control al exportului din Statele Unite ale Americii sau a legilor
de control al exportului din orice altă ţară.
Garanţie limitată
ACEASTĂ GARANŢIE LIMITATĂ VĂ OFERĂ DREPTURI
LEGALE SPECIFICE ŞI PUTEŢI BENEFICIA ŞI DE ALTE
DREPTURI LEGALE CARE POT VARIA DE LA UN STAT LA
ALTUL (SAU DE LA O TARĂ SAU PROVINCIE LA ALTA).
GARMIN NU EXCLUDE, LIMITEAZĂ SAU SUSPENDĂ ALTE
DREPTURI LEGALE PE CARE LE-AŢI PUTEA AVEA
CONFORM LEGISLAŢIEI DIN STATUL DVS. (SAU ŢARA SAU
PROVINCIA). PENTRU O ÎNŢELEGERE COMPLETĂ A
DREPTURILOR DVS. TREBUIE SĂ CONSULTAŢI LEGISLAŢIA
DIN STATUL, ŢARA SAU PROVINCIA DVS.
Pentru produsele care nu sunt destinate domeniului aviaţiei nu
sunt oferite garanţii privind lipsa de defecte ale materialelor sau
ale calităţii execuţiei timp de un an de la data achiziţionării. În
această perioadă, Garmin va avea ca opţiune exclusivă,
repararea sau înlocuirea oricăror componente care prezintă
defecte la utilizarea obişnuită. Astfel de reparaţii sau înlocuiri vor
fi efectuate fără costuri suplimentare pentru client pentru piese
sau manoperă, cu condiţia ca clientul să suporte costurile de
transport. Această garanţie limitată nu se aplică pentru: (i)
defecte ale aspectului, precum zgârieturi, crăpături şi urme de
lovituri; (ii) consumabile, precum bateriile, cu excepţia cazului în
care deteriorarea a avut loc ca urmare a unui defect al
materialelor sau al calităţii execuţiei; (iii) deteriorarea cauzată de
accidente, utilizarea abuzivă sau eronată, apă, inundaţie,
incendiu, sau alte cauze naturale sau externe; (iv) deteriorarea
provocată de serviciile efectuate de orice persoană care nu este
furnizor autorizat Garmin; sau (v) deteriorarea unui produs care
a fost modificat sau schimbat fără permisiunea scrisă a Garmin
sau (vi) deteriorarea unui produs care a fost conectat la o sursă
de alimentare şi/sau cabluri de date care nu sunt furnizate de
Garmin. În plus, Garmin îşi rezervă dreptul de a refuza
revendicările de garanţie pentru produse sau servicii care sunt
obţinute şi/sau utilizate în contravenţie cu legile în vigoare din
orice ţară.Produsele de navigare Garmin sunt destinate doar
asistării deplasării şi nu trebuie utilizate în niciun scop care ar
necesita măsurarea exactă a direcţiei, distanţei, locaţiei sau
topografiei. Garmin nu oferă nicio garanţie cu privire la
acurateţea sau completitudinea datelor hărţii.
De asemenea, această garanţie limitată nu se aplică şi Garmin
nu este responsabilă în caz de reducere a performanţelor
oricărui produs de navigare Garmin ce ar putea rezulta din
utilizarea acestuia în apropierea unor căşti sau alt dispozitiv
care utilizează o reţea de transmisie terestră care operează pe
frecvenţe apropiate celor utilizate de orice sistem global de
navigare prin satelit - Global Navigation Satellite System
(GNSS) cum ar fi serviciul de poziţionare globală - Global
Positioning Service (GPS). Utilizarea unor astfel de dispozitive
poate afecta recepţia semnalelor GNSS.
ÎN MĂSURA PERMISĂ DE LEGEA APLICABILĂ, GARANŢIILE
ŞI SOLUŢIILE DIN ACEASTĂ GARANŢIE LIMITATĂ SUNT
EXCLUSIVE ŞI ŢIN LOCUL CELORLALTE GARANŢII ŞI
SOLUŢII PE CARE GARMIN LE RESPINGE ÎN MOD EXPRES,
FIE CĂ ACESTEA SUNT EXPRESE, IMPLICITE, LEGALE SAU
DE ALT TIP, INCLUSIV DAR FĂRĂ A SE LIMITA LA ORICE
GARANŢIE IMPLICITĂ DE VANDABILITATE SAU ADECVARE,
PENTRU UN ANUMIT SCOP, SOLUŢII LEGALE SAU DE ALT
TIP. ACEASTĂ GARANŢIE LIMITATĂ VĂ OFERĂ DREPTURI
LEGALE SPECIFICE ŞI PUTEŢI BENEFICIA ŞI DE ALTE
DREPTURI LEGALE CARE POT VARIA DE LA UN STAT LA
ALTUL ŞI DE LA O ŢARĂ LA ALTA. DACĂ GARANŢIILE
IMPLICITE NU POT FI RESPINSE ÎN CONFORMITATE CU
LEGISLAŢIA STATULUI SAU ŢĂRII DVS., ATUNCI ASTFEL DE
GARANŢII SUNT LIMITATE CA DURATĂ, PE PERIOADA DE
VALABILITATE A ACESTEI GARANŢII LIMITATE. UNELE
STATE (ŞI ŢĂRI ŞI PROVINCII) NU PERMIT LIMITAREA
DURATEI DE VALABILITATE A GARANŢIEI IMPLICITE, DE
ACEEA, ESTE POSIBIL CA LIMITAREA DE MAI SUS SĂ NU
FIE APLICABILĂ ÎN CAZUL DVS.
COMPANIA GARMINA NU VA FI SUB NICIO FORMĂ
RESPONSABILĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA GARANŢIEI
PENTRU NICIUN FEL DE PAGUBE ACCIDENTALE,
SPECIALE, INDIRECTE SAU PE CALE DE CONSECINŢĂ,
INDIFERENT DACĂ REZULTĂ DIN UTILIZAREA, UTILIZAREA
ERONATĂ SAU DIN INCAPACITATEA DVS. DE A UTILIZA
ACEST PRODUS SAU DIN DEFECTELE PRODUSULUI.
UNELE STATE (ŞI ŢĂRI ŞI PROVINCII) NU PERMIT
EXCLUDEREA DAUNELOR ACCIDENTALE SAU PE CALE DE
CONSECINŢĂ, DE ACEEA, ESTE POSIBIL CA EXCLUDEREA
DE MAI SUS SĂ NU FIE APLICABILĂ ÎN TOTALITATE ÎN
CAZUL DVS.
Dacă pe perioada de garanţie înaintaţi o cerere de service în
baza garanţiei în conformitate cu garanţia limitată, atunci
Garmin, în mod opţional: (i) va repara dispozitivul utilizând piese
noi sau piese utilizate anterior care satisfac standardele de
calitate ale Garmin, (ii) va înlocui dispozitivul cu unul nou sau cu
un dispozitiv recondiţionat care îndeplineşte toate standardele
de calitate ale Garmin sau va prelua dispozitivul (iii) în schimbul
contravalorii preţului de achiziţie. ACEASTĂ DESPĂGUBIRE
TREBUIE SĂ FIE UNICĂ ŞI EXCLUSIVĂ PENTRU ORICE
ÎNCĂLCARE A GARANŢIEI. Dispozitivele reparate sau pierdute
au o garanţie de 90 de zile. Dacă unitatea trimisă se află încă
sub garanţia sa originală, atunci noua garanţie este de 90 de
zile sau până la sfârşitul primului an de garanţie, în funcţie de
perioada care este mai lungă.
Înainte de a apela la service în baza garanţiei, accesaţi şi
consultaţi resursele online de asistenţă, disponibile pe
support.garmin.com. Dacă dispozitivul dvs. nu funcţionează
corespunzător după utilizarea acestor resurse, contactaţi o
unitate autorizată de service Garmin din ţara de achiziţie sau
urmaţi instrucţiunile de pe support.garmin.com pentru a
beneficia de service în baza garanţiei. Dacă sunteţi în Statele
Unite, puteţi, de asemenea, să apelaţi 1-800-800-1020.
Dacă aveţi nevoie de service în baza garanţiei în afara ţării de
achiziţie, Garmin nu poate garanta că piesele şi produsele
necesare pentru a repara sau înlocui produsul dvs. vor fi
disponibile datorită diferenţelor existente în ofertele de produse
şi în standardele, legile şi regulamentele aplicabile. În acest caz,
Garmin poate, la discreţia sa exclusivă şi conform legilor
aplicabile, să vă repare şi să vă înlocuiască produsul cu produse
şi piese Garmin comparabile sau să vă solicite să expediaţi
produsul la o unitate de service autorizată Garmin din ţara de
achiziţie sau la o unitate de service autorizat Garmin din altă
ţară care poate asigura service produsului dvs. şi în acest caz
veţi fi responsabil pentru respectarea legislaţiei şi
regulamentelor aplicabile privind importul şi exportul şi pentru
plata tuturor taxelor vamale, a TVA-ului, a costurilor de
expediere şi a altor taxe şi comisioane conexe. În unele cazuri,
este posibil ca Garmin şi furnizorii săi să nu vă poată repara
produsul într-o ţară, în afara celei de achiziţie sau să vă poată
returna un produs reparat sau înlocuit în acea ţară datorită
standardelor, legilor sau regulamentelor aplicabile din acea ţară.
Achiziţii prin licitaţii online: Produsele achiziţionate prin licitaţii
online nu sunt eligibile pentru bonificaţii sau alte oferte speciale
Garmin acoperite de garanţie. Confirmările licitaţiilor online nu
sunt acceptate pentru verificarea garanţiei. Pentru a obţine
serviciile oferite de garanţie este necesară chitanţa de vânzare
originală sau o copie a acesteia de la comerciantul autorizat.
Garmin nu va înlocui componentele lipsă de la ambalajele
achiziţionate prin licitaţie online.
Achiziţii internaţionale: O garanţie separată poate fi oferită
prin distribuitorii internaţionali pentru dispozitivele achiziţionate
în afara Statelor Unite în funcţie de ţară. Dacă este cazul,
această garanţie este oferită de distribuitorul regional din ţara
respectivă şi acest distribuitor oferă servicii regionale pentru
dispozitivul dvs. Garanţiile distribuitorului sunt valabile numai în
zona distribuţiei destinate.
Manual de utilizare vívofit 2 7