HP M525 Manualul proprietarului

Tip
Manualul proprietarului

Acest manual este potrivit și pentru

16 HP Photosmart M527 warranty
A. Aria de acoperire a garanţiei limitate
1. Hewlett-Packard (HP) îi garantează clientului utilizator final (Client) că fiecare produs HP specificat
mai sus (Produs) nu va prezenta defecţiuni materiale şi de manoperă pe perioada specificată mai
sus. Perioada de garanţie începe de la data achiziţionării de către Client.
2. Pentru fiecare produs software, garanţia limitată HP este valabilă numai în caz de eşec al execuţiei
instrucţiunilor de programare. HP nu garantează că funcţionarea oricărui Produs va fi neîntreruptă
sau lipsită de erori.
3. Garanţia limitată HP acoperă numai defecţiunile rezultate din utilizarea normală unui Produs, fără
să acopere alte probleme cauzate de:
a. Utilizarea, întreţinerea, depozitarea, manevrarea sau modificarea necorespunzătoare;
b. Software, suporturi, piese, accesorii, consumabile sau adaptoare/surse de alimentare care nu
au fost furnizate sau nu sunt acceptate de HP; sau,
c. Funcţionare în afara condiţiilor stipulate în specificaţiile pentru Produs.
4. Dacă HP primeşte, în timpul perioadei de garanţie valabile, o notificare despre o defecţiune a
Produsului, HP va înlocui sau va repara Produsul defect, la alegerea sa.
5. Dacă HP nu reuş
eşte să înlocuiască sau să repare un Produs defect acoperit de garanţia limitată
HP, într-o perioadă de timp rezonabilă de la notificarea defecţiunii, HP poate să furnizeze un alt
produs similar ca performanţe sau să restituie contravaloarea preţului de achiziţie, recalculată pe
baza uzurii şi a altor factori aplicabili.
6. HP nu are nici o obligaţie de înlocuire, reparare sau restituire a contravalorii până când Clientul nu
returnează produsul defect la HP împreună cu o dovadă valabilă a achiziţionării.
7. Orice produs înlocuitor poate fi nou sau echivalent cu unul nou, cu condiţia să aibă o funcţionalitate
cel puţin egală cu cea a Produsului înlocuit.
8. Un Produs poate să conţină piese, componente sau materiale recondiţionate, echivalente cu cele
noi ca performanţe.
9. Garanţia limitată HP este valabilă în orice ţară/regiune în care HP are o reprezentanţă de asistenţă
pentru acest Produs şi a comercializat Produsul. Nivelul serviciilor de garanţie poate varia în funcţ
ie
de standardele locale. Se pot achiziţiona de la HP servicii de garanţie actualizate, precum
înlocuirea a doua zi, service la sediul clientului sau protecţia împotriva accidentelor.
B. Limitări ale garanţiei
ÎN LIMITELE PERMISE DE LEGISLAŢIA LOCALĂ, NICI HP ŞI NICI FURNIZORII SĂI NU OFERĂ
NICI O ALTĂ GARANŢIE SAU CONDIŢIE, EXPRESĂ SAU IMPLICATĂ, REFERITOARE LA UN
PRODUS, ŞI RESPINGE ÎN MOD SPECIFIC GARANŢIILE SAU CONDIŢIILE IMPLICATE DE
VANDABILITATE, DE CALITATE SATISFĂCĂTOARE SAU DE POTRIVIRE LA UN ANUMIT SCOP.
C. Limitări ale răspunderii
1. În limita permisă de legislaţia locală, remediile asigurate prin această Declaraţie de garanţie limitată
(LWS) sunt singurele posibile, în mod exclusiv, pentru Client.
2. ÎN LIMITELE PERMISE DE LEGISLAŢIA LOCALĂ, CU EXCEPŢIA OBLIGAŢIILOR STABILITE
EXPLICIT ÎN ACEASTĂ LWS, HP SAU FURNIZORII SĂI NU VOR FI RĂSPUNZĂTORI ÎN NICI
OSITUAŢIE PENTRU PAGUBE DIRECTE, INDIRECTE, SPECIALE, ACCIDENTALE SAU PRIN
CONSECINŢĂ, CHIAR DACĂ AU LA BAZĂ UN CONTRACT, O CLAUZĂ SAU ORICE TEORIE
JURIDICĂ
ŞI CHIAR DACĂ AU FOST PREVENIŢI DESPRE POSIBILITATEA PRODUCERII
UNOR ASTFEL DE PAGUBE.
Declaraţie de garanţie limitată HP - Română
Produs HP Perioada de garanţie limitată
Software şi
accesorii
Un an în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa; nouăzeci de zile în restul lumii.
Accesoriile pentru cameră includ produse şi dispozitive care îmbunătăţesc
utilizarea camerei, precum staţii de andocare a camerei, carduri de memorie sau
genţi pentru transport.
Hardware cameră Un an.
L2412-90109_Warranty.fm Page 16 Tuesday, November 22, 2005 11:34 AM
17
HP Photosmart M527 warranty
D. Legislaţia locală
1. Această LWS îi oferă Clientului drepturi legale specifice. Este posibil ca clientul să aibă şi alte
drepturi care diferă de la un stat la altul în Statele Unite, de la o provincie la alta în Canada şi de la o
ţară/regiune la alta în lume.
2. În cazul în care această LWS nu este consistentă cu legislaţia locală, se consideră modificată pentru
a fi consistentă cu legea locală respectivă. Sub incidenţa unor legi locale, este posibil ca anumite
răspunderi sau limitări din această LWS să nu fie valabile pentru Client. De exemplu, guvernul
federal din Statele Unite, unele state din Statele Unite sau unele guvernări din afara Statelor Unite
(inclusiv provincii din Canada), pot lua decizii precum:
a. Acordarea de drepturi suplimentare de garanţie pentru Client;
b. Interdicţia ca drepturile statutare ale unui consumator să fie restrânse sau limitate printr-o astfel
de LWS (de ex. în Marea Britanie);
c. Restricţionarea în alte moduri a posibilităţii producătorului de a impune asemenea restrângeri
sau limitări;
d. Specificarea unei durate pentru garanţiile implicate pe care producătorul nu o poate respinge; sau,
e. Interzicerea limitărilor pe perioada garanţiilor implicate
3. Este posibil să existe drepturi suplimentare ale Clientului în baza contractului de achiziţie. Aceste
drepturi nu sunt afectate în nici un fel de această LWS.
4. În tranzacţiile cu consumatori din Statele Unite, orice garan
ţii implicate impuse prin lege sunt limitate
ca durată la perioada de garanţie expresă.
5. ÎN TRANZACŢIILE CU CONSUMATORI DIN AUSTRALIA ŞI NOUA ZEELANDĂ, CU EXCEPŢIA
CAZURILOR ADMISE LEGAL, CONDIŢIILE DIN ACEASTĂ LWS NU EXCLUD, NU
RESTRICŢIONEAZĂ, NU MODIFICĂ, CI SE ADAUGĂ LA DREPTURILE STATUTARE
OBLIGATORII APLICABILE LA COMERCIALIZAREA UNUI PRODUS CĂTRE ASTFEL DE
CLIENŢI.
Service şi asistenţă
Serviciile şi asistenţa interactivă HP reprezintă o resursă Web simplă, rapidă, şi directă pentru asistenţa,
diagnosticarea şi descărcarea driverelor pentru produs. Este sursa dvs. directă pentru orice nevoi de
service sau asistenţă. Beneficiaţi de o asistenţă excepţională, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână,
la www.hp.com/support.
Opţiunea de garanţie actualizată
HP oferă o serie de opţiuni de actualizare a garanţiei care v
ă scutesc de griji printr-o acoperire extinsă a
serviciilor. Acoperirea serviciilor începe de la data achiziţionării produsului, iar achiziţionarea trebuie să
aibă loc în timpul perioadei de garanţie originale. Oferta de service pentru hardware se va determina pe
baza examinării apelului iniţial la Asistenţa pentru clienţi HP.
Pentru informaţii suplimentare, luaţi legătura cu distribuitorul local.
După perioada de garanţie a produsului HP aveţi diferite variante, în funcţie de ţara/regiunea de
reşedinţă:
Statele Unite: Înlocuirea produsului contra unei taxe SAU actualizarea produsului contra unei taxe
Canada: Apelarea la Centrul de asistenţă HP pentru înlocuirea produsului contra unei taxe
Europa: Returnarea produsului la vânzător SAU apelarea la centrul de asistenţă HP pentru înlocuirea
produsului contra unei taxe
America Latină: Repararea şi returnarea produsului contra unei taxe SAU actualizarea produsului
contra unei taxe
Aveţi acces la asistenţă prin e-mail la www.hp.com/support timp de 3 ani.
Dezafectarea materialelor
Acest produs HP conţine următoarele materiale care necesită o manevrare specială când ies din uz:
Baterii cu bisulfit de litiu-fier, alcaline AA cu dioxid de zinc şi magneziu sau NiMH
Este posibil ca dezafectarea unor astfel de materiale să fie reglementată de consideraţii privind mediul.
Pentru informaţii despre dezafectare sau reciclare, contactaţi autorităţile locale sau Electronic Industries
Alliance (EIA) (www.eiae.org).
Num
ăr de identificare a modelului în nomenclator
În scop de identificare conform reglementărilor, produsul are asociat un număr de identificare în
nomenclator. Numărul de identificare în nomenclator al produsului dvs. este SNPRB-0502. Acest număr
nu trebuie confundat cu numele comercial (Cameră digitală HP Photosmart M527) sau cu numerele de
produs (L2412A).
L2412-90109_Warranty.fm Page 17 Tuesday, November 22, 2005 11:34 AM
18 HP Photosmart M527 warranty
Măsuri de siguranţă
Pentru a evita pericolul de electrocutare, nu deschideţi cutia camerei şi nu încercaţi să reparaţi camera
pe cont propriu. Contactaţi un centru de service HP pentru a efectua reparaţiile.
•Păstraţi camera uscată. Expunerea camerei la umezeală excesivă poate provoca o funcţionare
necorespunzătoare.
•Dacă pătrunde umezeală în cameră, opriţi imediat utilizarea camerei. Lăsaţi camera să se usuce
complet la aer, înainte de a o repune în funcţiune.
Atunci când aruncaţi bateriile, respectaţi instrucţiunile de dezafectare sau reciclare ale producătorului
bateriei, sau indicaţiile recomandate pentru zona în care vă aflaţi, nu le aruncaţi în foc şi nu le găuriţi.
•Nu reîncărcaţi baterii care nu sunt reîncărcabile.
Pentru alimentarea camerei utilizaţi numai un adaptor de c.a. sau o staţie de andocare aprobate de HP.
Utilizarea unui adaptor de alimentare cu c.a. sau a unei staţii de andocare care nu sunt aprobate poate
să deterioreze camera sau poate provoca o condi
ţie de nesiguranţă. De asemenea, acest lucru
anulează garanţia camerei.
A. Rozsah omezené záruky
1. Společnost Hewlett-Packard (HP) poskytuje koncovému uživateli (dále jen Uživatel) záruku, že se
v žádném z výše uvedených produktů (dále jen Produkt) nevyskytuje závada materiálu ani
provedení po výše uvedenou dobu trvání. Záruč doba začíná dnem zakoupení Uživatelem.
2. U každého softwarového produktu se omezená záruka společnosti HP vztahuje pouze na selhání
při provádění programových funkcí. Společnost HP nezaručuje nepřerušenou ani bezchybnou
činnost jakéhokoli Produktu.
3. Omezená záruka společnosti HP se vztahuje pouze na závady, které vzniknou při běžném
používání Produktu a nevztahuje se na žádné jiné potíže, včetně těch, které vzniknou:
a. nesprávným použitím, údržbou, uskladněním, zacházením nebo úpravami,
b. použitím softwaru, médií, částí, příslušenství, materiálu nebo napájecích adaptérů a zdrojů,
které nejsou podporovány společností HP, nebo
c. provozováním nebo působením dalších podmínek, které nejsou uvedeny ve specifikaci
Produktu.
4. Bude-li společnost HP vyrozuměna o závadách na jakémkoli Produktu, provede podle svého
uvážení výměnu nebo opravu poškozeného Produktu.
5. V případě, že společnost HP nebude schopna vadný produkt, na který se vztahuje omezená
záruka, v přiměřené době od nahlášení závady vyměnit nebo opravit, bude zákazníkovi buď
poskytnut jiný produkt s podobným výkonem, nebo vyplaceno odškodné ve výši prodejní ceny
vypo
čtené na základě poměrného využití a dalších příslušných faktorů.
6. Společnost HP není povinna vyměnit nebo opravit produkt nebo vyplatit odškodné, pokud Zákazník
nevrátí vadný Produkt společnosti HP a pokud nepředloží platný doklad o koupi.
7. Jakýkoli vyměněný produkt by měl být nový nebo jako nový a jeho funkčnost by měla být
přinejmenším stejná jako funkčnost nahrazeného Produktu.
8. Produkt může obsahovat repasované části, součástky nebo materiál, jejichž výkon odpovídá
novému výrobku.
9. Omezená záruka společnosti HP platí ve všech zemích nebo lokalitách, ve kterých je k dispozici
podpora společnosti HP pro tento Produkt a kde je tento Produkt prodáván. Úroveň záručního
servisu může být rozdílná podle místních norem. Společnost HP poskytuje k zakoupení služby
rozšířené záruky, jako je výměna do druhého dne, servis na místě nebo ochrana proti nehodám.
B. Omezení záruky
V ROZSAHU POVOLENÉM MÍSTNÍMI ZÁKONY NEPOSKYTUJE SPOLEČNOST HP ANI JE
DODAVATELÉ ŽÁDNÉ DALŠÍ ZÁRUKY ANI PODMÍNKY JAKÉHOKOLI DRUHU, AŤ JIŽ
UVEDENÉ NEBO PŘEDPOKLÁDANÉ VZHLEDEM K POVAZE PRODUKTU, A PŘEDEVŠÍM SE
ZŘÍKÁ ODVOZENÝCH ZÁRUK A PODMÍNEK PRODEJNOSTI, USPOKOJIVÉ KVALITY
AZPŮSOBILOSTI PRO DANÝ ÚČEL.
Prohlášení o omezené záruce HP - Česky
Produkt HP Doba omezené záruky
Software a
příslušenství
Jeden rok v Evropě, na Středním východě a v Africe. V ostatních místech 90 dní.
Mezi příslušenství fotoaparátu patří výrobky a zařízení, které vylepšují používání
fotoaparátu, například doky, paměťové karty nebo pouzdra pro přenos.
Hardware
fotoaparátu
1 rok.
L2412-90109_Warranty.fm Page 18 Tuesday, November 22, 2005 11:34 AM
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48

HP M525 Manualul proprietarului

Tip
Manualul proprietarului
Acest manual este potrivit și pentru