Schrack Seconet ST-TOUCH Manual de utilizare

Tip
Manual de utilizare
(1) Informaţii generale
Interfaţa de utilizare este operată cu ajutorul ecranului tactil. Navigaţi prin meniurile
terminalului ST-TOUCH apăsând iconiţe şi butoane. Glisaţi în sus ori în jos pe ecranul tactil
pentru a derula conţinutul listelor cu mai mult de 6 înregistrări. Glisaţi spre stânga ori spre
dreapta pentru a derula conţinutul meniului ecărei funcţii. O bară de derulare albă va apărea
pe marginea dreaptă ori la baza ecranului, în funcţie de aplicaţie.
Apăsaţi pe iconiţe pentru a lansa aplicaţii ori pentru a a şa explicaţii despre diferitele taburi şi
submeniuri. Valabil pentru bara cu taburi, lista cu evenimente şi zona cu funcţii.
Dubla apăsare a iconiţei unui tab selectat va deschide lista cu saloane.
Ieşiţi din lista respectivă ori din submeniu prin apăsarea iconiţei .
Manualul Instrucţiuni scurte VISOCALL IP – Terminalul de secţie ST-TOUCH pe care îl
aveţi în faţă serveşte drept un îndrumar pentru transferarea cunoştinţelor de bază obţinute şi prin
manualul de utilizare VISOCALL IP - Terminalul de secţie ST-TOUCH (K-HB-023RO).
microfon
ora şi data
stare sistem (2)
iconiţe pentru prezenţă (5)
iconiţă – tipul apelului (4)
linie demarcaţie
bară cu taburi (3)
liste
bară cu
informaţii sistem (2)
bară derulare
difuzor
receptor
aşare apeluri (7)
iconiţe funcţionale (6)
interconectarea secţiilor (9)
anunţuri (10)
telefonul (11)
iconiţe pentru
apelare (5)
prezentare generală
a salonului (8)
(2) Bara cu informaţii despre starea sistemului
Interconectare manuală
O anumită secţie este conectată manual la altă secţie.
Interconectare pasivă
O altă secţie a fost conectată la secţia curentă.
Centralizare locală activă
Apelurile din secţie sunt a şate numai pe terminalul de secţie ST-TOUCH.
Centralizare globală activă
Apelurile din secţie pot redate sonor doar la un panou central de control.
Nivel service 1 sau 2
Această informaţie este a şată atunci când schimbaţi de la nivelul
standard 0 (când nu este a şată nici o înştiinţare) la nivelul 1 sau 2.
(3) Bara cu taburi
Starea taburilor:
Lista din tab nu conţine înregistrări, iar tabul nu este selectat.
Lista din tab conţine înregistrări, însă tabul nu este selectat.
Tabul curent deschis (selectat).
$ILûHD]ĈWRDWHGHIHFWHOHûLHURULOHGLQ]RQDVXSUDYHJKHDWĈ
SUHFXPûLGLQVLVWHPHGHWHUŗĈSDUWH
/LVW÷FXGHIHFWH
$ILûHD]ĈWRDWHVDORDQHOHXQGHDIRVWDFWLYDWFHOSXŗLQXQLQGLFDWRUGHSUH]HQŗĈ
/LVW÷FXSUH]HQŋH
$ILûHD]ĈWRDWHVDORDQHOHFDUHDXDFWLYDWFHOSXŗLQXQPHPHQWR
/LVW÷FXPHPHQWRXUL
$ILûHD]ĈWRDWHDSHOXULOHGLQ
]RQDVXSUDYHJKHDWĈ
/LVW÷FXDSHOXUL
(4) Iconiţe - A şare apeluri
Următoarele iconiţe sunt disponibile pentru identi care tipului apelului:
Apel din salon Apel dispozitiv diagnostic
(nu poate preluat)
Apel de urgenţă din salon Alarmă de incendiu
(nu poate preluat)
Apel către medic Alarmă dezorientare
(nu poate preluat)
Cod roşu Nivel baterie scăzut dezorientare
(nu poate preluat)
Apel din grupul sanitar Sabotare dezorientare
(nu poate preluat) (nu poate preluat)
Apel de urgenţă din grupul Ameninţare dezorientare
sanitar (nu poate preluat) (nu poate preluat)
Apel de la pat
Deconectare dispozitiv diagnostic
(nu poate preluat)
Apel de urgenţă de la pat Deconectare dispozitiv apelare
Apel pentru servicii Eveniment general
(5) Iconiţe pentru prezenţă şi apelare
Până la 3 iconiţe (de apelare ori prezenţă) pot de nite pe ecare pagină şi pot de
asemenea ordonate arbitrar (la con gurarea sistemului).
indicator de prezenţă pentru anumite categorii de personal (asistentă, personal
servicii ori medic),
• iniţierea de anumite tipuri de apel (apel normal sau apel de urgenţă).
Butoane de apelare (apel normal sau apel de Butoane de prezenţă:
urgenţă): inactive/active inactive/active
Asistentă Asistentă
Medic Personal servicii
Cod roşu Medic
(activ: aprins continuu pentru apeluri normale,
şi intermitent pentru apeluri de urgenţă)
(6) Iconiţe funcţionale
Iconiţele funcţionale sunt a şate în mijlocul zonei funcţionale şi pot distribuite pe mai multe
pagini de ecran (bara de derulare este vizibilă). Vizualizarea iconiţelor funcţionale depinde de
nivelul de service respectiv.
Interconectare
Activare Dezactivare
centralizare locală centralizare locală
Anunţ general Anunţ pentru asistente
Anunţ pentru medici Anunţ pentru întreg
personalul medical
Telefon Radio
Tonuri de apel Volum sonor
Fixare dată şi oră Con gurare ecran
Schimbare Ieşire
nivel service nivel service
(7) A şare apeluri
Imediat ce un apel a fost iniţiat, ecranul terminalului de secţie se schimbă automat, a şând lista
cu apeluri.
Apelul este a şat cu detalii despre salon, pat şi tipul apelului. Dacă sunt mai multe apeluri în
desfăşurare simultan, apelul cu prioritatea cea mai mare va a şat întotdeauna primul în listă.
identicator salon
iconiţă – tipul apelului
apel cu cea mai mare prioritate
tipul apelului
identicator pat
SHFĠLH$6DORQ2
ASHOSHUVRQDOPHGLFDO3DW
SHFĠLH$6DORQ4
ASHOGHXUJHQĠă
SHFĠLH$6DORQ2
ASHOGHXUJHQĠăGHODSDW3DW
SHFĠLH$6DORQ3
ASHOXUJHQĠăWRDOHWă+RO
SHFĠLH$6DORQ
ASHOPHGLF
(7.1) Preluarea apelurilor
Următoarea imagine prezintă un apel de urgenţă de la pat, aşa cum apare în lista de apeluri.
Apelul este preluat prin apăsarea pe respectiva înregistrare, operaţie care deschide meniul de
mai jos.
Conexiune de voce
Conexiunea de voce este stabilită automat atunci când se apasă pe o înregistrare din lista de
apeluri.
Volumul sonor (difuzor/receptor) poate modi cat în timpul conversaţiei prin apăsarea pe
bara de volum.
Conversaţia este terminată atunci când se apasă pe iconiţa . Conexiunea de voce este
decuplată automat după 2 minute.
Apăsând pe una din iconiţele , sau se poate activa un memento pentru asistente,
personalul pentru servicii, respectiv medici (a se vedea de asemenea Capitolul 7.2 - Mementouri).
Preluarea unui apel fără comunicare vocală
Dacă, datorită perifericelor (de ex. apel din grupul sanitar), comunicarea vocală nu este
posibilă, nu puteţi prelua respectivul apel.
informaţii suplimentare
localizare apel
apel de urgenţă de la pat
iconiţă
SHFĠLH$6DORQ2
ASHOGHXUJHQĠăGHODSDW3DW
terminare apel
volum sonor
comunicare vocală activă
memento personal servicii
memento asistentă
memento medic
Pat 1
SHFĠLH$6DORQ
VRUELĠLFX
informaţii suplimentare
localizare apel
încăpere fără comunicare vocală
SHFĠLH$6DORQ
ASHOXUJHQĠăWRDOHWă+RO
Apelul este preluat prin apăsarea pe respectiva înregistrare. Se deschide meniul pentru apel şi
este emis un semnal sonor de avertizare.
Acest apel nu poate con rmat apăsând pe iconiţa . Trebuie să găsiţi locaţia de iniţiere a
apelului şi să con rmaţi apelul de la locaţia respectivă.
Pot activate mementouri pentru personalul pentru servicii, asistente sau medici.
(7.2) Mementouri
Acestea permit identi carea unui salon după preluarea unui apel, în cazul în care apelantul nu
răspunde, apelul nu permite comunicarea vocală, este recepţionat un ton de ocupat, alte
apeluri sunt preluate înainte de a căuta locaţia apelului curent sau apelurile sunt transferate
selectiv către alte persoane (asistente, medici, personal pentru servicii).
Apăsaţi pe una din iconiţe pentru a activa un memento:
Pentru asistente (semnalizare stare: verde intermitent)
Pentru personal servicii (semnalizare stare: galben intermitent)
Pentru medici (semnalizare stare: albastru intermitent)
Apelul curent este eliminat din lista cu apeluri (de ex. apel de urgenţă de la pat) şi este adăugat
în lista cu mementouri.
Un memento este dezactivat întotdeauna din salonul de iniţiere a apelului, cu ajutorul
butoanelor de activare a indicatorilor de prezenţă!
Apelurile puse în aşteptare prin activarea unui memento care nu a fost dezactivat de la
butoanele pentru prezenţă (din salonul apelantului), sunt regenerate după un interval speci c
de timp şi a şate în lista cu apeluri care se deschide automat.
informaţii suplimentare
localizare apel
fără comunicare vocală
Hol
SHFĠLH$6DORQ
CDXWăORFDĠLDDSHOXOXL
apel de urgenţă de la pat
nou generat localizare apel
tab – listă cu apeluri
SHFĠLH$6DORQ2
ASHOSHUVRQDOPHGLFDO3DW
SHFĠLH$6DORQ
ASHOGHXUJHQĠăGHODSDW3DW
(8.1) Prezentare generală a salonului
Apăsaţi din nou pe un tab deja deschis, indiferent dacă sunteţi în lista cu apeluri, cu
mementouri, cu prezenţe sau cu defecte (de ex. lista cu apeluri).
După deschiderea listei cu saloane apăsaţi pe una din înregistrările din listă.
În prezentarea generală a salonului sunt a şate toate paturile din salon. De asemenea, sunt
a şate toate operaţiile care pot efectuate asupra salonului.
Pentru stabilirea unei conexiuni de voce cu terminalul de salon, apăsaţi pe iconiţa . Pentru
iniţierea unei conexiuni de voce direct cu pacientul, apăsaţi pe identi catorul (numărul) patului.
(8.2) Operaţiile dintr-un salon
Următoarele operaţii pot efectuate asupra unui salon:
Asociere grup de îngrijire Anulare asociere grup de îngrijire
Promovare pat Conexiune vocală cu salonul
bara cu taburi
tab selectat
selectaţi salon
bara cu taburi
personal servicii prezent
înregistrări
în lista cu saloane
SHFĠLH$6DORQ3
Grup de îngrijire 3
SHFĠLH$6DORQ2
Grup de îngrijire 2
SHFĠLH$6DORQ
patul este promovat
conexiune vocală posibilă
indicatori de stare:
comunicare vocală cu patul din salon
ieşire din fereastra de
prezentare generală
operaţii disponibile pentru salon
informaţii localizare şi
grup de îngrijire
numărul patului
comunicare vocală cu salonul
prezentare generală
paturi din salon
Pat 4
Pat 3
Pat 2
Pat 1
Grup de îngrijire 2
SHFĠLH$6DORQ
(9) Interconectarea secţiilor
Această funcţie permite formarea de grupuri de îngrijire compuse din două sau mai multe
secţii. Semnalizarea, transferul şi preluarea apelurilor sunt extinse la toate terminalele de secţie
şi terminalele de salon cu voce din acest grup, conform priorităţilor.
(9.1) Activarea interconectării
Deschideţi lista de interconectări apăsând pe iconiţa din zona funcţională.
Dacă secţia curentă nu este interconectată cu o altă secţie, în listă vor a şate acele secţii care
acceptă interconectări. Apăsând pe secţia dorită din listă se activează interconectarea secţiei
curente cu secţia aleasă.
(9.2) Dezactivarea interconectării
Deschideţi lista de interconectări apăsând pe iconiţa din zona funcţională.
Dacă secţia respectivă este deja interconectată cu o altă secţie, atunci în listă vor a şate toate
secţiile din acelaşi grup de secţii.
În acest ecran, interconectarea secţiilor poate dezactivată prin apăsarea pe iconiţa .
interconectare secţii
listă cu denumirile
secţiilor
ieşire din listă
aşare meniu
interconectare secţii
SHFĠLHE
SHFĠLHD
SHFĠLHC
SHFĠLHB
SHFĠLH$
Interconectare
listă cu denumirile secţiilor
(secţia curentă este
eviden
ţ
iată cu
g
alben)
ieşire din listă
dezactivare interconectare
aşare meniu
interconectare secţii
SHFĠLH'
SHFĠLH&
SHFĠLH$
Interconectare
dezactivarea interconectării
(10) Anunţuri
Anunţurile pot făcute e cu receptorul în furcă, prin microfonul încorporat în terminalul de
secţie, e cu ajutorul receptorului.
Anunţ general
Anunţul este recepţionat în toate camerele din secţie.
Anunţ pentru asistente
Anunţul este recepţionat în saloanele din secţie unde asistentele ori personalul
pentru servicii au activat indicatorii de prezenţă.
Anunţ pentru medici
Anunţul este recepţionat în saloanele din secţie unde medicii au activat indicatorii
de prezenţă.
Anunţ pentru întreg personalul
Anunţul este recepţionat în saloanele din secţie unde asistentele, personalul pentru
servicii ori medicii au activat indicatorii de prezenţă.
Pentru a iniţia un anunţ apăsaţi pe una din iconiţele din zona funcţională.
Anunţul poate încheiat e prin apăsarea butonului , e prin punerea receptorului în furcă
.
(11.1) Telefonul - efectuarea de apeluri telefonice
Apăsaţi pe iconiţa pentru a deschide meniul de telefonie. Apăsaţi pe butoanele -
pentru a forma numărul de telefon dorit.
terminare anunţ
iniţiere anunţ
zonă funcţională
VRUELĠLYăURJ
asistentă
AQXQĠ
006641237788
telefon ieşire din meniu telefon /
anulează apelare
apelare număr format
aşare meniu – telefon
zonă activă şterge cifră
Telefon 200 număr propriu extensie
Pentru apelarea numărului format apăsaţi pe iconiţa .
Volumul sonor (difuzor/receptor) poate modi cat în timpul conversaţiei prin apăsarea pe
bara de volum.
(11.2) Preluarea unui apel telefonic
În timpul unui apel telefonic, numărul şi numele sunt a şate indiferent de con guraţia
telefonului.
Din zona activă apăsaţi pe iconiţa pentru preluarea apelului.
Volumul sonor (difuzor/receptor) poate modi cat în timpul conversaţiei prin apăsarea pe
bara de volum.
(12) Curăţarea şi dezinfectarea
Pentru curăţarea terminalului de secţie, fără excepţie, se vor folosi numai dezinfectanţi care nu
conţin esteri sau cetone, e în formă concentrată, e în formă diluată. Pentru curăţare,
terminalul doar va şters cu dezinfectant şi sub nici o formă nu va turnat dezinfectant pe
acesta.
Dacă se presupune că produsele defecte au fost contaminate, acestea trebuie curăţate şi
dezinfectate înainte de a expediate pentru reparaţii, conform instrucţiunilor.
(13) Utilizarea şi întreţinerea
Utilizarea sistemului de apelare medicală VISOCALL IP cade sub incidenţa articolului 9 al
standardului VDE0834 partea 1. Dorim să pro tăm de aceasta ocazie pentru a vă informa că
acest articol, printre altele, stipulează faptul că trebuiesc efectuate periodic lucrări de inspecţie
şi întreţinere, servicii pe care putem să le executăm în locul Dvs. cu plăcere.
terminare apel
conectare
volum sonor apel
006641237788
Conectare...
zonă activă
numărul de telefon şi numele
terminare apel
preluare apel
apel telefonic
223
Apel
Maria
volum sonor apel
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12

Schrack Seconet ST-TOUCH Manual de utilizare

Tip
Manual de utilizare