5
RO
PROCEDURE DI MANUTENZIONE
Modelul Presiunea în pompă (Bar/PSI)
10 kW 0,207 / 3
20 kW 0,365 / 5,3
29 kW 0,275 / 4
44 kW 0,337 / 4,9
(vezi fi gurile 18, pagina 3)
A. Buġon de presiune, B. Supapă de preaplin, C. (Modelele
prezentate -10kW, 20kW)
(vezi fi gurile 19, pagina 3)
A. Presometru
DUZA ARZĂTORULUI (modelul 10kW)
1. Demontaţi capacul superior (consultaţi pagina 2).
2. Scoateţi ventilatorul (consultaţi pagina 5).
3. Scoateţi conducta de alimentare cu combustibil ġi conducta
de aer din sistemul duzei arzătorului.
4. Pentru a scoate sistemul arzătorului, rotiţi-l cu ¼ de cerc în
stânga þi trageţi de el în direcţia motorului.
5. Fixaţi hexagonul din plastic în menghină ġi strângeţi-l încet.
6. Scoateţi încet duza arzătorului din cuplajul duzei cu ajutorul
unei chei de 5/8 ţoli.
7. Curăţaţi partea frontală a duzei cu aer comprimat. Acest lucru
va îndepărta toate impurităţile care se găsesc în zona duzei.
8. Verifi caţi dacă garnitura duzei nu a fost avariată.
9. Introduceţi duza în elementul de cuplare, astfel încât să fi e fi xată
în acesta. Rotiţi-o cu 1/3 de cerc, cu ajutorul unei chei tubulare
10. 5/8 ţoli (4,50-5,10 n-m/40-45 inchpounds).
11. Fixaţi sistemul duzei pe suportul arzătorului.
12. Cuplaţi conducta de alimentare cu combustibil ġi conducta
de aer la sistemul duzei.
13. Fixaţi ventilatorul (consultaţi pagina 5).
14. Fixaţi capacul ventilatorului ġi capacul superior.
(vezi fi gurile 20 e 21, pagina 3)
A. Cameră de ardere, B. Eclisa arzătorului, C. Sistemul duzei
arzătorului, D. Furtun de combustibil, E. Furtun de aer
(vezi fi gurile 22, pagina 3)
A. Capul duzei arzătorului, B. Garnitura duzei, C. Fixarea
furtunului de combustibil, D. Fixarea furtunului de aer,
E. Cuplajul reductor al duzei, F. Duza arzătorului
DUZA ARZĂTORULUI (modelele 20/ 29/ 44kW)
1. Demontaţi capacul superior (consultaţi pagina 2).
2. Scoateţi ventilatorul (consultaţi pagina 5).
3. Scoateţi conducta de alimentare cu combustibil ġi conducta
de aer din sistemul duzei arzătorului.
4. Scoateţi cuplajul bujiei din bujia de aprindere.
5. Scoateţi bujia de aprindere din capătul arzătorului, folosind o
cheie de 13/16 ţoli.
6. Scoateţi cele trei ġuruburi cu ajutorul unei chei de 5/6 ţoli ġi
demontaţi capul arzătorului din camera de ardere.
7. Fixaţi capul arzătorului în menghină ġi apăsaţi delicat.
8. Folosind o cheie de 5/8 ţoli, cu grijă, decuplaţi duza de la
capul arzătorului (vezi fi gura 24).
9. Curăţaţi partea frontală a duzei cu aer comprimat. Acest lucru
va îndepărta toate impurităţile care se găsesc în zona duzei.
10. Verifi caţi dacă garnitura duzei nu a fost avariată.
11. Fixaţ
i duza arzătorului în capul arzătorului ġi apăsaţi-o bine
(9,10-12,40 nm/80-110 inch-pounds).
12. Montaţi capul arzătorului pe camera de ardere.
13. Montaţi bujia de aprindere în capătul arzătorului.
14. Montaţi cuplajul bujiei pe bujia de aprindere.
15. Montaţi conducta de alimentare cu combustibil ġi conducta
de aer în capul arzătorului.
16. Fixaţi ventilatorul (consultaţi pagina 5).
17. Fixaţi capacul ventilatorului ġi capacul superior.
(vezi fi gurile 23, pagina 3)
A. Cameră de ardere, B. Capul arzătorului, C. Racordul bujiei de
aprindere, D. Bujie, E. Furtun de combustibil, F. Furtun de aer.
(vezi fi gurile 24, pagina 3)
A. Capul duzei arzătorului, B. Garnitura duzei, C. Fixarea
furtunului de combustibil, D. Fixarea furtunului de aer, E. Capul
arzătorului, F. Duza arzătorului.
ROTORUL POMPEI (Operaţiunile care trebuie
efectuate în cazul blocării rotorului)
1. Demontaţi capacul superior (consultaţi pagina 2).
2. Demontaţi ġuruburile din eclisa din capătul fi ltrului, folosind
cheia de 5/16 ţoli.
3. Scoateţi eclisa din capătul fi ltrului ġi fi ltrele de aer.
4. Demontaţi uruburile din placa pompei, folosind cheia de
5/16 ţoli.
5. Scoateţi placa pompei.
6. Scoateţi rotorul, capsula ġi paletele.
7. Verifi caţi dacă în pompă nu sunt depuneri. Dacă observaţi
depuneri înlăturaţi-le cu aer comprimat.
8. Montaţi capsula ġi rotorul.
9. Verifi caţi poziţia rotorului.Dacă trebuie corectaţi poziţia acestuia
pentru a avea 0,076/0,101 mm în cel mai strâmt loc (vezi fi g.27).
10. Atenţie: Executaţi o rotaţie completă a rotorului pentru a vă
asigura că distanţ
a în cel mai strâmt loc este de 0,076/0,101
mm. Dacă trebuie, reglaţi distanţa din nou.
11. Montaţi paletele, placa pompei, fi ltrele de aer ġi eclisa fi ltrului.
12. Fixaţi capacul ventilatorului ġi capacul superior.
13. Reglaţi presiunea din pompă (vezi pagina 4).
14. Atenţie: Dacă rotorul se blochează în continuare, procedaţi
conform instrucţiunilor de mai jos.
15. Efectuaţi operaţiunile de la punctele 1 – 6 de mai sus.
16. Pe o suprafaţă orizontală puneţi o bucată de hârtie abrazivă
(rugozitate 600). Ġlefuiţi delicat rotorul efectuând patru
opturi pe hârtia abrazivă (vezi desenul 28).
17. Montaţi din nou capsula ġi rotorul.
18. Efectuaţi operaţiunile de la punctele 10 – 12 de mai sus.
(vezi fi gurile 25 e 26, pagina 3)
A.Paleta, B.Placa pompei, C.Filtru intrare aer, D.Eclisă în capătul
fi ltrului, E.Scutul ventilatorului, F.Filtru ieġire aer, G.Rotorul, H.Capsulă.
(vezi fi gurile 27, pagina 4)
A. Ġurubul de reglare a dimensiunii, B. Dimensiunea 0,076/
0,101 mm măsurată cu ġublerul de adâncime, C. Paleta
(vezi fi gurile 28, pagina 4)
A. Hârtie abrazivă
VENTILATORUL
IMPORTANT: Demontaţi ventilatorul de pe axul motorului înainte
de demontarea motorului. Lăsând motorul greu pe ventilator aţi
putea să avariaţi ghintul ventilatorului.
1. Demontaţi capacul superior (consultaţi pagina 4).
2. Cu ajutorul unei chei hexagonale de 2,5 ţoli slăbiţi ġurubul de
strângere care leagă ventilatorul de axul motorului.
3. Scoateţi ventilatorul de pe axul motorului.
4. Curăţaţi ventilatorul folosind o cârpă moale umezită cu
motorină sau diluant.
5. Uscaţi foarte bine ventilatorul.
6. Montaţi ventilatorul din nou pe axul motorului. Fixaţi planul
frontal al butucului ventilatorului paralel cu planul capătului
axului motorului (vezi fi gura 30).
7. Fixaţi ġurubul de strângere pe planul axului. Strângeţi puternic
ġurubul de strângere (40-50 inchpoundś4.5- 5.6 n-m).
8. Montaţi capacul ventilatorului ġi capacul superior.
(vezi fi gurile 29 e 30, pagina 4)
A.Ventilatorul, B.Axul motorului, C.Ġurub de strângere, D.
Amplasaţi în acelaġi plan