Limitarea răspunderii
Lenovo îşi asumă responsabilitatea pentru pierderea sau deteriorarea produsului numai
atâta timp cât acesta este: 1) în posesia Furnizorului de servicii sau 2) în tranzit, în
cazurile în care transportul este plătit de Furnizorul de servicii.
Nici Lenovo, nici Furnizorul dumneavoastră de servicii nu sunt responsabili pentru datele
dumneavoastră, cum ar fi informaţiile confidenţiale, cu drept de proprietate sau
personale, aflate pe produs. Trebuie să înlăturaţi şi/sau să salvaţi toate aceste informaţii
de pe produs înainte de service sau de returnare.
Pot apărea anumite situaţii în care, datorită unei părţi componente Lenovo defecte sau
datorită altor responsabilităţi, sunteţi îndreptăţit să obţineţi despăgubiri de la Lenovo. În
oricare dintre aceste cazuri, indiferent de motivul pentru care cereţi despăgubiri de la
Lenovo (nerespectarea obligaţiilor, neglijenţă, denaturare sau alte daune prevăzute de
contract sau delictuale), cu excepţia responsabilităţilor care nu pot fi anulate sau limitate
de legile în vigoare, Lenovo nu îşi asumă obligaţia decât pentru suma ce reprezintă
pagubele directe, concrete suferite de dumneavoastră, până la suma plătită pentru produs.
Această limită nu se aplică în cazul daunelor legate de rănire (inclusiv moartea) şi al
daunelor aduse proprietăţii de patrimoniu şi proprietăţii personale materiale pentru care
Lenovo poartă răspunderea legală.
Această limită este valabilă de asemenea pentru furnizorii Lenovo, reseller-i şi Furnizorul
de servicii. Aceasta este suma maximă pentru care Lenovo, furnizorii săi, reseller-ii şi
Furnizorul de servicii sunt responsabili în mod colectiv.
ÎN NICIUN CAZ LENOVO, FURNIZORII SĂI, RESELLER-II SAU
FURNIZORII DE SERVICII NU SUNT RESPONSABILI PENTRU ORICARE
DINTRE URMĂTOARELE, CHIAR DACĂ AU FOST INFORMAŢI CU
PRIVIRE LA POSIBILITATEA LOR: 1) PRETENŢII FAŢĂ DE
DUMNEAVOASTRĂ ALE UNEI TERŢE PĂRŢI PENTRU PAGUBE; 2)
PIERDEREA SAU DETERIORAREA DATELOR; SAU 3) PAGUBE SPECIALE,
ACCIDENTALE SAU INDIRECTE SAU ORICE PAGUBĂ CU CONSECINŢE
ECONOMICE, CUM AR FI PIERDERI DE PROFIT, DE BENEFICII, DE
REPUTAŢIE SAU DE ECONOMII PLANIFICATE. DEOARECE UNELE STATE
SAU JURISDICŢII NU PERMIT EXCLUDEREA SAU LIMITAREA
PAGUBELOR ACCIDENTALE SAU INDIRECTE, ESTE POSIBIL CA
EXCLUDEREA SAU LIMITAREA DE MAI SUS SĂ NU SE APLICE ÎN CAZUL
DUMNEAVOASTRĂ.
Rezolvarea disputelor
Dacă aţi achiziţionat produsul în Cambodgea, Indonezia, Filipine, Vietnam sau Sri
Lanka, disputele create de această garanţie sau legate de ea vor fi rezolvate prin arbitraj
în Singapore, iar garanţia va fi guvernată, interpretată şi aplicată în concordanţă cu legile
din Singapore, fără a se ţine cont de conflictul dintre legi. Dacă aţi achiziţionat produsul
10 Informaţii privind garanţia şi suportul