Insignia 700M, 700 PRO, QUANTUM 700M Manualul proprietarului

  • Bună! Sunt un chatbot AI antrenat să vă ajut cu Insignia 700M Manualul proprietarului. Am citit deja documentul și sunt gata să vă ofer răspunsuri clare și simple.
www.goclever.com
QUICK
Start Guide
Va multumim pentru achizitionarea produsului nostru.
Pentr a va asigura o utilizare rapida si conveniena use pentru noua dvs
tableta GOCLEVER TAB, va rugam cititi cu atentie instructiunile inainte
de utilizare. Acest scurt manual descrie functiile generale ale sistemului
Android (in functie de model) si detalii despre garantia GOCLEVER.
SUPORT TEHNIC
WEBSITE: www.goclever.com/support
mail: office@cordongroup.ro ,
tel. +40213009905; +40372324762
OPTIUNI GENERALE ANDROID
PRIMA PORNIRE
Cand porniti tableta pentru prima data, ‘wizard menu’ va va ghida pentru a o configura si pregati de utilizare la capaci-
tate maxima. Trebuie doar sa selectati limba locala/nativa si apoi urmati indicatiile succesive ce apar pe ecran. Va veti
putea autentifica in Google (sau creea un nou cont de Gmail), configura reteaua dvs, introduce numele de utilizator etc.
Va rugam sa notati ca unele dintre tabletele noastre nu folosesc ‘wizard menu’ la prima pornire. In acest caz va trebui sa
configurati tablet manual folosind optiunea ‚Settings’.
Pentru a ne asigura ca ecranul tabletei nu sufera zgarieturi in timpul transportului folosim o protectie de ecran. Aceasta
poate fi indepartata usor, daca nu va place.
INREGISTREAZA UN PRODUS pe register.goclever.com
Inregistrati produsul dvs GOCLEVER pentru a obtine mai mult!
Va multumim pentru ca ati ales GOCLEVER! Dorim sa va bucurati de achizitia dvs la maxim, si aceasta incepe cu cativa pasi
usori de inregistrare. Procesul va dura numai cateva minute.
Mergeti pe www.goclever.com pentru a obtine mai mult.
Nu ratati sansa de a descoperi cateva dintre beneficii:
-12 luni de garantie door-to-door (pentru tarile si produsele selectate),
-Sfaturi de utilizare si suport tehnic,
-Informari cu privire la actualizarile de soft care va vor mentine produsul la zi,
-Previzualizari exlusive ale noilor produse pregatite pentru lansare,
-Oferte speciale si promotii – pan la 30% discount (pentru tarile si produsele selectate),
-Actualizari gratuite ale hartilor (pentru tarile si produsele selectate).
OVER-THE-AIR actualizare software
Puteti avea dispozitivul actualizat datorita actualizarilor gratuite de soft prin sistemul OTA (over-the-air). Trebuie doar sa de-
schideti aplicatia OTA de pe tablet dvs si sa selectati butonul ‘ONLINE UPDATE’. Aplicatia va scana serverul in cautare de noi
actualizari de soft. Daca sunt gasite noi actualizari aplcatia va va cere permisiunea si va incepe descarcarea. Pentru a incepe
instalarea selectati ‘DA’ si asteptati cateva secunde – tableta va reporni si va rula programele instalate automat.
In cazul unei erori de server veti avea totusi posibilitatea de a updata software-ul de pe tablet cu ajutorul PC-ului (folosind
fisierele disponibile pe site-ul nostru) sau apasand butonul ‘LOCAL UPDATE’ localizat in aplicatia OTA. Butonul ‘LOCAL UPDATE’
deschide aplicatia ‘File Manager’. Trebuie sa selectati fisierul respectiv (descarcat anterior de pe site) si sa incepeti instalarea.
NOTA: Unele tablete nu au aplicatia OTA instalata. De aceea trebuie sa realizati actualizarea de software via PC folosinf fisie-
rele disponibile pe site-ul nostru.
68
GOCLEVER | Quick Start Guide
FRESETARE SPECIFICATII FABRICA
In cazul in care imprumutati/vindeti produsul cuiva si doriti sa stergeti toate datele personale puteti reseta tableta la seta-
rile implicite. Toate fisierele personale, aplicatiile si datele vor fi pierdute. Daca aveti un card MicroSD in slotul produsului
si doriti sa va pastrati datele de pe acesta ar trebui sa il scoateti inainte de resetare.
Pentru a realiza o resetae la specficatiile din fabrica urmati acesti pasi:
1. ‘Setari’
2. ’Backup & resetare’
3. ‘Resetare specificatii fabrica’
4. ‘Resetare tableta’.
RESETARE
In cazul unor probleme de software puteti reseta table-
ta apasand butonul ‘Start’ pentru cateva secunde. A
doua modalitate pur si simplu apasati si mentineti apa-
sat butonul ‘Resetare’ pentru cateva secunde pana
dispozitivul se inchide. Modul RESET va porni automat.
PORNIRE/OPRIRE
Apasati butonul de pornire pentru 3 secunde si tableta GOCLEVER TAB va porni afisand ecranul blocat. Glisat simbolul
de blocare catre dreapta pentru a debloca pagina de pornire. Nota: daca tableta nu porneste, probabil e nevoie sa
incarcati bateria. Pentru a inchide tableta apasati si mentineti apasat butonul si selectati OK in fereastra care apare.
Nota: Daca inchideti dispozitivul aplicatiile ce ruleaza si documentele deschise nu vor fi salvate automat.
MOD STAND-BY
Puteti tine tableta in modul standby apasand butonul
de pornire pentru 3 secunde. GOCLEVER TAB perneste
instant prin reapasarea aceluiasi buton.
INCARCARE BATERIE
Durata de viata a bateriei depinde de modul de utilizare. Va rugam folositi numai incarcatorul autorizat (inclus),
deoarece un voltaj incorect poate avaria tableta GOCLEVER TAB, invalidand garantia dvs. Cand dprodusul este folosit
pentru prima oara recomandam sa il incarcati aprox. 8-12 ore folosind incarcatorul inclus si nu deconectati incarcatorul
pana cand tableta nu este incarcata complet. Utilizatorul poate incarca bateria chiar daca nu este descarcata. Notati
ca in timpul incarcarii este normal ca atat incarcatorul cat si produsul sa se incalzeasca t. Aca folositi tableta foarte rar,
va recomandam sa o incarcati cel putin o data pe luna pentru a pastra durata de viata a bateriei.
DEBLOCARE ECRAN
Pentru a bloca tableta dvs GOCLEVER TAB apasati butonul ‘Pornire/oprire’. Blocarea
inseamna ca produsul va intra in modul stand-by. Dupa deblocarer va veti putea
intoarce la sarcinile/site-urile/aplicatiile/documentele precedente. Pentru a debloca
tableta glisati simbolul de lacat inchis catre dreapta.
CERTICAT DE CONFORMITATE
GOCLEVER Ltd. Declara sub proprie responsabilitate ca produsul GOCLEVER QUANTUM 700M (numar model TAB Q700M) este
in conformitate cu cerintele esentiale ale urmatoarelor Directive UE:
DIRECTIVA EMC 2004 / 108 / EC
DIRECTIVA LVD 2006 / 95 / EC
DIRECTIVA R&TTE 1999 / 5 / EC
Documentul integral cu informatii detaliate este disponibil pe site-ul nostru: www.goclever.com.
Acest produs a fost certificat corespunzator normelor RoHs
69
GOCLEVER | Quick Start Guide
RECICLARE
Facilitatile de reciclare sunt acum disponibile pentru toti partenerii la care puteti depozita vechile dispozitive GOC-
LEVER sau orice alte produse electrice. Aceasta este o cerinta a legislatiei Europene (deseurile de Echipamente
Electronice sau Electrice – sau WEEE – Directiva 2002/96/EU). Clientii pot duce orice echipament electric in centr
publice de reciclare sau puncte de vanzare. Va rugam sa notati ca aceste dispozitive/cabluri vor fi procesate mai
departe in cadrul procesului de reciclare. Pentru a va reaminty sa reciclati, toate produsele electrice sunt marcate
cu un cos de gunoi peste care este aplicata o cruce. Acest simbol este prezent pe toate dispozitivele GOCLEVER.
MARCAJ DE CALITATE - UCRAINA
Marcajul national de conformitate confirma faptul ca produsul specificat corespunde cerintelor reglementarilor te-
hnice din Ucraina.
CONDITII UTILIZARE WI-FI
Cand folositi reteaua Wireless LAN standard IEEE 802.11b/g/n, canalele de la 1 la 13 (2.4 GHz...2.4835 GHz) sunt se-
lectabile atat pentru folosire in interior cat si in exterior, totusi cu conditii restrictive ce se aplica in Franta, Italia si
Norvegia, dupa cum urmeaza:
-Franta: Cand folositi produsul in interior toate canalele pot fi selectate fara restrictii. In exterior numai canlele de la
1 la 6 sunt disponibile. Aceasta inseamna ca inThis means that in Peer-to-Peer, caracteristica WLAN poate fi folosita
in exterior daca este setat un canal autorizat (ex., intre 1 & 6). In modul infrastructura, va rugam sa va asigurati ca
punctul de acces este configurat pe un canal de la 1 la 6 inainte de a seta conexiunea.
-Italia: Folosirea retelei RLAN este guvernata de: Directiva cu privire la deseurile Electronice si Electrice – cu respect
fata de folosirea privata, Decretul Legislativ 1.8.2003, nr. 259 (“Codul Comunicatiilor Electronice”). In particular Ar-
ticolul 104 indica atunci cand este necesara obtinerea unei autorizatii generale prealabile si Art. 105 indica atunci
cand folosirea gratuita este permisa; - cu respect fata de oferirea de acces WLAN catre public si acces la retele si
servicii telecom, prin Decretul Ministerial 28.5.2003, amendat, si Art. 25 (autorizare generala pentru retele si servicii de
comunicatii electronice) al Codului de Comunicatii Electronice.
-Norvegia: Folosirea acestui echipament radio este interzisa pe un radius de 20 km din centrul Ny-Ålesund, Svalbard.
TERMENI GARANTIE
Procedura de lucru pentru partnerii GoClever
I.In cazul in care produsul este receptionat de partenerul GoClever
La solicitarea acordarii garantiei, cumparatorul va trebui sa prezinte:
-certificatul de garantie valabil
-dovada achizitionarii produsului (factura, bon fiscal).
Avem recomandarea ca produsul sa vina in ambalajul original impreuna cu accesoriile cu care a fost livrat.
Produsele defecte vor fi trimis catre Cordon Electronics insotite de:
-Factura de achizitie a produsului
-Proces verbal de predare-primire (semnat intre partenerul GoClever si client) in care trebuie sa se regseasca urmatoarele
informatii:
a.Date de contact ale clientului
b.Datele de identificare ale produsului (serie, IMEI etc)
c.Detalii despre aspectul fizic al produsului (lovituri, zgarieturi, oxidari, component lipsa etc)
d.Defectul semnalat si alte cerinte ale clientului (a se da cat mai multe detalii in legatura cuacest subiect)
-Certificatul de garantie
-Aviz de expeditie
Lipsa unuia din documentele sau informatiile de mai sus, poate atrage imposibilitatea asigurarii garantiei.
Pentru expedierea produselor, se va lua legatura cu Cargus, curierul agreat de Cordon Electronics. Comenzile catre curier se
depun pe adresele de mail comenzi@cargus.ro , sau apeland numerele de telefon:
BUCURESTI
021 9330
PROVINCIE
021 9282
70
GOCLEVER | Quick Start Guide
Este obligatorie ambalarea corespunzatoare a produselor expediate, conform conditiilor de mai jos:
Pentru expedierile care contin aparatura electronica conditiile de ambalare sunt:
1.Ambalaj de lemn sau carton, umplut cu polistiren sau alt material protector (ambalaj obisnuit)
2.Ambalaj special, pus la dispozitie de catre fabricant (pachet comercial).
Produsele vor fi expediate la urmatoarea adresa: Cordon Electronics, Str. Dumitru Brumarescu, Nr. 9A, Sector 4, Bucuresti si va
fi folosit contul de curier al Cordon Electronics.
II.In cazul in care clientul este directionat catre unul din punctele service proprii sau catre unul din partenerii de colectare ai
Cordon Electronics
Clientul poate fi indrumat de partenerul GoClever si catre:
-Unul din punctele de service proprii ale Cordon Electronics din Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Iasi, Brasov, Constanta si
Galati. Datele de contact pentru aceste locatii pot fi gasite la http://www.cordongroup.ro/index.php?pg=servicepoint
-Oricare din partenerii de colectare ai Cordon Electronics de pe cuprinsul tarii. Datele de contact pentru acesti parteneri de
colectare pot fi gasite la http://www.cordongroup.ro/index.php?pg=collectpoint unde exista si o harta interactiva pentru a
facilita gasirea celui mai apropiat punct de colectare.
In aceste puncte clientul va putea preda produsul defect fara a plati nici un fel de cost de trimitere a acestuia la service-ul
Cordon Electronics.
CERTIFICAT DE GARANTIE
DATA VANZARII: .......................................................................................................................................................................
DATA PRODUCTIEI: ...............................................................................................................................................
.......................
NUME PRODUS: …..............………….….…………….…..................................................………………………………………………
NUMAR SERIAL: ....…................................................................................................................................................................
NUME DEALER /STAMPILA SEMNATURA
.........................................................
Data si semnatura clientului
Istoric reparatii
Data Defect confirmat Reparati Efectuate Sematura si stampila
service
1/96