Seria OS/66
4
!
AVERTIZARE
a. Îndepărtaţi linia de impulsuri (A) și asiguraţi-vă că
controllerul nu este blocat, aplicând o presiune ușoară pe
tijă (cheia 41).
b.
Desfaceţi șuruburile (cheia 29) și glisaţi controllerul în afară.
c. Îndepărtaţi dopul (cheia 1), ajustând șurubul (cheia 2),
piuliţa inelară (cheia 4), arcul (cheia 5), suportul pentru
arc (cheia 3) și arcul (cheia 6).
d. Îndepărtaţi șuruburile (cheia 27), piuliţele (cheia 25) și
șaibele (cheia 26) și scoateţi capacul (cheia 7).
e. Glisaţi diafragma în afară și scoateţi arcul (cheia 23).
f. Pentru a înlocui diafragma (cheia 36), deșurubaţi piuliţele
(cheia 29 și 40) și dezasamblaţi componentele.
Vericaţi inelul de etanșare (cheia 34) și înlocuiţi-l dacă
este uzat.
g. Vericaţi dacă placa (cheia 8) și pârghia (cheia 24) se pot
mișca liber și dacă sunt uzate; în acest caz, înlocuiţi-le
împreună cu pinii (cheia 22 și 9).
h. Desfaceţi colivia rulmentului cu bile (cheia 12) cu ajutorul
unei scule corespunzătoare și vericaţi inelul de etanșare
(cheia 11).
i. Scoateţi bilele (cheia 12), suportul pentru arc (cheia 13)
și arcul (cheia 14). Curăţaţi-le cu benzină, vericaţi dacă
suprafeţele sunt uzate sau zgâriate și înlocuiţi-le dacă
este necesar.
j. Deșurubaţi ghidajul (cheia 20) și vericaţi inelele de
etanșare (cheia 18 și 19), înlocuiţi-le dacă este necesar.
Reasamblare
Reasamblaţi-l efectuând pașii de mai sus în ordine inversă.
Asiguraţi-vă că piesele se mișcă liber și că nu există frecare
între acestea.
În plus:
a. Gresaţi toate garniturile cu Molykote 55 M sau echivalent
și reasamblaţi-le cu atenţie pentru a evita
deteriorarea acestora.
b. Așezaţi colivia rulmentului cu bile (cheia 10) pe
instrumentul special, gresaţi-o în întregime pentru a evita
căderea bilelor și introduceţi bilele (cheia 12) în locașurile
corespunzătoare. Ţineţi scula specială în poziţie verticală
și strângeţi colivia rulmentului cu bile.
c. Reglaţi poziţia coliviei rulmentului cu bile (cheia 10)
astfel încât, având pârghia (cheia 24) coborâtă la capătul
cursei, placa (cheia 8) se să se mişte liber și să asigure o
distanţă de 0,2-0,3 mm.
d. Așezaţi piuliţa de reglare (cheia 40) înapoi în poziţia
originală, conform Imaginii 4.
e. Ţineţi puţin apăsată tija (cheia 41) pentru a asigura
montarea corespunzătoare a diafragmei (cheia 36).
Montaţi capacul (cheia 7) și vericaţi dacă tija (cheia 41)
este centrată corect.
f. Strângeţi șuruburile capacului (cheia 27), piuliţele
(cheia 25) și șaibele (cheia 26) pentru o
etanșare corespunzătoare.
g. Vericaţi dacă toate piesele se mișcă liber, fără frecare.
h. Fixaţi tija de montare pentru a evita căderea bilelor și
pentru a facilita remontarea controllerului pe supapa cu
închidere bruscă.
i. Remontaţi controllerul și xaţi-l cu ajutorul șuruburilor
(cheia 29).
a. Utilizaţi piuliţa inelară (cheia 4) pentru a strânge complet
arcul de presiune maximă (cheia 5). Desfaceţi șurubul
de reglare (cheia 2) pentru a elibera complet arcul de
presiune minimă (cheia 6).
b. Deconectaţi linia de impulsuri (A).
c. Utilizaţi o pompă de mici dimensiuni sau alte mijloace
corespunzătoare pentru a mări presiunea până la nivelul
de funcţionare normal.
d. Reblocaţi controllerul și asiguraţi o scădere a presiunii
până la nivelul minim de presiune de declanșare.
e. Utilizaţi șurubul de reglare (cheia 2) pentru a strânge încet
arcul de presiune minimă (cheia 6) până la declanșarea
dispozitivului de acţionare.
f.
Repetaţi pașii c. și d. de mai sus, efectuând reglajele necesare.
g. Readuceţi presiunea la valorile normale.
h. Deblocaţi controllerul și măriţi presiunea până la nivelul
maxim de presiune de declanșare.
e. Utilizaţi piuliţa inelară (cheia 4) pentru a elibera încet arcul
(cheia 5) până la declanșarea dispozitivului de acţionare.
f.
Repetaţi pașii g. și h. de mai sus, efectuând reglajele necesare.
PIESE DE SCHIMB
Piesele de schimb vor depozitate în mod corespunzător,
în conformitate cu standardele/normele naţionale, pentru a
evita învechirea excesivă sau deteriorarea acestora.