20 HP Photosmart R967 warranty
A. Durata garanţiei limitate
1. Hewlett-Packard (HP) îi garantează clientului utilizator final (Client) faptul că fiecare produs HP
menţionat mai sus (Produs) nu va avea defecte materiale sau de manoperă pe perioada specificată
mai sus. Perioada de garanţie începe la data achiziţionării de către Client.
2. Pentru fiecare produs software, garanţia limitată HP este valabilă numai în caz de eşec al execuţiei
instrucţiunilor de programare. HP nu garantează că funcţionarea oricărui Produs va fi neîntreruptă
sau lipsită de erori.
3. Garanţia limitată HP acoperă numai defecţiunile rezultate din utilizarea normală a Produsului, fără
să acopere alte probleme cauzate de:
a. Utilizare, întreţinere, depozitare, manipulare sau modificare inoportună;
b. Software, suporturi, componente, accesorii, consumabile, adaptoare sau surse de alimentare
care nu sunt furnizate sau acceptate de HP; sau
c. Funcţionare sau alte condiţii în afara specificaţiilor Produsului.
4. Dacă HP primeşte, în timpul perioadei de garanţie aplicabilă, o notificare despre o defecţiune a unui
Produs, HP va înlocui sau va repara Produsul defect, la alegerea sa.
5. Dacă HP nu reuşeşte să repare sau să înlocuiască Produsul defect acoperit de garanţia limitată HP,
fie va furniza un alt produs similar ca performanţă, fie va restitui preţul de achiziţie al produsului
determinat în funcţie de utilizare şi de alţi factori adecvaţi, într-o perioadă de timp rezonabilă de la
notificarea defecţiunii.
6. HP nu are obligaţia să înlocuiască, să repare sau să returneze preţul de achiziţie al produsului până
când Clientul nu predă produsul defect la HP şi nu furnizează o dovadă valabilă a achiziţiei.
7. Orice produs înlocuitor poate fi nou sau echivalent cu unul nou ca performanţe, cu condiţia să aibă
o funcţionalitate cel puţin egală cu cea a produsului înlocuit.
8. Un Produs poate să conţină piese, componente sau materiale recondiţionate sau materiale
echivalente cu cele noi ca performanţe.
9. Garanţia limitată de la HP este valabilă în orice ţară sau localitate în care HP are o reprezentanţă
de asistenţă pentru Produs şi în care a comercializat Produsul. Nivelul serviciilor de garanţie poate
varia în funcţie de standardele locale. Serviciile de garanţie actualizate, cum sunt schimbul de a
doua zi, service-ul la faţa locului şi protecţia împotriva accidentelor pot fi achiziţionate de la HP.
B. Limitări ale garanţiei
ÎN LIMITELE PERMISE DE LEGISLAŢIA LOCALĂ, NICI HP ŞI NICI FURNIZORII SĂI NU OFERĂ
NICI O ALTĂ GARANŢIE SAU CONDIŢIE, EXPRESĂ SAU IMPLICITĂ, REFERITOARE LA UN
PRODUS, ŞI RESPINGE ÎN MOD EXPLICIT ORICE GARANŢII IMPLICITE SAU CONDIŢII DE
VANDABILITATE, DE CALITATE SATISFĂCĂTOARE SAU DE ADECVARE LA UN ANUMIT SCOP.
C. Limitări ale răspunderii
1. În limita permisă de legislaţia locală, despăgubirile furnizate prin această Declaraţie de garanţie
limitată (DGL) sunt singurele posibile, în mod exclusiv, pentru Client.
2. ÎN LIMITELE PERMISE DE LEGISLAŢIA LOCALĂ, CU EXCEPŢIA OBLIGAŢIILOR STABILITE
EXPLICIT ÎN ACEASTĂ DGL, HP SAU FURNIZORII SĂI NU VOR FI RĂSPUNZĂTORI ÎN NICI O
SITUAŢIE PENTRU PAGUBE DIRECTE, INDIRECTE, SPECIALE, ACCIDENTALE SAU PRIN
CONSECINŢĂ, CHIAR DACĂ AU LA BAZĂ UN CONTRACT, O CLAUZĂ SAU ORICE TEORIE
JURIDICĂ ŞI CHIAR DACĂ AU FOST PREVENIŢI DESPRE POSIBILITATEA PRODUCERII
UNOR ASTFEL DE PAGUBE.
D. Legislaţia locală
1. Această DGL îi oferă Clientului drepturi legale specifice. Este posibil ca clientul să aibă şi alte
drepturi care diferă de la un stat la altul în Statele Unite, de la o provincie la alta în Canada şi de la
o ţară la alta în alte părţi ale lumii.
2. În cazul în care această DGL nu este consistentă cu legislaţia locală, se consideră modificată
pentru adaptarea la legea locală respectivă. Sub incidenţa legilor locale, este posibil ca anumite
răspunderi sau limitări din această DGL să nu fie valabile pentru un Client. De exemplu, guvernul
federal din Statele Unite, unele state din Statele Unite şi unele guvernări din afara Statelor Unite
(inclusiv provincii din Canada), pot:
Declaraţie de garanţie limitată HP - Română
Produs HP Perioadă de garanţie limitată
Suport software 90 de zile.
Hardware cameră Un an.
Accesoriile (produse şi dispozitive care îmbunătăţesc utilizarea camerei
dumneavoastră) incluse în cutie cu camera, au aceeaşi perioadă de garanţie ca şi
camera. Consultaţi informaţiile de garanţie de pe ambalajele accesoriilor
cumpărate separat.
L2428-90002_Warranty.fm Page 20 Tuesday, March 21, 2006 10:17 AM