Master WA 33 Manualul proprietarului

Tip
Manualul proprietarului
PENTRU ASIGURAREA UTILIZĂRII ŞI EXPLOA-
TĂRII CORECTE FĂRĂ AVARII A AEROTERMEI TRE-
BUIE LUATĂ LA CUNOŞTINŢĂ PREZENTA INSTRUC-
ŢIUNE.
1. DESTINAŢIE
Aeroterma cu ulei universal este destinată încălzii încăperilor
industriale fără sistem de încălzire centrală (ateliere, ateliere
service auto, hale industriale, depozite, ferme de creşterea ani-
malelor, pivniţe, garaje, etc.). Aeroterma poate funcţiona pe ma-
joritatea uleiurilor minerale şi vegetale, precum uleiuri de motor,
păcură, ulei de transmisie, hidraulice, uleiuri de tip HBO I, II, III
cu o viscozitate cinematică de max. 6,00 mm
2
/s la o temperatură
de 20°C, temperatura punctului de inamabilitate nu mai mică
de 40°C şi densitatea nu mai mică decât 0,84 g/cm
3
.
Ca urmare a reglementarilor locale, în Polonia se recomandă să
se folosească motorină, păcură sau biodiesel.
NU POT FI FOLOSITE ULEIURI DE TRANSFORMA-
TOR ACEASTA POT CONŢINE SUBSTANŢE NOCIVE
PENTRU FUNCŢIONAREA AEROTERMEI.
2. CONDIŢII DE MEDIU PENTRU DEPOZITARE
Aeroterma cu ulei universal trebuie depozitată în următoarele
condiţii:
temperatura -20 - +85°C
umiditatea relativă 5-85%
presiunea 800-1200hPa
fără praf
mediul fără poluări chimice
3. CONDIŢII DE MEDIU PENTRU UTILIZARE
Aeroterma cu ulei universal trebuie utilizată în următoarele con-
diţii:
temperatura -20 - +85°C
umiditatea relativă 5-85%
presiunea 800-1200hPa
gradul de protecţie împotriva
inuenţei de mediu
IP20
aerisire bună a încăperi încălzite
4. CARACTERISTICI COMANDA-CONTROLER
posibilitatea de reglare a puterii aerotermei în intervalul 22
şi 30 kW,
protecţia împotriva supraîncălzirii focarului
protecţie împotriva preaplinului în focar,
menţinerea automată a reglării în timpul avariei tensiunii de
alimentare.
5. ASPECTE DE SIGURANŢĂ
Aeroterma cu ulei universal este alimentată de la reţeaua de
curent alternativ 230V/50Hz. Pe carcasa modulului de comandă
este instalată o siguranţă fuzibilă (1A, 250V). Înlocuirea acestei
siguranţe trebuie efectuată numai atunci când sursa de alimen-
tarea externă a sistemului deconectată (230VAC, 50Hz).
Aeroterma cu ulei universal este echipată cu doi senzori bi-
metalici care asigură o funcţionare sigură şi economică a dis-
pozitivului.
Senzorul bimetalic (FIG1/p4) amplasat pe camera de ardere
reacţionează prin închiderea contactelor, când temperatura fo-
carului depăşeşte 40°C şi deschiderea contactelor atunci când
temperatura scade sub 35°C.
Al doilea senzor bimetalic (FIG1/p1) este amplasat aproape
de ventilatorul de alimentare, iar pragul de temperatură este de
90°C. Deschiderea contactelor ca urmare a depăşirii pragului de
temperatură determină imediat trecerea aerotermei în modul de
Supraîncălzire.
Aeroterma este echipată cu senzor de greutate amplasat
sub camera de ardere (FIG1/p14).
Umplerea vasului determină trecerea imediată a aerotermei
în modul de Preaplin
Conectarea panoului de comandă a aerotermei cu alte ele-
mente ale sistemului (senzori, pompă, ventilator) se efectuează
la fabrică. În timpul unei exploatări normale, pentru siguranţa de
deservire, nu se permite nici o interferenţă în partea închisă şi
sigilată a comenzi-controlerului aerotermei şi violarea integrităţii
conductelor. Orice intervenţie a persoanei neautorizate amenin-
ţă cu riscul de electrocutare (230V AC, 50Hz) şi arsuri.
6. CONSTRUCŢIA DISPOZITIVULUI
Fig. 1 Construcţia aerotermei
1. Protecţia la supraîncălzire
2. Capacul focarului
3. Conducta de preaplin
4. Termostatul de lângă camera de ardere
5. Pompa şi comanda-controler
6. Rezervor de combustibil
7. Cilindru din tablă
8. Inel din tablă
9. Inel din sârmă
10. Camera focarului
11. Vasul focarului
12. Cadru focarului
13. Oriciul de preaplin
14. Protecţia de preaplin
15. Conducta de alimentare cu ulei
CUPRINS
1... DESTINAŢIE
2... CONDIŢII DE MEDIU PENTRU DEPOZITARE
3... CONDIŢII DE MEDIU PENTRU UTILIZARE
4... CARACTERISTICI COMANDA-CONTROLER
5... ASPECTE DE SIGURANŢĂ
6... CONSTRUCŢIA DISPOZITIVULUI
7... INSTALAŢIA DISPOZITIVULUI
8... DESCRIEREA FUNCŢIONĂRII DISPOZITIVULUI
9... DESERVIREA AEROTERMEI
10... REMEDIEREA DEFECTELOR
11... DATE TEHNICE
BG
CZ
DE
FI
FR
GB
HR
HU
NO
PL
RO
SK
Fig. 2 Schema bloc a aerotermei cu ulei universal
T40 senzorul de temperatură bimetalic a camerei de ardere
T100 senzorul bimetalic a protecţiei (STB)
OVFL siguranţa de preaplin
PUMP pompa (puterea 4W/24VDC)
MW ventilatorul cu putere de 35W [230V AC, 50Hz], capacita-
tea 1000 m
3
/h
KB tastatura
LED1 indicatorul de supraîncălzire a aerotermei
LED2 indicatorul de umplere a rezervorului de preaplin
LED3 indicatorul de funcţionare a motorului pompei
LED4 indicatorul de pornire şi oprire a aerotermei
1 modulul comenzii - controlerului
Fig. 3 Comanda - controler aerotermei
1. termostatul focarului
2. termostatul protecţiei (STB)
3. siguranţa de preaplin
4. ventilator
5. pompa
6. 230V, 50Hz
7. comanda - controler
7. INSTALAREA DISPOZITIVULUI
În timpul instalării dispozitivului trebuie respectate toate regle-
mentările locale, inclusiv dispoziţiile referitoare la standardele
naţionale şi standardele europene.
►Aeroterma aşezată pe o suprafaţă plană de beton.
►Dispozitivul trebuie nivelat Pentru a verica dacă aeroterma
este nivelată trebuie amplasat vasul focarului în partea inferioa-
ră a camerei de ardere şi turnat în el o cantitate mică de motori-
nă. Motorina trebuie vărsată exact în mijlocul vasului.
► Montat stabilizatorul de tiraj pe tubul care iese din camera de
ardere, pentru a asigura în interiorul ei un tiraj stabil în timpul
funcţionării aerotermei
►Pentru a asigura un tiraj optim trebuie instalat de cel puţin
6 metri lungime, un tub vertical, neted rezistent la temperaturi
înalte pentru coşul de fum (nu din aluminiu).
► Vericat etanşeitatea la toate îmbinările, în caz de necesitate
etanşate cu bandă izolantă.
Vericat dacă vasul focarului este amplasat central în camera
de ardere.
Amplasat inelul de superior în interiorul camerei de ardere cu
dinţii la mijlocul inelului în sus, şi montat pe el cilindrul de post-
combustie (tub de aer erbinte).
► Vericată tensiunea reţelei (220-240V/50Hz) şi cuplată aero-
terma la sursa de alimentare. Ventilatorul şi pompa nu ar trebui
pornească, deoarece aeroterma nu este încă conectată şi
căldura nu a fost produsă
► Păstrată o distanţă de siguranţă de materialele uşor inama-
bile.
VENTILATOARELE DE EVACUARE A AERULUI
CARE LUCREAZĂ ÎN ACEEAŞI ÎNCĂPERE SAU ME-
DIU, CU DISPOZITIVUL POT INTRODUCE INTERFE-
RENŢE.
MONTAREA TUBULUI ÎN COŞUL DE FUM
Pentru a asigura o ardere corectă este necesară efectuarea
unei instalaţii corecte pentru coşul de fum. În timpul executării
trebuie respectate următoarele recomandări:
► Diametrul minim al tubului - 150mm.
Vericată etanşeitatea îmbinărilor între elementele coşului de
fum.
► Înălţimea minimă a coşului de fum - 5m.
► Partea exterioară a coşului de fum trebuie să e izolată (pe-
rete dublu).
► Vântul ar trebui să circule lejer în jurul oriciului de evacuare
a coşului de fum din toate părţile (capătul tubului coşului de fum
trebuie să e mai sus de vârful acoperişului).
Dacă este posibil, toate secţiunile coşului de fum trebuie
e pe verticală - secţiuni orizontale ar trebui să e evitate, pre-
cum şi tuburi curbate ale coşului de fum. Dacă este necesar (ex.
două îndoiri curbe în cazul trecerii tubului prin perete sau fereas-
tră) atunci unghiul maxim de curbare este de 45°C, iar înălţimea
minimă a coşului de fum trebuie mărită la 7m.
► Tirajul minim al coşului de fum 16Pa la putere termică nomi-
nală .
Dispozitivul nu poate conectat la un sistemul comun de
evacuare a gazelor arse.
ATENŢIE!
LA MONTAREA SISTEMUL DE EVACUARE A GAZE-
LOR ARSE SE RECOMANDĂ EVITAREA SECŢIUNI-
LOR ORIZONTALE A TUBULUI COŞULUI DE FUM.
AVÂND ÎN VEDERE O IEŞIRE LIBERĂ A GAZELOR
EVENTUALUL UNGHI DE CURBARE A ŢEVII NU TRE-
BUIE SĂ FIE MAI MARE DE 45°C.
ORIFICIUL DE EVACUARE A COŞULUI DE FUM TRE-
BUIE FIE AMPLASAT MAI SUS DECÂT VÂRFUL
ACOPERIŞULUI.
LOCURILE ÎN CARE TUBURILE COŞULUI DE FUM
TREC PRIN TAVAN, PEREŢII SAU ACOPERIŞUL,
TREBUIE FIE IZOLATE AVÂND CA SCOP PRE-
VENIREA RISCULUI DE INCENDIU. RECOMANDĂM
UTILIZAREA TUBULUI CU STRAT DUBLU IZOLAT
PENTRU COŞUL DE FUM, ORI DE CÂTE ORI UNDE
ESTE POSIBIL UN CONTACT PRIN ATINGERE ŞI ÎN
AFARĂ CLĂDIRII, PENTRU A ASIGURA UN TIRAJ
BUN ŞI PENTRU A PREVENII CONDENSUL. NU POT
FI AMPLASATE MATERIALE ÎN APROPIEREA AERO-
TERMEI, CHIAR ŞI CELE NEINFLAMABILE. ASIGU-
RAREA ACCESULUI CONTINUU DE AER NECESAR
PENTRU ARDERE CORECTĂ.
Fig. 4 Instalaţia coşului de fum
8. DESCRIEREA FUNCŢIONĂRII DISPOZITIVU-
LUI
PANOUL DE COMANDĂ
Comanda-controler aerotermei cu ulei universal este echipată cu
două push-butoane (START, STOP) potenţiometru (min. 22kW,
max. 30 kW) maneta comutatorului (păcură, ulei universal) care
permite utilizatorului controlul funcţionării aerotermei precum şi
patru LED-uri care indică starea funcţionării dispozitivului.
Fig. 5 Vederea panoului frontal al modulului de comandă a
aparatului de încălzire cu ulei universal.
1. Reglarea randamentului aerotermei
2. Butonul de pornire a aerotermei
3. Butonul de oprire a aerotermei
4. Comutatorul de ridicare
5. Indicatorul de supraîncălzire a aerotermei (termostat STB)
6. Indicatorul de umplere a rezervorului de preaplin
7. Indicatorul de funcţionare a pompei
8. Indicatorul pregătirii de funcţionare a aerotermei
9. Diode LED
Funcţionarea dispozitivului este caracterizată prin următoarele
indicatoare:
STOP dispozitivul pregătit pentru punerea în
funcţiune
APRINDEREA faza preliminară de funcţionare a dispo-
zitivului
FUNCŢIONARE buna funcţionare a dispozitivului
STINGEREA oprirea dispozitivului
SUPRAÎNCĂLZIREA oprirea de urgenţă
PREAPLINUL VASULUI
CAMEREI DE ARDERE
oprirea de urgenţă
BG
CZ
DE
FI
FR
GB
HR
HU
NO
PL
RO
SK
Procesul de producere a călduri este generat prin arderea
gazului produs de uleiul încălzit la o temperatură înaltă. În mo-
mentul cuplării dispozitivului la reţeaua de alimentare se aă în
starea de pregătire (Stop) şi căldura nu este produsă, nu func-
ţionează nici ventilatorul nici pompa. Apăsarea butonului Start
duce la aprinderea LED-ului verde şi trecerea aerotermei în faza
de aprindere. După încălzirea focarului la o temperatură de 40°
C urmează închiderea contactelor termostatului plasat lângă ca-
mera de ardere şi cuplarea pompei de alimentarea cu ulei şi a
ventilatorului. Este semnalizat prin aprinderea LED-ului galben
pe panoul de comandă. Datorită unei cerinţe mai mici de ulei
la focar neîncălzit cel puţin 30 minute dispozitivul ar trebui
funcţioneze la o putere min. de (22kW). În acelaşi timp pompa
transmite la focar în jur de 1,85 kg/h de ulei După treizeci de mi-
nute, de funcţionare se poate cupla puterea maximă de (30 kW).
În timpul funcţionării cu puterea maximă focarul este alimentat
cu ulei cca. 2,55 kg/h.
Oprirea aerotermei se face prin apăsarea butonului Stop pe
panoul de comandă. În acest moment urmează oprirea pompei
(se stinge LED-ul galben şi verde de pe panoul de comandă).
Ventilatorul funcţionează până când temperatura focarului nu
scade mai jos de 35°C (Stingerea). Când temperatura scade
mai jos de 35°C aeroterma revine la faza de Stop.
Oprirea aerotermei poate apare automat din cauza supraîn-
călziri camerei de ardere sau din cauza preaplinului.
Semnalul de supraîncălzire este generat de senzorul bime-
talic amplasat în apropierea ventilatorului. Deschiderea contac-
telor semnalizează depăşirea valori pragului de temperatură.
Sistemul de comandă opreşte pompa (se stinge indicatorul de
funcţionare a pompei, LED-ul galbenă). Starea de supraîncălzi-
re este semnalizată prin aprinderea LED-lui roşu de pe panoul
de comandă. Ventilatorul funcţionează până când temperatura
camerei de ardere nu scade mai jos de 35°C . Când tempera-
tura scade mai jos de 35°C, aeroterma revine la faza de Stop.
După trecerea la faza Stop (chiar şi după oprirea şi pornirea
din nou a alimentării) semnalizarea supraîncălziri nu se va stin-
ge. Aceasta posibilitatea utilizatorului de a determina cauza
opriri aerotermei.
Pentru a reseta semnalizarea supraîncălziri şi întoarcere la
funcţionarea normală trebuie aşteptat până în momentul răcirii
aerotermei (opriri ventilatorului) şi apăsat butonul de pe carcasa
senzorului bimetalic. Apoi apăsat butonul Start, care va duce la
stingerea LED-lui de semnalizare a supraîncălzirii. Aeroterma
poate  pornită din nou.
Semnalul de preaplin este generat de senzorul mecanic
amplasat sub rezervorul de preaplin. Deschiderea contactelor
semnalizează preaplinul rezervorului. În acelaşi timp se opreşte
pompa - se stinge indicatorul de funcţionare a pompei (LED-ul
galben), şi se aprinde LED-ul roşu indicând preaplinul. Ventila-
torul funcţionează până când temperatura camerei de ardere
nu scade mai jos de 35°C . Când temperatura scade mai jos de
35°C aeroterma revine la faza de Stop. Trebuie golit rezervorul
de preaplin, iar apoi apăsat butonul Start, care va duce la stin-
gerea LED-ului(roşu) care semnalizează preaplinul. Aeroterma
poate  pornită din nou.
9. DESERVIREA AEROTERMELOR
ATENŢIE!
NU POATE ADĂUGA ULEI ÎN FOCAR ŞI SE
APRINDĂ, CÂND CAMERA DE ARDERE SAU VASUL
FOCARULUI SUNT ÎNCĂ CALDE!!! AŞTEPTAT ÎNTOT-
DEAUNA PÂNĂ CÂND SE VA RĂCI COMPLET VASUL
FOCARULUI. NERESPECTAREA RECOMANDĂRILOR
DE MAI SUS DUCE LA ARDEREA NECONTROLATĂ A
VAPORILOR DE ULEI ŞI ARSURI!!!
PUNEREA ÎN FUNCŢIUNE A DISPOZITIVULUI
După pornire aeroterma intră în stările de funcţionare co-
respunzătoare (depinde de setări) care sunt introduse de către
utilizator şi a informaţiilor primite de la senzori cuplaţi la sistemul
de comandă.
Dacă este necesar, scursă apa din rezervorul de combustibil
şi umplut cu uleiul uzat.
Introdus ştecherul cablului de alimentare în priza de alimen-
tare (230V/50Hz).
Ridicată partea de sus a carcasei aerotermei şi scos capacul
camerei de ardere, apoi scos cilindrul şi inelul (în caz de nece-
sitate curăţat vasul focarului şi suportul pe care este amplasat,
precum şi întreagă camera de ardere împreună cu mufa şi ine-
lul).
Vericat dacă vasul focarului este rece şi curat apoi turnat în
el cca. 250 ml de păcură sau motorină.
Aprins uleiul, pentru acest scop folosită mototolită o bilă de
hârtie, care trebuie aprinsă iar apoi aruncată în vasul focarului
Apoi montat inelul şi cilindrul, pus capacul camerei de ardere
şi închisă partea de sus a carcasei aerotermei.
Apăsaţi butonul Start de pe panoul de comandă (se va aprin-
de LED-ul verde).
După 10-15 min., depinde de temperatura din încăpere, va
porni pompa de combustibil şi ventilatorul şi în acelaşi timp se
va aprinde LED-ul galben a funcţionării pompei, aeroterma va
începe funcţioneze la o putere minimă: 22kW, ardere 1,85
kg/h
Fiecare apăsare a butonului Stop şi punere în funcţiune din
nou cu butonul Start în timpul funcţionării re-introduce din nou
aeroterma în faza de aprindere.
OPRIREA DISPOZITIVULUI
Pe panoul de comandă apăsat butonul Stop (se stinge LED-
ul galbenă pompa nu va mai alimenta cu combustibil camera
de ardere ventilatorul va funcţiona până în momentul răcirii ae-
rotermei
Este Interzisă o decuplarea dispozitivul de la alimentare,
când ventilatorul funcţionează. Trebuie aşteptat până în mo-
mentul răcirii aerotermei. Aeroterma se opreşte automat. Trebu-
ie ţinut minte, după oprire, vasul din er păstrează o tempera-
tură mai înaltă încă o perioadă de timp (depinde de temperatura
ambiantă) şi aeroterma nu poate aprinsă din nou până când
nu se va răci.
ÎNTREŢINERE
Aeroterma nu necesită prea multe operaţiuni de întreţinere
. Respectarea recomandărilor producătorului în acest domeniu
va asigura o funcţionare fără avarii şi în condiţii de siguranţă a
dispozitivului.
În ecare zi curăţat vasul focarului şi elementele camerei de
ardere (cilindrul, inelul şi capacul).
Vericat dacă conducta de preaplin nu este obturată (FIG1/
p3/p13)
Cel puţin odată pe săptămână curăţat suportul focarului în
camera de ardere (elementul de sub vasul focarului).
Vericat dacă oriciile de admisie a aerului în partea superi-
oară şi inferioară camerei de ardere nu sunt acoperite.
O dată pe săptămână curăţată conducta de alimentare cu
ulei din vasul focarului. Timpul maxim de funcţionare fără curăţat
a vasului focarului este în jur 7-14 ore (depinde de uleiul folosit
pentru ardere).
În timpul sezonului de încălzit curăţat rezervorul de combus-
tibil şi ltrul pompei de ulei.
Dacă aeroterma va  oprită un timp mai îndelungat, trebuie
curăţată bine camera de ardere şi rezervorul şi protejate împo-
triva coroziunii cu un strat subţire de ulei.
SE RECOMANDĂ EFECTUAREA REVIZIILOR DE
SEZON LA SERVIS AUTORIZAT.
10. REMEDIEREA DEFECTELOR
În cazul unei avarii a dispozitivului lista de mai jos poate ajuta în
localizarea defectului. De obicei eliminarea acestor defecte este
simplă. Cele mai frecvente probleme sunt descrise mai jos. Ci-
frele indică posibile cauze. Ordine de cifre indică probabilitatea
ivirii unui defect.
ATENŢIE!
ÎNAINTE DE A ÎNCEPE ORICE ACTIVITATE SCOA-
TEŢI ŞTECHERUL DIN PRIZĂ.
BG
CZ
DE
FI
FR
GB
HR
HU
NO
PL
RO
SK
DEFECT CAUZA
Pompa nu porneşte iar becul de control al funcţionării pompei nu se aprinde 6 - 3 - 7
Flacăra se stinge iar pompa lucrează în continuu 2 - 5 - 9 - 10 - 12
Camera de ardere zgomotoasă 10 - 11 - 12
În camera de ardere şi în coşul de fum apare funingine 8 - 9 - 10 - 11 - 12
Pe placa de ardere rămâne ulei nears sau prea mult ulei la pornire 8 - 9 - 11 - 12
NR
CAUZA MODALITATEA ÎNDEPĂRTĂRII
1
Lipsă de alimentare electrică. Vericaţi dacă ştecherul este în priză şi vericaţi siguranţele
2
Apă sau sedimente în rezervor. Curăţat rezervorul şi filtrul
3
Motorul pompei nu porneşte Vericat STB şi protecţia la preaplin.
4
Motorul şi pompa nu funcţionează Combustibilul este prea gros sau prea rece. Diluat cu motorină Vericat termostatul
de control al funcţionării pompei şi dacă este necesar înlocuit.
Vericat motorul şi controlat dacă pompa în interior nu este murdară Vericat STB
şi protecţia la preaplin.
5
Conducta de combustibil este înfundată, uleiul se întoarce
la rezervor prin conductor de retur.
Curăţat conductorul de combustibil sau în caz de necesitate - înlocuit.
6
Termostatul de control al funcţionării pompei nu a ajuns la
o temperatura corespunzătoare
Aşteptat până ce aeroterma se răceşte şi pornită din nou.
Înlocuit termostatul
7
Protecţia împotriva preaplinului este plină. Curăţată
8
Termostatul de protecţie (STB) nu funcţionează corect sau
nu funcţionează deloc
Resetaţi termostatul. Înlocuit
9
Fluxul aerului pentru ardere este insucient Curăţate oriciile camerei de ardere. Vericat dacă ventilatorul funcţionează corect.
10
Tiraj incorect Vericat dacă tubul coşului de fum este montat conform recomandărilor pct. ”Mon-
tarea tubului coşului de fum” Vericat sistemul coşului de fum În caz de necesitate
curăţat.
11
Tirajul coşului de fum este prea puternic sau prea variabil Montat stabilizatorul de tiraj şi reglat la min. 2 mm W.C. (16 Pa).
12
Tirajul coşului de fum este prea slab Vericate toate îmbinările. Micşorat numărul de coturi. Prelungit coşul de fum
- Izolat tubul coşului de fum din exteriorul clădirii
- Vericate toate informaţiile pe tema coşului de fum în instrucţie.
11. DATE TEHNICE
Ecienţa termică minimă kW 22
Ecienţa termică maximă kW 30
Consum minim de ulei kg/h 1,85
Consum maxim de ulei kg/h 2,55
Fluxul aerului încălzit m
3
/h 1000
Sursa electrică de alimentare V/Hz 230/50
Absorbţia de curent A 0,6
Diametrul tubului de fum mm 150
Lăţimea cm 85
Înălţimea cm 137
Lungime cm 54
Greutate kg 90
BG
CZ
DE
FI
FR
GB
HR
HU
NO
PL
RO
SK
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59

Master WA 33 Manualul proprietarului

Tip
Manualul proprietarului