Lenovo ThinkPad X201 Tablet Ghid De Service Şi Depanare

Tip
Ghid De Service Şi Depanare

Acest manual este potrivit și pentru

ThinkPad X201, X201s şi X201 Tablet
Ghid de service şi depanare
Notă
Înainte de a folosi aceste informaţii şi produsul la care se referă, citiţi:
v Ghid pentru măsuri de siguranţă şi garanţie
v Informaţii privind comunicaţia fără fir în ajutorul online Access Help şi Anexa C, “Observaţii”, la pagina 21.
v Observaţie privind regulamentele
Ghid pentru măsuri de siguranţă şi garanţie şi Observaţie privind regulamentele au fost încărcate pe situl Web. Pentru a le
consulta, mergeţi la http://www.lenovo.com/think/support, faceţi clic pe Troubleshooting şi apoi pe User’s guides and
manuals.
Ediţia întâi (noiembrie 2009)
© Copyright Lenovo 2009.
© Lenovo 2009
Cuprins
Informaţii importante privind măsurile de
siguranţă .............v
Situaţii în care este necesară acţionarea imediată . . v
Indicaţii privind măsurile de siguranţă .....vi
Bateriile ............vii
Observaţie privind bateria cu litiu .....viii
Observaţie privind bateria celulară cu litiu. . . ix
Informaţii privind măsurile de siguranţă pentru
curentul electric...........x
Informaţii privind măsurile de siguranţă pentru
modem .............xi
Declaraţie de conformitate privind laserul . . . xi
Capitolul 1. Găsirea informaţiilor .....1
Lenovo ThinkVantage Toolbox (Lenovo System
Toolbox) ..............1
Întrebări puse frecvent ..........1
Capitolul 2. Rezolvarea problemelor
calculatorului ...........3
Diagnosticarea problemelor ........3
Diagnosticarea problemelor folosind Lenovo
ThinkVantage Toolbox (Lenovo System Toolbox) 3
Diagnosticarea problemelor folosind PC-Doctor
din spaţiul de lucru Rescue and Recovery . . . 3
Capitolul 3. Obţinerea de ajutor şi de service 5
Obţinerea de ajutor şi de service .......5
Obţinerea de ajutor pe Web ........5
Apelarea la Customer Support Center .....5
Obţinerea de ajutor pe tot globul .......7
Numerele de telefon din toată lumea .....7
Anexa A. Informaţii despre garanţie . . . 13
Tipuri de service în garanţie........15
Suplemento de Garantía para México .....16
Anexa B. Unităţile înlocuibile de client
(CRU-uri) ............19
Anexa C. Observaţii .........21
Observaţii .............21
Observaţie privind clasificarea pentru export . . 22
Electronic emissions notices .......22
Federal Communications Commission (FCC)
Declaration of Conformity .......22
Industry Canada Class B emission compliance
statement ............23
Avis de conformité à la réglementation
d’Industrie Canada .........23
Uniunea Europeană - Respectarea directivei de
compatibilitate electromagnetică .....23
Declaraţie de conformitate cu clasa B din
Directiva EMC UE (2004/108/EC) EN 55022 . 24
Declaraţiile DEEE pentru UE .......25
Declaraţie privind reciclarea în Taiwan ....25
Informaţii privind modelul ENERGY STAR . . . 25
Observaţie pentru informaţiile privind măsurile de
siguranţă şi garanţia ..........27
Observaţie pentru informaţiile privind
regulamentele ............27
Mărci comerciale ..........29
© Copyright Lenovo 2009 iii
iv ThinkPad X201, X201s şi X201 Tablet Ghid de service şi depanare
Informaţii importante privind măsurile de siguranţă
Notă:
Citiţi mai întâi aceste informaţii importante privind măsurile de siguranţă.
Aceste informaţii pot ajuta folosiţi în deplină siguranţă calculatorul personal
notebook. Citiţi şi încercaţi reţineţi toate informaţiile livrate împreună cu calculatorul.
Informaţiile din acest document nu modifică niciuna dintre condiţiile stipulate în
contractul încheiat la cumpărare sau în Garanţia limitată Lenovo
®
. Pentru informaţii
suplimentare, vedeţi Capitolul 3, Informaţii privind garanţia, în Ghid pentru măsuri de
siguranţă şi garanţie. Ultima versiune a documentului Ghid pentru măsuri de siguranţă
şi garanţie a fost încărcată pe situl Web. Vedeţi “Observaţie pentru informaţiile privind
măsurile de siguranţă şi garanţia” la pagina 27.
Siguranţa clientului este foarte importantă. Produsele noastre sunt concepute astfel încât
fie sigure şi eficiente. Totuşi, calculatoarele personale sunt dispozitive electronice.
Cablurile de alimentare, adaptoarele de alimentare şi alte caracteristici pot prezenta
riscuri de accidentare, care poate avea ca rezultat rănirea utilizatorilor sau deteriorarea
unor bunuri, în special în cazul unei utilizări necorespunzătoare. Pentru a reduce aceste
riscuri, urmaţi instrucţiunile furnizate odată cu produsul, respectaţi toate avertismentele
de pe produs şi din instrucţiunile de operare şi citiţi cu atenţie acest document.
Informaţiile din acest document au rolul de a ajuta feriţi de accidente şi
creaţi un mediu de lucru mai sigur.
Notă: Aceste informaţii conţin referiri la adaptoare de alimentare şi baterii. Pe lângă
calculatoarele notebook, sunt livrate şi alte produse care au adaptoare de alimentare
externe (cum ar fi difuzoarele sau monitoarele). Dacă aveţi un astfel de produs, ţineţi
cont de aceste informaţii. În plus, calculatoarele conţin o baterie internă de mărimea unei
monede, care asigură alimentarea ceasului de sistem chiar şi atunci când calculatorul
este scos din priză, astfel informaţiile privind măsurile de siguranţă pentru baterii sunt
valabile în cazul tuturor calculatoarelor.
Situaţii în care este necesară acţionarea imediată
Ca urmare a unei utilizări necorespunzătoare sau a neglijenţei, produsele se pot
deteriora. Uneori deteriorarea este atât de gravă, încât, pentru a utiliza din nou
produsul, acesta trebuie fie mai întâi inspectat şi, dacă este necesar, reparat de
un reprezentant de service autorizat.
Ca şi în cazul altor dispozitive electronice, acordaţi produsului o atenţie deosebită
atunci când este pornit. În situaţii foarte rare, se poate întâmpla observaţi
produsul emană un miros sau scoate fum sau scântei. Este posibil de asemenea
© Copyright Lenovo 2009 v
auziţi anumite sunete (pocnituri, trosnete sau şuierături). Într-o asemenea
situaţie, este posibil ca o componentă electronică internă se fi defectat de o
manieră sigură şi controlată. Sau este posibil ca ele indice o problemă care
afectează utilizarea în siguranţă a produsului. În niciun caz nu trebuie
asumaţi riscuri sau încercaţi diagnosticaţi singur problema. Contactaţi
Customer Support Center pentru indicaţii suplimentare. Pentru lista cu numerele
de telefon ale organizaţiilor de service şi suport, vizitaţi următorul sit Web:
http://www.lenovo.com/support/phone
Examinaţi frecvent calculatorul şi componentele acestuia, pentru a observa
eventualele deteriorări, uzuri sau semne de pericol. Dacă aveţi îndoieli cu privire la
starea unei componente, nu folosiţi produsul. Luaţi legătura cu Customer Support
Center sau cu fabricantul produsului pentru a obţine instrucţiuni privind
inspectarea produsului şi, dacă este necesar, pentru a-l repara.
În situaţia, puţin probabilă, observaţi simptomele următoare sau dacă aveţi
îndoieli cu privire la produs, încetaţi să-l mai folosiţi şi deconectaţi-l de la sursa de
alimentare şi de la liniile de telecomunicaţie, până când puteţi lua legătura cu
Customer Support Center pentru asistenţă.
v Cordoane de alimentare, fişe, adaptoare de alimentare, prelungitoare, dispozitive de
protecţie la supratensiune sau surse de alimentare crăpate, rupte sau deteriorate.
v Semne de supraîncălzire, fum, scântei sau foc.
v Deteriorarea unei baterii (crăpături, adâncituri sau cute), scurgeri dintr-o baterie sau
acumulări de substanţe străine pe baterie.
v Un trosnet, un şuierat sau o pocnitură sau un miros puternic emanat de produs.
v Semne s-a vărsat un lichid sau a căzut un obiect pe calculator, pe cordonul de
alimentare sau pe adaptorul de alimentare.
v Calculatorul, cordonul de alimentare sau adaptorul de alimentare au venit în contact
cu apa.
v Produsul a fost scăpat pe jos sau deteriorat în alt fel.
v Produsul nu funcţionează normal atunci când urmaţi instrucţiunile de operare.
Notă: Dacă observaţi aceste simptome în cazul unui produs (de exemplu un
prelungitor) care nu este fabricat pentru sau de Lenovo, nu mai folosiţi produsul
respectiv până când luaţi legătura cu fabricantul produsului, pentru instrucţiuni, sau până
când obţineţi un înlocuitor corespunzător.
Indicaţii privind măsurile de siguranţă
Pentru a reduce riscul de rănire sau deteriorare, luaţi următoarele măsuri de precauţie.
vi ThinkPad X201, X201s şi X201 Tablet Ghid de service şi depanare
Pentru informaţii suplimentare, vedeţi Capitolul 1, Informaţii importante privind
măsurile de siguranţă, în Ghid pentru măsuri de siguranţă şi garanţie. Ultima versiune a
documentului Ghid pentru măsuri de siguranţă şi garanţie a fost încărcată pe situl Web.
Vedeţi “Observaţie pentru informaţiile privind măsurile de siguranţă şi garanţia” la
pagina 27.
Bateriile
PERICOL
Calculatoarele personale produse de Lenovo conţin o baterie celulară, de mărimea unei
monede, care asigură alimentarea ceasului de sistem. În plus, multe produse mobile, cum
ar fi calculatoarele notebook, folosesc un ansamblu acumulator pentru alimentarea
sistemului când este în modul portabil. Bateriile furnizate de Lenovo pentru produsul
dumneavoastră au fost testate în ceea ce priveşte compatibilitatea şi pentru înlocuirea lor
trebuie fie folosite numai cu părţi componente aprobate.
Nu încercaţi niciodată deschideţi sau reparaţi o baterie. Nu striviţi, nu găuriţi şi nu
incineraţi bateriile şi nu le scurtcircuitaţi contactele metalice. Feriţi bateria de contactul
cu apa sau alte lichide. La reîncărcarea ansamblului baterie respectaţi cu stricteţe
instrucţiunile din documentaţia produsului.
Folosirea sau manipularea necorespunzătoare a bateriei poate duce la supraîncălzirea
acesteia, ceea ce poate face ca ansamblul acumulator sau bateria de tip monedă “să
scoată” gaze sau flăcări. Dacă bateria este deteriorată sau dacă observaţi scurgeri din
baterie sau acumulări de materiale străine pe contactele acesteia, nu mai folosiţi bateria
respectivă şi înlocuiţi-o cu una obţinută de la producătorul ei.
Bateriile se pot degrada dacă sunt lăsate nefolosite perioade lungi de timp. În cazul
anumitor baterii reîncărcabile (în special al celor cu ioni de litiu), dacă o baterie este
descărcată şi nu este folosită creşte riscul scurtcircuitării acesteia, ceea ce poate
determina scurtarea duratei de viaţă a bateriei şi, de asemenea, poate produce accidente.
Nu lăsaţi bateriile reîncărcabile cu ioni de litiu se descarce complet şi nu le depozitaţi
descărcate.
Informaţii importante privind măsurile de siguranţă vii
Observaţie privind bateria cu litiu
PERICOL
Nu încercaţi demontaţi sau modificaţi ansamblul baterie. Dacă încercaţi aceasta, se
poate produce o explozie sau o scurgere de lichid din ansamblul baterie. Garanţia nu
acoperă situaţiile în care este folosit alt ansamblu baterie decât cel specificat de Lenovo
sau în care ansamblul baterie este demontat sau modificat.
Dacă ansamblul acumulator este înlocuit incorect, apare pericolul de explozie.
Ansamblul acumulator conţine o cantitate mică de substanţe primejdioase. Pentru a evita
accidentele:
v Înlocuiţi bateria numai cu tipul recomandat de Lenovo.
v Ţineţi ansamblul acumulator la distanţă de foc.
v Nu-l expuneţi apei sau ploii.
v Nu încercaţi să-l demontaţi.
v Nu-l scurtcircuitaţi.
v Nu-l lăsaţi la îndemâna copiilor.
v Nu lăsaţi ansamblul baterie cadă.
Nu aruncaţi ansamblul baterie într-un tomberon al cărui conţinut este transportat la
groapa de gunoi. Atunci când aruncaţi un acumulator, respectaţi decretele sau
regulamentele locale.
Ansamblul baterie trebuie fie păstrat la temperatura camerei, încărcat la aproximativ
30-50% din capacitate. Pentru a preveni supradescărcarea ansamblului baterie,
recomandăm încărcarea acestuia cam o dată pe an.
viii ThinkPad X201, X201s şi X201 Tablet Ghid de service şi depanare
Observaţie privind bateria celulară cu litiu
PERICOL
Înlocuirea incorectă a bateriei duce la pericol de explozie.
Când înlocuiţi o baterie celulară cu litiu, folosiţi numai un tip echivalent care este
recomandat producător. Bateria conţine litiu şi poate exploda dacă nu este folosită,
mânuită sau aruncată la gunoi în mod corespunzător.
Nu:
v Aruncaţi sau scufundaţi în apă
v Încălziţi la mai mult de 100°C (212°F)
v Reparaţi sau dezasamblaţi
Depozitaţi bateria la gunoi aşa cum cer decretele sau regulamentele locale.
Declaraţia următoare se adresează utilizatorilor din statul California, S.U.A.
Informaţii privind percloratul pentru California:
Produsele care utilizează baterii celulare cu litiu CR (bioxid de mangan) tip monedă pot
conţine perclorat.
Material cu perclorat - poate fi necesară o manipulare specială.
Vedeţi
http://www.dtsc.ca.gov/hazardouswaste/perchlorate.
Informaţii importante privind măsurile de siguranţă ix
Informaţii privind măsurile de siguranţă pentru curentul electric
PERICOL
Curentul electric din cablurile de alimentare, telefonice şi de comunicaţie este periculos.
Pentru a evita riscul unui şoc:
v Nu folosiţi calculatorul în apă sau în apropierea acesteia.
v Nu conectaţi şi nu deconectaţi niciun cablu şi nu executaţi procese de instalare,
întreţinere sau reconfigurare a acestui produs în timpul unei furtuni cu descărcări
electrice.
v Conectaţi toate cablurile de alimentare la o priză electrică montată corespunzător şi
legată la pământ.
v Conectaţi la prize legate corespunzător orice echipament care va fi ataşat acestui produs.
v Atunci când este posibil, folosiţi numai o mână pentru a conecta sau deconecta cablurile
de semnal.
v Niciodată nu porniţi un echipament atunci când există urme de foc, apă sau
deteriorări structurale.
v Deconectaţi cordoanele de alimentare ataşate, ansamblul baterie şi toate cablurile
înainte de a deschide capacele dispozitivelor, în afara cazului în care vi se indică altfel în
procedurile de instalare şi configurare.
v Nu folosiţi calculatorul decât după ce aţi închis capacul. Niciodată nu utilizaţi
calculatorul cu capacul deschis.
PERICOL
v Atunci când instalaţi, mutaţi sau deschideţi capacele acestui produs sau ale
dispozitivelor ataşate, conectaţi şi deconectaţi cablurile aşa cum este se arată în
următoarele proceduri.
Pentru conectare:
1. Opriţi toate echipamentele.
2. Mai întâi, introduceţi toate cablurile în
dispozitive.
3. Ataşaţi cablurile de semnal la conectori.
4. Introduceţi cordoanele de alimentare în
prize.
5. Porniţi toate echipamentele.
Pentru deconectare:
1. Opriţi toate echipamentele.
2. Mai întâi scoateţi cordoanele de
alimentare din prize.
3. Scoateţi cablurile de semnal din
conectori.
4. Scoateţi toate cablurile din dispozitive.
Înainte de a instala toate celelalte cabluri electrice conectate la calculator, trebuie fie
deconectat cordonul de alimentare de la priza din perete (sau altă priză).
După ce toate celelalte cabluri electrice au fost conectate la calculator, cordonul de
alimentare poate fi conectat la priza din perete (sau altă priză).
x ThinkPad X201, X201s şi X201 Tablet Ghid de service şi depanare
Informaţii privind măsurile de siguranţă pentru modem
PERICOL
Declaraţie de conformitate privind laserul
Unele modele de calculatoare personale sunt livrate din fabrică echipate cu o unitate CD
sau DVD. Unităţile CD şi DVD sunt vândute şi separat, ca opţiuni. Unităţile CD şi DVD
sunt produse care folosesc laserul. Pe fiecare unitate se află eticheta sa de clasificare
(prezentată mai jos).
CLASS 1 LASER PRODUCT
LASER KLASSE 1
LUOKAN 1 LASERLAITE
APPAREIL A LASER DE CLASSE 1
KLASS 1 LASER APPARAT
Pentru tipul utilizat în America de Nord:
PRUDENŢĂ: Pentru a reduce riscul de producere a unui incendiu, folosiţi numai
cabluri de comunicaţie Nr. 26 AWG sau mai groase (de exemplu Nr. 24 AWG), listate
de Underwriters Laboratories (UL) sau certificate de Canadian Standards
Association (CSA).
Pentru a reduce riscul de incendiu, şocuri electrice sau răniri atunci când folosiţi
echipamentul telefonic, respectaţi întotdeauna măsurile de siguranţă elementare, cum ar
fi:
v În timpul furtunilor cu descărcări electrice, nu conectaţi şi nu deconectaţi cablul de la
priza telefonică din perete.
v Nu instalaţi mufe de telefon în locuri cu umiditate mare. Nu utilizaţi calculatorul în
apropierea apei.
v Nu atingeţi firele sau terminalele telefonice neizolate, decât dacă linia telefonică a fost
deconectată de la interfaţa de reţea.
v Lucraţi cu grijă când instalaţi sau modificaţi linii telefonice.
v În timpul furtunilor cu descărcări electrice, nu utilizaţi calculatorul cu conexiunea
pentru cablu telefonic. Pot apărea riscuri de şocuri electrice cauzate de fulgere.
v Nu utilizaţi telefonul (excepţia celor fără fir) în timpul furtunilor cu descărcări
electrice.
v Nu utilizaţi telefonul pentru a anunţa o scurgere de gaz atunci când aflaţi în
apropierea acesteia.
v Nu introduceţi cablul de telefon în conectorul Ethernet.
Informaţii importante privind măsurile de siguranţă xi
Aceste unităţi sunt certificate în S.U.A. şi respectă normele Codului 21 de Regulamente
Federale ale Departamentului Sănătăţii şi Serviciilor Umane (DHHS 21 CFR),
Subcapitolul J pentru produse laser din Clasa 1. În alte zone, aceste unităţi sunt
certificate în conformitate cu cerinţele stipulate de IEC (International Electrotechnical
Commission) 60825-1 şi CENELEC EN 60825-1 pentru produsele cu laser din Clasa 1.
Produsele cu laser din Clasa 1 nu sunt considerate periculoase. Sistemul cu laser şi
unitatea de stocare optică au fost concepute astfel încât nu existe expuneri la radiaţii
laser peste nivelul Clasei 1 pe durata utilizării normale, a întreţinerii de către utilizator
sau a depanării.
Atunci când instalaţi o unitate CD sau DVD, ţineţi cont de următoarele instrucţiuni
de manevrare.
PERICOL
Exemplu de etichetă
Folosirea altor elemente de control sau de reglare sau executarea altor proceduri decât
cele specificate aici ar putea avea ca rezultat expunerea la radiaţii periculoase.
Nu înlăturaţi capacele unităţii. Înlăturarea capacelor unităţilor CD sau DVD ar putea
determina expunerea la radiaţii laser primejdioase. Componentele din interiorul unităţii
CD sau DVD nu permit service-ul.
xii ThinkPad X201, X201s şi X201 Tablet Ghid de service şi depanare
Unele unităţi CD şi DVD conţin o diodă laser din Clasa 3A sau Clasa 3B. Reţineţi
următoarele indicaţii.
PERICOL
Păstraţi aceste instrucţiuni.
La deschidere sunt emise radiaţii laser. Nu uitaţi la fascicul nici direct, nici printr-un
instrument optic şi evitaţi expunerea directă la raza laser.
Informaţii importante privind măsurile de siguranţă xiii
xiv ThinkPad X201, X201s şi X201 Tablet Ghid de service şi depanare
Capitolul 1. Găsirea informaţiilor
Lenovo ThinkVantage Toolbox (Lenovo System Toolbox)
Lenovo ThinkVantage
®
Toolbox este un program de diagnosticare ce foloseşte sistemul
de operare Windows. permite vedeţi simptomele problemelor legate de calculator
şi soluţiile lor şi trimite automat notificări atunci când este necesară întreprinderea unei
acţiuni, oferă asistenţă pentru prelucrarea datelor diagnosticarea avansată şi conţine o
istorie a diagnosticării.
Pentru informaţii suplimentare despre diagnosticarea problemelor, vedeţi
“Diagnosticarea problemelor folosind Lenovo ThinkVantage Toolbox (Lenovo System
Toolbox)” la pagina 3.
Pentru a porni acest program, procedaţi în felul următor:
Pentru Windows 7:
În timp ce sistemul de operare Windows rulează, apăsaţi butonul ThinkVantage.
Pentru Windows Vista şi Windows XP:
1. Faceţi clic pe Start.
2. Mutaţi indicatorul la All Programs,laLenovo Services şi apoi la Lenovo System
Toolbox.
Dacă Lenovo ThinkVantage Toolbox (Lenovo System Toolbox) nu este instalat pe
calculatorul dumneavoastră, mergeţi la http://www.lenovo.com/think/support, faceţi clic
pe Downloads and drivers şi urmaţi instrucţiunile de pe ecran.
Pentru informaţii suplimentare despre acest program, vedeţi ajutorul pentru program.
Întrebări puse frecvent
Pentru a asigura funcţionarea calculatorului dumneavoastră la cel mai înalt nivel de
performanţă, răsfoiţi paginile Web următoare pentru a găsi informaţii cum ar fi cele de
ajutor pentru depanare sau răspunsuri la întrebările puse frecvent:
Http://www.lenovo.com/support/faq
© Copyright Lenovo 2009 1
2 ThinkPad X201, X201s şi X201 Tablet Ghid de service şi depanare
Capitolul 2. Rezolvarea problemelor calculatorului
Diagnosticarea problemelor
Dacă apar probleme legate de calculator, folosiţi procedura următoare ca punct de
plecare pentru rezolvarea lor.
v Dacă puteţi porniţi sistemul de operare, vedeţi “Diagnosticarea problemelor
folosind Lenovo ThinkVantage Toolbox (Lenovo System Toolbox)”.
v Dacă nu puteţi porniţi sistemul de operare, vedeţi “Diagnosticarea problemelor
folosind PC-Doctor din spaţiul de lucru Rescue and Recovery”.
Diagnosticarea problemelor folosind Lenovo ThinkVantage Toolbox
(Lenovo System Toolbox)
În cazul în care calculatorul nu funcţionează corect, puteţi afla care este problema
folosind Lenovo ThinkVantage Toolbox (Lenovo System Toolbox) pentru a testa
componentele calculatorului dumneavoastră.
Pentru a porni acest program, procedaţi în felul următor:
Pentru Windows 7:
În timp ce sistemul de operare Windows rulează, apăsaţi butonul ThinkVantage.
Pentru Windows Vista şi Windows XP:
1. Faceţi clic pe Start.
2. Mutaţi indicatorul la All Programs,laLenovo Services şi apoi la Lenovo System
Toolbox.
Pentru informaţii suplimentare despre acest program, vedeţi ajutorul pentru program.
Rularea unui test poate dura câteva minute sau mai mult. Asiguraţi-vă aveţi timp
rulaţi întregul test; nu întrerupeţi testul în timp ce rulează. Când pregătiţi contactaţi
Customer Support Center, aveţi grijă tipăriţi istoricul testului, pentru a putea oferi
rapid informaţii tehnicianului care asigură asistenţa.
Diagnosticarea problemelor folosind PC-Doctor din spaţiul de lucru
Rescue and Recovery
Folosind PC-Doctor
®
din spaţiul de lucru Rescue and Recovery
®
, puteţi
diagnosticaţi sistemul fără a porni sistemul de operare.
Notă: Dacă sistemul rulează şi aveţi acces la Access Help, vedeţi Access Help.
© Copyright Lenovo 2009 3
Pentru a rula PC-Doctor, procedaţi în felul următor:
1. Opriţi calculatorul şi apoi reporniţi-l.
2. Când apare logo-ul ThinkPad
®
, apăsaţi imediat butonul ThinkVantage. Se deschide
spaţiul de lucru Rescue and Recovery.
3. Faceţi clic pe Launch advanced Rescue and Recovery.
4. Faceţi clic pe Diagnose hardware.
Pentru informaţii suplimentare despre PC-Doctor, vedeţi ajutorul pentru program.
4 ThinkPad X201, X201s şi X201 Tablet Ghid de service şi depanare
Capitolul 3. Obţinerea de ajutor şi de service
Obţinerea de ajutor şi de service
Dacă aveţi nevoie de ajutor, service, asistenţă tehnică sau doar doriţi informaţii
suplimentare despre calculatoarele ThinkPad Notebook, veţi găsi o mare varietate de
surse pe care Lenovo vi le pune la dispoziţie pentru a ajuta. În această secţiune aflaţi
de unde puteţi obţine informaţii suplimentare despre calculatoarele ThinkPad Notebook,
ce faceţi dacă aveţi o problemă cu calculatorul şi pe cine sunaţi dacă aveţi nevoie
de service.
Microsoft
®
Service Packs reprezintă cea mai nouă sursă software pentru actualizările de
produs Windows. Sunt disponibile prin descărcări de pe Web (este posibilă perceperea
unor taxe de conexiune) sau pe un disc. Pentru mai multe informaţii şi legături specifice,
mergeţi la situl Web Microsoft, la http://www.microsoft.com. Lenovo oferă asistenţă
tehnică Up and Running la instalarea sau în legătură cu întrebări legate de pachetele de
service (Service Packs) pentru produsul Microsoft Windows, preinstalat de Lenovo.
Pentru informaţii, contactaţi Customer Support Center la numerele de telefon prezentate
în “Numerele de telefon din toată lumea” la pagina 7. Este posibil fie percepute
anumite taxe.
Obţinerea de ajutor pe Web
Situl Web Lenovo de pe World Wide Web conţine informaţii actualizate despre
calculatoarele ThinkPad Notebook şi suport. Adresa pentru pagina de bază Personal
Computing este http://www.lenovo.com/think.
Puteţi găsi informaţii de suport pentru calculatorul dumneavoastră ThinkPad Notebook
la http://www.lenovo.com/think/support. Căutaţi pe acest sit Web pentru a afla cum
rezolvaţi problemele, pentru a găsi noi modalităţi de a utiliza calculatorul şi pentru a
învăţa despre opţiunile care pot simplifica şi mai mult lucrul cu calculatorul ThinkPad
Notebook.
Apelarea la Customer Support Center
Dacă aţi încercat corectaţi singur problema şi totuşi aveţi nevoie de ajutor, în timpul
perioadei de garanţie puteţi obţine ajutor şi informaţii prin telefon de la Customer
Support Center. Următoarele servicii sunt disponibile în perioada de garanţie:
v Determinarea problemelor - stă la dispoziţie personal specializat, care ajute
determinaţi dacă aveţi o problemă hardware şi decideţi ce acţiune este necesară
pentru a rezolva problema.
© Copyright Lenovo 2009 5
v Repararea hardware-ului Lenovo - Dacă se stabileşte problema este cauzată de
hardware-ul Lenovo în garanţie, este disponibil personal de service pregătit pentru a
furniza nivelul aplicabil de service.
v Gestionarea modificărilor tehnice - Ocazional, pot fi realizate modificări care sunt
necesare după ce a fost vândut un produs. Lenovo sau vânzătorul dumneavoastră,
dacă este autorizat de Lenovo, va face disponibile modificările tehnice (EC) care se
aplică hardware-ului dumneavoastră.
Următoarele puncte nu sunt acoperite:
v Înlocuirea sau folosirea părţilor componente care nu sunt fabricate pentru sau de
Lenovo sau pentru care nu se acordă garanţie
Notă: Toate componentele garantate conţin un identificator de 7 caractere în
formatul FRU XXXXXXX
v Identificarea surselor de probleme software
v Configurarea BIOS-ului ca parte a unei instalări sau modernizări
v Schimbări, modificări sau modernizări ale driver-elor de dispozitive
v Instalarea şi întreţinerea sistemelor de operare de reţea (NOS)
v Instalarea şi întreţinerea programelor aplicaţie
Pentru a determina dacă maşina dumneavoastră este în garanţie şi când expiră garanţia,
mergeţi la http://www.lenovo.com/think/support şi faceţi clic pe Warranty, apoi urmaţi
instrucţiunile de pe ecran.
Pentru termenii şi condiţiile din Garanţia limitată Lenovo care se aplică în cazul
produsului dumneavoastră hardware Lenovo, vedeţi Capitolul 3, Informaţii privind
garanţianGhid pentru măsuri de siguranţă şi garanţie.
Dacă este posibil, ţineţi calculatorul lângă dumneavoastră când efectuaţi apelul telefonic,
pentru cazul în care reprezentantul de asistenţă tehnică trebuie ajute rezolvaţi o
problemă a calculatorului. rugăm asiguraţi aţi descărcat cele mai recente
driver-e şi actualizări de sistem, aţi rulat diagnoze şi aţi înregistrat informaţiile
înainte de a suna. Atunci când sunaţi pentru asistenţă tehnică, rugăm aveţi
disponibile următoarele informaţii:
v Tipul maşinii şi modelul
v Numerele de serie ale calculatorului, monitorului şi ale celorlalte componente sau
dovada de cumpărare
v Descrierea problemei
v Mesajul de eroare exact
v Informaţiile de configurare hardware şi software pentru sistemul dumneavoastră
Numerele de telefon la care puteţi suna pentru a lua legătura cu Customer Support
Center sunt prezentate în secţiunea “Numerele de telefon din toată lumea” la pagina 7
din acest ghid.
6 ThinkPad X201, X201s şi X201 Tablet Ghid de service şi depanare
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44

Lenovo ThinkPad X201 Tablet Ghid De Service Şi Depanare

Tip
Ghid De Service Şi Depanare
Acest manual este potrivit și pentru