HP R827 Warranty and Regulatory Guide

Tip
Warranty and Regulatory Guide
20 HP Photosmart R827 warranty
A. Extinderea garanţiei limitate
1. Hewlett-Packard (HP) îi garantează clientului utilizator final (Client) că fiecare produs HP specificat
mai sus (Produs) nu va prezenta defecţiuni materiale şi de manoperă pe perioada specificată mai
sus. Perioada de garanţie începe de la data achiziţionării de către Client.
2. Pentru fiecare produs software, garanţia limitată HP este valabilă numai în caz de eşec al execuţiei
instrucţiunilor de programare. HP nu garantează că funcţionarea oricărui Produs va fi neîntreruptă
sau lipsită de erori.
3. Garanţia limitată HP acoperă numai defecţiunile rezultate din utilizarea normală unui Produs, fără
să acopere alte probleme cauzate de:
a. Utilizarea, întreţinerea, depozitarea, manevrarea sau modificarea necorespunzătoare;
b. Software, suporturi, piese, accesorii, consumabile sau adaptoare/surse de alimentare care nu
au fost furnizate sau nu sunt acceptate de HP; sau,
c. Funcţionare în afara condiţiilor stipulate în specificaţiile pentru Produs.
4. Dacă HP primeşte, în timpul perioadei de garanţie valabile, o notificare despre o defecţiune a
Produsului, HP va înlocui sau va repara Produsul defect, la alegerea sa.
5. Dacă HP nu reuşeşte să înlocuiască sau să repare un Produs defect acoperit de garanţia limitată
HP, într-o perioadă de timp rezonabilă de la notificarea defecţiunii, HP poate să furnizeze un alt
produs similar ca performanţe sau să restituie contravaloarea preţului de achiziţie, recalculată pe
baza uzurii şi a altor factori aplicabili.
6. HP nu are nici o obligaţie de înlocuire, reparare sau restituire a contravalorii până când Clientul nu
returnează produsul defect la HP împreună cu o dovadă valabilă a achiziţionării.
7. Orice produs înlocuitor poate fi nou sau echivalent cu unul nou, cu condiţia să aibă o funcţionalitate
cel puţin egală cu cea a Produsului înlocuit.
8. Un Produs poate să conţină piese, componente sau materiale recondiţionate, echivalente cu cele
noi ca performanţe.
9. Garanţia limitată HP este valabilă în orice ţară/regiune în care HP are o reprezentanţă de asistenţă
pentru acest Produs şi a comercializat Produsul. Nivelul serviciilor de garanţie poate varia în funcţie
de standardele locale. Se pot achiziţiona de la HP servicii de garanţie actualizate, precum
înlocuirea a doua zi, service la sediul clientului sau protecţia împotriva accidentelor.
B. Limitări ale garanţiei
ÎN LIMITELE PERMISE DE LEGISLAŢIA LOCALĂ, NICI HP ŞI NICI FURNIZORII SĂI NU OFERĂ
NICI O ALTĂ GARANŢIE SAU CONDIŢIE, EXPRESĂ SAU IMPLICATĂ, REFERITOARE LA UN
PRODUS, ŞI RESPINGE ÎN MOD SPECIFIC GARANŢIILE SAU CONDIŢIILE IMPLICATE DE
VANDABILITATE, DE CALITATE SATISFĂCĂTOARE SAU DE POTRIVIRE LA UN ANUMIT SCOP.
C. Limitări ale răspunderii
1. În limita permisă de legislaţia locală, remediile asigurate prin această Declaraţie de garanţie limitată
(LWS) sunt singurele posibile, în mod exclusiv, pentru Client.
2. ÎN LIMITELE PERMISE DE LEGISLAŢIA LOCALĂ, CU EXCEPŢIA OBLIGAŢIILOR STABILITE
EXPLICIT ÎN ACEASTĂ LWS, HP SAU FURNIZORII SĂI NU VOR FI RĂSPUNZĂTORI ÎN NICI O
SITUAŢIE PENTRU PAGUBE DIRECTE, INDIRECTE, SPECIALE, ACCIDENTALE SAU PRIN
CONSECINŢĂ, CHIAR DACĂ AU LA BAZĂ UN CONTRACT, O CLAUZĂ SAU ORICE TEORIE
JURIDICĂ ŞI CHIAR DACĂ AU FOST PREVENIŢI DESPRE POSIBILITATEA PRODUCERII
UNOR ASTFEL DE PAGUBE.
D. Legislaţia locală
1. Această LWS îi oferă Clientului drepturi legale specifice. Este posibil ca clientul să aibă şi alte
drepturi care diferă de la un stat la altul în Statele Unite, de la o provincie la alta în Canada şi de la
o ţară/regiune la alta în lume.
2. În cazul în care această LWS nu este consistentă cu legislaţia locală, se consideră modificată
pentru a fi consistentă cu legea locală respectivă. Sub incidenţa unor legi locale, este posibil ca
anumite răspunderi sau limitări din această LWS să nu fie valabile pentru Client. De exemplu,
guvernul federal din Statele Unite, unele state din Statele Unite sau unele guvernări din afara
Statelor Unite (inclusiv provincii din Canada), pot lua decizii precum:
Declaraţie de garanţie limitată HP - Română
Produs HP Perioada de garanţie limitată
Suporturi software 90 de zile.
Hardware cameră Un an.
Accesoriile (produse şi dispozitive care îmbunătăţesc utilizarea camerei) incluse în
cutie, livrate împreună cu camera, beneficiază de aceeaşi perioada de garanţie ca
şi camera. Pentru accesoriile achiziţionate separat, vezi informaţiile privind
garanţia, aflate pe ambalaj.
L2079-90002_Warranty.fm Page 20 Wednesday, May 3, 2006 10:38 AM
21HP Photosmart R827 warranty
a. Acordarea de drepturi suplimentare de garanţie pentru Client;
b. Interdicţia ca drepturile statutare ale unui consumator să fie restrânse sau limitate printr-o astfel
de LWS (de ex. în Marea Britanie);
c. Restricţionarea în alte moduri a posibilităţii producătorului de a impune asemenea restrângeri
sau limitări;
d. Specificarea unei durate pentru garanţiile implicate pe care producătorul nu o poate respinge;
sau,
e. Interzicerea limitărilor pe perioada garanţiilor implicate
3. Este posibil ca Clientul să aibă drepturi statutare suplimentare prin contractul de achiziţie. Aceste
drepturi nu sunt afectate în nici un fel de această LWS.
4. În tranzacţiile cu consumatori din Statele Unite, orice garanţii implicate impuse prin lege sunt limitate
ca durată la perioada de garanţie expresă.
5. CU EXCEPŢIA CAZURILOR ADMISE LEGAL, CONDIŢIILE DE GARANŢIE INCLUSE ÎN
ACEASTĂ DGL NU EXCLUD, NU RESTRICŢIONEAZĂ, NU MODIFICĂ, CI SE ADAUGĂ LA
DREPTURILE STATUTARE OBLIGATORII APLICABILE LA COMERCIALIZAREA UNUI PRODUS
CĂTRE ASTFEL DE CLIENŢI.
Service şi asistenţă
Serviciile şi asistenţa interactivă HP reprezintă o resursă Web simplă, rapidă, şi directă pentru asistenţa,
diagnosticarea şi descărcarea driverelor pentru produs. Este sursa dvs. directă pentru orice nevoi de
service sau asistenţă. Beneficiaţi de o asistenţă excepţională, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, la
www.hp.com/support
Opţiunea de garanţie actualizată
HP oferă o serie de opţiuni de actualizare a garanţiei care vă scutesc de griji printr-o acoperire extinsă a
serviciilor. Acoperirea serviciilor începe de la data achiziţionării produsului, iar achiziţionarea trebuie să
aibă loc în timpul perioadei de garanţie originale. Oferta de service pentru hardware se va determina pe
baza examinării apelului iniţial la Asistenţa pentru clienţi HP.
Pentru informaţii suplimentare, luaţi legătura cu distribuitorul local.
După perioada de garanţie a produsului HP aveţi diferite variante, în funcţie de ţara/regiunea de
reşedinţă:
Statele Unite: Înlocuirea produsului contra unei taxe SAU actualizarea produsului contra unei taxe
Canada: Apelarea la Centrul de asistenţă HP pentru înlocuirea produsului contra unei taxe
Europa: Returnarea produsului la vânzător SAU apelarea la centrul de asistenţă HP pentru înlocuirea
produsului contra unei taxe
America Latină: Repararea şi returnarea produsului contra unei taxe SAU actualizarea produsului
contra unei taxe
Aveţi acces la asistenţă prin e-mail la www.hp.com/support timp de 3 ani.
Dezafectarea materialelor
Acest produs HP conţine următoarele materiale care necesită o manevrare specială când ies din uz:
•Baterie reîncărcabilă litiu-ion
Este posibil ca dezafectarea unor astfel de materiale să fie reglementată de consideraţii privind mediul.
Pentru informaţii despre dezafectare sau reciclare, contactaţi autorităţile locale sau Electronic Industries
Alliance (EIA) (www.eiae.org).
Număr de identificare a modelului în nomenclator
În scop de identificare conform reglementărilor, produsul are asociat un număr de identificare în
nomenclator. Numărul de identificare în nomenclator al produsului dvs. este FCLSD-0603. Acest număr nu
trebuie confundat cu numele comercial (Cameră digitală HP Photosmart R827) sau cu numerele de produs
(L2079A, L2080A, L2081A, L2082A).
Măsuri de siguranţă
Pentru a evita pericolul de electrocutare, nu deschideţi cutia camerei şi nu încercaţi să reparaţi camera
pe cont propriu. Contactaţi un centru de service HP pentru a efectua reparaţiile.
•Păstraţi camera uscată. Expunerea camerei la umezeală excesivă poate provoca o funcţionare
necorespunzătoare.
•Dacă pătrunde umezeală în cameră, opriţi imediat utilizarea camerei. Lăsaţi camera să se usuce
complet la aer, înainte de a o repune în funcţiune.
Atunci când aruncaţi bateriile, respectaţi instrucţiunile de dezafectare sau reciclare ale producătorului
bateriei, sau indicaţiile recomandate pentru zona în care vă aflaţi, nu le aruncaţi în foc şi nu le găuriţi.
•Nu reîncărcaţi baterii care nu sunt reîncărcabile.
L2079-90002_Warranty.fm Page 21 Wednesday, May 3, 2006 10:38 AM
22 HP Photosmart R827 warranty
Bateria reîncărcabilă de litiu-ion poate fi reîncărcată atunci când camera este conectată la staţia de
andocare a camerei digitale HP, la staţia de andocare a camerei HP Premium, la adaptorul de c.a. sau
la o staţie de andocare fără fir. Pentru alimentarea camerei utilizaţi numai adaptorul de c.a. sau o staţie
de andocare aprobate de HP pentru camera dv. Utilizarea unui adaptor de alimentare cu c.a. sau a
unei staţii de andocare care nu sunt aprobate poate să deterioreze camera sau poate provoca o
condiţie de nesiguranţă. De asemenea, acest lucru anulează garanţia camerei.
Atenţie: În cazul în care bateria este înlocuită cu un tip incorect de baterie, există riscul provocării unei
explozii. Eliminaţi bateriile folosite în conformitate cu instrucţiunile.
L2079-90002_Warranty.fm Page 22 Wednesday, May 3, 2006 10:38 AM
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56

HP R827 Warranty and Regulatory Guide

Tip
Warranty and Regulatory Guide

în alte limbi