Trust eeWave S40 Ghid de instalare

  • Bună! Sunt un chatbot AI antrenat să vă ajut cu Trust eeWave S40 Ghid de instalare. Am citit deja documentul și sunt gata să vă ofer răspunsuri clare și simple.
Eewave S40 Wireless Headset - USER’S MANUAL
32
Instalare
A. Căşti
B. Lumină LED
C. Conexiune USB
D. Cablu de încărcare USB
E. Receptor USB
F. Taste media
joacă/ pauză
înapoi
înainte
Volum -
Volum +
- Înainte de utilizarea căştii, trebuie încărcată complet.
- Conectaţi cablul de încărcare USB la căşti şi la calculator pentru încărcarea căştilor.
- Când este conectat, lumina LED-ului va deveni roşie la încărcare.
- Lumina LED-ului se va stinge când căştile s-au încărcat complet.
- Conectaţi receptor USB la calculatorul dvs.
- Porniţi căştile
- Lumina LED-ului va deveni verde când sunt conectate.
Configurare
Windows 7/ Vista
Mergeţi la "Redare Dispozitive" pentru a configura căşti.
Setaţi "Trust Wireless Headset" ca dispozitiv implicit .
- Selectaţi tabul "Înregistrare".
- Setaţi "Trust Wireless Headset" ca dispozitiv implicit.
- Faceţi dublu clic pe "Microfon".
Setaţi nivelul la 100%
Windows XP
Mergeţi la "Reglare Proprietăţi Audio" pentru a configura microfonul
- Setaţi dispozitivul implicit "Trust Wireless Headset" (voce şi înregistrare)
- Mergeţi la tabul "Voce".
Faceţi clic pe "Volum" de la Înregistrarea vocii.
Setaţi nivelul la 100%
3
6
11
10
9
8
7
5
4
2
1
Eewave S40 Wireless Headset - USER’S MANUAL
33
Depanare
Problemă Soluţie
Căştile emit bipuri - Bateria este aproape descărcată. Încărcaţi căştile.
Calitate necorespunzătoare a
sunetului
- Încărcaţi căştile.
- Conectaţi receptorul USB la alt port USB.
- Raza maximă este de 10 m, dar pereţii sau obiectele mari pot
reduce această rază.
Niciun sunet.
- Verificaţi dacă aţi încărcat căştile.
- Setaţi căştile dispozitivului dvs. audio implicit. Consultaţi etapa „4”
sau „8”.
- Conectaţi receptorul USB la alt port USB.
Prietenul meu de pe msn/skype nu
aude ce spun.
- Măriţi volumul microfonului şi verificaţi dacă aţi setat ca dispozitiv
implicit căştile. Respectaţi „4” sau „8”.
Dacă problema nu este rezolvată, contactaţi helpdesk la www.trust.com/18250/faq
/