11
Întrebări ܈i răspunsuri
De ce nu se încarcă această cameră ?
• Opri܊i alimentarea.
De ce indicatorul luminos de alimentare clipeоte, ¿ ind de culoare roоie ?
• Cardul de memorie nu este corect introdus în aparat. Reintroduce܊i-l în direc܊ia
potrivită.
Cum pot corecta indicaрia datei/ orei ?
• Când conexiunea Wi-Fi dintre cameră ܈i telefonul inteligent este realizată, data/ ora
a¿ ܈ate la cameră sunt corectate automat, în func܊ie de cele indicate de telefon.
Cum pot reveni la reglajele implicite ?
• Porni܊i alimentarea camerei, apoi apăsa܊i butonul RESET (ini܊ializare).
Cum pot modi¿ ca reglajul pentru dimensiunea imaginii ?
• Pute܊i efectua schimbări din interfa܊a de reglaj (Settings) a „PlayMemories Mobile”.
Cum pot vedea numărul de imagini sau informaрii legate de cameră ?
• Consulta܊i Manualul de instruc܊iuni (Ghid de referin܊ă), furnizat, sau pe cel de asisten܊ă
(HTML).
De ce alimentarea camerei a pornit în mod neaоteptat ?
• Dacă un telefon inteligent compatibil NFC se află în apropierea camerei, este
posibil ca alimentarea acesteia să pornească accindental. Aceasta nu reprezintă o
disfunc܊ionalitate.
De ce o imagine nu este transferată
la telefonul inteligent după înregistrare ?
• Filmele sunt înregistrate pe un card de memorie, însă nu sunt transferate în mod
automat.
Am uitat parola. Cum pot aÀ a care era parola ?
• Parola ܈i SSID sunt imprimate pe partea interioară a capacului compartimentului pentru
baterii sau pe coperta acestui manual.