14
SQT1378
Garanţie limitată
(DOAR PENTRU SUA)
Garanţie limitată pentru produsele Panasonic
Garanţie limitată (doar pentru SUA)
Dacă produsul dumneavoastră nu funcţionează corespunzător din
cauza defecţiunilor de material sau manoperă, Panasonic Corporation
of North America (denumită în continuare „garantul”), pentru durata
indicată în diagrama de mai jos, care începe la data achiziţionării
(“perioada de garanţie”), va (a) repara produsul dumneavoastră cu
piese noi sau recondiţionate, sau (b) îl va înlocui cu un produs nou
sau recondiţionat de valoare echivalentă sau (c) vă va restitui preţul
de achiziţie.
Decizia de reparaţie, înlocuire sau restituire va fi luată de garant.
Denumirea produsului
sau piesei
Componente Manoperă
Periferice cameră digitală 1 an 1 an
Accesorii cameră digitală: 90 de zile 90 de zile
Acumulatoare reîncărcabile 1 an 1 an
În timpul perioadei de garanţie pentru „Manoperă”, nu se va percepe
nicio taxă pentru manoperă. În timpul perioadei de garanţie pentru
„Piese”, nu se va percepe nicio taxă pentru piese. Această garanţie
limitată exclude atât piesele, cât şi manopera pentru acumulatori
nereîncărcabili, antene şi alte părţi cosmetice (carcasă).
Această garanţie se aplică doar produselor achiziţionate şi reparate în
Statele Unite. Această garanţie îl vizează exclusiv pe cumpărătorul
iniţial al unui produs nou care nu a fost vândut „ca atare”.
Trimiterea produsului pentru reparaţii--Cerere de reparaţii online
Cerere de reparaţii online
Pentru a trimite o cerere de reparaţii nouă şi pentru verificarea rapidă
a reparaţiilor necesare, vizitaţi site-ul nostru
http://shop.panasonic.com/support.
Atunci când trimiteţi aparatul, ambalaţi-l cu atenţie, includeţi toate
accesoriile furnizate incluse în lista din Instrucţiunile de operare şi
expediaţi-l cu toate taxele preplătite, cu asigurarea adecvată
încheiată şi ambalat într-o cutie de carton. Dacă expediaţi
acumulatori din litiu-ion, vă rugăm să vizitaţi site-ul nostru la
http://shop.panasonic.com/support, deoarece Panasonic urmăreşte
în permanenţă să furnizeze informaţii la zi. Includeţi o scrisoare
descriind detaliat problema, o adresă de returnare şi furnizaţi un
număr de telefon şi ora la care puteţi fi sunat/ă. Pentru Garanţia
limitată este necesar un aviz de expediere valabil
DACĂ SUNT NECESARE REPARAŢII PE PERIOADA DE
GARANŢIE, CUMPĂRĂTORUL VA TREBUI SĂ PUNĂ LA
DISPOZIŢIE UN BON DE ACHIZIŢIE/O DOVADĂ A ACHIZIŢIEI
CARE SĂ INDICE DATA ACHIZIŢIONĂRII, SUMA PLĂTITĂ ŞI
LOCUL DE ACHIZIŢIONARE. CLIENTUL VA FI TAXAT PENTRU
REPARAŢIA ORICĂRI APARATE PRIMITE FĂRĂ O ASTFEL DE
DOVADĂ DE ACHIZIŢIONARE.
Limitele garanţiei limitate şi excluderile
Această garanţie ACOPERĂ DOAR defecţiunile cauzate de defecte
de material sau manoperă şi NU ACOPERĂ uzura normală şi
deteriorările cosmetice. De asemenea, această garanţie NU
ACOPERĂ daune care apar în timpul livrării, sau defecţiuni care sunt
cauzate de produse care nu sunt furnizate de garant, sau defecţiuni
rezultate din accidente, utilizare necorespunzătoare, abuz, neglijenţă,
infestare cu insecte, manipulare incorectă, aplicare incorectă, modificări,