12 ghid de iniţiere
Configurarea e-mail-ului
Dacă doriţi să configuraţi serviciul E-mail, urmaţi această procedură. Dacă nu doriţi să
configuraţi acum acest serviciu, continuaţi cu Setarea Faxului.
Dacă WorkCentre este o configuraţie conectată la reţea, va fi furnizat cu serviciul E-mail
activat.
NOTĂ: Dacă butonul E-mail nu se vede pe ecranul Toate Serviciile, activaţi E-mail-ul în
Cale Funcţii Utilitare. (Selectaţi Acces > Parola [1111] > Introducere >
Selectaţi Funcţii Utilitare > Mai multe > Servicii Opţionale > E-mail.)
Înainte de a începe procedura de setare, asiguraţi-vă că sunt disponibile sau au fost
efectuate următoarele elemente.
• Asiguraţi-vă că WorkCentre este complet operaţional în reţea şi că serviciul E-mail
este disponibil pe ecranul Toate Serviciile.
• Asiguraţi-vă că protocoalele TCP/IP şi HTTP sunt configurate şi complet
operaţionale. Consultaţi Setarea reţelei utilizând Adresa IP Statică la pagina 10.
•Obţineţi Adresa IP a unui server de e-mail SMTP operaţional, care acceptă traficul
e-mail de intrare.
• Asiguraţi-vă că setările DNS sunt corect configurate şi obţineţi adresa Numelui de
Domeniu, dacă este cazul.
•Creaţi un cont de e-mail pe care WorkCentre să îl utilizeze ca adresă implicită De la.
•Testaţi contul de e-mail, transmiţând un e-mail în contul dispozitivului Xerox.
Această sarcină trebuie finalizată la un client e-mail din reţeaua care suportă SMTP
(Simple Mail Transfer Protocol) şi POP3 (Post Office Protocol 3).
Pentru a configura setările E-mail, veţi utiliza Internet Services, care poate fi accesat prin
browser-ul web.
1 Deschideţi browser-ul web şi introduceţi adresa TCP/IP a WorkCentre în bara de adrese.
Apăsaţi pe Enter.
2 Selectaţi Properties > Connectivity > Protocols > TCP/IP.
3 Introduceţi numele domeniului în caseta Domain Name (de exemplu:
abc.xyz.company.com). Trebuie să configuraţi numai setările DNS, dacă vor fi utilizate
Host Names (nume gazdă).
NOTĂ: Dacă pe WorkCentre a fost setată Adresă dinamică (DHCP sau BootP), numele
domeniului nu va fi accesibil. Dacă trebuie să o schimbaţi, selectaţi Static din lista de tip
meniu IP Address Resolution.
4 Derulaţi până în partea de jos a ecranului şi faceţi clic pe butonul Apply pentru a aplica
toate modificările. Introduceţi utilitarele curente ale administratorului User Name
şi Password. Setarea implicită este [admin], care face distincţia între majuscule şi
minuscule, şi [1111].
5 Din meniul Protocols selectaţi SMTP Server.
6 Selectaţi fie IP Address, fie Host Name şi introduceţi Host Name sau IP Address şi Port
Number (1-65535) al Serverului SMTP. Portul implicit este 25.
7 Bifaţi căsuţa dacă serverul cere autentificarea SMTP.