14 ghid rapid de utilizare
Configurare E-mail
Dacă doriţi să configuraţi serviciul E-mail, urmaţi această procedură. Dacă nu doriţi
să configuraţi acum acest serviciu, continuaţi cu Configurarea faxului la pagina 16.
NOTĂ: Dacă nu vedeţi butonul E-mail pe ecranul Pornire Servicii, activaţi
E-mail din Calea Utilitare. (Apăsaţi Conectare/Deconectare > Parola [1111] >
Introduce > Starea aparatului > Funcţii Utilitare > Interfaţă Utilizator >
Activări Serviciu > E-mail > Activare).
Înainte de a începe procedura de configurare, asiguraţi-vă că sunt disponibile
următoarele elemente sau au fost efectuate următoarele acţiuni.
•Asiguraţi-vă că aparatul este complet funcţional în reţea şi că serviciul E-mail
este disponibil pe ecranul Pornire Servicii.
•Asiguraţi-vă că protocoalele TCP/IP şi HTTP sunt configurate pe aparat şi
sunt complet operaţionale. Consultaţi Setarea reţelei utilizând Adresa IP
Statică la pagina 12.
•Obţineţi Adresa IP a unui server de e-mail SMTP operaţional, care acceptă
traficul e-mail de intrare.
•Asiguraţi-vă că setările DNS sunt corect configurate şi obţineţ
i adresa Numelui
de Domeniu, dacă este cazul.
•Creaţi un cont de e-mail pe care aparatul să îl utilizeze ca adresă implicită De la.
•Testaţi contul de e-mail, transmiţând un e-mail în contul aparatului Xerox.
Această sarcină trebuie finalizată la un client e-mail din reţeaua care suportă
SMTP (Simple Mail Transfer Protocol) şi POP3 (Post Office Protocol 3).
Pentru a configura setările E-mail veţi utiliza CentreWare Internet Services, care
poate fi accesat prin browser-ul Web.
1 Deschideţi browser-ul Web şi introduceţi adresa TCP/IP a aparatului în bara de
adrese. Apăsaţi pe Introducere.
2 Faceţi clic pe Properties > Connectivity > Protocols > TCP/IP.
3 Introduceţi numele domeniului în caseta Domain Name (Nume Domeniu)
(de exemplu: abc.xyz.company.com). Trebuie să configuraţi numai setările DNS,
dacă vor fi utilizate Host Names (Nume Gazdă).
NOTĂ: Dacă pe aparat a fost setată Adresă dinamică (DHCP sau BootP), numele
domeniului nu va fi accesibil. Dacă trebuie să o schimbaţi, selectaţi Static din lista
de tip meniu IP Address Resolution (Rezolvare Adresă IP).
4 Derulaţi până în partea de jos a ecranului şi faceţi clic pe butonul Apply (Aplicare)
pentru a activa toate modificările.
5 Introduceţi utilitarele curente ale administratorului, User Name (Nume Utilizator)
şi Password (Parola).
Valoarea implicită este [admin] (sensibil la litere mari şi mici) şi [1111].
6 Din meniul Protocols (Protocoale), faceţi clic pe SMTP Server.