Fibaro FGBHMS-001 Quick Manual

Tip
Quick Manual
2625
FIBARO Motion Sensor este un multi-senzor
activat pentru HomeKit ce folosește tehnologia wi-
reless Bluetooth® cu consum redus de energie.
Pe lângă detectarea mișcării, dispozitivul măsoară
temperatura și intensitatea luminii. Accelerometrul
încorporat detectează intervenția asupra dispoziti-
vului.
De ecare dată când este detectată mișcare, Senzo-
rul de mișcare se va aprinde în culori diferite, funcție
de temperatură.
ROMÂNĂ
Pentru mai multe informații
despre FIBARO Motion Sensor,
precum ghiduri video, parame-
tri, manuale tehnice și declarații
de conformitate vizitați site-ul
nostru:
manuals.baro.com/ro/hk-motion-sensor
SFAT: Vericați capitolele aferente din Ghidul de
Start (Quick Start Guide) pentru imagini.
Conținutul pachetului (pagina 3):
• Dispozitiv,
• Manuale și condiții de garanție,
• Suport de prindere,
• Accesorii de montare.
Descărcați aplicația FIBARO din App Store (pagina 4).
Prima pornire (pagina 5):
1) Deschideți carcasa rotind capacul în sens invers
acelor de ceasornic (Fig. 1).
2) Scoateți capacul (Fig. 2).
3) Îndepărtați cartonul ce blochează bateria și veri-
cați dacă aceasta este corect introdusă (Fig. 3).
4) Închideți capacul rotindu-l în sensul acelor de
ceasornic (Fig. 4).
5) Deschideți aplicația FIBARO și apăsați pe pictogra-
(Fig. 5).
6) Aplicația vă va ghida prin procesul de asociere a
dispozitivului.
7) Montați suportul de prindere a senzorului în locația
dorită (Fig. 6).
8) Montați senzorul în suportul de prindere (Fig. 7).
Codul de setare:
Veți găsi codul de setare pe spatele Ghidului de
Start. Nu uitați să îl păstrați într-un loc sigur. Veți
avea nevoie de el în cazul re-asocierii dispozitivului.
Reset (pagina 7):
1) Deschideți capacul.
2) Apăsați și eliberați butonul (Fig. 8).
3) Când LED-ul luminează galben, eliberați butonul.
4) Apăsați din nou butonul pentru conrmare.
Specicații:
Alimentare: baterie CR123A 3.0V
Protocol radio: Bluetooth
®
cu consum
redus de energie
Frecvență radio: 2.4 GHz
Temperatura de operare: 0-40°C
Dimensiuni (diametru): 46 mm
Conformitate cu directivele UE: R&TTE 1999/5/CE
RoHS 2011/65/EU
Atenționări:
Ignorarea recomandarilor incluse in manualul com-
plet poate avea implicatii la adresa sanatatii utili-
zatorului sau stricarea dispozitivului. Producatorul,
Fibar Group S.A. nu va  facut responsabil pentru orice pier-
dere rezultata din nerespectarea intructiunilor existente in
manuale.
Folosirea altor tipuri de baterii în afara celor specicate poate
conduce la explozii. Aruncați-le în mod corespunzător, cu res-
pectarea normelor de protecție a mediului.
Informații juridice:
Fibaro și Fibar Group sunt mărci înregistrate ale Fibar Group S.A.
Cuvântul Bluetooth este marcă înregistrată a Bluetooth SIG,
Inc. Apple și HomeKit sunt mărci înregistrate ale Apple Inc.
Utilizarea produselor cu logo Works with Apple HomeKit do-
vedește că acel accesoriu electronic a fost proiectat pentru
a se conecta în mod particular la iPod, iPhone sau iPad, ind
certicat de dezvoltator pentru a atinge standardele Apple de
performanță. Apple nu este responsabil pentru operarea aces-
tui dispozitiv sau pentru conformitatea sa cu standardele de
siguranță sau de reglementare.
Prin prezenta, Fibar Group S.A. declară că acest aparat
FIBARO Motion Sensor este în conformitate cu cerinţele esenţi-
ale și cu celelalte prevederi relevante ale Directivei 1999/5/CE.
Garanție:
1. Garanția este asigurată de FIBAR GROUP S.A. (denumită în continu-
are “Producătorul”), cu sediul în Polonia, Str. Lotnicza nr. 1; 60-421 Poz-
nan, înscrisă în Registrul Național ținut de Curtea Regională din Poz-
nań, Departamentul Economic VIII al Registrului Național, nr. 553265,
NIP 7811858097, REGON: 301595664.
2. Producătorul este responsabil pentru nefuncționarea echipamen
-
tului cauzată de defecte zice (de producție sau ale materialelor) ale
Dispozitivului pentru o durată de 12 luni pentru persoane juridice și 24
luni pentru clienții persoane zice, de la data achiziționării.
3. Pe perioada Garanției, Producătorul va înlătura orice defecte, gratu
-
it, e prin repararea sau înlocuirea (decizia ind luată doar de Producă-
tor) componentelor defecte ale Dispozitivului cu alte componente noi
sau recondiționate, funcționale. Atunci când repararea se dovedește
imposibilă, Producătorul își rezervă dreptul de a înlocui dispozitivul cu
unul nou sau cu unul recondiționat, perfect funcțional, aat într-o con
-
diție cel puțin egală cu dispozitivul original proprietate a Clientului.
4. În anumite cazuri speciale, atunci când dispozitivul nu poate  înlo
-
cuit cu unul de același tip (spre exemplu în cazurile în care dispozitivul
nu mai este disponibil), Producătorul îl poate înlocui cu un altul având
parametrii tehnici similari cu cel defect. Astfel de situații pot  conside
-
rate că satisfac obligațiile Producătorului. Producătorul nu va trebui să
returneze contravaloarea dispozitivului.
5. Deținătorul unei garanții valabile va trebui să trimită solicitarea
de acordare a garanției prin intermediul unui service autorizat. Reți
-
neți: înainte de a trimite o cerere de garanție vă rugăm să contactați
serviciul nostru de suport tehnic prin telefon sau email. Mai mult de
50% din problemele operaționale se pot rezolva de la distanță, eco
-
nomisind timpul și banii necesari inițierii procedurii de garanție. Dacă
suportul de la distanță (remote) nu este sucient, atunci Clientul va tre
-
bui să completeze formularul de solicitare a garanției (prin intermediul
site-ului nostru - www.baro.com) în scopul de a obține autorizarea
garanției. Atunci când formularul de garanție a fost corect completat
și transmis, Clientul va putea obține conrmarea înregistrării solicitării
sale, printr-un număr unic (Return Merchandise Authorization - RMA).
6. Solicitarea va putea  de asemenea transmisă telefonic. În acest caz,
convorbirea va  înregistrată și Clientul va  informat despre acest lu
-
cru de către un consultant, înainte de trimiterea solicitării de garanție.
Imediat după trimiterea acesteia, consultantul va furniza Clientului
numărul de înregistrare (numărul RMA).
7. Atunci când formularul de garanție a fost corect completat și trans
-
mis, un reprezentant al Service-ului Autorizat pentru Garanții - Autho-
rised Guarantee Service (denumit în continuare AGS”) va contacta
Clientul.
8. Defectele apărute în perioada de garanție vor  înlăturate într-un
timp mai mic de 30 de zile de la data livrării Dispozitivului către AGS.
Perioada de garanție va  extinsă cu timpul în care Dispozitivul s-a aat
în custodia AGS.
9. Dispozitivul defect va  livrat de către Client complet, împreună cu
documentele ce dovedesc achiziția.
10. Subansamblele înlocuite în perioada de garanție sunt proprietatea
Producătorului. Garanția subansamblelor înlocuite în proces vor avea
o perioadă de garanție egală cu cea a dispozitivului original. Perioada
de garanție a subansamblelor înlocuite nu va  extinsă.
11. Costurile de livrare a produselor defecte cad în sarcina Clientului.
Pentru solicitări nejusticate de service, AGS poate factura Clientul
cu cheltuieli de transport sau manipulare legate de operațiunile de
diagnoză.
12. AGS nu va accepta reclamații atunci când:
- Dispozitivul a fost utilizat necorespunzător sau manualul nu a fost
citit în prealabil,
- Dispozitivul a fost livrat de către Client incomplet, fără accesorii sau
eticheta cu numărul de serie,
- după diagnoză s-a stabilit că defectul a fost provocat de alte cauze în
afară de defecte materiale sau de fabricație ale Dispozitivului,
- documentul de garanție prezentat nu este valabil sau nu există do
-
vada achiziției.
13. Producătorul nu este responsabil pentru daune aduse proprietății
provocate de dispozitivele defecte. Producătorul nu este răspunzător
pentru daunele indirecte, accidentale, speciale, pe cale de consecință
sau punitive, sau pentru orice daune, inclusiv, printre altele, pierderi
de prot, de economii, date, pierderi de benecii, pretențiile unor terți,
precum și orice pagube materiale sau pagube personale ce decurg din
sau legate de utilizarea Dispozitivului.
14. Garanția nu acoperă:
- Deteriorări mecanice (suri, fracturi, tăieturi, zgârieturi, deformări
zice cauzate de impact, căderi sau aruncări ale dispozitivului sau ale
altui obiect, utilizarea necorespunzătoare sau nerespectarea instruc
-
țiunilor de utilizare);
- Daune rezultând din cauze externe, spre ex.: inundații, furtuni, incen
-
dii, foc, trăsnet, dezastre naturale, cutremure, război, revolte, forță ma-
joră, accidente neprevăzute, furt, defecte provocate de apă, de lichide,
scurgeri ale bateriilor, condiții meteo, expunere directă la soare, nisip,
umiditate, temperaturi ridicate sau scăzute, poluare;
- defecte cauzate de proasta funcționare a software-ului, atacuri ale
unui virus de calculator sau de o operațiune eșuată de actualizare a
sofware-ului prin nerespectarea indicațiilor Producătorului;
- defecte rezultate din: uctuații ale rețelei de alimentare cu energie
electrică și / sau rețelei de telecomunicații, conectare incorectă la
rețea, într-o manieră ce nu corespunde cu manualul de operare, sau
prin conectarea altor dispozitive nerecomandate de către Producător;
- defecte cauzate de operarea sau stocarea dispozitivului în condiții ad
-
verse extreme, precum umiditate, praf, temperaturi ambientale prea
scăzute (îngheț) sau prea ridicate. Detalii ale condițiilor de operare
permise sunt denite în manualul de operare;
- defecte provocate prin utilizarea de accesorii nerecomandate de
către Producător;
- defecte provocate prin instalarea electrică necorespunzătoare de
către Client, inclusiv de utilizarea de siguranțe necorespunzătoare;
- defecte provocate de către Client prin neefectuarea operațiunilor de
mentenanță și service denite în manualul de operare;
- defecte rezultând din utilizarea de piese de schimb sau accesorii ne
-
omologate (false) inadecvate pentru modelul respectiv, precum și de
repararea sau efectuarea de modicări de către personal neautorizat;
- defecte provocate de funcționări defectuoase ale altor Dispozitive
și accesorii.
15. Reparațiile efectuate în perioada de garanție nu includ operațiu
-
nile de întreținere și inspecții periodice, în special de curățare, ajustări,
vericări operaționale, corectarea erorilor sau programarea parame
-
trilor și alte activități care ar trebui să e efectuate de către utilizator
(Cumpărător). Garanția nu acoperă uzura naturală a dispozitivului și
a componentelor sale enumerate în manualul de operare și în docu
-
mentația tehnică în care aceste elemente au o durată de funcționare
denită.
16. Dacă un defect nu este acoperit de garanție, producătorul își re
-
zervă dreptul de a înlătura un astfel de defect, la discreția sa, prin repa-
rarea pieselor deteriorate sau distruse sau furnizarea componentelor
necesare pentru reparare sau înlocuire.
17. Această garanție nu exclude, limitează sau suspendă drepturile
Clientului atunci când Dispozitivul prezentat este în contradicție cu
acordul de achiziție.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18

Fibaro FGBHMS-001 Quick Manual

Tip
Quick Manual