40
Garanie:
1. FIBAR GROUP S.A. cu sediul în Poznań, ul. Lotnicza 1; 60-421 Poz-
nań, înregistrată în registrul antreprenorilor din Registrul Juridic Na-
ional gestionat de Tribunalul Raional Poznań-Nowe Miasto i Wilda
în Poznań, Secia Economică VIII a Registrului Juridic Naional sub
numărul: 553265, CUI 7811858097, REGON: 301595664, capital social
1.182.100 zloi polonezi, vărsat în întregime, celelalte date de contact
sunt disponibile la adresa: www.baro.com (în continuare: „Producîto-
rul”) garantează că aparatul vândut („Aparatul”) nu prezintă defeciuni
de material i de fabricaie.
2. Producătorul este responsabil de funcionarea decientă a Apara-
tului care decurge din defectele zice existente în Aparat i care duc la
funcionarea neconformă cu Specicaia Producătorului în perioada:
- 24 luni de la data achiziiei de către consumatori,
- 12 luni de la data achiziiei de către clieni business (consumatorul i
clientul business sunt numii în continuare "Clientul").
3. Producătorul îi asumă obligaia de a elimina gratuit defectele
descoperite în perioada de garanie prin repararea sau înlocuirea (la
discreia Producătorului) pieselor defecte din Aparat cu piese noi sau
regenerate. Producătorul îi rezervă dreptul de a înlocui Aparatul în
întregime cu unul nou sau regenerat. Producătorul nu va returna banii
pentru Aparatul achiziionat.
4. În anumite cazuri Producătorul poate înlocui Aparatul cu unul cu
parametri tehnici cei mai asemănători.
5. Doar posesorul unui document valabil de garanie poate depune o
cerere în temeiul garaniei.
6. Producătorul vă recomandă ca înainte de a notica reclamaia să
apelai la asistena tehnică prin telefon sau internet la adresa https://
www.baro.com/support/.
7. Pentru a depune reclamaii Clientul trebuie să contacteze Produ-
cătorul folosind adresa e-mail indicată pe site-ul https://www.baro.
com/support/.
8. În cazul în care noticarea reclamaiei va efectuată corect Clien-
tul primete datele de contact către Service-ul Autorizat de Garanie
(„SAG”). Clientul trebuie să contacteze i să livreze aparatul către SAG.
După primirea Aparatului Producătorul va transmite Clientului numă-
rul noticării (respectiv numărul RMA).
9. Defectele vor eliminate cel târziu în decursul a 30 de zile, cal-
culând de la livrarea Aparatului către SAG. Perioada de garanie se
prelungete cu durata în care Aparatul a fost la dispoziia SAG
10. Aparatul pentru care s-a depus reclamaia trebuie să e transmis
Clientului împreună cu echipamentul standard complet i documen-
tele de achiziie.
11. Costurile de transport în Polonia pentru produsul pentu care se
depune vor acoperite de Producător. În cazul în care Aparatul va
transportat din alte ări costurile de transport vor acoperite de către
Client. În cazul în care reclamaia nu este justicată, SAG are dreptul
de a percepe de la Client costurile legate de claricarea cazului.
12. SAG refuză primirea reclamaiei în cazul:
- în care constată că Aparatul a fost utilizat în mod neconform cu in-
struciunile de utilizare,
- în care Clientul va transmite Aparatul incomplet, fără echipament,
fără plăcua nominală,
- în care cauza constatată a defectului este alta decât defectul materi-
alului sau un defect de fabricaie al Aparatului,
- în care documentul de garanie nu este valabil sau în cazul în care
documentul de achiziie lipsete.
13. Garania calităii nu include:
- defeciunile mecanice (surile, rupturile, tăieturile, frecările, de-
formările cauzate de lovire, căredea sau aruncarea pe Aparat a altui
obiect sau din exploatarea neconformă cu destinaia a Aparatului
indicat în instruciunile de utilizare);
- defeciunile care rezultă din cauze externe, de ex.: inundaii, furtuni,
incendii, fulgerare, calamităi naturale, cutremure, război, nelinite
socială, foră majoră, accidente neprevăzute, furt, udare cu lichide,
scurgere din baterie, condiii atmosferice; aciunea razelor solare,
nisipului, temperaturilor ridicate sau scăzute, poluare;
- defeciuni cauzate de funcionarea incorectă a programelor în urma
unui atac cibernetic sau în caz de neactualizare a programului în con-
formitate cu recomandările Producătorului;
- defeciunile care rezultă din: supratensiune a reelei energetice i/
sau de telecomunicaii sau din conectarea la reeaua electrică în mod
neconform cu instruciunile de utilizare sau din cauza conectării altor
produse care nu sunt recomandate de către Producător;
- defeciunile cauzate de lucrul sau depozitarea Aparatului în condiii
extrem de nefavorabile, respectiv în caz de umiditate sporită, nivel
ridicat de praf, temperatură ambientală prea scăzută (ger) sau prea
ridicată. Condiiile detaliate în care este admisă utilizarea Aparatului
sunt stabilite în instruciunile de utilizare;
- defeciunile apărute în urma utilizării accesoriilor nerecomandate
de către Producător;
- defeciunile cauzate de instalaia electrică decitară a utilizatorului,
inclusiv de utilizarea unor sigurane necorespunzătoare;
- defeciunile care decurg din neefectuarea de către Client a opera-
iunilor de înreinere i mentenană menionate în instruciunile de
utilizarei;
- defeciunile care decurg din utilizarea de piese de schimb i accesorii
care nu sunt originale i necorespunzătoare pentru modelul respectiv,
efectuarea de reparaii i modicări de către persoane neautorizate;
- defeciunile cauzate de continuarea utilizării Aparatului sau echipa-
mentului defect.
14. Garania nu acoperă uzura normală a pieselor Aparatului i a altor
piese menionate în instruciunile de utilizare i în documentaia teh-
nică drept având durată specică de funcionare.
15. Garania pentru Aparat nu exclude, nu limitează i nu suspendă
drepturile cumpărătorului care decurg din gaj.
16. Producătorul nu este responsabil pentru daunele materiale cauza-
te de Aparatul defect. Producătorul nu este responsabil de pierderile
indirecte, colaterale, ulterioare sau de pierderile morale, nici pentru
daunele, inclusiv pentru câtigurile, datele i economiile pierdute,
pierderea beneciilor, litigiile părilor tere precum i alte pagube
materiale care rezultă din sau sunt legate de utilizarea acestui Aparat.
Informaii juridice:
Fibaro i Fibar Group sunt mărci înregistrate ale Fibar Group S.A. Acest
produs nu este o jucărie. A nu se lasa la indemana copiilor si a anima-
lelor de companie! Cuvântul Bluetooth este marcă înregistrată a Blue-
tooth SIG, Inc. Apple i HomeKit sunt mărci înregistrate ale Apple Inc.
Utilizarea produselor cu logo Works with Apple HomeKit dovedete că
acel accesoriu electronic a fost proiectat pentru a se conecta în mod
particular la iPod touch, iPhone sau iPad, ind certicat de dezvoltator
pentru a atinge standardele Apple de performană. Apple nu este res-
ponsabil pentru operarea acestui dispozitiv sau pentru conformitatea
sa cu standardele de sigurană sau de reglementare.
Prin prezenta, Fibar Group S.A. declară că dispo-
zitivul este în conformitate cu Directiva 2014/53/
EU. Textul integral al declaraiei UE de conformi-
tate este disponibil la următoarea adresă internet:
www.manuals.baro.com
Dispozitivul etichetat cu acest simbol nu poate aruncat îm-
preună cu alte deeuri menajere. Acesta va trebui predat la
punctul de colectare pentru reciclarea deeurilor de echipa-
mente electrice i electronice.