80
Garanţie limitată / Garantia limitada
Nespresso oferă garanţie pentru acest produs împotriva defectelor de manoperă
şi materiale pe o perioadă de 2 ani. Perioada de garanţie începe la data achiziţiei, iar
Nespresso solicită prezentarea documentului original de achiziţie pentru confirmarea
datei. În perioada de garanţie, Nespresso fie va repara fie va înlocui, la alegerea
sa, orice produs defect, în mod gratuit. Produsele de înlocuire sau piesele reparate
sunt garantate doar pentru perioada rămasă din garanţia originală sau timp de şase
luni, oricare dintre aceste două perioade este mai mare. Această garanţie limitată
nu se aplică în cazul oricăror defecte care rezultă din neglijenţă, accidente, utilizare
necorespunzătoare sau alte motive aflate în afara controlului rezonabil al Nespresso,
incluzând, fără a se limita la: uzura normală, neglijenţă sau nerespectarea instrucţiunilor
produsului, întreţinere incorectă sau necorespunzătoare, depuneri de calciu sau
tartru; conectare la o sursă de alimentare necorespunzătoare; modificări sau reparaţii
neautorizate; utilizare în scopuri comerciale; incendiu, fulger, inundaţii sau alte cauze
externe. Această garanţie este valabilă doar in ţara de achiziţie sau in acele ţări in care
Nespresso comercializează sau asigură asistenţă tehnică pentru acelaşi model, cu
specificaţii tehnice identice. Intervenţiile de service în perioada de garanţie în afara ţării
de achiziţie se limitează la termenii şi condiţiile garanţiei corespunzătoare din ţara în
care se efectuează intervenţia de service. În cazul în care costul reparaţiilor sau înlocuirii
nu este acoperit de această garanţie, Nespresso va informa proprietarul care va achita
costul aferent. Această garanţie limitată reprezintă integralitatea răspunderii Nespresso,
indiferent de cauză. Cu excepţiile prevăzute de legislaţia aplicabilă, termenii din această
garanţie limitată nu exclud, nu restricţionează şi nu modifică drepturile legale obligatorii
aplicabile cu privire la vânzarea acestui produs şi vin în completarea acestor drepturi.
În cazul în care consideraţi că produsul dvs. este defect, contactaţi Nespresso pentru
instrucţiuni referitoare la o eventuală reparaţie. Vă rugăm să ne vizitaţi la
www.nespresso.com pentru detalii de contact.
Contactaţi Clubul Nespresso / Contacte a Nespresso
Pentru că este posibil ca noi să nu fi prevăzut toate situaţiile de utilizare ale
aparatului dvs., în cazul în care aveţi nevoie de orice informaţii suplimentare, în
cazul unor probleme sau dacă doriţi doar anumite sfaturi, vă rugăm să apelaţi Clubul
Nespresso sau reprezentantul dvs. Nespresso autorizat. Informaţiile de contact pentru
Club Nespresso sau reprezentantul dvs. Nespresso autorizat pot fi găsite în broşura
«Bun venit în lumea Nespresso» din cutia aparatului sau pe nespresso.com
A Nespresso assegura a garantia deste produto contra defeitos de materiais e de
fabrico por um período de 2 anos. O período de garantia começa na data de compra
e a Nespresso requer a apresentação do original da prova de compra para validação
da data. Durante o período de garantia, a Nespresso repara ou troca, ao seu critério,
qualquer produto defeituoso. Produtos trocados ou peças reparadas apenas estarão
em garantia até ao final da garantia original ou 6 meses, prevalecendo o maior período.
Esta garantia limitada não se aplica a nenhum defeito resultante de negligência,
acidente, uso incorrecto ou outra razão para além do controlo razoável da Nespresso
tais como: desgaste, negligência ou incumprimento das instruções deste produto,
manutenção imprópria ou inadequada, depósitos de calcário ou descalcificante;
ligação a corrente eléctrica imprópria; modificações ou reparações não autorizadas do
produto; utilização para fins comerciais; incêndio, trovoadas, cheias ou outras causas
externas. Esta garantia apenas é válida no país de compra ou noutros países onde a
Nespresso venda ou faça manutenção do mesmo modelo com especificações técnicas
idênticas. A garantia fora do país de compra está limitada aos termos e condições do
serviço em garantia do país correspondente. Se o custo de reparação ou substituição
não estiver abrangido por esta garantia, a Nespresso informará o proprietário e o
custo será suportado pelo mesmo. Esta garantia limitada poderá ser extensível a
uma eventual responsabilidade da Nespresso causada. Exceptuando alguma medida
prevista na lei em vigor, os termos desta garantia limitada não excluem, restringem ou
modificam, e são complementares aos direitos legais obrigatórios aplicáveis à venda
deste produto. Se entende que este produto está defeituoso, contacte a Nespresso
para instruções de como proceder a reparação. Por favor consulte o nosso website em
www.nespresso.com para obter os contactos.
Como podemos não ter previsto todas as utilizações do seu aparelho, se
necessitar de qualquer informação adicional, em caso de problemas ou simplesmente
para procurar conselhos, contacte a Nespresso ou o seu representante autorizado
Nespresso. As informações de contacto para o Nespresso ou para o seu representante
autorizado Nespresso podem ser encontradas na pasta “Bem-vindo à Nespresso” na
caixa da sua máquina ou em nespresso.com
UM_NESPRESSO_ESSENZA_MINI_Z2.indb 80 23.10.17 11:18