8
Aceasta se refera si la fixarea unor eventuale fete de închidere la începutul sau la sfârsitul unei
linii modulare.
Protectia la atingere trebuie sa fie garantata, în orice caz, prin montaj.
Dimensiunile cuptorului (Fig. 7)
Montarea în dulapul de bucatarie
Nisa de montaj va avea dimensiunile indicate în Fig. 8
Suport de montaj cu plita (Fig. 9)
Suport de montaj fara plita (Fig. 10)
Montarea în mobila
Cuptorul se împinge în nisa; se deschide usa cuptorului si se fixeaza cuptorul în mobila cu
suruburi pentru lemn care sa se potriveasca exact în gaurile prevazute în rama (Fig. 11 si 12).
Daca cuptorul este combinat cu o plita electrica, legaturile electrice se vor executa separat, atât
din motive electrice, cât si pentru a permite o demontare usoara a cuptorului.
Pentru o eventuala prelungire a cablului, se va folosi un cablu de putere suficienta.
Conditiile de garantie ale firmei Zanussi
Firma Zanussi garanteaza clientului final, în afara de garantia acordata de catre comerciant,
functionarea acestui aparat în conditiile care urmeaza, în masura în care aparatul a fost manipulat în mod
profesional si îngrijit si a fost instalat cu respectarea instructiunilor de exploatare ale firmei Zanussi si a
prescriptiilor VDE.
1. Termenul de garantie este de 12 luni de la data predarii care va fi dovedita prin factura sau
document de livrare. Firma Zanussi se obliga ca, în acest termen, sa dispuna remedierea
gratuita, prin atelierul contractual de service, a tuturor defectelor de material si de fabricatie. În
primul semestru al termenului de garantie, cheltuielile de deplasare ale personalului de service
si eventualele cheltuieli de transport nu se factureaza. Pentru serviciile în cadrul garantiei în
cel de-al doilea semestru, se factureaza o suma pausala pentru cheltuieli de deplasare. În
cazul folosirii comerciale si pentru instalatii comerciale, termenul de garantie este limitat la 6
luni. Serviciile acordate în perioada de garantie nu atrag dupa sine o prelungire a termenului
de garantie.
Alte pretentii, indiferent de natura acestora, îndeosebi raspunderea pentru daune consecutive,
sunt excluse, în masura în care legea o permite.
2. Aparatele mici si aspiratoarele de praf vor fi aduse în mod gratuit la atelierul contractual de
service.
3. Defectele la partile din sticla si emailate, becuri sa parti din material plastic sunt excluse de la
garantie, de asemenea, defectiunile care apar datorita unei proprietati deosebite a apei. Piesle
demontate trec în proprietatea firmei Zanussi.
4. În cazul unei interventii necorespunzatoare asupra aparatului, efectuata de catre client sau de
catre un atelier neautorizat de catre firma Zanussi, garantia se anuleaza.
5. Firma Zanussi nu este responsabila pentru daunele legate de transport. Acestea vor fi
reclamate deîndata firmei transportatoare.
6. Clientul final va permite tehnicianului de service accesul liber la aparatul defect. Eventualele
costuri aparute datorita faptului ca nu este posibil accesul liber la aparatul defect cad în
sarcina clientului final.
7. Firma Zanussi nu preia nici o alta responsabilitate, indiferent de natura juridica a acesteia.
Aceasta garantie nu afecteaza pretentiile clientului final catre comerciant.