19
28
20
29
21
30
22
31
23
32
24
33
25
34
26 27
3635
Când telefonul este pornit, trebuie ţinut la cel puţin 15 cm de orice
dispozitiv medical precum stimulatoare cardiace, aparate auditive,
pompe de insulină etc. În special când utilizaţi telefonul, trebuie
să-l ţineţi la urechea din partea opusă dispozitivului respectiv, dacă
aveţi vreunul.
Pentru a preveni problemele de auz, preluaţi convorbirea înainte de
a aduce telefonul la ureche. De asemenea ţineţi telefonul departe
de ureche când îl utilizaţi în modul „mâini-libere” deoarece volumul
amplificat poate cauza deteriorări ale auzului.
Nu lăsaţi copiii să utilizeze telefonul şi/sau să se joace cu telefonul
şi accesoriile fără a fi supravegheaţi.
Când înlocuiţi capacul vă rugăm să ţineţi seama de faptul că
telefonul conţine substanţe care pot crea reacţii alergice.
Întotdeauna manipulaţi telefonul cu grijă şi păstraţi-l într-un loc curat şi
ferit de praf.
Nu permiteţi expunerea telefonului la condiţii meteo sau de mediu
adverse (umezeală, umiditate, ploaie, infiltraţii de lichid, praf, aer de
mare, etc). Domeniul de temperatură recomandat de fabricant este
-10°C până la +55°C.
La peste 55°C lizibilitatea ecranului telefonului poate fi afectată, dar
această problemă este temporară şi nu este gravă.
Numerele de apel de urgenţă pot să nu fie accesibile în toate
reţelele celulare. Niciodată nu trebuie să vă bazaţi pe telefonul dvs.
pentru apelurile de urgenţă.
Nu deschideţi, demontaţi sau încercaţi să reparaţi singur telefonul
mobil.
Nu lăsaţi să cadă, nu aruncaţi şi nu îndoiţi telefonul mobil.
Pentru a evita orice fel de accident, nu utilizaţi telefonul dacă
ecranul din sticlă este deteriorat, crăpat sau spart.
Nu îl vopsiţi.
Folosiţi numai baterii, încărcătoare şi accesorii care sunt
recomandate de TCL Communication Ltd. şi filialele sale şi care sunt
compatibile cu modelul telefonului dvs. mobil. TCL Communication
Ltd. şi filialele sale nu îşi asumă nicio responsabilitate pentru
pagubele cauzate de utilizarea altor încărcătoare sau baterii.
Nu uitaţi să faceţi copii de rezervă sau să păstraţi o înregistrare
scrisă a tuturor informaţiilor importante stocate în telefonul dvs.
Unele persoane pot suferi atacuri epileptice sau amnezii în urma
expunerii la lumini intermitente, sau de la jocurile video. Aceste atacuri
sau amnezii pot să apară chiar dacă o persoană nu a mai avut atacuri
sau amnezii anterioare. Dacă aţi mai avut atacuri sau amnezii, sau dacă
aveţi asemenea antecedente în familie, vă rugăm să consultaţi doctorul
înainte de a juca jocuri video pe telefon sau de activarea luminilor
intermitente pe telefonul dvs.
Părinţii trebuie să monitorizeze utilizarea de către copiii lor
a jocurilor video sau a altor caracteristici care includ lumini
intermitente de pe telefon. Toate persoanele trebuie să întrerupă
utilizarea şi să consulte un doctor dacă apare oricare din simptomele
următoare: convulsii, zbateri ale ochilor sau muşchilor, pierderea
cunoştinţei, mişcări involuntare sau dezorientare. Pentru a limita
probabilitatea acestor simptome, vă rugăm să luaţi următoarele
măsuri de precauţie:
- Nu vă jucaţi şi nu utilizaţi lumini intermitente dacă sunteţi obosit
sau trebuie să dormiţi.
- Luaţi o pauză de minim 15 minute la fiecare oră.
- Jucaţi-vă într-o cameră în care toate luminile sunt aprinse.
- Jucaţi la cea mai mare distanţă posibilă faţă de ecran.
- Dacă mâinile, încheieturile sau braţele vă obosesc sau vă dor în
timpul jocului, opriţi-vă şi odihniţi-vă câteva ore înainte de a vă
juca din nou.
- Dacă mâinile, încheieturile sau braţele continuă să vă doară în
timpul jocului sau după, întrerupeţi jocul şi luaţi legătura cu un
medic.
Când jucaţi jocuri pe telefon, puteţi avea ocazional probleme de
disconfort al mâinilor, braţelor, umerilor, gâtului sau altor părţi
ale corpului. Urmaţi instrucţiunile pentru a evita probleme ca
tendinitele, sindromul tunelului carpian, sau alte tulburări musculare
sau osoase.
PROTEJAŢI-VĂ AUZUL
Pentru a preveni problemele de deteriorare a auzului, nu
ascultaţi la volum ridicat pentru perioade lungi de timp.
Daţi dovadă de atenţie când ţineţi dispozitivul lângă
ureche în timp ce difuzorul funcţionează.
3) Modificarea sau reparaţiile efectuate de persoane neautorizate
de către TCL Communication Ltd. sau filialele sau distribuitorii
acestora,
4) Modificarea, ajustarea sau transformarea programului software
sau a componentelor hardware de către persoane neautorizate
de TCL Communication Ltd.,
5) Condiţii climatice adverse, fulger, incendiu, umiditate, infiltrarea
de lichide sau alimente, produse chimice, descărcarea de fişiere,
lovire, tensiune înaltă, coroziune, oxidare etc.
Telefonul dvs. nu va fi reparat în caz că etichetele sau numerele de
serie (IMEI) au fost înlăturate sau distruse.
Nu există garanţie excepţională, fie scrisă, verbală sau tacită, alta
decât această garanţie limitată tipărită sau garanţia obligatorie
prevăzută de legislaţia naţională sau locală.
TCL Communication sau oricare din filialele sale nu va fi făcută
responsabilă pentru daune indirecte, incidentale sau de consecinţă
de orice natură, incluzând dar fără a se limita la pierderi sau daune
comerciale sau financiare, pierderi de date sau imagini în limita
maximă în care declinarea răspunderii pentru aceste daune este
permisă de lege.
Unele ţări/state nu permit excluderea sau limitarea deteriorărilor
indirecte, incidentale sau rezultate, sau limitarea duratei garanţiei
tacite, astfel că limitările sau excluderile de mai sus pot să nu se
aplice pentru dvs.
Depanarea .............................
Înainte de a contacta departamentul post-vânzare, vă recomandăm
să urmați instrucțiunile de mai jos:
• Vă recomandăm să încărcați complet ( ) bateria pentru
funcționare optimă.
• Evitați stocarea unui volum mare de date în telefon deoarece
acest lucru ar putea afecta performanțele telefonului dvs.
• Puteți reseta telefonul prin apăsarea lungă a tastei # și a
butonului de pornire/oprire când dispozitivul este oprit. Toate
datele utilizatorului din telefon (contacte, fotografii, mesaje și
fișiere, aplicații descărcate, cum ar fi jocurile MRE) vor fi pierdute.
Vă recomandăm insistent să efectuați o copie de siguranță a
datelor și profilului telefonului cu ajutorul suitei PC înainte de
formatare și actualizare.
și efectuați următoarele verificări:
Telefonul meu este blocat sau nu poate porni
• Verificați nivelul de încărcare a bateriei și încărcați-o cel puțin
20 de minute
• Dacă tot nu funcţionează, resetati telefonul folosind butonul de
pornire/oprire şi tasta #
Telefonul meu mobil nu răspunde timp de câteva minute
• Reporniți telefonul, apăsând lung tasta .
• Dacă tot nu funcţionează, resetati telefonul folosind butonul de
pornire/oprire şi tasta #
Telefonul meu mobil se oprește singur
• Verificați dacă telefonul dvs. este blocat când nu este folosit și
asigurați-vă că nu închideți din greșeală telefonul când îl blocați
prin apăsarea lungă a tastei de terminare a apelului.
• Verificați nivelul de încărcare a bateriei
• Dacă tot nu funcţionează, resetati telefonul folosind butonul de
pornire/oprire şi tasta #
• INTIMITATE:
Vă rugăm să ţineţi seama că trebuie să respectaţi legile şi
regulamentele în vigoare în jurisdicţia dvs. sau altele în care
urmează să folosiţi telefonul mobil, referitor la fotografierea şi
înregistrarea sunetului cu telefonul mobil. În conformitate cu aceste
legi şi regulamente, poate fi strict interzis să faceţi fotografii şi/
sau să înregistraţi vocile altor persoane sau oricare din atributele
personale ale acestora, şi să le multiplicaţi şi distribuiţi, întrucât
acestea pot fi considerate atentate la intimitate. Este numai
responsabilitatea utilizatorului să se asigure dacă trebuie obţinută
o autorizaţie prealabilă, dacă este necesar, pentru a înregistra
conversaţii private sau confidenţiale sau de a face fotografii altei
persoane; fabricantul, distribuitorul sau vânzătorul telefonului mobil
(inclusiv operatorul) nu îşi asumă nicio responsabilitate legată de
utilizarea necorespunzătoare a telefonului mobil.
• BATERIA:
Pentru respecta regulamentul privind transportul aerian, bateria
produsului dvs. nu este încărcată. Încărcați-o mai întâi.
Luaţi următoarele precauţii pentru utilizarea bateriei:
- Nu încercaţi să deschideţi bateria (din cauza riscului de gaze
toxice sau arsuri).
- Nu înţepaţi, dezasamblaţi sau scurtcircuitaţi bateria,
- Nu ardeţi sau aruncaţi o baterie uzată în gunoiul menajer şi nu o
păstraţi la temperaturi peste 60°C.
Bateriile trebuie eliminate în conformitate cu legislaţia de mediu
locală. Folosiţi bateria numai în scopul pentru care a fost proiectată.
Nu folosiţi niciodată baterii uzate sau care nu sunt recomandate de
către TCL Communication Ltd. şi/sau filialele sale.
Acest simbol de pe telefonul dvs., bateria şi accesoriile
semnifică faptul că aceste produse trebuie depuse la
punctele de colectare la sfârşitul duratei lor de viaţă:
- Centrele municipale de colectare a deşeurilor
cu containere speciale pentru aceste tipuri de
echipament
- Containere de colectare la punctele de vânzare.
Acestea vor fi reciclate, prevenind împrăştierea substanţelor în
mediul înconjurător, astfel încât componentele lor să poată fi
reutilizate.
În ţările Uniunii Europene:
Aceste puncte de colectare sunt accesibile în mod gratuit.
Toate produsele cu acest semn trebuie aduse la aceste puncte de
colectare.
Telefonul meu nu se încarcă în mod corespunzător
• Asigurați-vă că bateria nu este complet descărcată. Dacă bateria
este descărcată complet, ar putea dura aproximativ 20 de minute
până când pe ecran apare indicatorul de încărcare a bateriei.
• Asigurați-vă că încărcarea se realizează în condiții normale (între
0°C și +40°C)
• Când sunteți în străinătate, verificați dacă tensiunea electrică
este compatibilă
Telefonul meu nu se poate conecta la o rețea, sau se afișează
„Lipsă serviciu”
• Încercați conectarea în alt loc
• Verificați acoperirea rețelei cu operatorul dvs.
• Verificați cu operatorul dvs. dacă este valabilă cartela SIM
• Încercați selectarea manuală a rețelei(lor) disponibile
• Încercați conectarea într-un moment ulterior dacă rețeaua este
supraîncărcată
Telefonul meu nu se poate conecta la internet
• Verificați dacă numărul IMEI (apăsați *#06#) este același cu cel
tipărit pe certificatul de garanție sau pe cutie
• Verificați dacă este disponibil serviciul de acces la internet al
cartele dvs. SIM
• Verificați setările de conectare la Internet ale telefonului
• Verificați dacă sunteți într-un loc cu acoperire de Internet
• Încercați să vă conectați mai târziu sau dintr-un alt loc
Cartelă SIM nevalidă
• Asigurați-vă că s-a introdus corect cartela SIM
• Asigurați-vă că chip-ul de pe cartela SIM nu este deteriorat
sau zgâriat
• Asigurați-vă că serviciul cartelei dvs. SIM este disponibil
Nu pot fi efectuate apeluri
• Asigurați-vă că ați format un număr valid și apăsați tasta de
trimitere
• Pentru apeluri internaționale, verificați codurile de țară și de zonă
• Asigurați-vă că telefonul dvs. mobil este conectat la o rețea, și că
rețeaua nu este supraîncărcată sau indisponibilă
• Verificați starea abonamentului dvs. la operatorul de rețea (credit,
valabilitate cartelă SIM, etc.)
• Asigurați-vă că nu ați blocat apelurile efectuate
• Asigurați-vă că telefonul nu este în mod avion
Apelurile primite nu pot fi preluate.
• Asigurați-vă că telefonul dvs. mobil este pornit și conectat
la o rețea (verificați dacă rețeaua nu este supraîncărcată sau
indisponibilă)
• Verificați starea abonamentului dvs. la operatorul de rețea (credit,
valabilitate cartelă SIM, etc.)
• Asigurați-vă că nu ați redirecționat apelurile primite
• Asigurați-vă că nu ați blocat anumite apeluri
• Asigurați-vă că telefonul nu este în mod avion
Numele sau numărul apelantului nu apare când este recepționat
un apel
• Verificați dacă ați subscris la acest serviciu cu operatorul dvs.
• Apelantul și-a ascuns numele sau numărul
Nu îmi pot găsi contactele
• Verificați dacă nu este deteriorată cartela SIM
• Asigurați-vă că a fost introdusă corect cartela SIM
• Importați în telefon toate contactele stocate în cartela SIM
Calitatea sunetului apelurilor este slabă
• Puteți ajusta volumul în timpul unui apel prin apăsarea tastei
de navigare
• Verificați puterea semnalului
• Asigurați-vă că receptorul, conectorul sau microfonul telefonului
sunt curate
În afara jurisdicţiei Uniunii Europene:
Articolele de echipament cu acest simbol nu trebuie aruncate
în containere obişnuite dacă în regiunea dvs. există instalaţii de
colectare şi reciclare potrivite; trebuie duse la punctele de colectare
pentru a fi reciclate.
ATENŢIE: RISC DE EXPLOZIE DACĂ BATERIA ESTE ÎNLOCUITĂ
CU UN TIP INCORECT. ELIMINAŢI BATERIILE UZATE ÎN
CONFORMITATE CU INSTRUCŢIUNILE.
• ÎNCĂRCĂTOARELE
Încărcătoarele alimentate de la reţea vor funcţiona în domeniul de
temperatură între: 0°C şi 40°C.
Încărcătoarele destinate telefonului dvs. mobil corespund
standardului pentru utilizarea echipamentelor de tehnologia
informaţiei şi de birotică. De asemenea, acestea sunt în conformitate
cu Directiva 2009/125/CE privind proiectarea ecologică. Datorită
specificaţiilor electrice aplicabile, un încărcător achiziţionat într-o
jurisdicţie poate să nu funcţioneze în altă jurisdicţie. Acestea trebuie
utilizate numai în acest scop.
• UNDELE RADIO:
Dovada conformităţii cu standardele internaţionale (ICNIRP) sau
cu Directiva Europeană 1999/5/EC (R&TTE) este necesară pentru
toate modelele de telefoane mobile înainte ca acestea să fie
scoase pe piaţă. Protecţia sănătăţii şi siguranţa pentru utilizator
şi alte persoane este o cerinţă esenţială a acestor standarde sau
a acestei directive.
ACEST DISPOZITIV RESPECTĂ DIRECTIVELE INTERNAŢIONALE
PRIVIND EXPUNEREA LA UNDELE RADIO.
Dispozitivul dvs. mobil este un emiţător şi receptor radio. El este
conceput să nu depăşească limitele de expunere la undele radio
(câmpuri electromagnetice ale frecvenţelor radio) recomandate
de directivele internaţionale. Directivele au fost dezvoltate de
o organizaţie ştiinţifică independentă (ICNIRP) şi includ o marjă
de siguranţă substanţială concepută să asigure siguranţa tuturor
persoanelor, indiferent de vârstă şi stare de sănătate.
Directivele privind expunerea la undele radio utilizează o unitate de
măsură cunoscută drept rata de absorbţie specifică sau SAR. Limita
SAR pentru dispozitive mobile este de 2 W/kg.
Garanţie ...................................
Telefonul dvs. este garantat pentru orice defect care poate apărea
în condiţii normale de utilizare pe durata perioadei de garanţie
de douăsprezece (12) luni
(1)
de la data achiziţiei, menţionată pe
factura originală.
Bateriile
(2)
şi accesoriile vândute cu telefonul dvs. sunt de asemenea
garantate împotriva oricărui defect care poate să apară în timpul
primelor şase (6) luni
(1)
de la data achiziţiei, menţionată pe factura
originală.
În cazul oricărui defect al telefonului care împiedică utilizarea
normală a acestuia, trebuie să informaţi imediat vânzătorul şi să
prezentaţi telefonul împreună cu dovada achiziţionării.
Dacă defectul este confirmat, telefonul sau componenta telefonului
vor fi înlocuite sau reparate, după caz. Telefonul reparat sau
accesoriile sunt obiectul unei garanţii de o (1) lună pentru acelaşi
defect. Reparaţia sau înlocuirea pot fi făcute folosind componente
recondiţionate care oferă funcţionalitate echivalentă.
Această garanţie acoperă costul pieselor şi al lucrării dar nu include
şi alte costuri.
Această garanţie nu se aplică la defecte ale telefonului şi/sau
accesoriilor datorate următoarelor (fără vreo limitare):
1) Nerespectarea instrucţiunilor de utilizare sau instalare, sau a
standardelor tehnice şi de siguranţă aplicabile în zona geografică
în care este utilizat telefonul,
2) Conectarea la orice echipament care nu este furnizat sau nu este
recomandat de către TCL Communication Ltd.,
Siguranţă şi utilizare ...........
Vă recomandăm să citiţi cu atenţie acest capitol înainte de
a utiliza telefonul. Fabricantul nu-şi asumă nicio răspundere
pentru pagubele care pot rezulta ca consecinţă a utilizării
necorespunzătoare sau contrare prezentelor instrucţiuni.
• SIGURANŢA TRAFICULUI:
Ca urmare a studiilor care arată că utilizarea unui telefon mobil
în timpul conducerii unui vehicul constituie un risc real, chiar
când se utilizează un set pentru mâini-libere (sistem pentru
autovehicul, căşti etc.), conducătorii sunt rugaţi să se abţină de la
utilizarea telefonului mobil când vehiculul nu este parcat.
Când conduceţi, nu utilizaţi telefonul şi căştile pentru a asculta
muzică sau emisiuni radio. Utilizarea căştilor radio poate fi
periculoasă şi interzisă în anumite zone.
Când este pornit, telefonul dvs. emite unde electromagnetice care
pot interfera cu sistemele electronice ale vehiculului ca sistemul
anti-blocare la frânare ABS sau airbag-uri. Pentru a vă asigura că
nu este nicio problemă:
- nu aşezaţi telefonul pe bord sau într-o zonă de deschidere a
airbag-ului,
- verificaţi la concesionarul auto sau la constructorul
autovehiculului dvs. dacă bordul este ecranat corespunzător
faţă de energia RF a telefonului mobil.
• CONDIŢII DE UTILIZARE:
Este bine să închideţi telefonul din când în când pentru a-i
optimiza performanţele.
Închideţi telefonul înainte de îmbarcarea într-o aeronavă.
Închideţi telefonul când vă aflaţi în incinta instituţiilor medicale, cu
excepţia zonelor special destinate. Ca şi alte tipuri de echipament
utilizate în mod obişnuit, telefoanele mobile pot interfera cu alte
dispozitive electrice şi electronice, sau echipamente care utilizează
frecvenţe radio.
Închideţi telefonul când vă aflaţi în apropierea surselor de gaze
sau lichide inflamabile. Respectaţi cu stricteţe toate semnele şi
instrucţiunile afişate în depozitele de combustibil, benzinării sau
uzine chimice, sau în orice zone cu atmosferă potenţial explozivă.
Testele pentru SAR sunt efectuate utilizând poziţii de operare
standard, dispozitivul emiţând la cel mai înalt nivel certificat de
putere pe toate benzile de frecvenţă testate. Cele mai ridicate
valori ale SAR admise prin directivele ICNIRP pentru acest model
de dispozitiv sunt:
2051X/2051D:
Nivelul SAR maxim pentru acest model şi condiţiile
în care a fost înregistrat.
SAR la nivelul capului
GSM 900 0.249 W/kg
SAR la nivelul corpului
GSM 900 0.583 W/kg
În timpul utilizării, valorile reale ale SAR pentru acest dispozitiv sunt
în general cu mult inferioare valorilor enunţate mai sus. Acest lucru
se datorează faptului că puterea de funcţionare a dispozitivului
dvs. mobil scade automat când pentru un anumit apel nu este
necesară puterea completă, din motive de eficienţă a sistemului şi
pentru a minimiza interferenţa în reţea. Cu cât puterea de ieşire a
dispozitivului este mai mică, cu atât mai mică va fi valoarea SAR.
Au fost efectuate teste privind valoarea SAR de la nivelul corpului
la o distanţă de separare de 5 mm. Pentru a respecta directivele
privind expunerea la frecvenţele radio în timpul funcţionării la
nivelul corpului, dispozitivul trebuie poziţionat la minim această
distanţă faţă de corp.
În cazul în care nu utilizaţi un accesoriu aprobat, asiguraţi-vă că
produsul pe care îl utilizaţi nu conţine metale şi poziţionează
telefonul la distanţa indicată faţă de corpul dvs.
Organizaţii precum Organizaţia Mondială a Sănătăţii şi Agenţia
Americană pentru Alimente şi Medicamente au afirmat că, în cazul
în care oamenii sunt îngrijoraţi şi doresc să-şi reducă gradul de
expunere, pot să utilizeze un dispozitiv de tip mâini-libere, pentru a
ţine telefonul departe de cap şi de corp în timpul convorbirilor sau
să reducă timpul petrecut la telefon.
Pentru informaţii suplimentare, accesaţi site-ul web
www.alcatel-mobile.com.
Informaţii suplimentare despre câmpurile electromagnetice şi
sănătatea publică sunt disponibile la adresa: http://www.who.int/
peh-emf.
Nu pot utiliza funcțiile descrise în manual
• Verificați cu operatorul dvs. pentru a vă asigura că abonamentul
dvs. include aceste servicii
• Asigurați-vă că această funcție nu necesită un accesoriu alcatel.
Când selectez un număr din agendă, numărul nu poate fi apelat
• Verificați dacă ați înregistrat corect numărul în agendă
• Verificați dacă ați adăugat prefixul de țară când apelați o persoană
dintr-o altă țară
Nu pot adăuga un contact în agenda mea
• Asigurați-vă că agenda de pe cartela SIM nu este plină. Ștergeți
fișiere sau salvați fișierele în agenda de pe telefon.
Apelanții nu pot lăsa mesaje în mesageria mea vocală
• Contactați operatorul de rețea pentru a verifica disponibilitatea
serviciului
Nu-mi pot accesa mesageria vocală
• Verificați dacă numărul de mesagerie vocală al operatorului este
introdus corect în „Mesaje\Serverul Mesagerie vocală”
• Încercați mai târziu dacă rețeaua este ocupată
Nu pot trimite și primi MMS
• Verificați memoria disponibilă în telefonul dvs., deoarece ar
putea fi plină
• Contactați operatorul dvs. de rețea pentru a verifica
disponibilitatea serviciului și verificați parametrii MMS
• Verificați numărul centrului de servere sau profilul dvs. MMS cu
operatorul dvs.
• Este posibil ca centrul de servere să fie suprasolicitat; încercați
mai târziu
Pe ecranul de așteptare, apare pictograma care pâlpâie
• Ați salvat prea multe mesaje scurte pe cartela SIM. Ștergeți unele
din ele sau arhivați-le în memoria telefonului.
Informaţii generale .............
• Adresa Internet: www.alcatel-mobile.com
• Număr de asistență telefonică: vedeți broșura „Servicii TCL
Communication” sau vizitați pagina noastră de Internet.
• Producător: TCL Communication Ltd.
• Adresa: Flat/RM 1910-12A, Block 3, China HongKong City,
33 Canton Road, Tsimshatsui, Kowloon, Hong Kong
În pagina noastră de Internet, veţi găsi secţiunea FAQ (întrebări
frecvente). Ne puteţi contacta de asemenea prin e-mail pentru
orice eventuale întrebări.
O versiune electronică a acestui ghid de utilizare este disponibilă
în engleză și alte limbi în funcție de disponibilitatea pe serverul
nostru: www.alcatel-mobile.com
Telefonul dvs. este un transmiţător-receptor care funcționează în
reţelele GSM în patru benzi, la 850/900/1800/1900 MHz.
Acest echipament este compatibil cu cerinţele esenţiale şi alte
prevederi relevante ale Directivei 1999/5/EC. Copia completă a
Declaraţiei de conformitate pentru telefonul dvs. poate fi
obţinută de pe site-ul nostru Web: www.alcatel-mobile.com.
Protecție împotriva furtului
(1)
Telefonul dvs. este identificat de un cod IMEI (număr de serie al
telefonului) indicat pe eticheta de pe ambalaj și în memoria
aparatului. Vă recomandăm să notaţi numărul prima dată când
utilizaţi telefonul prin introducerea secvenţei *#06# şi să-l
păstraţi într-un loc sigur. Este posibil să vă fie cerut de către
poliţie sau operatorul dvs. dacă telefonul vă este furat. Acest
număr permite blocarea telefonului dvs. mobil împiedicând
utilizarea sa de către alte persoane, chiar cu o cartelă SIM diferită.
(1)
Contactați operatorul de rețea pentru a verifica
disponibilitatea serviciului.
Telefonul dvs. este echipat cu o antenă încorporată. Pentru
funcţionare optimă, trebuie să evitaţi atingerea sau degradarea sa.
Cum dispozitivele mobile oferă o gamă de funcţii, acestea pot
fi utilizate în alte poziţii decât la ureche. În aceste circumstanţe
dispozitivul va fi compatibil cu directivele când este utilizat cu căşti
sau cablu de date USB. Dacă utilizaţi alte accesorii, asiguraţi-vă că
produsul utilizat nu conţine metale şi că poziţionează telefonul la cel
puţin 5 mm faţă de corp.
Vă atragem atenția că, prin utilizarea dispozitivului, unele date
personale ar putea fi partajate cu dispozitivul principal. Dvs. aveți
responsabilitatea de a vă proteja datele personale, de a nu le partaja
cu dispozitive neautorizate sau cu dispozitive terță parte conectate
la dispozitivul dvs. În cazul produselor cu funcții Wi-Fi, conectați-
vă doar la rețele Wi-Fi de încredere. De asemenea, când utilizați
produsul ca hotspot (dacă acest lucru este posibil), utilizați funcțiile
de securizare a rețelei. Aceste măsuri de precauție vor contribui la
prevenirea accesării neautorizate a dispozitivului dvs. Produsul dvs.
poate stoca informații personale în diverse locuri, inclusiv cartela
SIM, o cartelă de memorie și memoria încorporată. Nu uitați să
ștergeți toate informațiile personale înainte de a recicla, returna
sau oferi altcuiva dispozitivul. Selectați aplicațiile și actualizările cu
atenție și instalați-le doar din surse de încredere. Anumite aplicații
pot afecta performanța produsului dvs. și/sau pot avea acces la
informații private, cum ar fi detaliile privind contul, datele despre
apeluri, detaliile privind poziția și resursele de rețea.
Rețineți că toate datele partajate cu TCL Communication Ltd. sunt
stocate în conformitate cu legislația aplicabilă referitoare la protecția
datelor. În acest sens, TCL Communication Ltd. implementează și
aplică măsuri adecvate de natură tehnică și organizațională pentru
a proteja toate datele personale, de exemplu împotriva procesării
neautorizate sau ilegale și a pierderii, distrugerii sau deteriorării
unor astfel de date personale. Prin urmare, măsurile vor asigura un
nivel de securitate adecvat ținând cont de
(i) posibilitățile tehnice disponibile,
(ii) costurile legate de implementarea măsurilor,
(iii) riscurile implicate de procesarea datelor personale și
(iv) sensibilitatea datelor personale procesate.
Puteți accesa, consulta și modifica informațiile personale în
orice moment accesând contul sau profilul dvs. de utilizator ori
contactându-ne direct. În cazul în care doriți să modificăm sau să
ștergem datele dvs. personale, este posibil să vă solicităm să faceți
dovada identității dvs. înainte de a putea procesa solicitarea.
• LICENȚE
Logoul microSD este o marcă comercială.
Cuvântul și logourile Bluetooth sunt deținute de
Bluetooth SIG, Inc. și orice utilizare a acestor mărci
de către TCL Communication Ltd. și filialele sale se
face pe baza unei licențe. Alte mărci comerciale și
denumiri înregistrate aparțin firmelor respective.
alcatel 2051 Număr de identificare
declarație Bluetooth B020196
Prin prezenta dorim să vă atragem atenția asupra
faptului că garanția utilizatorului final privind
încălcarea dreptului de proprietate intelectuală
este limitată la țările membre UE.
Dacă și în măsura în care clientul final sau
utilizatorul final exportă Produsul, îl ia asupra sa
sau îl utilizează în afara UE, nicio responsabilitate,
garanție sau despăgubire din partea producătorului
și furnizorilor acestuia aferente Produsului nu va fi
valabilă (inclusiv, toate despăgubirile legate
încălcarea dreptului de proprietate intelectuală).
(1)
Perioada de garanţie poate varia în funcţie de ţară.
(2)
Durata de viață a unei baterii reîncărcabile pentru telefonul
mobil, exprimată în durata de conversaţie, durata de aşteptare
şi durata de viaţă totală, depinde de condiţiile de utilizare
şi configuraţia reţelei. Deoarece bateriile sunt considerate
consumabile, specificațiile menționează că trebuie să obțineți
performanța optimă pentru telefonul dvs. în primele șase
luni după achiziționarea acestuia și încă aproximativ 200 de
reîncărcări.
alcatel este o marcă comercială deţinută de
Alcatel-Lucent şi este utilizată sub licenţă de
către TCL Communication Ltd.
© Copyright 2016 TCL Communication Ltd.
Toate drepturile rezervate
TCL Communication Ltd. îşi rezervă dreptul
de a modifica echipamentul sau specificaţiile
tehnice fără notificare prealabilă.
Declinarea responsabilităţii
Pot fi unele diferențe între descrierea din manualul de utilizare și
funcționarea telefonului, în funcție de ediția software-ului de pe
telefonul dvs. sau servicii specifice operatorului.
TCL Communication nu poate fi tras la răspundere din punct de
vedere legal pentru astfel de diferențe, dacă acestea există, nici
pentru potențialele consecințe. În acest caz, responsabilitatea va
fi exclusiv a operatorului.
Codul PIN al cartelei SIM este blocat
• Contactați operatorul dvs. de rețea pentru a obține codul PUK
(codul personal de deblocare - Personal Unblocking Key).
Nu pot descărca fișiere noi
• Verificați dacă există suficient spațiu în memoria telefonului
pentru descărcare
• Selectați cartela microSD ca loc de stocare a fișierelor descărcate
• Verificați situația abonamentului cu operatorul dvs.
Telefonul nu poate fi detectat de ceilalți prin Bluetooth
• Asigurați-vă că funcția Bluetooth este pornită și că telefonul dvs.
mobil este vizibil pentru alți utilizatori
• Verificați dacă cele două telefoane sunt în raza de detecție
Bluetooth
Cum să faceți bateria să dureze mai mult
• Asigurați-vă că ați respectat timpul de încărcare completă (minim
3 ore)
• După o încărcare parțială, indicatorul de nivel al bateriei poate să
nu fie exact. Așteptați cel puțin 20 de minute după deconectarea
încărcătorului pentru a obține indicația exactă
• Activați lumina de fundal la cerere
• Dezactivați funcția Bluetooth când nu o utilizați.