momentul cumpararii produsului.
4. Conform dispozitiilor Legii nr. 449/2003, la achizitionarea produsului, vanzatorul
are obligatia de a explica modul de instalare, utilizare si intretinere a produsului
fumizat. Clientul are obligatia sa verifice integritatea produsului, aspectul exterior si
prezenta in ambalaj a accesoriilor prevazute la semnare inainte de semnarea
prezentului certificat de garantie. Orice reclamatie ulterioara referitoare la lipsa de
confonnitate din punct de vedere estetic sau de integritate exterioara si care ar fi
putut fi sesizata la cumparare nu va fi luata in considerare.
Pentru a fi recunoscuta si validata orice lipsa de conformitate a produsului trebuie
reclamanta in maximum 2 luni de la aparitie dar nu mai tarziu de data expirarii
perioadei de garantie. Constatarea lipsei de confonnitate si orice interventie va fi
efectuata doar de unitatea service a SC ABN Systems International SRL din
Bucuresti, Str Marinarilor, Nr. 29, Sector 1, Telefon 021-233.09.95: 021-233.09.96;
021-233.09.97; 021-233.09.98; Fax 021-233.09.99
5. Produsul livrat are in componenta subansamble electronice si mecanice care
necesita respectarea cu strictete a conditiilor de
manipulare, transport, pastrare, punere in functiune, conectare, exploatare,
intretinere si reparatii prevazute in manualul de utilizare. Pentru prevenirea aparitiei
oricarui tip de probleme, va recomandam ca inainte de folosire si pe toata durata de
folosire a produsului sa respectati cu strictete prevederile si instructiunile de utilizare
mentionate in documentatia fumizata impreuna cu acesta.
6. Solicitarea acordarii garantiei comerciale trebuie insotita de unul din documentele
de mai jos. Lipsa unuia dintre ele, poate duce la refuzul acordarii garantiei
comerciale, pana la prezentarea tuturor cerintelor. Acestea sunt: documente
probatorii din care sa rezulte calitatea de consumator a proprietarului (factura
fiscala, bon fiscal, etc.); prezentul certificat de garantie avand toate rubricile
completate; toate accesoriile aferente produsului; ambalaj corespunzator
transportului; o descriere scrisa a defectului constatat.
Lipsa unuia dintre cele cerute la punctul 6. poate duce la refuzul acordarii garantiei
pana la prezentarea documentelor de mai sus.
7. In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a
cere beneficiarului contravaloarea transportului si manoperei de investigare a
produsului reclamat a fi defect.
8. Garantia este valabila numai pe teritoriul Romaniei cu exceptia cazurilor in care
exista clauze contractuale specifice.
9. Perioada de garantie comerciala se prelungeste cu tennenul scurs de la data
reclamantiei pana la data repunerii in functiune a produsului, mentionandu-se acest
fapt in certificatul de garantie. In cazul inlocuirii produsului se va emite un nou
certificat de garantie.
Pierderea garantiei comerciale
Garantia se pierde la indeplinirea oricarei conditii de mai jos:
1. Ruperea sau deteriorarea sigiliilor sau a etichetelor aplicate pe produse;
2. Nerespectarea de catre consumator a conditiilor de transport, manipulare,
pastrare, punere in functiune, instalare, utilizare si intretinere prevazute in
documentatia ce insoteste produsul !!PU in conditii ce contravin standardelor tehnice
din Romania;
3. Deteriorarile produselor cauzate de: socuri, vibratii, praf, furn, substante chimice
si toxice, incendii, accidente de orice fel, intemperii, conditii improprii de functionare,
conditii de umiditate crescuta, utilizare in zone cu schimbari bruste ale temperaturii,
neglijentei in utilizare sau a oricaror altar factori, independent de producator;