urmare a condițiilor prezentei garanții, Panasonic sau Centrul său de service autorizat va efectua operațiile necesare de service
asupra produsului fără a percepe contravaloarea pieselor de schimb și a manoperei dacă, în opinia Panasonic, produsul este
considerat ca având defect din fabricație în decurs de (1) an sau (12 luni) („perioada de garanție”) de la data achiziției care apare
pe chitanța de cumpărare.
2. Această garanție se aplică numai produselor Panasonic achiziționate în Australia și comercializate de Panasonic Australia, de
distribuitorii sau dealerii săi autorizați numai acolo unde produsele sunt utilizate și supuse operațiilor de service în Australia sau pe
teritoriile sale. Acoperirea furnizată de garanție se aplică numai operațiilor de service efectuate de către un centru de service autorizat
Panasonic și numai dacă se prezintă o dovadă validă a achiziției la solicitarea de service în condițiile garanției.
3. Această garanție se aplică numai dacă produsul a fost instalat și/sau utilizat în conformitate cu recomandările producătorului (așa
cum apar în instrucțiunile de operare) în condiții de utilizare normală și de îngrijire rezonabilă (în opinia Panasonic). Garanția nu
acoperă deteriorarea, funcționarea defectuoasă sau defectarea rezultată din utilizarea unor tensiuni incorecte, instalare incorectă,
accident, utilizare eronată, neglijență, acumularea de impurități sau praf, abuz, reglarea inadecvată a butoanelor de control de către
client, probleme cu alimentarea la tensiunea de rețea, activități meteo de natură electrică, infestarea cu insecte sau dăunători,
manipularea sau repararea de către persoane neautorizate (inclusiv modificări neautorizate), expunerea la condiții anormale
favorabile coroziunii sau orice obiect sau material străin pătruns în interiorul produsului.
4. Această garanție nu acoperă următoarele articole, cu excepția cazului când eroarea sau defecțiunea au existat la momentul
achiziției:
(a) Articole consumabile
(b) Părți aspectuale
(c) Componentele deteriorate sau uzate
(d) Informațiile stocate pe unitățile de Hard Disk, discuri optice, dispozitive USB, carduri SD, benzi
(e) Probleme de recepție DTV cauzate de antena TV / Cablaj / Priză(e) de perete
5. Anumite produse pot fi furnizate cu hardware de conexiune Ethernet. Garanția pentru aceste produse este limitată și nu va acoperi:
(a) Conexiunea la Internet și/sau DLNA / problemele legate de configurare
(b) Taxele de acces sau alte cheltuieli percepute pentru conectarea la Internet
(c) Software-ul incompatibil sau care nu a fost prevăzut în mod specific în manualul de operare a produsului; și
(d) Orice costuri indirecte sau pe cale de consecință asociate cu utilizarea sau manipularea incorectă a hardware-ului,
conexiunea acestuia la Internet sau orice alt dispozitiv.
6. Pentru a solicita la nevoie service în perioada de garanție, trebuie să efectuați următoarele:
• Contactați Centrul de asistență clienți Panasonic, la numărul 132 600 pentru informații despre Centrul de Service.
• Confirmați timpii de deschidere și acceptare cu Centrul de service autorizat selectat.
• Apoi trimiteți sau duceți produsul la un centru autorizat de service Panasonic, alături de dovada achiziției dumneavoastră.
• Orice cheltuieli de transport și asigurare asociate cu transportul produsului la și/sau de la cel mai apropiat centru de service
autorizat vă revin personal.
7. Garanțiile ofe
rite prin prezentul document nu se extind la și exclud orice costuri asociate cu instalarea, dezinstalarea sau reinstalarea
unui produs, inclusiv costurile legate de montarea, demontarea sau remontarea oricărui ecran (și orice alte activități auxiliare),
livrarea, manipularea, expedierea, transportul sau asigurarea produsului sau a oricărei componente a acestuia sau înlocuirea
acestuia și nu se extind la și exclud orice daună sau pierdere produsă din cauza, pe durata, asociată cu sau corelată cu atare
instalare, dezinstalare, reinstalare sau tranzit.
Centrele autorizate de service Panasonic sunt amplasate în zone metropolitane majore și în majoritatea centrelor regionale din
Australia, dar acoperirea diferă în funcție de produs. Pentru a cunoaște locațiile exacte ale centrelor autorizate de service pentru
produsul dumneavoastră, vă rugăm să apelați Centrul de asistență clienți la 132600 sau să vizitați site-ul nostru web și să utilizați
localizatorul de centre de service.
Pe lângă drepturile dumneavoastră aferente prezentei garanții, produsele Panasonic sunt însoțite de garanții pentru consumatori care,
conform Legii australiene privind consumatorii, nu pot fi excluse. Dacă produsul are o defecțiune majoră, îl puteți respinge și puteți
alege o rambursare sau o înlocuire a produsului sau dacă doriți, puteți alege să păstrați bunurile și să fiți compensați pentru scăderea
valorii acestora. De asemenea, aveți dreptul să solicitați repararea sau înlocuirea produsului dacă acesta este de calitate inacceptabilă,
dacă nu este vorba de un defect major.
Dacă produsul prezintă un defect major care nu poate fi remediat, trebuie să comunicați acest lucru într-o perioadă de timp rezonabilă,
prin contactarea centrului de asistență clienți Panasonic. Dacă defecțiunea produsului nu este una majoră, atunci Panasonic poate
alege să repare sau să înlocuiască produsul și va face acest lucru într-o perioadă rezonabilă de timp de la primirea notificării de la
PREZENTUL FORMULAR DE GARANȚIE ȘI CHITANȚA (SAU O DOVADĂ SIMILARĂ
DE ACHIZIȚIE) SE PĂSTREAZĂ PERMANENT DE CĂTRE CLIENT
Dacă aveți nevoie de asistență privind condițiile de garanție sau orice alte solicitări, vizitați site-ul
Web Panasonic Australia www.panasonic.com.au sau contactați-ne telefonic la 132 600
Dacă telefonați, asigurați-vă că aveți la dispoziție instrucțiunile de utilizare.
Panasonic Australia Pty. Limited
ACN 001 592 187 ABN 83 001 592 187
1 Innovation Road, Macquarie Park NSW 2113