14
english
JABRA BT2080
Solicitări în perioada de garanţie
Pentru a benecia de Service-ul de garanţie, vă rugăm să contactaţi
furnizorul GN de la care aţi achiziţionat acest produs sau, pentru
informaţii suplimentare despre serviciul de asistenţă clienţi, să
vizitaţi site-ul www.jabra.com. Va trebui să returnaţi acest produs
furnizorului sau să îl expediaţi furnizorului sau companiei GN (dacă
aşa este indicat pe site-ul www.jabra.com) în ambalajul său original
sau într-un ambalaj care să asigure acelaşi grad de protecţie.
Dumneavoastră veţi suporta costurile de livrare a produsului
către compania GN. Dacă produsulul este acoperit de garanţie,
GN va suporta costurile de livrare a produsului înapoi către
dumneavoastră după efectuarea lucrărilor de service, conform
prezentei garanţii. Pentru produsele care nu sunt acoperite de
garanţie sau care nu necesită nicio reparaţie în garanţie, costurile
de livrare vor suportate de dumneavoastră.
Pentru a benecia de Service-ul de garanţie, trebuie să furnizaţi
următoarele informaţii: (a) produsul şi (b) dovada achiziţiei, care
specifică clar numele şi adresa vânzătorului, data achiziţiei şi
tipul produsului, care reprezintă dovada că acest produs se aă
în Perioada de garanţie. De asemenea, vă rugăm să includeţi (c)
adresa dumneavoastră la care se va face livrarea, (d) numărul de
telefon şi (e) motivul restituirii. Ca parte a eforturilor GN Netcom
de a reduce deşeurile de mediu sunteţi conştienţi de faptul că
acest produs poate fi alcătuit din echipamente recondiţionate
care conţin componente utilizate, dintre care unele au fost
reprelucrate. Toate componentele utilizate respectă standardele
de calitate GN şi sunt în conformitate cu performanţa produselor
GN şi cu specicaţiile de abilitate. Dumneavoastră înţelegeţi faptul
că piesele sau componentele înlocuite vor deveni proprietatea GN.
Limitarea garanţiei
Această garanţie este valabilă numai pentru cumpărătorul iniţial
şi se va încheia automat înainte de data expirării, dacă acest
produs este vândut sau altfel transferat unui terţ. Garanţia oferită
de GN în această declaraţie se aplică numai pentru produseleele
achiziţionate pentru utilizare, nu pentru revânzare. Aceasta nu
se aplică achiziţiilor pentru care clientul iniţial a deschis cutia de
expediţie, care sunt vândute “ca atare“ şi fără nicio garanţie. Sunt
scutite în mod special de garanţie componentele cu o durată
de viaţă limitată, supune uzurii normale, de exemplu ecranele
anti-vânt, perniţele de etanşeitate, fişele modulare, elementele
pentru urechi, finisajele decorative, bateriile şi alte accesorii.
Prezenta garanţie nu este valabilă dacă numărul de serie, eticheta
cu codul de date sau eticheta produsului, aplicate din fabrică,