Daewoo Tico Manual de utilizare

  • Bună! Sunt un chatbot AI antrenat să vă ajut cu Daewoo Tico Manual de utilizare. Am citit deja documentul și sunt gata să vă ofer răspunsuri clare și simple.
INFORMAÞII GENERALE 1A1
CAPITOLUL 1
1A. INFORMAÞII GENERALE
CARACTERISTICI VEHICUL .......................................................................................................... 1A  2
IDENTIFICAREA VEHICULULUI .................................................................................................... 1A  5
CUPLURI DE STRÂNGERE UZUALE ........................................................................................... 1A  8
PUNCTE DE SPRIJIN PENTRU RIDICAREA VEHICULULUI ..................................................... 1A  9
PRECAUÞII ..................................................................................................................................... 1A  11
INSPECÞIA ÎNAINTE DE VÂNZARE ........................................................................................... 1A  13
1A2 INFORMAÞII GENERALE
CARACTERISTICI VEHICUL (NUMAI PENTRU BENZINÃ FÃRÃ PLUMB)
Caracteristica CaracteristicaValoare
3340
1400
1395
2335
1220
1200
160
635
1010
143
0,382
4,4
F8C, benzinã f. Pb
(BRAZILIA : gasohol)
68,5 x 72,0
3 Cilindri
796
9,3
41/5500
6,0/2500
Integralã
8°/950rpm
(general)
4°/950rpm
(BRAZILIA, CHILE)
1
32
RNIIYC4
1. Dimensiuni
Lungime (mm)
Lãþime (mm)
Înãlþime (mm)
Ampatament (mm)
Ecartament, Faþã (mm)
Spate (mm)
Garda la sol minimã (mm)
2. Mase
La gol (kg)
Încãrcat (kg)
3. Performanþe
Viteza maximã (km/h)
Panta maximã (tanθ)
Razã de bracare minimã (m)
4. Motor
Tip motor
Alezaj x Cursã (mm)
Nr. cilindri
Capacitate cilindricã (cc)
Raport de comprimare
Putere maximã (cp/rpm)
Cuplu maxim (daNm/rpm)
5. Sistemul de aprindere
Tip
Avans iniþial (°RAC faþã de p.m.i./
rpm)
Ordine de aprindere
Tip bujii
Valoare
ADSA  12°
ÎÎSA  36°
ADSE  46°
ÎÎSE  10°
admisie 0,15±0,02
evacuare0,20±0,02
admisie 0,25±0,02
evacuare0,30±0,02
Dublu corp inversat
Tip diafragmã
Cartuº filtrant
30
Mixt
Trohoidã
Cartuº filtrant
2,5
(2,7)
Cu lichid
Axialã
Cu cearã
4
Supape, Admisie
Evacuare
Joc termic, la rece(mm)
la cald(mm)
6. Sistemul de alimentare
Carburator
Pompa de benzinã
Filtrul de benzinã
Capacitate rezervor (L)
7. Sistemul de ungere
Tip
Pompa de ulei
Filtrul de ulei
Capacitate ulei (L)
(cu filtru)
8. Sistemul de rãcire
Tip
Pompã
Termostat
Capacitate circuit (L)
INFORMAÞII GENERALE 1A3
3340
1400
1395
2335
1220
1200
160
635
1010
143
0,382
4,4
F8C, benzinã cu Pb
68,5 x 72,0
3 Cilindri
796
9,3
41/5500
6,0/2500
Integralã
8°/950rpm
1
32
RNIIYC4
ADSA  12°
ÎÎSA  36°
ADSE  46°
ÎÎSE  10°
CARACTERISTICI VEHICUL (NUMAI PENTRU BENZINÃ CU PLUMB)
Caracteristica CaracteristicaValoare
1. Dimensiuni
Lungime (mm)
Lãþime (mm)
Înãlþime (mm)
Ampatament (mm)
Ecartament, Faþã (mm)
Spate (mm)
Garda la sol minimã (mm)
2. Mase
La gol (kg)
Încãrcat (kg)
3. Performanþe
Viteza maximã (km/h)
Panta maximã (tanθ)
Razã de bracare minimã (m)
4. Motor
Tip motor
Alezaj x Cursã (mm)
Nr. cilindri
Capacitate cilindricã (cc)
Raport de comprimare
Putere maximã (cp/rpm)
Cuplu maxim (daNm/rpm)
5. Sistemul de aprindere
Tip
Avans iniþial (°RAC faþã de p.m.i./
rpm)
Ordine de aprindere
Tip bujii
Supape, Admisie
Evacuare
Valoare
admisie 0,15±0,02
evacuare0,20±0,02
admisie 0,25±0,02
evacuare0,30±0,02
Dublu corp inversat
Tip diafragmã
Cartuº filtrant
30
Mixt
Trohoidã
Cartuº filtrant
2,5
(2,7)
Cu lichid
Axialã
Cu cearã
4
Joc termic, la rece(mm)
la cald(mm)
6. Sistemul de alimentare
Carburator
Pompa de benzinã
Filtrul de benzinã
Capacitate rezervor (L)
7. Sistemul de ungere
Tip
Pompa de ulei
Filtrul de ulei
Capacitate ulei (L)
(cu filtru)
8. Sistemul de rãcire
Tip
Pompã
Termostat
Capacitate circuit (L)
1A4 INFORMAÞII GENERALE
Caracteristica Valoare
9. Transmisie
Treapta I
Treapta a II-a
Treapta a III-a
Treapta a IV-a
Treapta a V-a
Mers înapoi
10. Ambreiaj
Tip
Dimensiuni (mm)
11. Frâne
Faþã
Spate
12. Punþi
Tip punte faþã
Tip punte spate
13. Sistemul de direcþie
Tip
Unghi de bracare, Interior(°)
Exterior(°)
Diametrul volanului (mm)
Convergenþa (mm)
Unghiul de cãdre (°)
Unghiul de fugã (°)
Unghi pivot (transv.) (°)
C.V. 4 C.V. 5
3,818 3,818
2,210 2,210
1,423 1,423
0,971 0,971
0,837
3,583 3,583
Monodisc uscat cu
arc diafragmã
170x110x3,2
cu disc
cu tambur
Articulatã
Punte semirigidã
Cu cremalierã
42°
35°
365
1±2
30'±1
3°35'±1°
12,5°
14. Suspensii
Faþã
Spate
Amortizoare
Arcuri
Stabilizare, Faþã
Spate
15. Sistemul electric
Baterie (V-AH)
Alternator (V-A)
Demaror (kW)
16. Pneuri
Faþã
Spate
StandardCaracteristica
McPherson
Cu braþe trase
Cu gaz
Elicoidale
Barã de torsiune
Barã transversalã
1228
1250
0,8
135 SR 12
(155/70 R 12)
135 SR 12
(155/70 R 12)
INFORMAÞII GENERALE 1A5
IDENTIFICAREA VEHICULULUI
Numãrul ºasiului
Plãcuþa de identificare a vehiculului
Centrul tablierului de bord,
în compartimentul motor
Partea dreaptã a tablierului de
bord, în compartimentul motor
FIG. 1A  1
FIG. 1A  2
Numãrul de identificare al motorului este localizat ca în figura de
mai jos.
F8C  000001 În partea inferioarã a blocului motor
KL Y3S11 BBMC 000001
FIG. 1A  3
SPATE
FAÞÃ
1A6 INFORMAÞII GENERALE
Elemente de fixare
Majoritatea ºuruburilor ºi piuliþelor utilizate la acest
vehicul sunt de tip metric. La înlocuirea unui ºurub sau
a unei piuliþe este foarte important sã fie respectate
diametrul, pasul ºi rezistenþa.
Identificarea rezistenþei elementelor de fixare
Cele mai utilizate clase de rezistenþã pentru filetele
metrice sunt 4T ºi 7T, iar clasa este marcatã pe capul
fiecãrui ºurub. Unele piuliþe metrice au specificaþia de
rezistenþã marcatã pe faþã. În fig. 1A  4 sunt arãtate
diferitele moduri de marcare a rezistenþei.
La înlocuirea ºuruburilor ºi piuliþelor metrice trebuie
utilizate elemente cu aceeaºi rezistenþã sau cu rezistenþã
mai mare (acelaºi numãr marcat, sau mai mare).
Cu câteva excepþii, pasul filetelor este aºa cum este
specificat în tabelul de mai jos.
ATENÞIE
Filetele standard utilizate la acest vehicul sunt
filete cu trecere pânã la diametrul nominal M8 ºi
filete cu ieºire de la M10 în sus.
În tabel, relaþia între diametrul nominal ºi pas
este redatã în funcþie de felul filetului (cu trecere
sau cu ieºire). La înlocuirea unui ºurub sau
piuliþe trebuie þinut cont ºi de pas la filetele cu
acelaºi diametru nominal.
Filete metrice cu
trecere
Pas
(mm)
0,35
0,4
0,45
0,45
0,45
0,6
0,7
0,75
0,8
1
1
1,25
1,5
1,75
2
2
2,5
2,5
2,5
3
3
3,5
3,5
4
4
Diametru
nominal
M1,6
M2
M2,2
M2,5
M3 x 0,5
M3,5
M4 x 0,7
M4,5
M5 x 0,8
M6
M7
M8
M10
M12
M14
M16
M18
M20
M22
M24
M27
M30
M33
M36
M39
Pas
(mm)
1
1,25
1,25
1,5
1,5
1,5
1,5
1,5
2
2
2
2
2
2
Diametru
nominal
M8 x 1
M10 x 1,25
M12 x 1,25
M14 x 1,5
M16 x 1,5
M18 x 1,5
M20 x 1,5
M22 x 1,5
M24 x 2
M27 x 2
M30 x 2
M33 x 2
M36 x 3
M39 x 3
Filete metrice cu
ieºire
INFORMAÞII GENERALE 1A7
FIG. 1A  4 MARCAREA REZISTENÞEI ªURUBURILOR
ªURUBURI METRICE  NUMÃRUL CORESPUNDE CLASEI DE REZISTENÞÃ A ªURUBULUI
REZISTENÞA  CU CÂT NUMÃRUL ESTE MAI MARE ºI REZISTENÞA ESTE MAI MARE.
NUMÃR DE IDENTIFICARE A REZISTENÞEI
1A8 INFORMAÞII GENERALE
CUPLURI UZUALE DE STRÂNGERE
Fiecare ºurub trebuie strâns cu cuplul specificat în capitolul respectiv. Dacã nu este furnizatã o specificaþie, se
utilizeazã valorile de cupluri de strângere din tabelul de mai jos. Dacã se utilizeazã un ºurub cu duritate mai mare
decât a celui original, se va strânge cu cuplul specificat pentru filetul original.
ATENÞIE
Pentru ºuruburile ºi piuliþele cu guler, cuplul de strângere trebuie sã fie cu 10% mai mare decât cel
specificat în tabelul de mai jos.
Valorile din tabelul de mai jos sunt valabile numai pentru ºuruburile ºi piuliþele din metal ºi aliaj uºor.
Diametru
ºurub
(mm)
4
5
6
8
10
12
14
16
18
Cuplu (kgfm)
ªuruburi convenþionale 4T
0,10  0,20
0,20  0,40
0,40  0,70
1,00  1,60
2,20  3,50
3,50  5,50
5,00  8,00
8,00  13,00
13,00  19,00
Cuplu (kgfm)
ªuruburi 7T
0,15  0,30
0,30  0,60
0,80  1,20
1,80  2,80
4,00  6,00
7,00  10,00
11,00  16,00
17,00  25,00
20,00  28,00
FIG. 1A  5 TABEL CUPLURI DE STRÂNGERE
Duritate
INFORMAÞII GENERALE 1A9
PUNCTE DE SPRIJIN PENTRU RIDICAREA VEHICULULUI
FIG. 1A  6 PUNCTE DE SPRIJIN PENTRU RIDICAREA VEHICULULUI
1. PUNCT DE RIDICARE FAÞÃ
2. PUNCT DE RIDICARE SPATE
3. PNEU STÂNGA FAÞÃ
4. PNEU STÂNGA SPATE
5. BRAÞ SUSPENSIE
Pentru ridicarea vehiculului acesta trebuie sprijinit în
punctele indicate cu sãgeþi ca în Fig. 1A  6.
În Fig. 1A  7 ºi Fig. 1A  8 este indicat modul de sprijin
la ridicarea cu ajutorul unui elevator, iar în Fig. 1A  9 ºi
1A  10 este indicat modul de sprijin pentru un cric
hidraulic de garaj.
ATENÞIE
Când se utilizeazã elevatoare, se pun
tampoane în poziþiile indicate (la fel pentru
partea stângã ºi partea dreapta) ºi se ridicã
vehiculul pânã toate cele patru roþi sunt
ridicate de pe podea.
Înainte de a pune tampoanele sub vehicul,
trebuie þinut cont de echilibrul vehiculului pe
parcursul operaþiilor de service. Echilibrul
vehiculului se poate schimba în funcþie de
piesele ce sunt demontate.
Aveþi grijã sã blocaþi elevatorul dupã ce aþi
ridicat vehiculul.
Dacã vehiculul este ridicat unilateral din faþã sau din
spate, el trebuie asigurat pentru a nu se miºca în mod
neaºteptat.
ATENÞIE
Puneþi cale de blocare la roþile rãmase pe podea.
1
2
3
4
5
1A10 INFORMAÞII GENERALE
Modul de sprijin când se utilizeazã elevatorul
FIG. 1A  7 MODUL DE SPRIJIN PENTRU FAÞÃ
FIG. 1A  8 MODUL DE SPRIJIN PENTRU SPATE
Modul de sprijin când se utilizeazã un cric hidraulic
FIG. 1A  9 MODUL DE SPRIJIN PENTRU FAÞÃ FIG. 1A  10 MODUL DE SPRIJIN PENTRU SPATE
INFORMAÞII GENERALE 1A11
La pozarea cablajelor, prindeþi-le de aºa naturã sã
nu intre în contact cu piese în miºcare de rotaþie,
cu piese care vibreazã sau cu piese încinse.
APÃRÃTOARE
PENTRU ARIPÃ
TIJA APARATULUI
DE MÃSURÃ
PIESÃ ÎN
MIºCARE DE ROTAÞIE
PRECAUÞII
1. Protecþia vehiculului
Întotdeauna utilizaþi apãrãtoare pentru aripi ºi pentru
scaune pentru a feri pãrþile vopsite ºi tapiþeria de
murdãrie.
2. Utilizarea cricului
Când se ridicã vehiculul cu cricul, cricul trebuie
instalat în poziþia corespunzãtoare ºi vehiculul
trebuie asigurat.
3. S.D.V.
Utilizaþi întotdeauna S.D.V. când operaþiile efectuate
o necesitã. Nu utilizaþi alte scule când este nevoie
de S.D.V. pentru a evita deteriorãrile.
4. Ungerea
Pentru ungere se utilizeazã numai lubrifianþii
recomandaþi de câte ori este necesar.
5. Sistemul electric
La deconectarea conectorilor þineþi de elementul de
blocare al conectorului. La conectare împingeþi
conectorul pânã este complet asigurat.
Cablejele trebuie sã fie prinse corect.
Când se verificã conectorii cu ajutorul unui aparat
de mãsurã, se introduce tija aparatului dinspre
partea de intrare a firelor.
1A12 INFORMAÞII GENERALE
6. Se înlocuiesc garniturile, O-ringurile ºi ºtifturile cu
unele noi, la reinstalare, dupã ce au fost demontate.
7. ªuruburile ºi piuliþele trebuie strânse conform
specificaþiilor de strângere, în ordinea ºi cu cuplul
specificate.
8. Toate componentele demontate trebuie aranjate cu
grijã pentru a nu fi pierdute sau deteriorate ºi trebuie
curãþate ºi unse corespunzãtor.
9. Trebuie manevrate cu atenþie lichidele cum sunt
acidul pentru baterie sau lichidul de frânã, deoarece
acestea pot provoca rãniri sau deteriorãri ale
pieselor.
10. Dupã reasamblare verificaþi funcþionarea pieselor
pentru a preveni reapariþia defectului.
11. Înainte de efectuarea operaþiilor de întreþinere,
vehiculul trebuie curãþat pentru a feri piesele
demontate de murdãrie.
12. Atunci când douã sau mai multe persoane lucreazã
împreunã, acestea trebuie sã þinã cont de mãsurile
de siguranþã pentru a evita accidentãrile.
INFORMAÞII GENERALE 1A13
INSPECÞIA ÎNAINTE DE VÂNZARE
Vehiculul este verificat cu minuþiozitate la fabricã înainte
de livrare. Totuºi, datoritã multiplelor etape de transport,
trebuie fãcutã o inspecþie foarte atentã înainte de
vânzare.
 Lista verificãrilor efectuate pentru inspecþie 
Funcþionarea direcþiei, jocul.
Cursa liberã la pedala de frânã ºi distanþa pânã la
podea când pedala este complet apãsatã.
Jocul la levierul frânei de parcare.
Starea conductelor ºi furtunurilor sistemului de
frânare, dacã sunt corect instalate, dacã sunt de-
teriorate ºi dacã existã pierderi.
Nivelul lichidului de frânã.
ªuruburile de la roþi ºi de la punte dacã sunt
slãbite.
Cursa liberã a pedalei de ambreiaj ºi distanþa pânã
la podea când pedala este complet apãsatã.
Nivelul uleiului ºi dacã existã pierderi la transmisie.
Funcþionarea levierului de schimbare a vitezelor.
Starea bateriei.
Nivelul uleiului ºi dacã existã pierderi la motor.
Dacã existã pierderi de benzinã.
Nivelul lichidului de rãcire ºi dacã existã pierderi.
Cureaua de transmisie dacã este slãbitã sau
deterioratã.
Funcþionarea sistemului de lumini, a claxonului ºi
a sistemului de iluminare a bordului.
Funcþionarea ºtergãtoarelor ºi nivelul lichidului de
spãlare a parbrizului.
Funcþionarea încuietoarelor de la uºi.
Funcþionarea glisierelor scaunelor.
Dacã existã deteriorãri ale caroseriei sau ale finiþiei
interioare.
Dacã existã documentele însoþitoare ale maºinii
cum ar fi manualul de utilizare, ghidul de service
ºi celelalte.
Instalarea numãrului de înmatriculare.
1A14 INFORMAÞII GENERALE
PAGINÃ GOALÃ
INFORMAÞII GENERALE 1B1 (CARACTERISTICI TEHNICE)
1B. CARACTERISTICI TEHNICE
MOTORUL ........................................................................................................................................ 1B  2
SISTEMUL DE ALIMENTARE ........................................................................................................ 1B  3
SISTEMUL DE RÃCIRE .................................................................................................................. 1B  3
SISTEMUL DE UNGERE ................................................................................................................ 1B  3
TRANSMISIA.................................................................................................................................... 1B  4
SISTEMUL DE FRÂNARE .............................................................................................................. 1B  4
DIRECÞIA ......................................................................................................................................... 1B  4
SISTEMUL ELECTRIC .................................................................................................................... 1B  5
ROÞILE ............................................................................................................................................. 1B  5
1B2 INFORMAÞII GENERALE (CARACTERISTICI TEHNICE)
Abatere de la planeitate chiulasã
Abatere de la planeitate zonã galerie
Scaun
supapã
Diametru ghid supapã
(mm)
Diametru tijã supapã
(mm)
Joc ghid - tijã (mm)
Lungime cap ghid supapã
Arc supapã
Jocul între culbutor ºi ax
Vibraþii arbore cu came
Înãlþime camã (mm)
Diametre paliere
arbore cu came (mm)
Diametre lagãre (mm)
Joc ungere arbore cu came
Abatere de la planeitate bloc motor
Alezaj
Limita de realezare
Presiunea de compresie
Diferenþa de presiune de compresie
Sãgeata curelei de transmisie
(mm)
Jocul la supape (mm)
Turaþia de mers în gol
Gaze de evacuare
MOTORUL
Cilindrii
Limitã
10,0  400
0,15
0,10
5,54
5,54
0,07
0,09
53,4
2,4
0,06
0,10
36,00
36,00
43,375
43,575
43,775
43,975
43,525
43,725
43,925
44,125
0,15
0,05
68,570
69,000
Standard
12,5  400
Mai puþin de 1,0
7~9
7~11
0,15
0,25
0,20
0,30
950±50
1,5±1,0%
Sub 400 ppm
1,46~1,66
1,46~1,66
AD=60, EV=75
45
15
5,500~5,512
5,500~5,512
5,465~5,480
5,450~5,465
0,020~0,047
0,035~0,062
14,0
54,45
0,005~0,04
36,13
36,14
43,425~43,450
43,625~43,650
43,825~43,850
44,025~44,050
43,500~43,516
43,700~43,716
43,900~43,916
44,100~44,116
0,050~0,091
68,500~68,520
(kgf/cm
2
- rpm)
(kgf/cm
2
)
Nouã
Veche
La rece
La cald
La rece
La cald
(rpm)
CO
HC
AD
EV
AD
EV
AD
EV
AD
EV
(mm)
Lungime arc liber(mm)
Abatere de la
ortogonalitate (mm)
(mm)
(mm)
AD
EV
1
2
3
4
5
1
2
3
4
5
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
Observaþii
Când se aplicã 10kgf
în centrul curelei
10 min. dupã încãlzire
10 min. dupã încãlzire
Numãrãtoarea începe
de la fulie
Numãrãtoarea începe
de la fulie
Se mãsoarã în 8 locuri
ºi se face media.
AD
EV
Lungime
contact
Unghiuri (°)
Caracteristicã
Chiulasã
INFORMAÞII GENERALE 1B3 (CARACTERISTICI TEHNICE)
Limitã
0,10
0,7
0,7
0,10
0,10
0,05
0,10
0,35
0,065
0,03
0,02
0,065
0,40
Observaþii
La 100mm
Se roteºte un tur ºi se consi-
derã 1/2 din valoarea cititã
(mm)
(mm)
Segment nr. 1
Segment nr. 2
Segment nr. 1
Segment nr. 2
Segment ungere
(Ø)
(Ø)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
Diametru piston
Joc piston-cilindru
Fanta segment
(mm)
Jocul în canal
(mm)
Diametru interior bosaj piston
Diametru exterior bolþ
Sãgeata
Torsiune
Joc axial la capãtul bielei
Jocul de ungere la cuzineþi
Vibraþii
Uzurã parþialã maneton
Diametru palier
Diametru maneton
Joc de ungere la cuzinet
Joc axial
Piston
Bielã
Arbore
cotit
Segmenþi
Caracteristicã
Standard
68,465~68,465
0,025~0,045
0,15~0,030
0,10~0,030
0,020~0,060
0,020~0,060
0,06~0,10
16,006~16,014
15,995~16,000
0,1~0,2
0,020~0,040
43,982~44,00
37,982~38,000
0,020~0,040
0,11~0,31
Limitã Observaþii
(mm)
Distanþa de reglaj a plutitorului
Caracteristicã
Standard
17,2
SISTEMUL DE ALIMENTARE
Limitã Observaþii
(kgf/cm
2
)
(°C)
(°C)
(°C)
Standard
0,75~1,05
93
82
95
SISTEMUL DE RÃCIRE
Presiunea lichidului
Temp. de pornire a ventilatorului
Temp. de început de funcþionare
Temp. de deschidere completã
Radiator
Termostat
Limitã Observaþii
Caracteristicã
Standard
2,5~2000
2,5
2,7
3,0
1,0
SF/CC 10W30
La 10000km
La 10000km
SISTEMUL DE UNGERE
Presiunea de ulei
Cantitatea
de ulei(L)
Cantitatea de ulei diferenþã între
indicaþiile min. ºi max. pe jojã (L)
Calitatea uleiului
Intervalul de schimbare a uleiului
Intervalul de schimbare a filtrului
(kgf/cm
2
)
La înlocuire
La înlocuire împreunã
cu filtrul
La demontare
Ulei
motor
Caracteristicã
1B4 INFORMAÞII GENERALE (CARACTERISTICI TEHNICE)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
Pedalã
Disc
Planeitate placã de presiune
Calitate ulei
Cantitate ulei (L)
Joc pinion - inel sincronizator
Adâncime caneluri
sincroane (mm)
Joc manºon balador - furcã
Grosime capete furci
Cursã liberã
Distanþa de la podea
Grosime
Cursa liberã de rotaþie
Înãlþime cap nit
Treapta 1
Trepte 2, 3, 4
Treapta 5
Limitã
1,0
0,5
0,15
0,5
8,6
10,0
9,8
1,0
8,1
7,2
Observaþii
Mãsuratã la periferie
Caracteristicã
Standard
20~30
Peste 60
7,9
Sub 0,03
75W/85
2,0 (2,1)
1,0
8,2
9,6
9,4
0,2~0,6
8,7
7,8
TRANSMISIA
Ambreiaj
Cutie de viteze
Limitã
8,0
Sub 0,15
Observaþii
Apãsatã cu 30kgf
Mãsuratã de la periferie
Caracteristcã
Standard
1~8
Peste 75
19,05
48,1
9,0
10,0
17,46
180
4,3
0,5
3  8
180
4,3
0,5
SISTEMUL DE FRÂNARE
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
Cursa liberã
Distanþa de la podea
Diametru (mm)
Diametru camerã etrier
Grosime plãcuþe
Grosime disc
Bãtaie lateralã
Diametru cilindru roatã
Diametru tambur
Grosime plãcuþe
Joc tambur - plãcuþe
Dinþi
Diametru tambur
Grosime plãcuþe
Joc tambur - plãcuþe
Pedalã
Cilindru
principal
Frâna cu
disc (Faþã)
Frâna cu
tambur
(Spate)
Frânã
de parcare
Limitã Observaþii
Caracteristicã
Standard
1 ± 2
30'±1°
3°35'±1°
40°
35°
int. 0,5±1,5
0~30
8~13
SISTEMUL DE DIRECÞIE
Paralelism
Cãdere
Fugã
Unghi de bracare
Abatere de la direcþia de mers
Joc volan
Cuplu necesar rotire pinion casetã
(mm)
(°)
(°)
Interior
Exterior
(m/km)
(mm)
(kgfcm)
Geometrie roþi
faþã
Trepte 1,2
Trepte 3,4,5
INFORMAÞII GENERALE 1B5 (CARACTERISTICI TEHNICE)
SISTEMUL ELECTRIC
Caracteristicã
0,25~0,35
132
8±1/950
15,5°
16,5°
8,4°
16°
10~22
1,2
12,1k
1,280
35
0,8
2,8~3,0
14,214,8
10~12
1000±50
Rezistenþã fiºe bujii (k/m)
Rezistenþã primar bobinã de aprindere ()
Rezistenþã secundar bobinã de aprindere
Greutate specificã electrolit (temp. 20°C)
Capacitate
Putere demaror
Rezistenþã rotor
Tensiune reglatã
Sãgeatã curea compresor
Turaþie ralanti cu A/C pornit
Baterie
Alternator
Aer
condiþionat
Centrifugal
Vacuumatic
1800 rpm
3000 rpm
4500 rpm
 80 mmHg
 154 mmHg
 250 mmHg
Sistem aprindere
Avans
Limitã Observaþii
Se mãsoarã de la periferie
Caracteristicã
Standard
0~0,35
0~0,35
Sub 2,5
ROÞILE
Joc axial rulment (mm)
Vibraþie
Dimensiuni
Presiune (kgf/cm
2
)
Faþã
Spate
(mm)
Faþã
Spate
Faþã
Spate
135SR12
1,8kgf/cm
2
JantãPneu
Întrefier distribuitor
Ordinea de aprindere
Avans la aprindere (°RAC, grade/rpm)
Standard
Observaþii
Fãrã plumb
Cu plumb
Bujii
Tip
Distanþa
Tip
Distanþa
(mm)
(Ah)
(kW)
()
(V)
(mm)
(rpm)
Limitã
RNIIYC-4, BPR5EY-II
1,0 ~ 1,1 mm
RNIIYC, BPR5E
0,7 ~ 0,8 mm
25°C, 10A
CLIMATIZAREA ªI AERUL CONDIÞIONAT (Încãlzire, Ventilaþie) 2A1
CAPITOLUL 2
CLIMATIZAREA ºI AERUL CONDIÞIONAT
2A. ÎNCÃLZIRE, VENTILAÞIE
DESCRIERE GENERALÃ ............................................................................................................... 2A  2
Comenzile sistemului de încãlzire ..................................................................................... 2A  3
Circuitul de ventilaþie ........................................................................................................... 2A  3
DIAGNOSTICARE ............................................................................................................................ 2A  5
SERVICE PE VEHICUL................................................................................................................... 2A  5
Schema electricã................................................................................................................... 2A  5
Motor suflantã ....................................................................................................................... 2A  6
Rezistor suflantã ................................................................................................................... 2A  6
Comutator motor suflantã ................................................................................................... 2A  6
Unitate climatizare ................................................................................................................ 2A  9
1/343