Panasonic VLSVN511FX Instrucțiuni de utilizare

Tip
Instrucțiuni de utilizare
Ghid de utilizare a aplicaţiei Video Intercom
Acest document descrie modul de utilizare a aplicaţiei Video Intercom.
Vă rugăm să citiţi acest document împreună cu Instrucţiuni de operare ale
Sistemului dumneavoastră Video Intercom.
Introducere
Puteţi instala aplicaţia [Video Interfon] (aplicaţie Video Intercom pentru telefon inteligent) pe dispozitivele dumneavoastră mobile
şi puteţi utiliza dispozitivele dumneavoastră mobile pentru a accesa caracteristicile monitoarelor dumneavoastră principale
Panasonic.
R Consultaţi pagina 4 pentru informaţii privind pornirea.
R În figurile de mai jos este prezentat modul în care monitorul principal se poate conecta la dispozitivele dumneavoastră prin
Wi-Fi şi prin internet. Ţineţi cont de faptul că este necesar un ruter fără fir pentru a vă conecta dispozitivul mobil la monitorul
principal.
InternetInternet
Internet
Modem
Ruter
fără fir
Dispozitive mobile
Monitor principal
Reţea Wi-Fi
Funcţii principale
R Preluarea apelurilor de la interfon (pagina 9)
R Monitorizarea sunetelor şi a imaginilor de la interfon (pagina 9)
R Primirea notificărilor de la senzorii conectaţi la monitorul principal (pagina 11)
R Deschiderea uşilor prin acţionarea închiderilor electrice conectate la monitorul principal (pagina 11)
R Configurarea monitorului principal pentru a trimite notificări prin e-mail (pagina 12)
Dispozitive compatibile
Următoarele dispozitive sunt compatibile începând din octombrie 2015.
R Sisteme Video Intercom Panasonic
Numere modele VL-SVN511, VL-MVN511
R iPhone şi iPad
iPhone 5 sau versiuni ulterioare, iPad (iOS 7.0 sau versiuni ulterioare)
R Dispozitive Android™
Telefoane inteligente (Android 4.0 sau versiuni ulterioare)
Notă:
R Este posibil ca anumite caracteristici să nu fie disponibile în funcţie de modelul sau de versiunea sistemului de operare a
dispozitivului dumneavoastră mobil.
R Operaţiile şi ecranele pot diferi în funcţie de sistemul de operare al dispozitivului mobil, versiunea sistemului de operare şi
modelul dispozitivului.
R Termenul „dispozitiv mobil” este utilizat în acest document cu referire la orice telefon inteligent sau tabletă compatibile cu
aplicaţia.
2
Introducere
1. Prezentare generală
Prezentare generală
1.1 Prefaţă ...................................................................4
1.2 Informaţii generale privind pregătirea aplicaţiei
[Video Interfon] ....................................................4
1.3 Pornirea aplicaţiei [Video Interfon] ......................6
1.4 Notificări ................................................................8
2. Utilizarea aplicaţiei
Utilizarea aplicaţiei
2.1 Preluarea apelurilor de la interfon .........................9
2.2 Monitorizarea interfonului ......................................9
2.3 Funcţii disponibile în timpul unei convorbiri la interfon
sau al monitorizării ..............................................10
2.4 Primirea unui apel de la interfon în timp ce sunteţi
într-o altă convorbire sau în timpul
monitorizării .........................................................11
2.5 Utilizarea notificărilor de alarmă ..........................11
2.6 Utilizarea închiderilor electrice ............................11
2.7 Configurarea funcţiei de notificare prin
e-mail ...................................................................12
2.8 Gestionarea punctelor de acces fără fir ..............14
3. Setări
Setări
3.1 Meniul de setări ...................................................15
4. Informaţii generale
Informaţii generale
4.1 Depanarea ...........................................................17
4.2 Mesaje de eroare ................................................20
4.3 Informaţii despre mărcile comerciale şi drepturile de
autor ....................................................................20
3
Cuprins
1.1 Prefaţă
Informaţii privind aplicaţia [Video Interfon]
R Ecranele şi ilustraţiile aferente produsului utilizate în acest document sunt furnizate exclusiv ca referinţă, acestea putând fi
diferite faţă de produsul în sine.
R Conţinutul acestui document este actualizat din noiembrie 2015.
R Operaţiile şi funcţiile disponibile pot fi diferite de cele descrise în acest document, în funcţie de sistemul de operare al
dispozitivului mobil, versiunea sistemului de operare şi modelul dispozitivului. În unele cazuri, este posibil ca aplicaţia să nu
poată fi utilizată.
R Este posibil ca aplicaţia nu poată fi utilizată, în funcţie de celelalte aplicaţii care rulează pe acelaşi dispozitiv mobil. În special,
aplicaţiile care au opţiunea de efectuare a apelurilor sau a apelurilor video pot afecta această aplicaţie.
R Designul şi specificaţiile aplicaţiei pot fi modificate fără notificare prealabilă şi pot diferi de conţinutul acestui document.
R Aplicaţia poate fi utilizată numai atunci când dispozitivul mobil şi monitorul principal sunt conectate la aceeaşi reţea. În cadrul
acestui document, vom utiliza expresia „acelaşi ruter fără fir” pentru a ne referi la „aceeaşi reţea”.
R Dispozitivul dumneavoastră mobil nu va primi notificări sau apeluri de la interfon în cazul în care aplicaţia nu rulează.
1.2 Informaţii generale privind pregătirea aplicaţiei [Video Interfon]
1 Conectaţi monitorul principal la ruterul dumneavoastră fără fir.
R Pentru informaţii despre conectarea la ruterele fără fir, consultaţi instrucţiunile de utilizare ale monitorului principal.
2 Activaţi funcţia Wi-Fi a dispozitivului dumneavoastră mobil şi conectaţi dispozitivul mobil la ruterul fără fir.
R Pentru informaţii despre conectarea la ruterele fără fir, consultaţi instrucţiunile de utilizare ale dispozitivului mobil.
3 Descărcaţi şi instalaţi aplicaţia [Video Interfon].
R Pentru informaţii suplimentare, vizitaţi site-ul web de mai jos.
http://panasonic.net/pcc/support/intercom/smartphone/
4 Înregistraţi dispozitivul mobil la monitorul principal.
R Consultaţi 1.2.1 Înregistraţi dispozitivul mobil la monitorul principal (pagina 4).
1.2.1 Înregistraţi dispozitivul mobil la monitorul principal
1 Utilizaţi dispozitivul mobil pentru a efectua următoarele.
1. Porniţi aplicaţia [Video Interfon] atingând pictograma aferentă (indicată mai jos).
2. Citiţi acordul de licenţă afişat şi atingeţi [De acord].
2 Utilizaţi monitorul principal pentru a efectua următoarele.
R Pentru informaţii despre utilizarea monitorului principal, consultaţi instrucţiunile de utilizare ale monitorului principal.
R Operaţiile efectuate folosind monitorul principal indicate în acest document utilizează modelul VL-MVN511 drept exemplu.
1. Meniu principal ® ® .
2. Selectaţi Înregistrare/Anulare ® .
3. Selectaţi Înregistrare ® .
4. Selectaţi numărul de înregistrare al dispozitivului mobil ® .
R Finalizaţi paşii rămaşi în decurs de 2 minute.
3 Utilizaţi dispozitivul mobil pentru a efectua următoarele.
1. Citiţi mesajul afişat şi atingeţi [Înregistrare].
R Atunci când înregistrarea este finalizată, monitorul principal emite un bip.
4
1. . Prezentare generală
1. Prezentare generală
4 Utilizaţi monitorul principal pentru a efectua următoarele.
1. Apăsaţi pe M N.
Anularea dispozitivului mobil de la monitorul principal
Dacă nu doriţi să mai utilizaţi aplicaţia [Video Interfon], vă recomandăm să anulaţi dispozitivul mobil de la monitorul principal.
1. Meniu principal ® ® .
2. Selectaţi Înregistrare/Anulare ® .
3. Selectaţi Anulare ® .
4. Selectaţi numărul de înregistrare al dispozitivului mobil ® .
5. Apăsaţi pe M N.
5
1. Prezentare generală
1.3 Pornirea aplicaţiei [Video Interfon]
Pornirea aplicaţiei
1. Porniţi aplicaţia [Video Interfon] atingând pictograma aferentă (indicată mai jos).
R Este afişat ecranul principal al aplicaţiei [Video Interfon] (consultaţi informaţiile de mai jos).
Navigarea pe ecrane
Ecranele indicate aici sunt exemple de la un dispozitiv Android.
Ecran principal Ecran de utilizare
Afişat atunci când porniţi aplicaţia sau când părăsiţi ecra-
nul de utilizare.
Afişat atunci când primiţi un apel de la interfon, când
sunteţi într-o convorbire la interfon sau când monitorizaţi
un interfon.
A
B C
D
E
F
H
G
A Pictogramă stare aplicaţie (numai pentru Android)
Afişată atunci când aplicaţia [Video Interfon] rulează şi
indică starea aplicaţiei.
E Zonă afişare stare
Consultaţi pagina 7.
B Buton monitorizare
Afişează ecranul de utilizare.
F Zonă vizualizare imagine
Afişează imaginea de la interfon.
C Buton setări
Afişează meniul de setări.
G Buton orientare afişaj
Comută între modurile de afişare Portret (vertical) şi Ve-
dere (orizontal). Consultaţi pagina 10.
D Pictogramă meniu de opţiuni
Afişează meniul de opţiuni.
H Butoane de utilizare
Permit utilizarea diferitelor caracteristici. Butoanele afi-
şate variază în funcţie de operaţia curentă.
6
1. Prezentare generală
Revenirea la ecranul anterior
Pentru dispozitivele Android, apăsaţi butonul de „revenire” al dispozitivului dumneavoastră mobil.
Pentru iPhone şi iPad, atingeţi .
Zonă afişare stare
Ecran Semnificaţie
Indică interfonul care apelează, care este într-o convorbire sau pe care îl monitorizaţi.
(„1” şi „2” indică numărul dispozitivului, iar „L” indică holul de la intrare.)
Indică faptul că monitorizaţi interfonul (pagina 9).
Indică faptul că sunteţi într-o convorbire la interfon (pagina 9).
Indică faptul că imaginea este afişată în modul Zoom.
Indică faptul că becurile LED ale interfonului sunt aprinse.
Indică faptul primiţi un apel de la interfon (în timp ce sunteţi deja într-o convorbire sau
monitorizaţi un alt interfon).
7
1. Prezentare generală
1.4 Notificări
Aplicaţia [Video Interfon] vă poate notifica atunci când primiţi apeluri de la interfoane (pagina 9) şi atunci când sunt activaţi
senzorii conectaţi la monitorul principal (pagina 11). Aplicaţia vă poate notifica printr-o sonerie sau un sunet de notificare şi prin
afişarea unui mesaj.
Notă:
R Funcţiile de notificare diferă în funcţie de starea dispozitivului dumneavoastră mobil şi a setărilor acestuia.
Când este afişată o notificare
Atingeţi notificarea (dacă este necesar, deblocaţi ecranul) pentru a afişa ecranul aplicaţiei [Video Interfon]. Apoi, puteţi efectua
operaţia necesară, cum ar fi răspunderea la un apel de la interfon (pagina 9) sau citirea detaliilor privind notificarea de alarmă
(pagina 11).
Notă:
R Nu puteţi schimba soneria utilizată pentru notificările aplicaţiei [Video Interfon].
R Dacă soneria sau sunetul de notificare este redat(ă), însă notificarea nu este afişată, treceţi manual de la aplicaţia curentă la
aplicaţia [Video Interfon].
Note pentru utilizatorii de dispozitive Android
R În cazul în care utilizaţi o altă aplicaţie atunci când primiţi un apel de la interfon sau o notificare de alarmă, ecranul dispozitivului
dumneavoastră mobil trece automat la ecranul aplicaţiei [Video Interfon].
R Sunet de notificare
Se va utiliza o sonerie sau un sunet de notificare mai puternic (adică sunetul începe de la un nivel scăzut şi creşte treptat).
R Sonerie
Soneria interfonului este redată la acelaşi volum ca şi soneria dispozitivului dumneavoastră mobil (adică soneria utilizată pentru
apeluri telefonice).
R Modul Silenţios
Dacă este activat modul Silenţios al dispozitivului dumneavoastră mobil, sunetul de notificare va fi emis dar nu şi soneria
interfonului.
Note pentru utilizatorii de iPhone şi iPad
R În cazul în care ecranul aplicaţiei [Video Interfon] nu este afişat după deblocarea ecranului dispozitivului dumneavoastră
mobil, afişaţi aplicaţia în mod manual (adică atingeţi pictograma aplicaţiei de pe ecranul principal al dispozitivului
dumneavoastră mobil, selectaţi-o din lista de aplicaţii recente etc.).
R Sunet de notificare
În cazul în care ecranul este blocat sau atunci când există o altă aplicaţie în prim-plan, funcţiile de notificare acţionează în
conformitate cu setările Centrului de notificări, din aplicaţia [Setări] a dispozitivului dumneavoastră mobil..
Atunci când aplicaţia [Video Interfon] rulează în prim-plan, se va utiliza o sonerie sau un sunet de notificare mai puternic
(adică sunetul începe de la un nivel scăzut şi creşte treptat).
R Sonerie
În cazul în care ecranul este blocat sau atunci când există o altă aplicaţie în prim-plan, soneria interfonului este redată la acelaşi
volum ca şi soneria dispozitivului dumneavoastră mobil (adică soneria utilizată pentru apeluri telefonice).
Atunci când aplicaţia [Video Interfon] rulează în prim-plan, soneria interfonului este redată la acelaşi volum ca şi volumul de
redare pentru muzică şi fişiere multimedia al dispozitivului dumneavoastră mobil (de exemplu, puteţi regla volumul apăsând
butoanele de volum ale dispozitivului dumneavoastră mobil).
R Modul Silenţios
Atunci când ecranul este blocat sau există o altă aplicaţie în prim-plan, şi dacă este activat modul Silenţios al dispozitivului
dumneavoastră mobil, sunetul de notificare şi soneria interfonului nu vor fi emise.
Atunci când aplicaţia [Video Interfon] rulează în prim-plan, sunetul de notificare sau soneria interfonului vor fi emise aşa cum
este explicat mai sus.
8
1. Prezentare generală
2.1 Preluarea apelurilor de la interfon
Când aplicaţia primeşte un apel de la interfon, aceasta emite o sonerie.
1 Pe ecranul de utilizare al aplicaţiei [Video Interfon], atingeţi .
R În cazul în care nu este afişat ecranul de utilizare al aplicaţiei, afişaţi aplicaţia [Video Interfon] în mod manual (adică
atingeţi pictograma aplicaţiei de pe ecranul principal al dispozitivului dumneavoastră mobil, selectaţi-o din lista de aplicaţii
recente etc.).
2 Dacă aţi terminat, atingeţi .
Notă:
R Puteţi vorbi cel mult 90 de secunde.
R În cazul în care dispozitivul mobil primeşte un apel în timp ce sunteţi într-o convorbire la interfon, apelul de la interfon va fi
deconectat.
2.2 Monitorizarea interfonului
Puteţi monitoriza sunetele şi imaginile folosind un interfon.
1 Pe ecranul principal al aplicaţiei [Video Interfon], atingeţi .
R Dacă aveţi mai multe interfoane, selectaţi interfonul dorit.
2 Monitorizaţi sunetul şi imaginea.
R Puteţi discuta cu partea monitorizată atingând .
3 Dacă aţi terminat, atingeţi .
Notă:
R Sunetul de la receptorul dumneavoastră nu se aude la interfon.
R Puteţi monitoriza cel mult 3 minute.
R În cazul în care dispozitivul mobil primeşte un apel în timp ce monitorizaţi un interfon, monitorizarea se va încheia.
Note privind setările audio ale interfonului
R Când începeţi o convorbire la interfon sau când monitorizaţi un interfon, soneria interfonului este redată prin ieşirea audio a
dispozitivului dumneavoastră mobil (receptor sau difuzor), în conformitate cu setarea [Setări difuzor]. Această setare este
disponibilă în meniul de setări (pagina 15).
R În timp ce sunteţi într-o convorbire la interfon sau monitorizaţi un interfon, puteţi comuta temporar între receptor şi difuzor,
deschizând meniul de opţiuni şi selectând [Difuzor] (pagina 10).
R Atunci când soneria interfonului este redată prin difuzorul dispozitivului dumneavoastră mobil, aceasta se poate întrerupe în
cazul în care există zgomote de fundal în partea dumneavoastră. În acest caz, consultaţi informaţiile de mai sus şi treceţi la
un alt dispozitiv audio de ieşire sau mutaţi-vă într-o locaţie mai liniştită.
R Anumite dispozitive mobile nu sunt dotate cu un receptor sau un difuzor. În acest caz, setarea [Setări difuzor] este ignorată.
R Atunci când este conectată o pereche de căşti cu fir sau Bluetooth la dispozitivul dumneavoastră mobil, acestea vor fi utilizate
ca ieşire audio.
9
2. . Utilizarea aplicaţiei
2. Utilizarea aplicaţiei
2.3 Funcţii disponibile în timpul unei convorbiri la interfon sau al monitorizării
2.3.1 Modificarea orientării afişajului
Atingeţi butonul de orientare a afişajului (A) în zona de vizualizare a imaginii sau rotiţi dispozitivul mobil astfel încât fie în poziţia
Vedere (adică paralel cu solul) sau în poziţia Portret (adică perpendicular pe sol).
A
Notă:
R Atunci când comutaţi în modul de afişare Vedere, butoanele de utilizare dispar şi este afişată numai zona de vizualizare a
imaginii. Pentru a apela un interfon sau pentru a efectua anumite operaţii, trebuie să treceţi în modul de afişare Portret.
R Există posibilitatea ca opţiunea de a comuta între modurile de afişare Portret şi Vedere prin rotirea dispozitivului mobil să nu
fie disponibilă, în funcţie de caracteristicile dispozitivului dumneavoastră mobil.
2.3.2 Zoom, panoramare şi înclinare
Mărirea şi micşorarea (modul Ecran lat, modul Zoom)
Atingeţi de două ori rapid imaginea afişată pentru a o mări (modul Zoom); atingeţi de două ori rapid din nou pentru a o micşora
(modul Ecran lat).
Schimbarea zonei afişate (panoramare/înclinare)
În timpul utilizării modului Zoom, atingeţi zona dorită a imaginii.
2.3.3 Setări de compensare retroiluminare, iluminare şi difuzor
Următoarele caracteristici nu sunt disponibile atunci când utilizaţi modul de afişare Vedere.
Configurarea setărilor de compensare a retroiluminării interfonului
Configuraţi setările atunci când este afişată o imagine sau când sunteţi într-o convorbire la interfon.
1. Pe ecranul de utilizare al aplicaţiei [Video Interfon], atingeţi ® [Compensare retroilum].
2. Atingeţi [-] sau [+] pentru a regla luminozitatea.
R Reglaţi luminozitatea în timp ce verificaţi imaginea afişată.
R Pentru a dezactiva compensarea retroiluminării, atingeţi [OFF].
R În funcţie de interfonul utilizat, butoanele de reglare pot fi afişate ca [OFF] şi [ON].
Aprinderea şi stingerea becurile LED ale interfonului
Configuraţi setările atunci când este afişată o imagine sau când sunteţi într-o convorbire la interfon.
1. Pe ecranul de utilizare al aplicaţiei [Video Interfon], atingeţi ® [Iluminare].
2. Selectaţi [ON] sau [OFF], apoi atingeţi [OK].
Schimbarea ieşirii audio
În timpul unei convorbiri la interfon sau al monitorizării, puteţi comuta între ieşirile audio disponibile.
1. Pe ecranul de utilizare al aplicaţiei [Video Interfon], atingeţi ® [Difuzor].
2. Selectaţi setarea dorită.
R Setările disponibile variază în funcţie de setările dispozitivului mobil, configuraţia hardware-ului etc.
R Această setare este utilizată numai pentru apelul de la interfon sau sesiunea de monitorizare curent(ă). La preluarea
următorului apel de la interfon sau la pornirea monitorizării, va fi utilizată ieşirea audio selectată pentru setarea [Setări
difuzor]. Puteţi modifica această setare în meniul de setări (pagina 15).
10
2. Utilizarea aplicaţiei
2.4 Primirea unui apel de la interfon în timp ce sunteţi într-o altă convorbire
sau în timpul monitorizării
În cazul în care primiţi un apel de la interfon în timp ce sunteţi deja într-o convorbire sau în timpul monitorizării unui alt interfon,
aplicaţia redă soneria şi afişează în zona de afişare a stării.
Pentru a monitoriza noul vizitator
Atingeţi sau pentru a încheia apelul de la interfon sau sesiunea de monitorizare curent(ă) şi începeţi monitorizarea
noului vizitator.
Pentru a ignora noul apel de la interfon şi pentru a continua apelul sau sesiunea de monitorizare curent(ă)
Continuaţi convorbirea sau monitorizarea; nu atingeţi sau .
2.5 Utilizarea notificărilor de alarmă
Atunci când se activează un senzor (cum ar fi o alarmă de incendiu), aplicaţia poate emite un sunet de notificare şi afişează un
mesaj. Puteţi atinge butonul [Închidere] sau [Stop] pentru a anula notificarea de alarmă.
Notă:
R Pentru informaţii despre sunetele de notificare şi afişarea notificărilor, consultaţi pagina 8.
R Dacă senzorul este activat în timp ce sunteţi într-o convorbire la interfon sau în timp ce primiţi un apel de la interfon, apelul va
fi deconectat.
R Aplicaţia nu va primi apeluri de la interfon în timp ce este afişată o notificare de alarmă.
Anularea unei notificări de alarmă
Notificările de alarmă sunt anulate în următoarele situaţii.
La 3 minute după activarea senzorului.
Senzorul nu mai este activat.
Atingeţi butonul [Închidere] sau [Stop].
Care este diferenţa între [Închidere] şi [Stop]?
[Închidere] [Stop]
R Utilizat pentru a anula temporar o notificare de alarmă. R Utilizat pentru a anula definitiv o notificare de alarmă.
R Afişat atunci când este redat sunetul de notificare, apoi
trece la [Stop] după 5 secunde.
R Afişat aproximativ 5 secunde după emiterea sunetului
de notificare.
R Opreşte sunetul de notificare redat de dispozitivul dum-
neavoastră mobil; sunetul de notificare emis de moni-
torul principal continuă.
R Opreşte sunetul de notificare redat de dispozitivul dum-
neavoastră mobil şi de monitorul principal.
2.6 Utilizarea închiderilor electrice
În cazul în care există închideri electrice conectate la monitorul principal, puteţi utiliza aplicaţia pentru a le debloca în timpul unei
convorbiri la interfon sau în timpul monitorizării.
1 În timpul unei convorbiri la interfon sau în timpul monitorizării, atingeţi .
2 Atingeţi [OK].
R În cazul în care există mai multe închideri electrice conectate, selectaţi închiderea electrică dorită.
R Este afişat un ecran de confirmare atunci când închiderea electrică a fost deblocată.
11
2. Utilizarea aplicaţiei
2.7 Configurarea funcţiei de notificare prin e-mail
Funcţia de notificare prin e-mail poate fi utilizată pentru a trimite o imagine de la interfon atunci când cineva apasă butonul de
apelare al interfonului.
R Pentru mai multe informaţii despre această funcţie, consultaţi documentaţia monitorului principal.
R Aceste setări pot fi configurate utilizând monitorul principal; cu toate acestea, pot fi configurate mult mai uşor utilizând aplicaţia.
2.7.1 Prezentarea generală a configurării funcţiei de notificare prin e-mail
Înainte de a configura funcţia de notificare prin e-mail, strângeţi următoarele informaţii.
Adresă de e-mail expeditor: aceasta este adresa de e-mail utilizată pentru trimiterea mesajelor de e-mail de la monitorul
principal. Ţineţi cont de faptul că nu puteţi utiliza adrese utilizate exclusiv de telefonul mobil.
Server SMTP: aceasta este denumirea serverului de e-mail asociată cu adresa de e-mail. De obicei începe cu „SMTP”.
Număr port: acesta este numărul portului utilizat pentru a trimite e-mail-uri prin intermediul serverului de e-mail asociat adresei
de e-mail.
Tip securitate: acesta este tipul de criptare utilizat de serverul de e-mail. Funcţia de notificare prin e-mail este compatibilă cu
[TLS], [SSL] şi [Fără].
Autentificare SMTP: acestea sunt numele de utilizator şi parola solicitate de serverul de e-mail pentru a trimite e-mail-uri.
Unele servere nu necesită nume de utilizator şi parolă.
Notă:
R Este posibil ca mesajele de e-mail să nu poată fi primite în cazul în care sunt tratate ca spam. Configuraţi toate conturile de
e-mail ale destinatarilor şi software-ul client de e-mail astfel încât mesajele de e-mail trimise prin intermediul funcţiei de notificare
prin e-mail să poată fi primite.
R Este posibil ca, în funcţie de starea reţelei, mesajele de e-mail să nu poată fi trimise.
R Toate notificările prin e-mail sunt trimise către toate adresele de e-mail înregistrate. Nu puteţi selecta anumite adrese de e-mail
pentru a primi doar anumite tipuri de notificări prin e-mail.
2.7.2 Înregistrarea serverului de e-mail
1
Pe ecranul principal al aplicaţiei [Video Interfon], atingeţi ® [Setări pentru notificare prin e-mail] ® [Înregistrare].
2 Introduceţi setările necesare.
R Aceste setări sunt explicate în 2.7.1 Prezentarea generală a configurării funcţiei de notificare prin e-mail.
R Numai pentru dispozitivele Android
Dacă setaţi [Autentificare SMTP] pe [Pe], atingeţi [Setări] şi apoi introduceţi numele de utilizator şi parola utilizate pentru
autentificare.
3
Atingeţi [Înainte] (dispozitive Android) sau (iPhone, iPad) ® [OK].
R Un mesaj de e-mail de test a fost trimis la adresa de e-mail specificată. Confirmaţi faptul că mesajul de e-mail a fost primit.
Confirmarea setărilor serverului de e-mail
1. Pe ecranul principal al aplicaţiei [Video Interfon], atingeţi ® [Setări pentru notificare prin e-mail] ® [Confirmarea/
modificarea].
2. Confirmaţi setările, apoi atingeţi sau butonul de „revenire” al dispozitivului dumneavoastră mobil.
Modificarea setărilor serverului de e-mail
1. Pe ecranul principal al aplicaţiei [Video Interfon], atingeţi ® [Setări pentru notificare prin e-mail] ® [Confirmarea/
modificarea].
2. Selectaţi conţinutul pe care doriţi să îl modificaţi şi înregistraţi respectând instrucţiunile afişate.
Ştergerea setărilor serverului de e-mail
1. Pe ecranul principal al aplicaţiei [Video Interfon], atingeţi ® [Setări pentru notificare prin e-mail] ® [Anulare
înregistrare].
2. Respectaţi instrucţiunile afişate şi ştergeţi setările serverului de e-mail.
12
2. Utilizarea aplicaţiei
2.7.3 Înregistrarea adreselor de e-mail de notificare
Puteţi înregistra până la 4 adrese de e-mail care vor primi notificări.
1
Pe ecranul principal al aplicaţiei [Video Interfon], atingeţi ® [Setări pentru notificare prin e-mail] ® [Adresă de
notificare prin e-mail].
2 Introduceţi adresa de e-mail urmând unul dintre următorii paşi.
R Repetaţi paşii enumeraţi mai jos atunci când introduceţi mai multe adrese de e-mail.
Atunci când selectaţi o adresă de e-mail salvată în lista de contacte a dispozitivului mobil
a. Atingeţi sau [+] de lângă bara de introducere a adresei de e-mail.
b. Selectaţi o adresă de e-mail din lista de contacte afişată.
Atunci când introduceţi o adresă de e-mail în mod direct
a. Atingeţi bara de introducere a adresei de e-mail.
b. Introduceţi adresa de e-mail.
3
Atingeţi [Înainte] sau .
4 Confirmaţi mesajul ® [Trimitere].
R Un mesaj de test este trimis la adresa de e-mail specificată.
5 Confirmaţi dacă mesajul a ajuns la adresa de e-mail specificată ® [Înregistrare].
R Adresa de e-mail este înregistrată şi funcţia [Notificare prin e-mail] este activată.
Ştergerea adresei de e-mail înregistrată
1. Pe ecranul principal al aplicaţiei [Video Interfon], atingeţi ® [Setări pentru notificare prin e-mail] ® [Adresă de
notificare prin e-mail].
2. Atingeţi bara de introducere a adresei de e-mail pe care doriţi să o ştergeţi, apoi ştergeţi adresa de e-mail introdusă.
3. Atingeţi [Înainte] sau .
2.7.4 Activarea şi dezactivarea funcţiei de notificare prin e-mail
Notificările prin e-mail sunt activate atunci când serverul de e-mail şi adresele de e-mail sunt înregistrate în monitorul principal.
Utilizaţi următoarea procedură dacă doriţi să dezactivaţi temporar toate notificările prin e-mail (de exemplu, atunci când sunteţi la
domiciliu) sau să le reactivaţi.
1
Pe ecranul principal al aplicaţiei [Video Interfon], atingeţi ® [Setări pentru notificare prin e-mail] ® [Notificare prin
e-mail].
2 Culisaţi comutatorul în poziţia dorită.
R : notificările prin e-mail sunt activate.
R : notificările prin e-mail sunt dezactivate.
2.7.5 Selectarea dispozitivelor pe care pot fi activate notificările prin e-mail
Puteţi selecta dispozitivele pe care pot fi activate notificările prin e-mail.
1 Pe ecranul principal al aplicaţiei [Video Interfon], atingeţi ® [Setări pentru notificare prin e-mail] ® [Selectare
notificare].
2 Culisaţi comutatoarele în poziţiile dorite pentru fiecare dispozitiv în parte.
R : dispozitivul poate trimite notificări prin e-mail.
R : dispozitivul nu poate trimite notificări prin e-mail.
13
2. Utilizarea aplicaţiei
Notă:
R Aceste setări se aplică tuturor adreselor de e-mail înregistrate.
2.8 Gestionarea punctelor de acces fără fir
Un punct de acces fără fir este un dispozitiv care permite dispozitivului dumneavoastră mobil se conecteze la o reţea prin Wi-Fi.
(În majoritatea cazurilor, punctul dumneavoastră de acces fără fir este ruterul fără fir.) Un punct de acces fără fir este identificat
de SSID-ul (nume reţea fără fir) care îi este alocat.
Aplicaţia memorează o listă de până la 10 puncte de acces fără fir pe care o poate folosi pentru conectarea la monitorul principal.
În următoarele situaţii, utilizaţi procedura descrisă în 2.8.1 Adăugarea punctelor de acces fără fir (pagina 14) pentru a adăuga
puncte de acces fără fir suplimentare în listă.
Atunci când monitorul principal este conectat la un punct de acces fără fir cu multiple SSID-uri (nume reţea fără fir)
În acest caz, adăugaţi fiecare SSID al punctului de acces fără fir în listă. Acest lucru permite aplicaţiei să se conecteze la monitorul
principal, indiferent de SSID-ul la care este conectat dispozitivul dumneavoastră mobil.
Atunci când există mai multe puncte de acces fără fir cu SSID-uri diferite amplasate în locuinţa dumneavoastră astfel
încât să creeze o reţea fără fir unică cu o rază mare de acţiune
În acest caz, adăugaţi SSID-ul fiecărui punct de acces fără fir în listă. Acest lucru permite aplicaţiei să se conecteze la monitorul
principal în timp ce vă deplasaţi prin diferite zone ale locuinţei.
Notă:
R Punctele de acces fără fir sunt identificate prin SSID-urile lor; prin urmare, nu este necesar să înregistraţi punctele de acces
fără fir suplimentare în cazul în care acestea utilizează acelaşi SSID ca şi punctul de acces fără fir pe care l-aţi înregistrat deja.
2.8.1 Adăugarea punctelor de acces fără fir
Adăugarea automată a punctelor de acces fără fir
Dacă dispozitivul dumneavoastră mobil este conectat la un punct de acces fără fir nou (adică un punct de acces al cărui SSID nu
a fost adăugat în lista de puncte de acces fără fir), aplicaţia [Video Interfon] vă solicită să adăugaţi respectivul punct de acces
fără fir.
Dacă apare mesajul [Conectat la un nou punct de acces fără fir (SSID). Doriţi să îl adăugaţi?] atunci când utilizaţi aplicaţia
[Video Interfon], atingeţi [OK].
Adăugarea manuală a punctelor de acces fără fir
1. Conectaţi-vă la punctul de acces fără fir pe care doriţi să-l adăugaţi.
2. Lansaţi aplicaţia [Video Interfon].
3. Pe ecranul principal al aplicaţiei [Video Interfon], atingeţi ® [Punct de acces fără fir].
4. Atingeţi simbolul [+] afişat în colţul din dreapta sus la ecranului.
5. Confirmaţi mesajul ® [OK].
Confirmarea listei de puncte de acces fără fir
1. Pe ecranul principal al aplicaţiei [Video Interfon], atingeţi ® [Punct de acces fără fir].
R Este afişată lista de puncte de acces fără fir.
Ştergerea punctelor de acces fără fir
1. Pe ecranul principal al aplicaţiei [Video Interfon], atingeţi ® [Punct de acces fără fir].
R Este afişată lista de puncte de acces fără fir.
2. Selectaţi punctul de acces fără fir pe care doriţi să-l ştergeţi.
3. Confirmaţi mesajul ® [OK].
14
2. Utilizarea aplicaţiei
3.1 Meniul de setări
În această secţiune sunt descrise setările disponibile în meniul de setări şi modalitatea de reglare a acestora.
1 Pe ecranul principal al aplicaţiei [Video Interfon], atingeţi .
2 Selectaţi elementul dorit.
R Repetaţi acest pas, dacă este necesar, pentru a ajunge la setarea dorită.
3 Reglaţi setările după preferinţe.
R Consultaţi următorul tabel atunci când reglaţi setările.
Nume meniu şi submeniu Descriere Setare implicită
Setări pentru notifi-
care prin e-mail
Adresă de notificare prin
e-mail
*1
Permite înregistrarea adreselor de e-mail (ma-
xim 4) care pot primi notificări prin e-mail.
Consultaţi pagina 13.
Notificare prin e-mail
*2
Stabileşte dacă funcţia de notificare prin e-mail
este activată sau dezactivată.
Atunci când sunt configurate [Înregistrare] şi
[Adresă de notificare prin e-mail], această
setare este activată în mod automat (adică vor
fi trimise notificări prin e-mail).
Consultaţi pagina 13.
Dezactivat
Selectare notificare
*2
Determină dispozitivele pe care pot fi activate
notificările prin e-mail.
Toate activate
Înregistrare Înregistrează informaţii despre serverul de
e-mail al expeditorului.
Consultaţi pagina 12.
Confirmarea/modificarea
*1
Permite confirmarea informaţiilor despre ser-
verul de e-mail al expeditorului şi, dacă este
necesar, editarea acestora.
Anulare înregistrare
*1
Şterge informaţiile despre serverul de e-mail al
expeditorului.
Setări pentru apel Dispozitive Android
Determină dacă soneria este emisă atunci
când primiţi un apel de la interfon şi cât de des
este redată.
Soneria este acti-
vată şi redată de
fiecare dată când
este apăsat buto-
nul de apelare al in-
terfonului
iPhone şi iPad
Determină dacă este redată soneria atunci
când primiţi un apel la interfon.
Soneria este acti-
vată
Control volum con-
vorbire (monitor)
(numai pentru dispo-
zitivele Android)
În timpul convorbirilor şi al monitorizării, volu-
mul receptorului dispozitivului mobil poate fi
reglat pe 5 niveluri (de la +2 la -2).
0
În timpul convorbirilor, volumul microfonului
dispozitivului mobil poate fi reglat pe 5 niveluri
(de la +2 la -2)
Setări difuzor Determină dacă difuzorul dispozitivului dum-
neavoastră mobil este utilizat în timpul convor-
birilor la interfon sau al monitorizării.
R Această setare nu are niciun efect dacă
dispozitivul dumneavoastră mobil nu este
dotat cu difuzor.
Oprit
( )
15
3. . Setări
3. Setări
Nume meniu şi submeniu Descriere Setare implicită
Mod economisire energie
(numai pentru iPhone şi iPad)
Determină dacă funcţia aplicaţiei de economi-
sire a energiei este activată sau dezactivată.
Atunci când această setare este activată, con-
sumul de bateriei al aplicaţiei este redus atât
timp cât dispozitivul dumneavoastră mobil nu
este conectat la o reţea prin Wi-Fi.
R Atunci când această setare este activată,
este posibil să nu puteţi primi apeluri de la
interfon timp de până la 10 minute după ce
ajungeţi la domiciliu.
Activat
Pornire automată aplicaţie
(numai pentru dispozitivele Android)
Determină dacă aplicaţia [Video Interfon] por-
neşte automat atunci când activaţi dispozitivul
mobil.
Activat
Informaţii Permite vizualizarea informaţiilor, cum ar fi ver-
siunea aplicaţiei [Video Interfon], adresa IP a
dispozitivului dumneavoastră mobil, starea
aplicaţiei la monitorul principal, lista de punte
de acces fără fir etc.
Atingeţi [Adăugare/Ştergere] sub
[Conexiune Wi-Fi] pentru a adăuga sau a
şterge puncte de acces fără fir.
Înregistrare Utilizat în situaţiile indicate mai jos.
Atunci când este necesară reînregistrarea
la monitorul principal.
Atunci când efectuaţi o înregistrare la un
monitor principal nou.
Selectaţi acest element atunci când înregistraţi
dispozitivul mobil la un monitor principal.
Punct de acces fără fir Permite adăugarea şi ştergerea punctelor de
acces fără fir. Consultaţi pagina 14.
Ajutor Deschide browser-ul web al dispozitivului dum-
neavoastră mobil şi accesează site-ul web de
asistenţă pentru aplicaţia [Video Interfon].
Pentru ultima versiune a acestui document, vi-
zitaţi site-ul web de asistenţă.
Ieşire
(numai pentru dispozitivele Android)
Iese din aplicaţia [Video Interfon].
R Utilizaţi numai atunci când nu doriţi să fo-
losiţi aplicaţia [Video Interfon], de exem-
plu atunci când nu sunteţi la domiciliu.
*1 Acest element este disponibil numai dacă setările [Înregistrare] sunt finalizate.
*2 Acest element este disponibil numai dacă setările [Înregistrare] şi [Adresă de notificare prin e-mail] sunt finalizate.
16
3. Setări
4.1 Depanarea
Conexiuni Wi-Fi (reţea LAN fără fir)
Problemă Cauză şi soluţie
Nu este posibilă conectarea la
monitorul principal
R Dispozitivul dumneavoastră mobil nu este înregistrat la monitorul principal.
Înregistraţi dispozitivul mobil la monitorul principal (pagina 4).
R Monitorul principal sau dispozitivul mobil nu este conectat la ruterul fără fir.
Asiguraţi-vă că ruterul fără fir este pornit şi că monitorul principal şi dispozitivul dum-
neavoastră mobil se află în raza de acţiune a ruterului fără fir.
R Monitorul principal şi dispozitivul mobil nu sunt conectate la acelaşi ruter fără fir.
Verificaţi dacă atât monitorul principal, cât şi dispozitivul mobil sunt conectate la ace-
laşi ruter fără fir.
R Setările fără fir ale monitorului principal sau ale dispozitivului mobil sunt incorecte.
Reconfiguraţi setările fără fir ale monitorului principal şi dispozitivului mobil. Dacă
este necesar, consultaţi documentaţia furnizată împreună cu monitorul principal şi
dispozitivul mobil.
R SSID-ul ruterului fără fir s-a schimbat de la ultima utilizare a aplicaţiei, fie din cauză că
l-aţi modificat, fie din cauză că aţi înlocuit ruterul fără fir cu unul nou.
Adăugaţi punctul de acces fără fir în lista de puncte de acces fără fir (pagina 14).
(Pot fi salvate până la 10 puncte de acces fără fir.)
Nu este posibilă conectarea la
monitorul principal, chiar şi
după adăugarea punctului de
acces fără fir curent
R În funcţie de ruterul fără fir, este posibil ca dispozitivul dumneavoastră mobil să nu se
conecteze la monitorul principal chiar şi după ce aţi adăugat ruterul fără fir.
Verificaţi SSID-ul înregistrat la monitorul principal, apoi utilizaţi setările Wi-Fi ale dis-
pozitivului dumneavoastră mobil pentru a selecta acelaşi SSID.
Verificarea SSID-ului înregistrat la monitorul principal
1. Meniu principal ® ® .
2. Selectaţi Reţea ® .
3. Selectaţi Stare curentă ® .
4. Selectaţi Informaţii Wi-Fi ® .
Pentru informaţii despre configurarea şi conectarea la ruterul dumneavoastră fără fir,
consultaţi instrucţiunile de utilizare furnizate împreună cu ruterul fără fir.
Apeluri de la interfon, monitorizarea interfonului
Problemă Cauză şi soluţie
Nu se pot primi apeluri de la
interfon, notificări
R Aplicaţia [Video Interfon] nu rulează.
Aplicaţia nu va primi apeluri de la interfon sau notificări dacă nu este pornită. Porniţi
aplicaţia (pagina 6).
R Funcţia Wi-Fi a dispozitivului dumneavoastră mobil este în modul Repaus.
Modificaţi setările astfel încât modul Repaus să fie dezactivat în timp ce utilizaţi apli-
caţia [Video Interfon] la domiciliu. În cazul în care utilizaţi aplicaţii pentru economi-
sirea bateriei, asiguraţi-vă că modul Repaus nu se activează.
iPhone şi iPad
R [Mod economisire energie] este activat (pagina 16).
Dacă această setare este activată, este posibil nu puteţi primi apeluri de la interfon
timp de până la 10 minute după ce ajungeţi la domiciliu. Dacă doriţi să puteţi primi
apeluri de la interfon imediat, porniţi aplicaţia [Video Interfon] (pagina 6).
Soneriile sau sunetele de noti-
ficare nu sunt redate
R Modul Vibraţii este activat.
Dezactivaţi modul Vibraţii.
R Soneriile sunt dezactivate.
Verificaţi setările [Setări pentru apel] (pagina 15).
17
4. . Informaţii generale
4. Informaţii generale
Problemă Cauză şi soluţie
Sunetul nu este redat prin di-
fuzor atunci când sunteţi într-o
convorbire la interfon sau în
timpul monitorizării
R Setările audio nu sunt configurate pentru a reda sunetul prin difuzor.
Verificaţi setările [Setări difuzor] (pagina 15).
R În funcţie de modelul dispozitivului dumneavoastră mobil, este posibil ca funcţia audio a
aplicaţiei să nu poată fi redată prin difuzor.
Sunetul se întrerupe atunci
când vorbiţi în microfonul dis-
pozitivului mobil
R Zgomotele din zona înconjurătoare determină întreruperea sunetului la microfonul dis-
pozitivului dumneavoastră mobil.
Această caracteristică este specifică multor aparate cu difuzor şi microfon. Utilizaţi
dispozitivul mobil într-o locaţie mai liniştită sau comutaţi de la difuzor la receptor
(pagina 10).
Vizitatorul nu poate auzi vo-
cea în timpul unui apel de la
interfon
R Asiguraţi-vă că degetele sau faţa dumneavoastră nu acoperă microfonul dispozitivului
mobil.
iPhone şi iPad
R Este posibil ca aplicaţia să nu aibă permisiunea de a accesa microfonul dispozitivului
dumneavoastră mobil.
Utilizaţi aplicaţia [Setări] a dispozitivului mobil pentru a permite accesul acesteia la
microfon.
Sunetele de la interfon sunt în-
trerupte, imaginile redate de
interfon se blochează
R Monitorul principal şi dispozitivul mobil sunt utilizate atunci când semnalul reţelei LAN
fără fir este slab.
Utilizaţi ambele dispozitive atunci când semnalul ruterului fără fir este puternic.
Consultaţi documentaţia monitorului principal pentru informaţii despre verificarea
stării semnalului dintre monitorul principal şi ruterul fără fir. Pentru starea semnalului
dintre dispozitivul mobil şi ruterul fără fir, consultaţi documentaţia furnizată împreună
cu dispozitivul dumneavoastră mobil.
R Monitorul principal şi dispozitivul mobil sunt utilizate în apropierea unor dispozitive care
produc interferenţe electrice puternice, cum ar fi microunde.
Asiguraţi-vă că monitorul principal este instalat într-o locaţie fără interferenţe electri-
ce.
Mutaţi dispozitivul mobil într-o zonă cu nivel redus de interferenţe electrice.
Dacă este posibil, schimbaţi locaţia dispozitivului care produce interferenţele.
R Se utilizează un repetor Wi-Fi.
Acest lucru poate avea loc dacă dispozitivul mobil schimbă conexiunea Wi-Fi între
ruterul fără fir şi repetorul Wi-Fi. Utilizaţi dispozitivul mobil într-o locaţie unde cone-
xiunea Wi-Fi nu se schimbă sau schimbaţi locaţia repetorului Wi-Fi.
R Mai multe dispozitive, cum ar fi computere şi dispozitive mobile, sunt conectate la ruterul
fără fir şi sunt utilizate simultan.
Nu utilizaţi mai multe dispozitive simultan.
Anumite caracteristici nu pot fi
utilizate
Exemplu:
R Utilizarea difuzorului dis-
pozitivului mobil ca ieşire
audio
R Comutarea între modurile
de afişare Portret şi Vede-
re
R În funcţie de dispozitivul mobil (model sau sistem de operare), este posibil ca unele
caracteristici să nu fie disponibile.
Setări de notificare prin e-mail
Problemă Cauză şi soluţie
E-mail-ul de test nu poate fi
primit
R Setările serverului de e-mail şi setările adresei de e-mail sunt incorecte.
Verificaţi setările serverului de e-mail (pagina 12) şi ale adresei de e-mail (pagi-
na 13). În cazul în care setările sunt incorecte, modificaţi-le.
18
4. Informaţii generale
Problemă Cauză şi soluţie
E-mail-ul de test a fost primit,
însă notificările prin e-mail nu
pot fi primite
R Alimentarea ruterului fără fir este oprită sau monitorul principal este în afara razei de
acţiune a ruterului fără fir.
Confirmaţi faptul că alimentarea ruterului fără fir este pornită şi schimbaţi locaţia mo-
nitorului principal pentru a fi în raza de acţiune a ruterului fără fir.
R Funcţia [Notificare prin e-mail] este dezactivată.
Activaţi [Notificare prin e-mail] (pagina 13).
R Notificările prin e-mail sunt dezactivate pentru [Selectare notificare].
Activaţi [Selectare notificare] pentru dispozitivele de la care doriţi să trimiteţi noti-
ficări (pagina 13).
R Există o problemă cu mediul de reţea sau cu serverul de e-mail.
Verificaţi contul de e-mail al expeditorului pentru un răspuns de la serverul de e-mail
prin care se indică faptul că „mesajul nu a fost transmis”.
Nu doriţi să primiţi notificări
prin e-mail
(Dezactivare temporară a no-
tificărilor, de exemplu la domi-
ciliu)
R Dezactivaţi setarea [Notificare prin e-mail] (pagina 13).
Altele
Problemă Cauză şi soluţie
Bateria dispozitivului mobil se
descarcă prea repede
R Când sunteţi la domiciliu (adică atunci când dispozitivul dumneavoastră mobil este co-
nectat la ruterul fără fir), aplicaţia [Video Interfon] este pregătită şi aşteaptă primească
apeluri de la interfon, chiar şi atunci când utilizaţi o altă aplicaţie. Prin urmare, aplicaţia
[Video Interfon] consumă baterie chiar şi atunci când nu pare să fie utilizată. Aceasta
nu este o defecţiune.
iPhone şi iPad
R [Mod economisire energie] este dezactivat (pagina 16).
Activaţi această setare. Ţineţi cont de faptul că, dacă este activată această setare,
este posibil să nu puteţi primi apeluri de la interfon timp de până la 10 minute după
ce ajungeţi la domiciliu. Dacă doriţi puteţi primi apeluri de la interfon imediat, porniţi
aplicaţia [Video Interfon] (pagina 6).
Produsul nu funcţionează
când este utilizat corect.
Produsul nu funcţionează co-
respunzător
R Încercaţi să reporniţi dispozitivul mobil.
19
4. Informaţii generale
4.2 Mesaje de eroare
Ecran Cauză şi soluţie
Înregistrare imposibilă
Conectarea la monitorul principal
nu este posibilă. Activare Wi-Fi
pentru acest telefon inteligent.
Conectarea la monitorul principal
nu este posibilă. Verificaţi conexiu-
nea Wi-Fi.
R Semnalul ruterului fără fir este slab.
Schimbaţi locaţia dispozitivelor dumneavoastră astfel încât dispozitivul mobil
şi monitorul principal să fie amplasate mai aproape de ruterul fără fir.
R Nu aţi finalizat procedura de înregistrare în timpul specificat.
Asiguraţi-vă că ruterul fără fir este pornit, că monitorul principal şi dispozitivul
mobil sunt conectate la ruterul fără fir, apoi încercaţi din nou să înregistraţi
dispozitivul mobil la ruterul fără fir.
R Funcţia Wi-Fi a dispozitivului mobil este dezactivată.
Activaţi funcţia Wi-Fi a dispozitivului dumneavoastră mobil.
R Dispozitivul mobil nu se află în raza de acţiune a ruterului fără fir.
Asiguraţi-vă că ruterul fără fir este pornit, că monitorul principal şi dispozitivul
mobil sunt conectate la ruterul fără fir, apoi încercaţi din nou să înregistraţi
dispozitivul mobil la ruterul fără fir.
Conectare imposibilă la monitorul
principal. rugăm verificaţi ali-
mentarea sau conexiunea Wi-Fi la
monitorul principal.
R Monitorul principal nu este conectat la ruterul fără fir.
Asiguraţi-vă că ruterul fără fir este pornit, că monitorul principal şi dispozitivul
mobil sunt conectate la acelaşi ruter fără fir, apoi reîncercaţi.
Interfon indisponibil R Există o problemă la conexiunea dintre monitorul principal şi interfon.
Asiguraţi-vă că interfonul este alimentat cu energie electrică.
Asiguraţi-vă că nu există probleme la conexiunea dintre interfon şi monitorul
principal.
Conectare imposibilă la server. Ve-
rificaţi setările.
R Setările serverului de e-mail sunt incorecte.
Modificaţi setările după cum este necesar şi reîncercaţi (pagina 12).
R Ruterul fără fir nu se poate conecta la internet.
Asiguraţi-vă că ruterul fără fir este configurat astfel încât dispozitivele conec-
tate la ruterul dumneavoastră fără fir să se poată conecta la internet.
Eşuare autentificare
Verificaţi setările definite pentru ti-
pul de securitate şi pentru autenti-
ficarea SMTP
R Setările de securitate sunt incorecte.
R Sunt necesare setările de autentificare SMTP, însă sunt incorecte.
Modificaţi setările după cum este necesar şi reîncercaţi (pagina 12).
Eşuare autentificare
Verificaţi numele şi parola contului
R Setările numelui de utilizator şi/sau parolei utilizate pentru autentificarea SMTP
sunt incorecte.
Modificaţi setările după cum este necesar şi reîncercaţi (pagina 12).
Conexiune eşuată R Monitorul principal nu este conectat la ruterul fără fir.
Asiguraţi-vă că ruterul fără fir este pornit şi că monitorul principal se poate
conecta la ruterul fără fir.
Conectat la un nou punct de acces
fără fir (SSID). Doriţi îl adăugaţi?
R SSID-ul ruterului fără fir s-a schimbat de la ultima utilizare a aplicaţiei, fie pentru
că l-aţi modificat, fie pentru că aţi înlocuit ruterul fără fir cu unul nou.
Adăugaţi punctul de acces fără fir în lista de puncte de acces fără fir (pagi-
na 14). (Pot fi salvate până la 10 puncte de acces fără fir.)
4.3 Informaţii despre mărcile comerciale şi drepturile de autor
Mărci comerciale
R Wi-Fi este o marcă comercială înregistrată sau o marcă comercială a Wi-Fi Alliance.
R iPhone şi iPad sunt mărci comerciale ale Apple Inc., înregistrate în SUA şi în alte ţări.
R Android este o marcă comercială a Google Inc.
R Toate celelalte mărci comerciale identificate în acest document sunt proprietatea deţinătorilor respectivi.
20
4. Informaţii generale
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24

Panasonic VLSVN511FX Instrucțiuni de utilizare

Tip
Instrucțiuni de utilizare