Depanare
Nu se vede imaginea (ecranul este întunecat).
– Asiguraţi-vă că este bine conectat cablul de alimentare CA (de la reţea).
– Asiguraţi-vă că toate cablurile de conectare sunt conectate bine. (Asiguraţi-vă, în special,
că HDMI IN şi OUT sunt conectate corect.)
– Schimbaţi intrarea televizorului, astfel încât să afişeze semnalul de la acest player.
– Asiguraţi-vă că indicatorul de alimentare emite o lumină albă după cum este ilustrat mai jos.
Indicator alimentare
– Încercaţi următoarele:
– Opriţi playerul şi porniţi-l din nou.
– Opriţi dispozitivul conectat şi porniţi-l din nou.
– Deconectaţi cablul HDMI şi apoi conectaţi-l din nou.
– Deconectaţi cablul de alimentare CA (de la reţea) de la player şi reconectaţi-l după aproximativ
două minute.
– Mufa HDMI OUT este conectată la un dispozitiv DVI ce nu acceptă tehnologia de protecţie
a drepturilor de autor.
Playerul nu se poate conecta la Internet.
– Asiguraţi-vă că routerul LAN sau LAN wireless este pornit.
– Asiguraţi-vă că cablul LAN este conectat corect atunci când utilizaţi o conexiune la reţea prin cablu.
– Verificaţi setările routerului LAN sau LAN wireless. Pentru detalii, consultaţi instrucţiunile de utilizare
primite cu routerul LAN sau LAN wireless.
– Mutaţi playerul şi routerul LAN wireless mai aproape unul de celălalt. Conexiunea LAN wireless
este afectată de mediul înconjurător (materialul pereţilor, condiţiile de recepţie a undelor radio,
obstacolele dintre player şi routerul LAN wireless, etc.).
– Mutaţi playerul la distanţă de dispozitivele care utilizează banda de frecvenţă de 2,4 GHz (cuptoare
cu microunde, dispozitive Bluetooth, dispozitive digitale fără fir) sau opriţi dispozitivele de acest tip.
Aceste dispozitive pot întrerupe comunicarea dintre player şi routerul LAN wireless.
– Dacă nu vă puteţi conecta prin Wi-Fi la Internet, asiguraţi-vă că nu aveţi un cablu LAN conectat.
Player acordă prioritate unei conexiuni prin LAN faţă de o conexiune prin Wi-Fi.
Imaginea de la Set Top Box nu este afişată corect (printr-un receptor AV).
– Asiguraţi-vă că toate cablurile HDMI sunt conectate ferm la Set Top Box şi la player.
– Opriţi dispozitivul Set Top Box şi apoi porniţi-l din nou.
– Dacă imaginea nu este, în continuare, afişată corect, reconectaţi televizorul direct la player
şi conectaţi receptorul AV şi playerul cu un cablu digital optic, după cum este ilustrat mai jos.
Player media de reţea
Receptor AVTelevizor Set Top Box
Cablu HDMI*
Cablu digital optic* Cablu HDMI*
* Nefurnizat
– Atunci când acest player şi televizorul sunt conectate cu cabluri HDMI prin intermediul unui
receptor AV, este posibil ca imaginile să nu fie afişate corect datorită caracteristicii de protecţie
a drepturilor de autor de pe unele dispozitive Set Top Box. În acest caz, contactaţi operatorul
dumneavoastră de televiziune prin cablu/satelit.
Telecomanda nu funcţionează.
– Asiguraţi-vă că bateriile sunt introduse corect.
– Acţionaţi telecomanda mai aproape de player.
– Deconectaţi şi reconectaţi cablul de alimentare CA (de la reţea).
– Efectuaţi o resincronizare conform următoarei proceduri.
Apăsaţi butonul CONNECT, localizat sub player, cu un obiect subţire, ascuţit, cum ar fi vârful
unui stilou, etc.
Urmaţi instrucţiunile de pe ecran.
Utilizaţi un obiect subţire, ascuţit, cum ar fi vârful
unui stilou pentru a apăsa butonul CONNECT.
– Dacă suportul tactil al telecomenzii nu este acţionat o perioadă timp, nu va detecta nicio tentativă
de acţionare. Dacă doriţi să îl utilizaţi din nou, ţineţi telecomanda în sus sau, după ce faceţi clic
pe suportul tactil, ridicaţi degetul de pe acesta timp de câteva secunde.
– Nu acoperiţi partea din stânga sus a telecomenzii deoarece în acel loc este amplasată antena.
Telecomanda se poate defecta sau poate să nu funcţioneze corect dacă acoperiţi antena.
Altele
Asistenţă clienţi Sony
Vizitaţi următorul site Web:
Pentru clienţii din Europa şi Marea Britanie
http://support.sony-europe.com/
Pentru clienţii din Asia Pacific şi Africa
http://www.sony-asia.com/support/