18
Pentru limitarea expunerii la undele radio, se recomandă reducerea duratei apelului făcut cu un
telefon mobil sau utilizarea căştilor. Scopul acestor măsuri de precauţie este de păstra telefonul
mobil la distanţă de cap şi corp.
Garanţie limitată
1.
Ce acoperă această garanţie limitată?
Producătorul îi garantează cumpărătorului iniţial din comerţul cu amănuntul („consumatorul” sau
„dvs.”) că acest produs celular Philips şi toate accesoriile furnizate în pachetul original vândut de
fabricant („produsul”) nu conţin defecte de material, proiectare şi manoperă în condiţii de utilizare
normală, în conformitate cu instrucţiunile de utilizare şi în acord cu următorii termeni şi condiţii.
Această garanţie limitată vizează numai consumatorul, pentru produse cumpărate şi utilizate în
ţara unde s-a efectuat iniţial achiziţia. Garanţia limitată este valabilă numai în ţara prevăzută de
fabricant pentru comercializarea produsului.
2.
Cât durează perioada de garanţie limitată?
Perioada de garanţie limitată a produsului durează UN (1) AN de la data achiziţionării produsului,
pe baza dovezii de cumpărare valabile. Garanţia limitată pentru bateria reîncărcabilă Philips
originală durează şase (6) luni de la data achiziţionării.
3.
Cum va proceda fabricantul dacă produsul conţine defecte materiale la nivel de material şi
manoperă în timpul perioadei de garanţie limitată?
Pe parcursul perioadei de garanţie limitată, fabricantul sau reprezentantul său de service autorizat
fie vor repara, fie vor înlocui, la discreţia lor, fără a percepe un tarif pentru piese sau manoperă, un
produs cu defecte materiale prin piese noi sau recondiţionate sau prin produsul respectiv şi vor
returna respectivul produs reparat sau înlocuit consumatorului în stare de funcţionare. Fabricantul
va păstra piesele, modulele sau echipamentele defecte.
Produsul reparat sau înlocuit va fi acoperit de această garanţie limitată în intervalul perioadei de
garanţie limitată iniţiale sau timp de nouăzeci (90) de zile de la data reparării sau înlocuirii, în
funcţie de care dintre aceste două durate este mai lungă. Repararea sau înlocuirea produsului,
la discreţia fabricantului, este singura dvs. cale de atac.
4.
Ce NU acoperă această garanţie limitată?
Această garanţie limitată nu acoperă:
a) Produse supuse utilizării incorecte, accidentelor, daunelor la livrare sau alte daune fizice,
instalare incorectă, manipulare anormală în timpul funcţionării, neglijenţă, inundaţii, incendii,
pătrunderea apei sau a altor lichide; sau
b) Produse deteriorate din cauza reparaţiilor, schimbărilor sau modificărilor operate de orice
persoană neavizată de producător;
c) Produse cu probleme de recepţie sau funcţionare provocate de starea semnalului, fiabilitatea
reţelei sau a sistemelor de cablu sau antenă; sau
d) Defecţiuni sau probleme ale produsului provocate prin utilizarea cu produse sau accesorii
nefabricate de Philips; sau
e) Produse de pe care s-au eliminat, modificat sau pe care au devenit ilizibile autocolantele privind
garanţia/calitatea, numărul de serie al produsului sau numărul de serie electronic; sau
f) Produse achiziţionate, folosite, depanate sau expediate pentru reparaţii din afara ţării unde s-a
efectuat iniţial achiziţia sau utilizate în scopuri comerciale ori instituţionale (inclusiv, însă fără
limitare la produse utilizate în scopuri de închiriere); sau
g) Produse returnate fără dovada valabilă a achiziţiei sau la care dovada achiziţiei a fost modificată
sau este ilizibilă.
h)Uzura normală sau cazurile de forţă majoră.
5.
Cum obţineţi service în garanţie?
a) Returnaţi produsul la un centru de service autorizat de fabricant. Puteţi contacta reprezentanţa
fabricantului locală pentru a afla unde se află cel mai apropiat centru de service.
b)Cartela SIM trebuie să fie scoasă din produs înainte de a preda produsul către fabricant.
Fabricantul nu îşi asumă răspunderea pentru deteriorarea sau pierderea cartelelor SIM sau a
datelor conţinute de acestea.
E160 ENG_Book.book Page 18 Tuesday, November 11, 2014 5:22 PM