14
achiziţiei. Garanţia limitată a bateriei reîncărcabile Philips originale este de şase
(6) luni de la data achiziţiei.
3.
Cum va proceda Producătorul dacă produsul prezintă defecte materiale şi
de manoperă pe perioada de garanţie limitată?
Pe perioada garanţiei limitate, producătorul sau reprezentantul său de service
autorizat, fie vor repara, fie vor înlocui, la latitudinea lor, fără a tarifa piesele sau
manopera, un produs cu defecte materiale, cu piese noi sau recondiţionate,
respectiv Produsul integral, şi vor returna Produsul reparat sau înlocuit către
Consumator în stare de funcţionare. Producătorul va păstra piesele, modulele
sau echipamentul defecte.
Produsul reparat sau înlocuit va fi acoperit de această garanţie limitată pe restul
perioadei iniţiale de garanţie limitată sau timp de nouăzeci (90) de zile de la
data reparaţiei sau înlocuirii, oricare este mai lungă. Repararea sau înlocuirea
Produsului, la latitudinea producătorului este singura dvs. măsură reparatorie.
4.
Ce nu acoperă această garanţie limitată?
Această garanţie limitată nu acoperă:
a) Produse care au fost supuse utilizării incorecte, accidentelor, expedierii sau
altor daune fizice, instalării inadecvate, manipulării anormale în funcţionare,
neglijenţei, inundării, incendiilor, apei sau pătrunderii altor lichide; sau
b) Produsele care au fost deteriorate în urma reparării sau modificării de către
orice persoană neavizată de producător; sau
c) Produsele care au probleme de recepţie sau funcţionare provocate de starea
semnalului, de fiabilitatea reţelei sau de sistemele de cablu sau antenă; sau
d) Produsele cu defecte sau probleme provocate prin utilizarea cu alte produse
sau accesorii decât cele de la Philips; sau
e) Produse de pe care s-au eliminat, modificat sau făcut ilizibile autocolantele
privind garanţia/calitatea, numărul de serie al produsului sau numărul de serie
electronic; sau
f) Produsele achiziţionate, utilizate, depanate sau expediate pentru reparaţii din
afara ţării iniţiale de achiziţie sau utilizate în scopuri comerciale sau instituţionale
(inclusiv, însă fără limitare la, Produsele utilizate în scopuri de închiriere); sau
g) Produsele returnate fără dovada valabilă a achiziţiei sau la care dovada
achiziţiei a suferit modificări sau este ilizibilă.
h) Uzura normală sau cazurile de forţă majoră.
5.
Cum beneficiez de serviciul de garanţie?
a) Returnaţi produsul la un centru de service autorizat al producătorului. Puteţi
contacta reprezentanţa locală a producătorului pentru a afla unde se află cel mai
apropiat centru de service autorizat.
b) Cartela SIM trebuie să fie scoasă din produs înainte să îi fie predat
producătorului. Producătorul nu îşi asumă răspunderea pentru deteriorarea sau
pierderea cartelei SIM sau a datelor conţinute în aceasta.
c) Dacă defectarea Produsului nu este acoperită de această garanţie limitată sau
dacă garanţia limitată este inaplicabilă, nulă sau nevalabilă din cauza oricăror
termeni şi condiţii stipulaţi aici, Clientul va suporta costul reparării sau înlocuirii
Produsului şi toate celelalte costuri acumulate privind repararea sau înlocuirea
Produsului.
d) IMPORTANT - trebuie să returnaţi produsul odată cu o dovadă valabilă a
achiziţiei, în care să se identifice clar locul achiziţionării, data achiziţionării,
modelul de Produs şi numărul de serie al Produsului.