din spatele computerului şi în priza de reţea.
Verificaţi luminile de reţea din spatele computerului — Dacă lumina de integritate a legăturii (consultaţi „Despre
computerul dvs." din Ghidul de configurare şi referinţă rapidă) este oprită, nu există comunicaţie de reţea. Înlocuiţi cablul de
reţea.
Reporniţi computerul şi conectaţi-vă din nou la reţea
Verificaţi setările de reţea — Contactaţi administratorul de reţea sau persoana care a configurat reţeaua pentru a verifica
dacă setările reţelei sunt corecte şi dacă reţeaua funcţionează.
Executaţi Hardware Troubleshooter (depanatorul hardware) — Consultaţi Hardware Troubleshooter (Depanator
hardware).
Probleme de alimentare
ATENŢIONARE: Înainte de a iniţia o procedură indicată în această secţiune, urmaţi instrucţiunile de
siguranţă livrate împreună cu computerul. Pentru informaţii suplimentare despre cele mai bune practici
privind siguranţa, consultaţi Pagina de start pentru conformitatea cu reglementările
www.dell.com/regulatory_compliance.
Dacă ledul de alimentare luminează albastru şi computerul nu răspunde, consultaţi . — Consultaţi Ledurile de
alimentare.
Dacă lumina de alimentare este albastră şi luminează intermitent — Computerul este în modul stare de veghe. Apăsaţi
o tastă de pe tastatură, deplasaţi mouse-ul sau apăsaţi pe butonul de alimentare pentru a relua funcţionarea normală.
Dacă lumina de alimentare este stinsă — Computerul fie este oprit, fie nu primeşte alimentare.
Introduceţi din nou cablul de alimentare, atât în conectorul de alimentare de pe partea din spate a computerului, cât şi
în priza electrică.
Evitaţi folosirea cablurilor de alimentare multiplă, a prelungitoarelor de alimentare şi a altor dispozitive de protecţie a
alimentării pentru a verifica pornirea corectă a computerului.
Asiguraţi-vă că toate cablurile de alimentare multiplă care sunt utilizate sunt introduse într-o priză electrică şi sunt
pornite.
Asiguraţi-vă că priza electrică funcţionează testând-o cu un alt dispozitiv, cum ar fi o lampă.
Asiguraţi-vă că atât cablul de alimentare principal, cât şi cablul pentru panoul frontal sunt corect conectate la placa de
sistem (consultaţi Componentele plăcii de sistem
).
Dacă ledul de alimentare luminează galben intermitent, cod sonor 3 — Computerul primeşte alimentare electrică, dar
poate exista o eroare a plăcii de sistem.
Asiguraţi-vă de setarea comutatorului de selectare a tensiunii pentru a corespunde cu alimentarea c.a. din locaţia dvs.
(dacă este cazul).
Asiguraţi-vă că toate componentele şi cablurile sunt instalate şi conectate corespunzător la placa de sistem (consultaţi
Componentele plăcii de sistem
).
Dacă lumina de alimentare este continuu galbenă — Este posibil ca un dispozitiv să nu funcţioneze corect sau să nu fie
instalat corect.
Asiguraţi-vă de conectarea fixă a cablului de alimentare a procesorului la conectorul de alimentare al plăcii de sistem
(POWER2) (consultaţi Componentele plăcii de sistem
).
Înlăturaţi şi reinstalaţi toate modulele de memorie (consultaţi Înlocuirea sau adăugarea unui modul de memorie).
Înlăturaţi şi reinstalaţi toate cardurile de extensie, inclusiv plăcile grafice (consultaţi Carduri PCI şi PCI Express).
Eliminaţi interferenţa — Unele cauze posibile de interferenţă sunt:
Cablurile de prelungire pentru alimentare, tastatură şi mouse
Prea multe dispozitive conectate la acelaşi cablu de alimentare multiplă
Mai multe cabluri de alimentare multiplă conectate la aceeaşi priză electrică