14
Despre Driver-ul USB
Cerințe Operare Windows
Sisteme de Operare Suportate
Microsoft® Windows® 7 / 8 / 8.1 / 10 (64-bit / 32-bit)
* Acest driver nu funcționează cu Windows RT.
Computere Suportate
Computer compatibil cu Windows echipat cu un port USB
* Recomandăm un chipset fabricat de Intel.
* Intel Core2 processor 1.6 GHz sau mai rapid, RAM 1.0 GB sau mai mult
* Performanța poate nesatisfăcătoare dacă această unitate este
utilizată cu o placă de interfață USB 2.0.
* Această unitate nu poate utilizată cu un port USB 3.0 care nu
este compatibil cu USB 2.0.
* Dacă unitatea nu funcționează corect când este conectat la un
port USB 3.0, va trebui să-l conectați la un port USB 2.0.
* Chiar dacă unitatea este conectată la un port USB 3.0,
performanța unității însăși nu se va schimba.
* Această unitate nu poate utilizată într-un mediu virtual
Windows, cum ar VMware sau VirtualBox.
* Computerele Mac care funcționează cu Windows nu sunt suportate.
Limitări și Precauții
5 În funcție de performanțele și specicațiile de proiectare ale
calculatorului pe care îl utilizați, precum și de aplicațiile pe care le utilizați
și de modul în care le utilizați, pot apărea clicuri și pocnituri în sunet.
5 Dacă porniți computerul cu un Rubix alimentat deja conectat la
computer, este posibil ca driverul să nu e încărcat corect, ceea
ce face imposibilă utilizarea Rubix. Dacă acest lucru se întâmplă,
încercați următoarele lucruri:
5 Reconectați Rubix la un alt port USB
5 Porniți Rubix după ce ați pornit computerul.
5 Deconectați și reconectați cablul USB
5 Uneori, este posibil ca Rubix să nu funcționeze corect după
revenirea din starea de veghe. Dacă acest lucru se întâmplă,
încercați următoarele lucruri:
5 Ieșiți de la toate aplicațiile pe care le utilizați și opriți și
reporniți Rubix
5 Deconectați și reconectați cablul USB
5 Dacă deconectați și reconectați cablul USB în timp ce utilizați Rubix,
sau când alimentați Rubix, este posibil să nu mai funcționeze corect.
Dacă acest lucru se întâmplă, încercați următoarele lucruri:
5 Ieșiți de la toate aplicațiile pe care le utilizați și opriți și
reporniți Rubix
5 Deconectați și reconectați cablul USB
5 Dacă apare o încărcare mare de procesare în timp ce utilizați
Rubix, cum ar accesarea unei unități CD-ROM sau a unei
rețele, este posibil să nu funcționeze corect. Dacă acest lucru se
întâmplă, încercați următoarele lucruri:
5 Opriți redarea/înregistrarea apoi executați din nou redare/
înregistrarea
5 Ieșiți de la toate aplicațiile pe care le utilizați și opriți și
reporniți Rubix
5 Deconectați și reconectați cablul USB
5 Dacă conectați sau deconectați un alt dispozitiv USB (cum ar
o unitate ash USB) în timp ce utilizați Rubix sau porniți sau
opriți alimentarea unui alt dispozitiv USB, pot apărea clicuri sau
pocnituri în timpul redării sau înregistrării.
5 În unele cazuri, performanța ar putea nesatisfăcătoare dacă
Rubix este utilizat simultan cu un hard disk conectat prin USB.
Nu utilizați un hard disk conectat prin USB ca destinație de
salvare pentru redare sau înregistrare.
Cerințe Operare Mac OS
Sisteme de Operare Suportate
OS X v10.12 / v10.11 / v10.10
* Vericați cerințele de funcționare ale aplicației dvs. audio/MIDI,
precum și cerințele de operare pentru sistemul dvs. de operare.
Computere Suportate
Computer seria Apple Mac echipat cu un port USB
* Chiar dacă unitatea este conectată la un port USB 3.0,
performanța unității însăși nu se va schimba.
* Computerele Mac care funcționează cu Windows nu sunt suportate.
Limitări și Precauții
5 Conectați Rubix la computer printr-un cablu USB înainte de a
porni sequencer-ul software etc.
5 Nu opriți Rubix sau nu deconectați cablul USB în timpul redării/
înregistrării. În caz contrar, este posibil ca software-ul sau
sistemul de operare să se închidă anormal.
5 Ieșiți din sequencer-ul software etc. înainte de a opri Rubix sau
de a deconecta cablul USB.
5 Înainte de a actualiza software-ul sistemului de operare,
deconectați cablul USB de la Rubix.
5 Dacă Rubix nu funcționează corect după repornirea sistemului
de operare, încercați următoarele.
5 Ieșiți de la toate aplicațiile pe care le utilizați și opriți și
reporniți Rubix
5 Deconectați și reconectați cablul USB
Cerințe Operare iPad
Sisteme de Operare Suportate
Apple iOS 9,0 sau versiuni ulterioare
Limitări și Precauții
5 Conectați Rubix la computer printr-un cablu USB înainte de a
porni sequencer-ul software etc.
5 Nu opriți Rubix sau nu deconectați cablul USB în timpul redării/
înregistrării. În caz contrar, este posibil ca software-ul sau
sistemul de operare să se închidă anormal.
5 Ieșiți din sequencer-ul software etc. înainte de a opri Rubix sau
de a deconecta cablul USB.
5 Înainte de a actualiza software-ul sistemului de operare,
deconectați cablul USB de la Rubix.
5 Dacă Rubix nu funcționează corect după repornirea sistemului
iOS, încercați următoarele.
5 Ieșiți de la toate aplicațiile pe care le utilizați și opriți și
reporniți Rubix
5 Deconectați și reconectați cablul USB