Pag. 16
Romana
REZOLVAREA PROBLEMELOR FRECVENTE:
Va multumim pentru increderea acordata cumparand produsul nostru, realizat dupa ultimele noutati tehnologiche.
Urmarind cu atentie operatiunile simple pentru folosirea in mod corect a produsului nostru, conform indicatiilor
speciale de siguranta indicate in acest manual, veti putea obtine rezultate maxime si veti verifica totodata rezistenta
acestui produs de-a lungul anilor. Anexam un tabel practic cu rezumatul unor probleme de functionare si solutile
acestora:
PROBLEME CAUZA SOLUTIA
Nu se formeaza crema
pe cafea.
1. Amestecul de cafea nu este adecvat pentru
acest tip de masina.
2. Tipul de macinatura nu este corect.
3. Cantitatea de cafea este insuficienta;
manometrul (14) indica o presiune sub 8 bar.
4. Dispozitivul sustinere filtru nu a fost corect
fixat.
1. Inlocuiti tipul de cafea.
2. Reglati macinatura cafelei.
3. Mariti doza de cafea si presati in mod
corect.
4. Fixati bine dispozitivul de sustinere
filtru.
Cafeau iese prea rece.
1. Masina nu este la temperatura adecvata.
2. Dispozitivul de sustinere a filtrului nu a
fost preincalzit.
3. Cestile nu au fost incalzite in precedenta.
4. Termostatul nu functioneaza in limitele
normale.
1. Respectati indicatiile de la alineatele
“Punerea in functiune a masinii” si
“Prepararea cafelei espresso”.
2. Dispozitivul de sustinere a filtrului
trebuie incalzit impreuna cu apa, vezi
alineatul “Punerea in functiune a
masinii”.
3. Incalziti cestile pe sita de sustinere
(2)
4. Adresati-va la centrul de asistenta.
Cafeaua iese prea
repede.
1. Cafeaua este macinata prea grosolan.
2. Cantitatea de cafea este insuficienta.
3. Cafeau a fost presata prea putin.
4. Cafeau este veche sau inadecvata.
1. Reglarea macinaturii trebuie sa fie
mai fina.
2. Mariti cantitatea de cafea.
3. Presati mai bine cafeaua.
4. Schimbati cafeaua/doza.
Cafeaua iese dintre
grupul de distribuire si
dispozitivul de
sustinere a filtrului.
1. Dispozitivul de sustinere a filtrului nu este
fixat bine.
2. Este prea multa cafea in filtru.
3. Marginea dispozitivului de sustinere a
filtrului nu a fost curatata.
4. Garnitura dispozitivului este veche.
1. Introduceti dispozitivul in mod
corect.
2. Reduceti cantitatea de cafea.
3. Eliminati rezidurile de cafea de pe
marginea dispozitivului de sustinere,
curatati garnitura.
4. Adresati-va la centrul de asistenta.
Cafeaua iese in
picaturi.
1. Cafeaua este macinata prea fin.
2. Cantitatea de cafea este excesiva.
3. Cafeaua a fost presata prea mult.
1. Macinatura trebuie reglata mai mare.
2. Reduceti cantitatea de cafea.
3. Presati cafeaua mai putin.
Masina nu face abur.
1. Partea finala a tubului abur este blocata.
2. Rezervorul este gol.
3. Tubul abur nu a fost introdus in mod
corect.
1. Curatati forul tubului cu ajutorul unui
ac.
2. Vezi alineatul “Punerea in functiune a
masinii”.
3. Pozitionati tubul in mod corect.
Nu iese cafeaua;
manometrul indica
presiune 0 bar.
1. Rezervorul este gol.
2. Intrerupatorul abur este apasat.
1. Umpleti rezervorul cu apa.
2. Eliberati intrerupatorul.
In timpul prepararii
cafeaua nu iese;
manometrul indica o
presiune mai mare de
14 bar.
1. Cafeaua este macinata prea fin.
2. Cantitatea de cafea este excesiva.
3. Cafeaua este prea presata.
4. Dispozitivul de distribuire este murdar.
1. Inlocuiti cu cafea macinata mai
mare.
2. Reduceti cantitatea de cafea in filtru.
3. Presati mai putin cafeaua.
4. Adresati-va la centrul de asistenta.
Masina nu
functioneaza si led-ul
tensiune nu se
aprinde.
1. Nu este curent electric.
2. Stecherul cablului de alimentare nu a fost
introdus in mod corect.
3. Cablul de alimentare este vatamat.
1. Restabiliti legatura la reteaua
electrica.
2. Introduceti in mod corect stecherul
cablului de alimentare in priza.
3. Adresati-va la centrul de asistenza
pentru inlocuirea cablului.
Led-ul de tensiune
este aprins dar led-ul
abur disponibil nu se
stinge in curs de 10
min.
1. Termostatele de serviciu nu functioneaza.
2. Rezistenta este intrerupta sau arsa.
1. Adresati-va la centrul de asistenta.
2. Adresati-va la centrul de asistenta.
Informatiile si imaginile folosite pot fi modificate fara preaviz pentru imbanatatirea prestatiilor masinii.