Daewoo Tico Manual de utilizare

Tip
Manual de utilizare
INFORMAÞII GENERALE 1A1
CAPITOLUL 1
1A. INFORMAÞII GENERALE
CARACTERISTICI VEHICUL .......................................................................................................... 1A  2
IDENTIFICAREA VEHICULULUI .................................................................................................... 1A  5
CUPLURI DE STRÂNGERE UZUALE ........................................................................................... 1A  8
PUNCTE DE SPRIJIN PENTRU RIDICAREA VEHICULULUI ..................................................... 1A  9
PRECAUÞII ..................................................................................................................................... 1A  11
INSPECÞIA ÎNAINTE DE VÂNZARE ........................................................................................... 1A  13
1A2 INFORMAÞII GENERALE
CARACTERISTICI VEHICUL (NUMAI PENTRU BENZINÃ FÃRÃ PLUMB)
Caracteristica CaracteristicaValoare
3340
1400
1395
2335
1220
1200
160
635
1010
143
0,382
4,4
F8C, benzinã f. Pb
(BRAZILIA : gasohol)
68,5 x 72,0
3 Cilindri
796
9,3
41/5500
6,0/2500
Integralã
8°/950rpm
(general)
4°/950rpm
(BRAZILIA, CHILE)
1
32
RNIIYC4
1. Dimensiuni
Lungime (mm)
Lãþime (mm)
Înãlþime (mm)
Ampatament (mm)
Ecartament, Faþã (mm)
Spate (mm)
Garda la sol minimã (mm)
2. Mase
La gol (kg)
Încãrcat (kg)
3. Performanþe
Viteza maximã (km/h)
Panta maximã (tanθ)
Razã de bracare minimã (m)
4. Motor
Tip motor
Alezaj x Cursã (mm)
Nr. cilindri
Capacitate cilindricã (cc)
Raport de comprimare
Putere maximã (cp/rpm)
Cuplu maxim (daNm/rpm)
5. Sistemul de aprindere
Tip
Avans iniþial (°RAC faþã de p.m.i./
rpm)
Ordine de aprindere
Tip bujii
Valoare
ADSA  12°
ÎÎSA  36°
ADSE  46°
ÎÎSE  10°
admisie 0,15±0,02
evacuare0,20±0,02
admisie 0,25±0,02
evacuare0,30±0,02
Dublu corp inversat
Tip diafragmã
Cartuº filtrant
30
Mixt
Trohoidã
Cartuº filtrant
2,5
(2,7)
Cu lichid
Axialã
Cu cearã
4
Supape, Admisie
Evacuare
Joc termic, la rece(mm)
la cald(mm)
6. Sistemul de alimentare
Carburator
Pompa de benzinã
Filtrul de benzinã
Capacitate rezervor (L)
7. Sistemul de ungere
Tip
Pompa de ulei
Filtrul de ulei
Capacitate ulei (L)
(cu filtru)
8. Sistemul de rãcire
Tip
Pompã
Termostat
Capacitate circuit (L)
INFORMAÞII GENERALE 1A3
3340
1400
1395
2335
1220
1200
160
635
1010
143
0,382
4,4
F8C, benzinã cu Pb
68,5 x 72,0
3 Cilindri
796
9,3
41/5500
6,0/2500
Integralã
8°/950rpm
1
32
RNIIYC4
ADSA  12°
ÎÎSA  36°
ADSE  46°
ÎÎSE  10°
CARACTERISTICI VEHICUL (NUMAI PENTRU BENZINÃ CU PLUMB)
Caracteristica CaracteristicaValoare
1. Dimensiuni
Lungime (mm)
Lãþime (mm)
Înãlþime (mm)
Ampatament (mm)
Ecartament, Faþã (mm)
Spate (mm)
Garda la sol minimã (mm)
2. Mase
La gol (kg)
Încãrcat (kg)
3. Performanþe
Viteza maximã (km/h)
Panta maximã (tanθ)
Razã de bracare minimã (m)
4. Motor
Tip motor
Alezaj x Cursã (mm)
Nr. cilindri
Capacitate cilindricã (cc)
Raport de comprimare
Putere maximã (cp/rpm)
Cuplu maxim (daNm/rpm)
5. Sistemul de aprindere
Tip
Avans iniþial (°RAC faþã de p.m.i./
rpm)
Ordine de aprindere
Tip bujii
Supape, Admisie
Evacuare
Valoare
admisie 0,15±0,02
evacuare0,20±0,02
admisie 0,25±0,02
evacuare0,30±0,02
Dublu corp inversat
Tip diafragmã
Cartuº filtrant
30
Mixt
Trohoidã
Cartuº filtrant
2,5
(2,7)
Cu lichid
Axialã
Cu cearã
4
Joc termic, la rece(mm)
la cald(mm)
6. Sistemul de alimentare
Carburator
Pompa de benzinã
Filtrul de benzinã
Capacitate rezervor (L)
7. Sistemul de ungere
Tip
Pompa de ulei
Filtrul de ulei
Capacitate ulei (L)
(cu filtru)
8. Sistemul de rãcire
Tip
Pompã
Termostat
Capacitate circuit (L)
1A4 INFORMAÞII GENERALE
Caracteristica Valoare
9. Transmisie
Treapta I
Treapta a II-a
Treapta a III-a
Treapta a IV-a
Treapta a V-a
Mers înapoi
10. Ambreiaj
Tip
Dimensiuni (mm)
11. Frâne
Faþã
Spate
12. Punþi
Tip punte faþã
Tip punte spate
13. Sistemul de direcþie
Tip
Unghi de bracare, Interior(°)
Exterior(°)
Diametrul volanului (mm)
Convergenþa (mm)
Unghiul de cãdre (°)
Unghiul de fugã (°)
Unghi pivot (transv.) (°)
C.V. 4 C.V. 5
3,818 3,818
2,210 2,210
1,423 1,423
0,971 0,971
0,837
3,583 3,583
Monodisc uscat cu
arc diafragmã
170x110x3,2
cu disc
cu tambur
Articulatã
Punte semirigidã
Cu cremalierã
42°
35°
365
1±2
30'±1
3°35'±1°
12,5°
14. Suspensii
Faþã
Spate
Amortizoare
Arcuri
Stabilizare, Faþã
Spate
15. Sistemul electric
Baterie (V-AH)
Alternator (V-A)
Demaror (kW)
16. Pneuri
Faþã
Spate
StandardCaracteristica
McPherson
Cu braþe trase
Cu gaz
Elicoidale
Barã de torsiune
Barã transversalã
1228
1250
0,8
135 SR 12
(155/70 R 12)
135 SR 12
(155/70 R 12)
INFORMAÞII GENERALE 1A5
IDENTIFICAREA VEHICULULUI
Numãrul ºasiului
Plãcuþa de identificare a vehiculului
Centrul tablierului de bord,
în compartimentul motor
Partea dreaptã a tablierului de
bord, în compartimentul motor
FIG. 1A  1
FIG. 1A  2
Numãrul de identificare al motorului este localizat ca în figura de
mai jos.
F8C  000001 În partea inferioarã a blocului motor
KL Y3S11 BBMC 000001
FIG. 1A  3
SPATE
FAÞÃ
1A6 INFORMAÞII GENERALE
Elemente de fixare
Majoritatea ºuruburilor ºi piuliþelor utilizate la acest
vehicul sunt de tip metric. La înlocuirea unui ºurub sau
a unei piuliþe este foarte important sã fie respectate
diametrul, pasul ºi rezistenþa.
Identificarea rezistenþei elementelor de fixare
Cele mai utilizate clase de rezistenþã pentru filetele
metrice sunt 4T ºi 7T, iar clasa este marcatã pe capul
fiecãrui ºurub. Unele piuliþe metrice au specificaþia de
rezistenþã marcatã pe faþã. În fig. 1A  4 sunt arãtate
diferitele moduri de marcare a rezistenþei.
La înlocuirea ºuruburilor ºi piuliþelor metrice trebuie
utilizate elemente cu aceeaºi rezistenþã sau cu rezistenþã
mai mare (acelaºi numãr marcat, sau mai mare).
Cu câteva excepþii, pasul filetelor este aºa cum este
specificat în tabelul de mai jos.
ATENÞIE
Filetele standard utilizate la acest vehicul sunt
filete cu trecere pânã la diametrul nominal M8 ºi
filete cu ieºire de la M10 în sus.
În tabel, relaþia între diametrul nominal ºi pas
este redatã în funcþie de felul filetului (cu trecere
sau cu ieºire). La înlocuirea unui ºurub sau
piuliþe trebuie þinut cont ºi de pas la filetele cu
acelaºi diametru nominal.
Filete metrice cu
trecere
Pas
(mm)
0,35
0,4
0,45
0,45
0,45
0,6
0,7
0,75
0,8
1
1
1,25
1,5
1,75
2
2
2,5
2,5
2,5
3
3
3,5
3,5
4
4
Diametru
nominal
M1,6
M2
M2,2
M2,5
M3 x 0,5
M3,5
M4 x 0,7
M4,5
M5 x 0,8
M6
M7
M8
M10
M12
M14
M16
M18
M20
M22
M24
M27
M30
M33
M36
M39
Pas
(mm)
1
1,25
1,25
1,5
1,5
1,5
1,5
1,5
2
2
2
2
2
2
Diametru
nominal
M8 x 1
M10 x 1,25
M12 x 1,25
M14 x 1,5
M16 x 1,5
M18 x 1,5
M20 x 1,5
M22 x 1,5
M24 x 2
M27 x 2
M30 x 2
M33 x 2
M36 x 3
M39 x 3
Filete metrice cu
ieºire
INFORMAÞII GENERALE 1A7
FIG. 1A  4 MARCAREA REZISTENÞEI ªURUBURILOR
ªURUBURI METRICE  NUMÃRUL CORESPUNDE CLASEI DE REZISTENÞÃ A ªURUBULUI
REZISTENÞA  CU CÂT NUMÃRUL ESTE MAI MARE ºI REZISTENÞA ESTE MAI MARE.
NUMÃR DE IDENTIFICARE A REZISTENÞEI
1A8 INFORMAÞII GENERALE
CUPLURI UZUALE DE STRÂNGERE
Fiecare ºurub trebuie strâns cu cuplul specificat în capitolul respectiv. Dacã nu este furnizatã o specificaþie, se
utilizeazã valorile de cupluri de strângere din tabelul de mai jos. Dacã se utilizeazã un ºurub cu duritate mai mare
decât a celui original, se va strânge cu cuplul specificat pentru filetul original.
ATENÞIE
Pentru ºuruburile ºi piuliþele cu guler, cuplul de strângere trebuie sã fie cu 10% mai mare decât cel
specificat în tabelul de mai jos.
Valorile din tabelul de mai jos sunt valabile numai pentru ºuruburile ºi piuliþele din metal ºi aliaj uºor.
Diametru
ºurub
(mm)
4
5
6
8
10
12
14
16
18
Cuplu (kgfm)
ªuruburi convenþionale 4T
0,10  0,20
0,20  0,40
0,40  0,70
1,00  1,60
2,20  3,50
3,50  5,50
5,00  8,00
8,00  13,00
13,00  19,00
Cuplu (kgfm)
ªuruburi 7T
0,15  0,30
0,30  0,60
0,80  1,20
1,80  2,80
4,00  6,00
7,00  10,00
11,00  16,00
17,00  25,00
20,00  28,00
FIG. 1A  5 TABEL CUPLURI DE STRÂNGERE
Duritate
INFORMAÞII GENERALE 1A9
PUNCTE DE SPRIJIN PENTRU RIDICAREA VEHICULULUI
FIG. 1A  6 PUNCTE DE SPRIJIN PENTRU RIDICAREA VEHICULULUI
1. PUNCT DE RIDICARE FAÞÃ
2. PUNCT DE RIDICARE SPATE
3. PNEU STÂNGA FAÞÃ
4. PNEU STÂNGA SPATE
5. BRAÞ SUSPENSIE
Pentru ridicarea vehiculului acesta trebuie sprijinit în
punctele indicate cu sãgeþi ca în Fig. 1A  6.
În Fig. 1A  7 ºi Fig. 1A  8 este indicat modul de sprijin
la ridicarea cu ajutorul unui elevator, iar în Fig. 1A  9 ºi
1A  10 este indicat modul de sprijin pentru un cric
hidraulic de garaj.
ATENÞIE
Când se utilizeazã elevatoare, se pun
tampoane în poziþiile indicate (la fel pentru
partea stângã ºi partea dreapta) ºi se ridicã
vehiculul pânã toate cele patru roþi sunt
ridicate de pe podea.
Înainte de a pune tampoanele sub vehicul,
trebuie þinut cont de echilibrul vehiculului pe
parcursul operaþiilor de service. Echilibrul
vehiculului se poate schimba în funcþie de
piesele ce sunt demontate.
Aveþi grijã sã blocaþi elevatorul dupã ce aþi
ridicat vehiculul.
Dacã vehiculul este ridicat unilateral din faþã sau din
spate, el trebuie asigurat pentru a nu se miºca în mod
neaºteptat.
ATENÞIE
Puneþi cale de blocare la roþile rãmase pe podea.
1
2
3
4
5
1A10 INFORMAÞII GENERALE
Modul de sprijin când se utilizeazã elevatorul
FIG. 1A  7 MODUL DE SPRIJIN PENTRU FAÞÃ
FIG. 1A  8 MODUL DE SPRIJIN PENTRU SPATE
Modul de sprijin când se utilizeazã un cric hidraulic
FIG. 1A  9 MODUL DE SPRIJIN PENTRU FAÞÃ FIG. 1A  10 MODUL DE SPRIJIN PENTRU SPATE
INFORMAÞII GENERALE 1A11
La pozarea cablajelor, prindeþi-le de aºa naturã sã
nu intre în contact cu piese în miºcare de rotaþie,
cu piese care vibreazã sau cu piese încinse.
APÃRÃTOARE
PENTRU ARIPÃ
TIJA APARATULUI
DE MÃSURÃ
PIESÃ ÎN
MIºCARE DE ROTAÞIE
PRECAUÞII
1. Protecþia vehiculului
Întotdeauna utilizaþi apãrãtoare pentru aripi ºi pentru
scaune pentru a feri pãrþile vopsite ºi tapiþeria de
murdãrie.
2. Utilizarea cricului
Când se ridicã vehiculul cu cricul, cricul trebuie
instalat în poziþia corespunzãtoare ºi vehiculul
trebuie asigurat.
3. S.D.V.
Utilizaþi întotdeauna S.D.V. când operaþiile efectuate
o necesitã. Nu utilizaþi alte scule când este nevoie
de S.D.V. pentru a evita deteriorãrile.
4. Ungerea
Pentru ungere se utilizeazã numai lubrifianþii
recomandaþi de câte ori este necesar.
5. Sistemul electric
La deconectarea conectorilor þineþi de elementul de
blocare al conectorului. La conectare împingeþi
conectorul pânã este complet asigurat.
Cablejele trebuie sã fie prinse corect.
Când se verificã conectorii cu ajutorul unui aparat
de mãsurã, se introduce tija aparatului dinspre
partea de intrare a firelor.
1A12 INFORMAÞII GENERALE
6. Se înlocuiesc garniturile, O-ringurile ºi ºtifturile cu
unele noi, la reinstalare, dupã ce au fost demontate.
7. ªuruburile ºi piuliþele trebuie strânse conform
specificaþiilor de strângere, în ordinea ºi cu cuplul
specificate.
8. Toate componentele demontate trebuie aranjate cu
grijã pentru a nu fi pierdute sau deteriorate ºi trebuie
curãþate ºi unse corespunzãtor.
9. Trebuie manevrate cu atenþie lichidele cum sunt
acidul pentru baterie sau lichidul de frânã, deoarece
acestea pot provoca rãniri sau deteriorãri ale
pieselor.
10. Dupã reasamblare verificaþi funcþionarea pieselor
pentru a preveni reapariþia defectului.
11. Înainte de efectuarea operaþiilor de întreþinere,
vehiculul trebuie curãþat pentru a feri piesele
demontate de murdãrie.
12. Atunci când douã sau mai multe persoane lucreazã
împreunã, acestea trebuie sã þinã cont de mãsurile
de siguranþã pentru a evita accidentãrile.
INFORMAÞII GENERALE 1A13
INSPECÞIA ÎNAINTE DE VÂNZARE
Vehiculul este verificat cu minuþiozitate la fabricã înainte
de livrare. Totuºi, datoritã multiplelor etape de transport,
trebuie fãcutã o inspecþie foarte atentã înainte de
vânzare.
 Lista verificãrilor efectuate pentru inspecþie 
Funcþionarea direcþiei, jocul.
Cursa liberã la pedala de frânã ºi distanþa pânã la
podea când pedala este complet apãsatã.
Jocul la levierul frânei de parcare.
Starea conductelor ºi furtunurilor sistemului de
frânare, dacã sunt corect instalate, dacã sunt de-
teriorate ºi dacã existã pierderi.
Nivelul lichidului de frânã.
ªuruburile de la roþi ºi de la punte dacã sunt
slãbite.
Cursa liberã a pedalei de ambreiaj ºi distanþa pânã
la podea când pedala este complet apãsatã.
Nivelul uleiului ºi dacã existã pierderi la transmisie.
Funcþionarea levierului de schimbare a vitezelor.
Starea bateriei.
Nivelul uleiului ºi dacã existã pierderi la motor.
Dacã existã pierderi de benzinã.
Nivelul lichidului de rãcire ºi dacã existã pierderi.
Cureaua de transmisie dacã este slãbitã sau
deterioratã.
Funcþionarea sistemului de lumini, a claxonului ºi
a sistemului de iluminare a bordului.
Funcþionarea ºtergãtoarelor ºi nivelul lichidului de
spãlare a parbrizului.
Funcþionarea încuietoarelor de la uºi.
Funcþionarea glisierelor scaunelor.
Dacã existã deteriorãri ale caroseriei sau ale finiþiei
interioare.
Dacã existã documentele însoþitoare ale maºinii
cum ar fi manualul de utilizare, ghidul de service
ºi celelalte.
Instalarea numãrului de înmatriculare.
1A14 INFORMAÞII GENERALE
PAGINÃ GOALÃ
INFORMAÞII GENERALE 1B1 (CARACTERISTICI TEHNICE)
1B. CARACTERISTICI TEHNICE
MOTORUL ........................................................................................................................................ 1B  2
SISTEMUL DE ALIMENTARE ........................................................................................................ 1B  3
SISTEMUL DE RÃCIRE .................................................................................................................. 1B  3
SISTEMUL DE UNGERE ................................................................................................................ 1B  3
TRANSMISIA.................................................................................................................................... 1B  4
SISTEMUL DE FRÂNARE .............................................................................................................. 1B  4
DIRECÞIA ......................................................................................................................................... 1B  4
SISTEMUL ELECTRIC .................................................................................................................... 1B  5
ROÞILE ............................................................................................................................................. 1B  5
1B2 INFORMAÞII GENERALE (CARACTERISTICI TEHNICE)
Abatere de la planeitate chiulasã
Abatere de la planeitate zonã galerie
Scaun
supapã
Diametru ghid supapã
(mm)
Diametru tijã supapã
(mm)
Joc ghid - tijã (mm)
Lungime cap ghid supapã
Arc supapã
Jocul între culbutor ºi ax
Vibraþii arbore cu came
Înãlþime camã (mm)
Diametre paliere
arbore cu came (mm)
Diametre lagãre (mm)
Joc ungere arbore cu came
Abatere de la planeitate bloc motor
Alezaj
Limita de realezare
Presiunea de compresie
Diferenþa de presiune de compresie
Sãgeata curelei de transmisie
(mm)
Jocul la supape (mm)
Turaþia de mers în gol
Gaze de evacuare
MOTORUL
Cilindrii
Limitã
10,0  400
0,15
0,10
5,54
5,54
0,07
0,09
53,4
2,4
0,06
0,10
36,00
36,00
43,375
43,575
43,775
43,975
43,525
43,725
43,925
44,125
0,15
0,05
68,570
69,000
Standard
12,5  400
Mai puþin de 1,0
7~9
7~11
0,15
0,25
0,20
0,30
950±50
1,5±1,0%
Sub 400 ppm
1,46~1,66
1,46~1,66
AD=60, EV=75
45
15
5,500~5,512
5,500~5,512
5,465~5,480
5,450~5,465
0,020~0,047
0,035~0,062
14,0
54,45
0,005~0,04
36,13
36,14
43,425~43,450
43,625~43,650
43,825~43,850
44,025~44,050
43,500~43,516
43,700~43,716
43,900~43,916
44,100~44,116
0,050~0,091
68,500~68,520
(kgf/cm
2
- rpm)
(kgf/cm
2
)
Nouã
Veche
La rece
La cald
La rece
La cald
(rpm)
CO
HC
AD
EV
AD
EV
AD
EV
AD
EV
(mm)
Lungime arc liber(mm)
Abatere de la
ortogonalitate (mm)
(mm)
(mm)
AD
EV
1
2
3
4
5
1
2
3
4
5
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
Observaþii
Când se aplicã 10kgf
în centrul curelei
10 min. dupã încãlzire
10 min. dupã încãlzire
Numãrãtoarea începe
de la fulie
Numãrãtoarea începe
de la fulie
Se mãsoarã în 8 locuri
ºi se face media.
AD
EV
Lungime
contact
Unghiuri (°)
Caracteristicã
Chiulasã
INFORMAÞII GENERALE 1B3 (CARACTERISTICI TEHNICE)
Limitã
0,10
0,7
0,7
0,10
0,10
0,05
0,10
0,35
0,065
0,03
0,02
0,065
0,40
Observaþii
La 100mm
Se roteºte un tur ºi se consi-
derã 1/2 din valoarea cititã
(mm)
(mm)
Segment nr. 1
Segment nr. 2
Segment nr. 1
Segment nr. 2
Segment ungere
(Ø)
(Ø)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
Diametru piston
Joc piston-cilindru
Fanta segment
(mm)
Jocul în canal
(mm)
Diametru interior bosaj piston
Diametru exterior bolþ
Sãgeata
Torsiune
Joc axial la capãtul bielei
Jocul de ungere la cuzineþi
Vibraþii
Uzurã parþialã maneton
Diametru palier
Diametru maneton
Joc de ungere la cuzinet
Joc axial
Piston
Bielã
Arbore
cotit
Segmenþi
Caracteristicã
Standard
68,465~68,465
0,025~0,045
0,15~0,030
0,10~0,030
0,020~0,060
0,020~0,060
0,06~0,10
16,006~16,014
15,995~16,000
0,1~0,2
0,020~0,040
43,982~44,00
37,982~38,000
0,020~0,040
0,11~0,31
Limitã Observaþii
(mm)
Distanþa de reglaj a plutitorului
Caracteristicã
Standard
17,2
SISTEMUL DE ALIMENTARE
Limitã Observaþii
(kgf/cm
2
)
(°C)
(°C)
(°C)
Standard
0,75~1,05
93
82
95
SISTEMUL DE RÃCIRE
Presiunea lichidului
Temp. de pornire a ventilatorului
Temp. de început de funcþionare
Temp. de deschidere completã
Radiator
Termostat
Limitã Observaþii
Caracteristicã
Standard
2,5~2000
2,5
2,7
3,0
1,0
SF/CC 10W30
La 10000km
La 10000km
SISTEMUL DE UNGERE
Presiunea de ulei
Cantitatea
de ulei(L)
Cantitatea de ulei diferenþã între
indicaþiile min. ºi max. pe jojã (L)
Calitatea uleiului
Intervalul de schimbare a uleiului
Intervalul de schimbare a filtrului
(kgf/cm
2
)
La înlocuire
La înlocuire împreunã
cu filtrul
La demontare
Ulei
motor
Caracteristicã
1B4 INFORMAÞII GENERALE (CARACTERISTICI TEHNICE)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
Pedalã
Disc
Planeitate placã de presiune
Calitate ulei
Cantitate ulei (L)
Joc pinion - inel sincronizator
Adâncime caneluri
sincroane (mm)
Joc manºon balador - furcã
Grosime capete furci
Cursã liberã
Distanþa de la podea
Grosime
Cursa liberã de rotaþie
Înãlþime cap nit
Treapta 1
Trepte 2, 3, 4
Treapta 5
Limitã
1,0
0,5
0,15
0,5
8,6
10,0
9,8
1,0
8,1
7,2
Observaþii
Mãsuratã la periferie
Caracteristicã
Standard
20~30
Peste 60
7,9
Sub 0,03
75W/85
2,0 (2,1)
1,0
8,2
9,6
9,4
0,2~0,6
8,7
7,8
TRANSMISIA
Ambreiaj
Cutie de viteze
Limitã
8,0
Sub 0,15
Observaþii
Apãsatã cu 30kgf
Mãsuratã de la periferie
Caracteristcã
Standard
1~8
Peste 75
19,05
48,1
9,0
10,0
17,46
180
4,3
0,5
3  8
180
4,3
0,5
SISTEMUL DE FRÂNARE
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
(mm)
Cursa liberã
Distanþa de la podea
Diametru (mm)
Diametru camerã etrier
Grosime plãcuþe
Grosime disc
Bãtaie lateralã
Diametru cilindru roatã
Diametru tambur
Grosime plãcuþe
Joc tambur - plãcuþe
Dinþi
Diametru tambur
Grosime plãcuþe
Joc tambur - plãcuþe
Pedalã
Cilindru
principal
Frâna cu
disc (Faþã)
Frâna cu
tambur
(Spate)
Frânã
de parcare
Limitã Observaþii
Caracteristicã
Standard
1 ± 2
30'±1°
3°35'±1°
40°
35°
int. 0,5±1,5
0~30
8~13
SISTEMUL DE DIRECÞIE
Paralelism
Cãdere
Fugã
Unghi de bracare
Abatere de la direcþia de mers
Joc volan
Cuplu necesar rotire pinion casetã
(mm)
(°)
(°)
Interior
Exterior
(m/km)
(mm)
(kgfcm)
Geometrie roþi
faþã
Trepte 1,2
Trepte 3,4,5
INFORMAÞII GENERALE 1B5 (CARACTERISTICI TEHNICE)
SISTEMUL ELECTRIC
Caracteristicã
0,25~0,35
132
8±1/950
15,5°
16,5°
8,4°
16°
10~22
1,2
12,1k
1,280
35
0,8
2,8~3,0
14,214,8
10~12
1000±50
Rezistenþã fiºe bujii (k/m)
Rezistenþã primar bobinã de aprindere ()
Rezistenþã secundar bobinã de aprindere
Greutate specificã electrolit (temp. 20°C)
Capacitate
Putere demaror
Rezistenþã rotor
Tensiune reglatã
Sãgeatã curea compresor
Turaþie ralanti cu A/C pornit
Baterie
Alternator
Aer
condiþionat
Centrifugal
Vacuumatic
1800 rpm
3000 rpm
4500 rpm
 80 mmHg
 154 mmHg
 250 mmHg
Sistem aprindere
Avans
Limitã Observaþii
Se mãsoarã de la periferie
Caracteristicã
Standard
0~0,35
0~0,35
Sub 2,5
ROÞILE
Joc axial rulment (mm)
Vibraþie
Dimensiuni
Presiune (kgf/cm
2
)
Faþã
Spate
(mm)
Faþã
Spate
Faþã
Spate
135SR12
1,8kgf/cm
2
JantãPneu
Întrefier distribuitor
Ordinea de aprindere
Avans la aprindere (°RAC, grade/rpm)
Standard
Observaþii
Fãrã plumb
Cu plumb
Bujii
Tip
Distanþa
Tip
Distanþa
(mm)
(Ah)
(kW)
()
(V)
(mm)
(rpm)
Limitã
RNIIYC-4, BPR5EY-II
1,0 ~ 1,1 mm
RNIIYC, BPR5E
0,7 ~ 0,8 mm
25°C, 10A
CLIMATIZAREA ªI AERUL CONDIÞIONAT (Încãlzire, Ventilaþie) 2A1
CAPITOLUL 2
CLIMATIZAREA ºI AERUL CONDIÞIONAT
2A. ÎNCÃLZIRE, VENTILAÞIE
DESCRIERE GENERALÃ ............................................................................................................... 2A  2
Comenzile sistemului de încãlzire ..................................................................................... 2A  3
Circuitul de ventilaþie ........................................................................................................... 2A  3
DIAGNOSTICARE ............................................................................................................................ 2A  5
SERVICE PE VEHICUL................................................................................................................... 2A  5
Schema electricã................................................................................................................... 2A  5
Motor suflantã ....................................................................................................................... 2A  6
Rezistor suflantã ................................................................................................................... 2A  6
Comutator motor suflantã ................................................................................................... 2A  6
Unitate climatizare ................................................................................................................ 2A  9
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61
  • Page 62 62
  • Page 63 63
  • Page 64 64
  • Page 65 65
  • Page 66 66
  • Page 67 67
  • Page 68 68
  • Page 69 69
  • Page 70 70
  • Page 71 71
  • Page 72 72
  • Page 73 73
  • Page 74 74
  • Page 75 75
  • Page 76 76
  • Page 77 77
  • Page 78 78
  • Page 79 79
  • Page 80 80
  • Page 81 81
  • Page 82 82
  • Page 83 83
  • Page 84 84
  • Page 85 85
  • Page 86 86
  • Page 87 87
  • Page 88 88
  • Page 89 89
  • Page 90 90
  • Page 91 91
  • Page 92 92
  • Page 93 93
  • Page 94 94
  • Page 95 95
  • Page 96 96
  • Page 97 97
  • Page 98 98
  • Page 99 99
  • Page 100 100
  • Page 101 101
  • Page 102 102
  • Page 103 103
  • Page 104 104
  • Page 105 105
  • Page 106 106
  • Page 107 107
  • Page 108 108
  • Page 109 109
  • Page 110 110
  • Page 111 111
  • Page 112 112
  • Page 113 113
  • Page 114 114
  • Page 115 115
  • Page 116 116
  • Page 117 117
  • Page 118 118
  • Page 119 119
  • Page 120 120
  • Page 121 121
  • Page 122 122
  • Page 123 123
  • Page 124 124
  • Page 125 125
  • Page 126 126
  • Page 127 127
  • Page 128 128
  • Page 129 129
  • Page 130 130
  • Page 131 131
  • Page 132 132
  • Page 133 133
  • Page 134 134
  • Page 135 135
  • Page 136 136
  • Page 137 137
  • Page 138 138
  • Page 139 139
  • Page 140 140
  • Page 141 141
  • Page 142 142
  • Page 143 143
  • Page 144 144
  • Page 145 145
  • Page 146 146
  • Page 147 147
  • Page 148 148
  • Page 149 149
  • Page 150 150
  • Page 151 151
  • Page 152 152
  • Page 153 153
  • Page 154 154
  • Page 155 155
  • Page 156 156
  • Page 157 157
  • Page 158 158
  • Page 159 159
  • Page 160 160
  • Page 161 161
  • Page 162 162
  • Page 163 163
  • Page 164 164
  • Page 165 165
  • Page 166 166
  • Page 167 167
  • Page 168 168
  • Page 169 169
  • Page 170 170
  • Page 171 171
  • Page 172 172
  • Page 173 173
  • Page 174 174
  • Page 175 175
  • Page 176 176
  • Page 177 177
  • Page 178 178
  • Page 179 179
  • Page 180 180
  • Page 181 181
  • Page 182 182
  • Page 183 183
  • Page 184 184
  • Page 185 185
  • Page 186 186
  • Page 187 187
  • Page 188 188
  • Page 189 189
  • Page 190 190
  • Page 191 191
  • Page 192 192
  • Page 193 193
  • Page 194 194
  • Page 195 195
  • Page 196 196
  • Page 197 197
  • Page 198 198
  • Page 199 199
  • Page 200 200
  • Page 201 201
  • Page 202 202
  • Page 203 203
  • Page 204 204
  • Page 205 205
  • Page 206 206
  • Page 207 207
  • Page 208 208
  • Page 209 209
  • Page 210 210
  • Page 211 211
  • Page 212 212
  • Page 213 213
  • Page 214 214
  • Page 215 215
  • Page 216 216
  • Page 217 217
  • Page 218 218
  • Page 219 219
  • Page 220 220
  • Page 221 221
  • Page 222 222
  • Page 223 223
  • Page 224 224
  • Page 225 225
  • Page 226 226
  • Page 227 227
  • Page 228 228
  • Page 229 229
  • Page 230 230
  • Page 231 231
  • Page 232 232
  • Page 233 233
  • Page 234 234
  • Page 235 235
  • Page 236 236
  • Page 237 237
  • Page 238 238
  • Page 239 239
  • Page 240 240
  • Page 241 241
  • Page 242 242
  • Page 243 243
  • Page 244 244
  • Page 245 245
  • Page 246 246
  • Page 247 247
  • Page 248 248
  • Page 249 249
  • Page 250 250
  • Page 251 251
  • Page 252 252
  • Page 253 253
  • Page 254 254
  • Page 255 255
  • Page 256 256
  • Page 257 257
  • Page 258 258
  • Page 259 259
  • Page 260 260
  • Page 261 261
  • Page 262 262
  • Page 263 263
  • Page 264 264
  • Page 265 265
  • Page 266 266
  • Page 267 267
  • Page 268 268
  • Page 269 269
  • Page 270 270
  • Page 271 271
  • Page 272 272
  • Page 273 273
  • Page 274 274
  • Page 275 275
  • Page 276 276
  • Page 277 277
  • Page 278 278
  • Page 279 279
  • Page 280 280
  • Page 281 281
  • Page 282 282
  • Page 283 283
  • Page 284 284
  • Page 285 285
  • Page 286 286
  • Page 287 287
  • Page 288 288
  • Page 289 289
  • Page 290 290
  • Page 291 291
  • Page 292 292
  • Page 293 293
  • Page 294 294
  • Page 295 295
  • Page 296 296
  • Page 297 297
  • Page 298 298
  • Page 299 299
  • Page 300 300
  • Page 301 301
  • Page 302 302
  • Page 303 303
  • Page 304 304
  • Page 305 305
  • Page 306 306
  • Page 307 307
  • Page 308 308
  • Page 309 309
  • Page 310 310
  • Page 311 311
  • Page 312 312
  • Page 313 313
  • Page 314 314
  • Page 315 315
  • Page 316 316
  • Page 317 317
  • Page 318 318
  • Page 319 319
  • Page 320 320
  • Page 321 321
  • Page 322 322
  • Page 323 323
  • Page 324 324
  • Page 325 325
  • Page 326 326
  • Page 327 327
  • Page 328 328
  • Page 329 329
  • Page 330 330
  • Page 331 331
  • Page 332 332
  • Page 333 333
  • Page 334 334
  • Page 335 335
  • Page 336 336
  • Page 337 337
  • Page 338 338
  • Page 339 339
  • Page 340 340
  • Page 341 341
  • Page 342 342
  • Page 343 343

Daewoo Tico Manual de utilizare

Tip
Manual de utilizare