1 Bun Venit
14 Ghidul utilizatorului Xerox WorkCentre 4150
AVERTISMENT: Aflaţi de la compania de telefonie locală tipul de prize
modulare instalate pentru linia dumneavoastră. Conectarea acestui
aparat la o priză neautorizată poate cauza daune echipamentului
companiei telefonice. Dumneavoastră şi nu corporaţia Xerox, vă asumaţi
întreaga responsabilitate pentru orice daune cauzate de conectarea
acestui aparat la o priză neautorizată.
Puteţi conecta în siguranţă aparatul la următoarea priză modulară standard:
USOC RJ-11C, utilizând cablul telefonic (care respectă reglementările) cu
prize modulare oferit împreună cu kitul de instalare. Consultaţi instrucţiunile
de instalare pentru mai multe detalii.
Numărul REN (Ringer Equivalence Number) este utilizat pentru a determina
numărul de echipamente care pot fi conectate la o linie telefonică. Un număr
excesiv de echipamente pe o singură linie telefonică poate conduce la
dispariţia tonului de apel la un apel recepţionat. În cele mai multe zone, dar nu
în toate, numărul REN nu poate depăşi cinci (5,0). Pentru a fi sigur de numărul
de dispozitive care pot fi conectate la o linie, determinat de REN total,
contactaţi compania de telefonie. Pentru produsele aprobate după 23 iulie
2001, numărul REN este parte a identificatorului de produs cu formatul tip
S.U.A.: AAAEQ##TXXXX. Cifrele reprezentate de ## reprezintă REN fără
virgula zecimală (de exemplu, 03 reprezintă REN=0,3).
Pentru produsele anterioare, numărul REN este specificat în mod separat
pe
etichetă.
Dacă echipamentul Xerox afectează reţeaua de telefonie, compania de
telefonie vă va notifica în avans dacă este necesară întreruperea temporară a
serviciului. Dacă notificarea în avans nu este practică, compania de telefonie
va anunţa clientul cât de curând posibil. De asemenea, veţi fi informat în
legătură cu dreptul dumneavoastră de a depune o plângere la FCC dacă
sunteţi de părere că acest lucru este necesar.
Compania de telefonie poate realiza modificări în ceea ce priveşte facilităţile,
echipamentele, operaţiile sau procedurile care pot afecta funcţionarea
echipamentului. Dacă se întâmplă acest lucru, compania de telefonie va trebui
să vă informeze în avans pentru a putea realiza modificările necesare pentru
a menţine serviciul neîntrerupt.
Dacă întâmpinaţi dificultăţi cu echipamentul Xerox, pentru informaţii despre
garanţia Xerox sau despre reparaţii, vă rugăm contactaţi Centrul de Asistenţă
Xerox la numărul de telefon 800-821-2797.
Dacă echipamentul cauzează defecţiuni reţelei telefonice, compania de
telefonie vă poate solicita deconectarea echipamentului până la rezolvarea
problemei.
Activităţile de reparare a aparatului şi a kitului de fax trebuie întreprinse doar
de o reprezentanţă Xerox sau de o agenţie de service autorizată Xerox.
Această reglementare se aplică oricând, în timpul sau după expirarea
perioadei de garanţie. Dacă sunt realizate reparaţii neautorizate, perioada de
garanţie rămasă va fi anulată. Echipamentul nu trebuie utilizat pe linii pentru
grupuri de abonaţi. Conectarea la linii pentru grupuri de abonaţi se
conformează tarifelor specifice statului (din S.U.A.) respectiv. Contactaţi
comisia pentru utilităţi publice, comisia pentru servicii publice sau comisia
pentru firme din statul respectiv pentru mai multe informaţii.