Informaţii de reglementare_ 19
Marcarea faxului
Legea de protecţie a consumatorului de telefonie din 1991 scoate în afara legii, pentru orice persoană, utilizarea unui computer sau a altui
dispozitiv electronic pentru a trimite orice mesaj printr-un aparat de fax dacă acest mesaj nu conţine, pe o margine la partea superioară sau
inferioară a fiecărei pagini transmise sau pe prima pagină, următoarele informaţii:
1. data şi ora transmiterii.
2. identificarea firmei, a persoanei juridice sau a persoanei ce trimite mesajul.
3. numărul de telefon al dispozitivului de trimitere, al firmei, al persoanei juridice sau al persoanei fizice.
Societatea de telefonie poate efectua schimbări în facilităţile ei de comunicaţii, echipamente sau proceduri unde astfel de acţiuni sunt necesare
în mod rezonabil în desfăşurarea activităţii sale şi sunt în conformitate cu regulamentul şi reglementările din FCC Partea 68. Dacă există
posibilitatea ca prin astfel de modificări orice echipament terminal de client să devină incompatibil cu facilităţile de comunicaţii ale societăţii de
telefonie sau ca astfel de echipament să necesite modificări sau să fie afectată în alt mod utilizarea sau performanţa acestuia, clientul va primi
o notificare adecvată în scris, pentru a acorda acestuia oportunitatea de a beneficia de un serviciu fără întreruperi.
Numărul de echivalenţă al telefonului
Numărul de echivalenţă al telefonului şi numărul de înregistrare FCC pentru acest dispozitiv pot fi găsite pe eticheta de pe partea inferioară sau
posterioară a dispozitivului. În unele situaţii este posibil să fie nevoie să furnizaţi aceste numere companiei de telefonie.
Numărul de echivalenţă al telefonului (REN) este o măsură a sarcinii electrice din cablul de telefon şi este utilă pentru determinarea situaţiei în
care aţi „suprasolicitat” linia. Instalarea mai multor tipuri de echipament pe aceeaşi linie de telefon poate provoca probleme în efectuarea şi
primirea de apeluri, în special primirea de apeluri atunci când linia este apelată. Suma tuturor numerelor de echivalenţă ale apelurilor pentru
echipamentele de pe linia de telefon trebuie să fie mai mică de cinci pentru ca serviciul companiei de telefoane să fie corespunzător. În unele
cazuri o sumă de cinci poate fi nefuncţională pe linia dumneavoastră. Dacă oricare din echipamentele telefonice nu funcţionează adecvat,
acesta trebuie scos imediat de pe linia telefonică, deoarece poate cauza daune reţelei de telefonie.
Echipamentul este în conformitate cu Partea 68 din regulamentul FCC şi cu reglementările adoptate de către ACTA. În partea din spate a
acestui echipament se află o etichetă ce conţine, printre alte informaţii, un semn de identificare a produsului în formatul US:AAAEQ##TXXXX.
La cerere, acest număr trebuie furnizat companiei telefonice.
Reglementările FCC susţin faptul că schimbările sau modificările aduse acestui echipament, neaprobate în special de către producător,
pot anula autorizaţia utilizatorului de a utiliza acest echipament. În cazul în care echipamentul terminal provoacă daune reţelei de
telefonie, compania de telefonie trebuie să anunţe clientul că serviciul poate fi întrerupt. Totuşi, dacă înştiinţarea prealabilă nu este
necesară, compania poate suspenda temporar serviciul, cu condiţia ca aceasta să:
a) anunţe prompt clientul.
b) ofere clientului posibilitatea de a corecta problema echipamentului.
c) informeze clientul asupra dreptului de a face plângere la Comisia Federală de Comunicaţii conform procedurilor expuse la litera E a
părţii 68 din regulamentul şi reglementările FCC.
De asemenea trebuie să ştiţi că:
• Dispozitivul dumneavoastră nu este conceput pentru conectarea la un sistem digital PBX.
• Dacă intenţionaţi să utilizaţi un modem de computer sau modem pentru fax pe aceeaşi linie cu dispozitivul, este posibil să întâmpinaţi
probleme de transmitere şi recepţie, cu tot echipamentul. Este recomandat ca niciun alt echipament, cu excepţia unui telefon obişnuit, să
nu împartă aceeaşi linie cu dispozitivul dumneavoastră.
• Dacă zona dvs. este caracterizată printr-o incidenţă crescută a fulgerelor sau supratensiune, vă recomandăm să instalaţi protecţii contra
supratensiunii pentru linia telefonică şi cea de alimentare. Protecţiile contra supratensiunii pot fi achiziţionate de la distribuitorul dvs. sau de
la magazinele speciale de telefonie şi electronice.
• La programarea numerelor de urgenţă şi/sau testarea apelurilor de urgenţă, utilizaţi un număr normal pentru a înştiinţa dispecerul
serviciului de urgenţă de intenţiile dumneavoastră. Dispecerul vă va oferi informaţii suplimentare despre modul de testare a numărului de
urgenţă.
• Acest dispozitiv nu poate fi utilizat prin serviciul cu monede sau linii colective.
• Acest dispozitiv oferă cuplaj magnetic la aparatele auditive.
Puteţi conecta, în siguranţă, acest echipament la reţeaua de telefonie prin intermediul unei mufe modulare standard, USOC RJ-11C.