73
4. FUNCȚII DE LUPTĂ
4.1. Funcții de luptă la elicopterul interactiv
Puteți utiliza funcțiile de luptă în modul
MOTION sau TOUCH.
- În modul MOTION, funcțiile de luptă sunt
reprezentate prin 2 taste mari pentru tragere
și scutul de protecție în partea dreaptă a
ecranului.
- În modul TOUCH, funcțiile de luptă sunt
activate prin înclinarea aparatului spre
înainte pentru a trage sau prin aducerea
dispozitivului spre sine pentru a activa scutul
de protecție.
Atunci când elicopterul este lovit, el
efectuează un sfert de rotaţie la stânga şi aşează un fond albastru sau roşu pe ecran,
acompaniat de un sunet de bombă, mai mult sau mai puțin intens, funcție de starea activă sau
inactivă a scutului de protecție.
Bara de vieți se micșorează cu o unitate în situația în care scutul de protecție nu este activat.
4.2. Funcțiile țintei inteligente
Pornire/Oprire:
apăsați butonul din centrul țintei
Ținta se va opri de asemenea automat în următoarele situatii:
o Contul de vieți este zero (țintă distrusă)
o Ținta nu a fost utilizată timp de 8 minute
o Acumulatorii sunt aproape descărcați
Reglajul gradului de dicultate
Ținta este prevăzută cu 5 nivele de dicultate. Ținta este setată să pornească întotdeauna
implicit de la nivelul 3 intermediar. Puteți selecta un alt nivel de dicultate prin apăsarea
prelungită a butonului central de pornire. Nivelele de dicultate se vor așa unul după altul
prin cele 5 LED-uri. Eliberați butonul atunci când nivelul dorit este atins.
Funcționarea țintei
Ca și elicopterul, ținta începe cu 10 vieți. Aceasta trage și se protejează alternativ, într-o
manieră aleatorie. Tragerile executate sunt identicate printr-un bliț roșu și un bip scurt. Scutul
de protecție este identicat printr-o lumină roșie prelungită.
De ecare dată când ținta este lovită, se face auzit un bip dublu și una dintre diodele de viață
se stinge ori clipește în funcție de starea precedentă.
ROMÂN