11
Întrebări și răspunsuri
De ce nu se încarcă această cameră ?
• Opriți alimentarea.
De ce indicatorul luminos de alimentare clipește, fi ind de culoare roșie ?
• Cardul de memorie nu este corect introdus în aparat. Reintroduceți-l în direcția
potrivită.
Cum pot corecta indicația datei/ orei ?
• Când conexiunea Wi-Fi dintre cameră și telefonul inteligent este realizată, data/ ora
afi șate la cameră sunt corectate automat, în funcție de cele indicate de telefon.
Cum pot reveni la reglajele implicite ?
• Porniți alimentarea camerei, apoi apăsați butonul RESET (inițializare).
Cum pot modifi ca reglajul pentru dimensiunea imaginii ?
• Puteți efectua schimbări din interfața de reglaj (Settings) a „PlayMemories Mobile”.
Cum pot vedea numărul de imagini sau informații legate de cameră ?
• Consultați Manualul de instrucțiuni (Ghid de referință), furnizat, sau pe cel de asistență
(HTML).
De ce alimentarea camerei a pornit în mod neașteptat ?
• Dacă un telefon inteligent compatibil NFC se află în apropierea camerei, este
posibil ca alimentarea acesteia să pornească accindental. Aceasta nu reprezintă o
disfuncționalitate.
De ce o imagine nu este transferată
la telefonul inteligent după înregistrare ?
• Filmele sunt înregistrate pe un card de memorie, însă nu sunt transferate în mod
automat.
Am uitat parola. Cum pot afl a care era parola ?
• Parola și SSID sunt imprimate pe partea interioară a capacului compartimentului pentru
baterii sau pe coperta acestui manual.