12 - ROMÂNĂ
Ghid de rezolvare a problemelor/Întrebări şi
răspunsuri
Mai întâi verificaţi următoarele. Dacă aceste soluţii nu rezolvă problema, vă rugăm să
contactaţi locul de unde aţi achiziţionat produsul.
Imaginile nu sunt 3D.
• Aţi activat setările de imagini 3D?
Unele semnale de imagine 3D nu sunt recunoscute automat ca imagini 3D.
Setaţi “3D Picture Display” (Afişare imagine 3D) la “3D”.
Pentru detalii, consultaţi instrucţiunile de operare ale televizorului.
• Există un autocolant sau un alt element pe ochelarii 3D care blochează secţiunea
de recepţie a undelor infraroşii?
Dacă ochelarii nu mai primesc semnale infraroşii de la televizor, alimentarea acestora se
va opri automat după 5 minute.
Verificaţi dacă nu există obiecte care blochează calea dintre televizor şi ochelarii 3D.
• Pot apărea diferenţe individuale în care imaginile 3D sunt dificil de vizionat sau nu
pot fi vizionate deloc, în special în cazul utilizatorilor care au un nivel diferit de
vedere între ochiul drept şi ochiul stâng.
Luaţi măsurile necesare (ochelari de vedere etc.) pentru a vă corecta vederea înainte de
utilizarea ochelarilor 3D.
Ochelarii 3D se opresc brusc.
• Există obiecte între ochelari şi televizor?
• Există un autocolant sau un alt element pe ochelarii 3D care blochează secţiunea
de recepţie a undelor infraroşii?
Dacă ochelarii nu mai primesc semnale infraroşii de la televizor, alimentarea acestora se
va opri automat după 5 minute.
Verificaţi dacă nu există obiecte care blochează calea dintre televizor şi ochelarii 3D.
Ceva este în neregulă cu imaginile 3D.
• Părţile din stânga şi dreapta ale imaginii 3D sunt inversate?
Comutaţi părţile din stânga şi din dreapta ale imaginii 3D.
Pentru detalii, consultaţi instrucţiunile de operare ale televizorului.
Lampa indicatoare nu luminează când butonul de pornire/oprire este
setat la “ON” (Pornire).
• Acumulatorul nu este suficient de încărcat pentru operarea ochelarilor 3D.
Acumulatorul este complet gol dacă lampa indicatoare nu luminează când butonul de
pornire/oprire este setat la “ON” (Pornire). Încărcaţi acumulatorul.
Acumulatorul nu se încarcă sau timpul de operare este prea scurt după
încărcare.
• Aţi conectat cablul de încărcare în mod corect?
Verificaţi conexiunea.
• Televizorul este oprit?
Porniţi televizorul şi încărcaţi acumulatorul.
• Acumulatorul a atins limita duratei de viaţă.
Dacă timpul de operare este foarte scurt după încărcarea acumulatorului, acumulatorul
a atins limita duratei de viaţă. Vă rugăm să consultaţi locul de unde aţi achiziţionat
produsul.