PZML0005
6
6
Garanţie Panasonic
1. Produsul este garantat 12 luni de la data achiziţiei. Ca urmare a condiţiilor prezentei garanţii, Panasonic sau centrul său de
service autorizat va efectua operaţiile necesare de service asupra produsului fără a percepe contravaloarea pieselor de
schimb şi a manoperei dacă, în opinia Panasonic, produsul este considerat ca fiind defect în interiorul perioadei de garanţie.
2. Prezenta garanţie se aplică numai produselor Panasonic achiziţionate în Australia şi comercializate de Panasonic Australia
sau de distribuitorii sau dealerii săi autorizaţi, numai acolo unde produsele sunt utilizate şi supuse operaţiilor de service în
Australia sau pe teritoriile sale. Acoperirea furnizată de garanţie se aplică numai operaţiilor de service efectuate de către un
centru de service autorizat Panasonic şi numai dacă se prezintă o dovadă validă a achiziţiei la solicitarea de service în
condiţiile garanţiei.
3. Această garanţie se aplică numai dacă produsul a fost instalat şi utilizat în conformitate cu recomandările producătorului (aşa
cum apar în instrucţiunile de operare) în condiţii de utilizare normală şi de îngrijire rezonabilă (în opinia Panasonic).
Garanţia acoperă numai utilizarea domestică normală şi nu acoperă deteriorarea, funcţionarea defectuoasă sau defectarea
rezultate din utilizarea unor tensiuni incorecte, instalare incorectă, accident, utilizare eronată, neglijenţă, acumularea de
impurităţi sau praf, reglarea inadecvată a butoanelor de control ale clientului, probleme cu alimentarea la tensiunea de reţea,
activităţi meteo de natură electrică. infestarea cu insecte sau dăunători, manipularea sau repararea de către persoane
neautorizate (inclusiv modificări neautorizate), expunerea la condiţii anormal de corosive sau orice obiect sau material
pătruns în interiorul produsului.
4. Această garanţie nu acoperă următoarele articole, cu excepţia cazului când eroarea sau defecţiunea au existat la momentul
achiziţiei:
(a) Benzi video sau audio (e) Componenta carcasei
(b) DVD Video, Blu Ray sau discuri inscripţionabile (f) Informaţii stocate pe unitatea hard-disc
(c) Carduri SD sau dispozitive USB (g) Acumulatori înlocuibili de către utilizator
(d) Capete video sau audio uzate în urma utilizării normale
5. Anumite produse pot fi furnizate cu hardware de conexiune Ethernet. Garanţia pentru aceste produse este limitată şi nu va
acoperi
(a) Probleme legate de conectarea la Internet
(b) Tarife sau taxe de acces la Internet
(c) utilizarea de software incompatibil sau care nu a fost prevăzut în mod specific în manualul de operare a produsului; şi
(d) orice costuri indirecte sau pe cale de consecinţă asociate cu utilizarea sau manipularea incorectă a hardware-ului,
conexiunea acestuia la Internet sau orice alt dispozitiv.
6. Dacă este necesar service-ul în perioada de garanţie, sunteţi obligat:
• Să telefonaţi la Centrul de asistenţă clienţi Panasonic, la numărul 132600, sau să ne vizitaţi site-ul Web şi să utilizaţi
localizatorul de centre de service pentru a afla numele/adresa celui mai recent centru de service autorizat.
• Să trimiteţi sau să aduceţi produsul la un centru autorizat de service Panasonic, alături de dovada achiziţiei, ca dovadă a
datei de achiziţie. Reţineţi că transportul şi asigurarea la şi/sau de la cel mai apropiat centru de service autorizat vă revin
personal.
7. Garanţiile oferite prin prezentul document nu se extind la şi exclud orice costuri asociate cu instalarea, dezinstalarea sau
reinstalarea unui produs, inclusiv costurile legate de montarea, demontarea sau remontarea oricărui ecran (şi orice alte
activităţi auxiliare), livrarea, manipularea, navlosirea, transportul sau asigurarea produsului sau a oricărei componente a
acestuia sau înlocuirea acestuia şi nu se extind la şi exclud orice daună sau pierdere produsă din cauza, pe durata, asociată
cu sau corelată cu atare instalare, dezinstalare, reinstalare sau tranzit.
Centrele autorizate de service Panasonic sunt situate în marile zone metropolitane ş
i majoritatea centrelor regionale din
Australia; totuşi, acoperirea variază de la un produs la altul. Pentru a cunoaşte locaţiile exacte ale centrelor autorizate de
service pentru produsul dumneavoastră, vă rugăm să apelaţi Centrul de asistenţă clienţi la 132600 sau să vizitaţi site-ul nostru
web şi să utilizaţi localizatorul de centre de service.
Cu excepţia unor specificaţii contrare furnizate clientului, avantajele conferite de această garanţie expresă sunt adiţionale faţă
de toate celelalte condiţii, garanţii, drepturi şi despăgubiri stipulate expres sau implicit prin Legea practicilor comerciale 1974 şi
prin prevederi similare de protecţie a consumatorului, conţinute în legislaţia Statelor şi a Teritoriilor şi la toate celelalte obligaţiile
şi responsabilităţile ce incumbă producătorului sau furnizorului şi nicio prevedere a prezentului document nu este de natură să
limiteze sau să modifice atare drepturi, despăgubiri, obligaţii sau responsabilităţi.
Mai 2008
PREZENTUL FORMULAR DE GARANŢIE ŞI CHITANŢA (SAU O DOVADĂ SIMILARĂ DE ACHIZIŢIE)
SE PĂSTREAZĂ PERMANENT DE CĂTRE CLIENT
Dacă aveţi nevoie de asistenţă privind condiţiile de garanţie sau orice alte solicitări, contactaţi
Centrul de asistenţă clienţi prin site-ul Web Panasonic www.panasonic.com.au sau prin
telefon la 132 600. Dacă telefonaţi, asiguraţi-vă că aveţi la dispoziţie instrucţiunile de utilizare.
Panasonic Australia Pty. Limited
ACN 001 592 187 ABN 83 001 592 187
Locked Bag 505, Frenchs Forest, NSW 2086
PRO-031-F11 Publicat la: 1.0 29-05-2008