OUTDOORCHEF.COM
100 101
CONdIțII dE gARANțIE
1. Garanţie
Prin cumpărarea acestui produs OUTDOORCHEF de la un comerciant autorizat, aţi achiziţionat pe lângă garanţia produsului, şi o garanţie a
producătorului DKB Household Switzerland AG („DKB“) de până la 3 ani, conform prevederilor existente.
Garania acoperă exclusiv remedierea defeciunilor produse ca urmare a defectelor materiale și/sau de fabricaie, în condiiile utilizării
corespunzătoare demonstrabile a produsului.
2. Procedură
Verificai produsul imediat după recepie în ceea ce privește defeciunile și funcionalitatea. Dacă produsul achiziionat prezintă vreo
defeciune neașteptată, vă rugăm să respectai următoarea procedură (garanie Bring in):
• Adresai-vă distribuitorului* dvs. în termen de 30 de zile de la descoperirea defeciunii, prezentând produsul/piesa, chitana, numărul de serie
și codul articolului**
• Descriei situaia de fapt cu ajutorul produsului/piesei reclamate sau al fotografiei acesteia
• După examinarea defectului de către distribuitor sau de DKB, intră în vigoare garania gratuită, conform Seciunii 3 de mai sus (sub rezer-
va cheltuielilor de transport și de expediie către primul cumpărător privat)
3. Obiectul garanţiei
Garania producătorului DKB se acordă începând de la data achiziionării produsului şi este valabilă pentru primul cumpărător privat al produsului
respectiv. Garania se poate acorda numai după prezentarea chitanei în original.
Garania se acordă sub forma reparaiei, a înlocuirii produsului, a înlocuirii pieselor defecte sau, dacă funcionalitatea produsului nu este
afectată, a unei reduceri a preului produsului, după cum consideră de cuviină DKB. Este exclusă rezilierea contractului ca urmare a cazurilor
de aplicare a garaniei. Pe durata reparaiilor este exclusă orice solicitare de înlocuire a produsului.
Efectuarea lucrărilor de garanie nu are ca efect nici prelungirea, nici reînnoirea perioadei de garanie. Piesele înlocuite trec în proprietatea
firmei DKB. În cazul înlocuirii produsului, perioada de garanie se reînnoiește.
Termenele de garanţie sunt de:
• 3 ani pentru sfera emailată (partea inferioară și capacul) pentru corodare
• 3 ani pentru grilajul emailat al grătarului, pentru corodare sau deteriorare prin ardere
• 3 ani pentru toate piesele din oel inoxidabil pentru corodare sau deteriorare prin ardere
• 2 ani pentru toate celelalte defecte de fabricaie / de material
• Garania în cazul unor deteriorări ale emailului se acordă numai dacă sesizarea se efectuează în termen de 30 de zile de la data achiziiei.
Garania se acordă numai pentru aparate noi, care nu au fost încă utilizate.
4. Neacordarea garanției
În cazurile prezentate în continuare, nicio defeciune, adică niciun defect material sau de fabricaie în sensul prezentelor dispoziii nu reprezintă,
respectiv nu constituie temei de acordare a garaniei:
• Uzura obișnuită în cazul utilizării adecvate.
• Defectele și/sau pagubele produse ca urmare a unei utilizări incorecte, necorespunzătoare sau în urma instalării, montării necorespunzătoare
și a încercărilor de reparare de către persoane neautorizate.
• Defectele și/sau pagubele produse ca urmare a nerespectării instruciunilor de utilizare sau a instruciunilor de exploatare/întreinere
(de exemplu, deteriorările cauzate de montarea sau curăarea necorespunzătoare a suprafeei emailate a pâlniei sau a grătarului, neefectuarea
testului de etanșeitate etc.).
• Neregularităile, diferenele cromatice ale emailului, precum și defeciunile minore (de exemplu, punctele de sprijin – necesare în procesul de
fabricaie – de pe marginea inferioară a capacului sau de pe elementele de suspendare).
• Decolorările și deteriorările produsului (de exemplu, ale suprafeei vopsite) ca urmare a intemperiilor (inclusiv grindină), a depozitării
necorespunzătoare (fără protecie împotriva intemperiilor) a produsului sau a utilizării necorespunzătoare a substanelor chimice.
• Petele de rugină produse ca urmare a intemperiilor sau a utilizării necorespunzătoare a substanelor chimice.
• Defectele care nu limitează în mod vizibil utilizarea corespunzătoare sau utilitatea produsului.
• În general, în cazul pieselor predispuse la uzură precum grilajul grătarului, pâlnia, arzătorul, termometrul, aprinderea și acumulatorul, electrodul,
cablul de aprindere, furtunul de gaze, regulatorul de presiune a gazelor, elementul de încălzire, reflectorul, folia de protecie din aluminiu sau
grilajul pentru cărbuni.
• Defectele și/sau pagubele produse ca urmare a modificărilor, a utilizării neconforme cu destinaia sau a deteriorării intenionate.
• Defectele și/sau pagubele produse ca urmare a întreinerii și reparaiilor necorespunzătoare.
• Defectele și/sau pagubele produse ca urmare a neefectuării întreinerii regulate.
• Defectele și/sau pagubele produse ca urmare a transportului iniial.
• Defectele și/sau pagubele produse ca urmare a evenimentelor de foră majoră.
• Defectele și/sau pagubele produse ca urmare a uzurii în cadrul utilizării profesionale (hoteluri, gastronomie, evenimente etc.).
* O listă de parteneri comerciali putei găsi pe site ul nostru web, la adresa OUTDOORCHEF.COM
** Numărul de serie, precum și codul articolului le găsii pe eticheta cu specificaii tehnice de pe grătarul dvs.
(a se consulta în acest sens GRĂTARUL CU BAZIN SFERIC, CU CĂRBUNI)