5. Cumparatorul beneciaza de un serviciu de garantie cu colectare si
livrare timp de 12 luni de la data achizitiei, nu mai mult de 15 luni de
la data productiei. Dupa aceasta perioada utilizatorul trebuie sa trimi-
ta produsul la centrul de service, dupa ce anterior a obtinut un numar
de RMA number in conformitate cu procedura de RMA. Costul inapoierii
produsului catre client este suportat de Garantor. 6. Garantia pentru
ecrane LCD si baterii montate pe produsele GOCLEVER este limitata la
12 luni de la data achizitiei, nu mai mult de 15 luni de la data productiei.
Ecranele TFT LCD cu dimensiuni intre 3,5” to 10,1” pot avea pana la 5
pixeli morti (albi, negri or the sau asa numitii sub-pixeli).
7. Garantia pentru accesorii adaugate dispozitivului (e.x. suporti, cabluri,
etc.) este limitata nych, informujemy również, że mapy przywracane
będą zgodne ze stanem produkcyjnym. la 1 luna de la data vanzarii si
exclude deteriorarile mecanice.
8. Defectele detectate in perioada de garantie vor remediate gratuit
in cea mai scurta perioada posibila, nu mai mult de 15 zile de la data
receptiei produsului in unitatea de service.
9. Orice defectiune trebuie raportata catre centrul de service nu mai
tarziu de 14 zile de la aparitia ei.
10. Cumparatorul este obligat sa furnizeze produsul in cutia originala
cu toate accesoriile primite. Cumparatorul este responabil pentru
defectiunile rezultate din folosirea altui ambalaj.
11. Dreptul de proprietate asupra dispozitivelor care nu au fost colectate
de la centrul de service in termen de 3 luni de la completarea reparatiei
va trecut asupra centrului de service.
12. In cazul reclamatiilor nejusticate (legate de produse functionale
sau deteriorate de client) reclamantul va suporta taxele de transport si
testare a produsului.
13. Garantia nu acopera:
Orice folosire a echipamentului dincolo de sfera sa de aplicabilitate;
Defecte cauzate de forte externe precum: deteriorare mecanica, efecte
datorate conditiilor meteo, poluarii, contactului cu apa, supratensiune,
etc. Defecte de functionare datorate instalarii de software neautorizat
pe dispozitiv.
14. Daca reparatia necesita inlocuirea de piese, elementele inlocuite
raman in proprietatea Garantorului. Piesele inlocuite pot de alta marca
daca parametrii tehnici sunt de calitate cel putin egala.
15. Cumparatorul pierde garantia daca sigiliul este rupt, placuta cu
numarul serial este indepartata , sau daca centrul de service detecteaza
o interventie neautorizata asupra produsului.
Quick Start Guide - RO
106