siguranţă a produsului. În nici un caz nu trebuie să vă asumaţi riscuri sau să
încercaţi să diagnosticaţi singur problema.
Inspectaţi-vă frecvent calculatorul şi componentele acestuia, pentru a observa
eventualele semne de deteriorare, uzură sau pericol. Dacă aveţi îndoieli cu privire la
starea unei componente, nu folosiţi produsul. Luaţi legătura cu Customer Support
Center sau cu fabricantul produsului pentru a obţine instrucţiuni privind
inspectarea produsului şi, dacă este necesar, pentru a-l repara. Pentru lista cu
numerele de telefon ale organizaţiilor de service şi suport, vedeţi “Numerele de
telefon din toată lumea” la pagina 59.
În situaţia, puţin probabilă, că observaţi simptomele de mai jos sau dacă aveţi
îndoieli cu privire la produs, încetaţi să-l mai folosiţi şi deconectaţi-l de la sursa de
alimentare şi de la liniile de telecomunicaţie, până când puteţi lua legătura cu
Customer Support Center pentru asistenţă.
v Cordoane de alimentare, fişe, adaptoare de alimentare, prelungitoare, dispozitive de
protecţie la supratensiune sau surse de alimentare crăpate, rupte sau deteriorate.
v Semne de supraîncălzire, fum, scântei sau foc.
v Deteriorarea unei baterii (crăpături, adâncituri, cute), scurgeri dintr-o baterie sau
acumulări de substanţe străine pe baterie.
v Un trosnet, un şuierat sau o pocnitură sau un miros puternic emanat de produs.
v Semne că s-a vărsat un lichid sau a căzut un obiect pe calculator, pe cordonul de
alimentare sau pe adaptorul de alimentare.
v Calculatorul, cordonul de alimentare sau adaptorul de alimentare au venit în contact cu
apa.
v Produsul a fost scăpat pe jos sau deteriorat în alt fel.
v Produsul nu funcţionează normal atunci când urmaţi instrucţiunile de operare.
Notă:
Dacă observaţi aceste simptome în cazul unui produs (de exemplu un prelungitor)
care nu este fabricat pentru sau de Lenovo, încetaţi să mai folosiţi produsul
respectiv până când luaţi legătura cu fabricantul produsului, pentru instrucţiuni,
sau până când obţineţi un înlocuitor corespunzător.
Indicaţii privind măsurile de siguranţă generale
Pentru a reduce riscul rănirii sau al deteriorării, luaţi următoarele măsuri de precauţie.
Service-ul
Nu încercaţi să reparaţi singur produsul, decât atunci când cei de la Customer Support
Center vă spun să faceţi aceasta. Apelaţi numai la un furnizor de servicii care are
aprobarea să repare produsul dumneavoastră.
Notă: Unele părţi componente pot fi modernizate sau înlocuite de client. Aceste
componente sunt numite CRU-uri (Customer Replaceable Unit - unitate
vi Referinţe rapide