www.euro.dell.com (doar Europa)
www.dell.com/la (ţările din America Latinăşi Caraibe)
www.dell.ca (doar Canada)
Puteţi săaccesaţi Dell Support prin intermediul următoarelor site-uri Web şi adrese de poştăelectronică:
l Site-uri Web Dell Support:
support.dell.com
support.jp.dell.com (doar Japonia)
support.euro.dell.com (doar Europa)
l Adrese de poştăelectronicăDell Support:
l Adrese de poştăelectronicăDell Marketing and Sales:
l Protocol de transfer fişiere anonim (FTP):
ftp.dell.com - conectaţi-văca utilizator anonim şi utilizaţi adresa dvs. de poştăelectronicădrept parolă
Serviciu AutoTech
Serviciul automatizat de asistenţăDell-AutoTech-oferărăspunsuriînregistratelacelemaifrecventeîntrebări puse de clienţii Dell despre calculatoarele lor
desktop şi notebook.
Atuncicândapelaţi AutoTech, utilizaţitelefonuldvs.cutastepentruaselectasubiectelecarecorespundîntrebărilor dvs. Pentru număruldetelefonînvederea
apelăriiînregiuneadvs.,consultaţi Cum se poate contacta Dell.
Serviciu automat stare comandă
Pentru a verifica starea oricăror produse Dell pe care le-aţi comandat, puteţi accesa support.dell.com, sau puteţi săapelaţi serviciul automat stare comandă.
Unmesajînregistratvăsolicităinformaţiile necesare pentru a localiza şi a raporta asupra comenzii dvs. Pentru număruldetelefonînvedereaapelăriiîn
regiunea dvs., consultaţi Cum se poate contacta Dell.
Probleme cu comanda dvs.
Dacăaveţi o problemăcu comanda dvs., cum ar fi piese lipsă, piese greşite sau facturare incorectă, contactaţi Dell pentru asistenţăclienţi. Trebuie săaveţi la
îndemânăfacturasaubonuldelivrarecândefectuaţi apelul. Pentru număruldetelefonînvedereaapelăriiînregiuneadvs.,consultaţi Cum se poate contacta
Dell.
Informaţii produs
Dacăaveţi nevoie de informaţii despre produse suplimentare disponibile de la Dell sau dacădoriţi săfaceţi o comandă, vizitaţi site-ul Web Dell la
www.dell.com. Pentru număruldetelefonînvedereaapelăriiînregiuneadvs.saupentruadiscutacuunspecialistînvânzări, consultaţi Cum se poate
contacta Dell.
Restituireaarticolelorîngaranţie pentru reparaţie sau pentru ramburs
Pregătiţitoatearticolelecaresuntrestituite,atâtpentrureparaţiecâtşi pentru ramburs, dupăcum urmează:
1. Apelaţi Dell pentru a obţine un Număr de autorizaţie pentru restituirea materialului şi scrieţi-l clar şi la vedere pe exteriorul cutiei.
Pentru număruldetelefonînvedereaapelăriiînregiuneadvs.,consultaţi Cum se poate contacta Dell. Includeţi o copie a facturii şi o scrisoare care
descrie motivul restituirii.