4.2 Mesaje de eroare
Ecran Cauză şi soluţie
Înregistrare imposibilă
Conectarea la monitorul principal
nu este posibilă. Activare Wi-Fi
pentru acest telefon inteligent.
Conectarea la monitorul principal
nu este posibilă. Verificaţi conexiu-
nea Wi-Fi.
R Semnalul ruterului fără fir este slab.
→ Schimbaţi locaţia dispozitivelor dumneavoastră astfel încât dispozitivul mobil
şi monitorul principal să fie amplasate mai aproape de ruterul fără fir.
R Nu aţi finalizat procedura de înregistrare în timpul specificat.
→ Asiguraţi-vă că ruterul fără fir este pornit, că monitorul principal şi dispozitivul
mobil sunt conectate la ruterul fără fir, apoi încercaţi din nou să înregistraţi
dispozitivul mobil la ruterul fără fir.
R Funcţia Wi-Fi a dispozitivului mobil este dezactivată.
→ Activaţi funcţia Wi-Fi a dispozitivului dumneavoastră mobil.
R Dispozitivul mobil nu se află în raza de acţiune a ruterului fără fir.
→ Asiguraţi-vă că ruterul fără fir este pornit, că monitorul principal şi dispozitivul
mobil sunt conectate la ruterul fără fir, apoi încercaţi din nou să înregistraţi
dispozitivul mobil la ruterul fără fir.
Conectare imposibilă la monitorul
principal. Vă rugăm să verificaţi ali-
mentarea sau conexiunea Wi-Fi la
monitorul principal.
R Monitorul principal nu este conectat la ruterul fără fir.
→ Asiguraţi-vă că ruterul fără fir este pornit, că monitorul principal şi dispozitivul
mobil sunt conectate la acelaşi ruter fără fir, apoi reîncercaţi.
Interfon indisponibil R Există o problemă la conexiunea dintre monitorul principal şi interfon.
→ Asiguraţi-vă că interfonul este alimentat cu energie electrică.
→ Asiguraţi-vă că nu există probleme la conexiunea dintre interfon şi monitorul
principal.
Conectare imposibilă la server. Ve-
rificaţi setările.
R Setările serverului de e-mail sunt incorecte.
→ Modificaţi setările după cum este necesar şi reîncercaţi (pagina 12).
R Ruterul fără fir nu se poate conecta la internet.
→ Asiguraţi-vă că ruterul fără fir este configurat astfel încât dispozitivele conec-
tate la ruterul dumneavoastră fără fir să se poată conecta la internet.
Eşuare autentificare
Verificaţi setările definite pentru ti-
pul de securitate şi pentru autenti-
ficarea SMTP
R Setările de securitate sunt incorecte.
R Sunt necesare setările de autentificare SMTP, însă sunt incorecte.
→ Modificaţi setările după cum este necesar şi reîncercaţi (pagina 12).
Eşuare autentificare
Verificaţi numele şi parola contului
R Setările numelui de utilizator şi/sau parolei utilizate pentru autentificarea SMTP
sunt incorecte.
→ Modificaţi setările după cum este necesar şi reîncercaţi (pagina 12).
Conexiune eşuată R Monitorul principal nu este conectat la ruterul fără fir.
→ Asiguraţi-vă că ruterul fără fir este pornit şi că monitorul principal se poate
conecta la ruterul fără fir.
Conectat la un nou punct de acces
fără fir (SSID). Doriţi să îl adăugaţi?
R SSID-ul ruterului fără fir s-a schimbat de la ultima utilizare a aplicaţiei, fie pentru
că l-aţi modificat, fie pentru că aţi înlocuit ruterul fără fir cu unul nou.
→ Adăugaţi punctul de acces fără fir în lista de puncte de acces fără fir (pagi-
na 14). (Pot fi salvate până la 10 puncte de acces fără fir.)
4.3 Informaţii despre mărcile comerciale şi drepturile de autor
Mărci comerciale
R Wi-Fi este o marcă comercială înregistrată sau o marcă comercială a Wi-Fi Alliance.
R iPhone şi iPad sunt mărci comerciale ale Apple Inc., înregistrate în SUA şi în alte ţări.
R Android este o marcă comercială a Google Inc.
R Toate celelalte mărci comerciale identificate în acest document sunt proprietatea deţinătorilor respectivi.
20
4. Informaţii generale