15
22
16
23
17
24
18
25
19
26
20
27
21
28
• BATERIA:
Înainte de scoaterea bateriei din telefon, asiguraţi-vă că telefonul este
oprit.
Luaţi următoarele precauţii pentru utilizarea bateriei:
- Nu încercaţi să deschideţi bateria (din cauza riscului de gaze toxice
sau arsuri).
- Nu înţepaţi, dezasamblaţi sau scurtcircuitaţi bateria,
- Nu ardeţi sau aruncaţi o baterie uzată în gunoiul menajer şi nu o
păstraţi la temperaturi peste 60°C.
Bateriile trebuie eliminate în conformitate cu legislaţia de mediu
locală. Folosiţi bateria numai în scopul pentru care a fost proiectată.
Nu folosiţi niciodată baterii uzate sau care nu sunt recomandate de
către TCL Communication Ltd. şi/sau filialele sale.
Acest simbol de pe telefonul dvs., bateria şi accesoriile
semnifică faptul că aceste produse trebuie depuse la
punctele de colectare la sfârşitul duratei lor de viaţă:
- Centrele municipale de colectare a deşeurilor, cu
containere speciale pentru acest tip de echipament.
- Containere de colectare la punctele de vânzare.
Acestea vor fi reciclate, prevenind împrăştierea substanţelor în mediul
înconjurător, astfel încât componentele lor să poată fi reutilizate.
În ţările Uniunii Europene:
Aceste puncte de colectare sunt accesibile în mod gratuit.
Toate produsele cu acest semn trebuie aduse la aceste puncte de
colectare.
În afara jurisdicţiei Uniunii Europene:
Articolele de echipament cu acest simbol nu trebuie aruncate
în containere obişnuite dacă în regiunea dvs. există instalaţii de
colectare şi reciclare potrivite; trebuie duse la punctele de colectare
pentru a fi reciclate.
ATENŢIE: RISC DE EXPLOZIE DACĂ BATERIA ESTE ÎNLOCUITĂ CU UN
TIP INCORECT. ELIMINAȚI BATERIILE UZATE ÎN CONFORMITATE CU
INSTRUCŢIUNILE
• ÎNCĂRCĂTOARELE
Încărcătoarele alimentate de la reţea vor funcţiona în domeniul de
temperatură între 0°C şi 40°C.
Încărcătoarele destinate telefonului dvs. mobil corespund
standardului pentru utilizarea echipamentelor de tehnologia
informaţiei şi de birotică. De asemenea, acestea sunt în conformitate
cu Directiva 2009/125/CE privind proiectarea ecologică. Datorită
specificaţiilor electrice aplicabile, un încărcător achiziţionat într-o
jurisdicţie poate să nu funcţioneze în altă jurisdicţie. Acestea trebuie
utilizate numai în acest scop.
• UNDELE RADIO:
Dovada conformităţii cu standardele internaţionale (ICNIRP) sau cu
Directiva Europeană 1999/5/EC (R&TTE) este necesară pentru toate
modelele de telefoane mobile înainte ca acestea să fie scoase pe piaţă.
Protecţia sănătăţii şi siguranţa pentru utilizator şi alte persoane este o
cerinţă esenţială a acestor standarde sau a acestei directive.
ACEST DISPOZITIV RESPECTĂ DIRECTIVELE INTERNAŢIONALE PRIVIND
EXPUNEREA LA UNDELE RADIO.
Dispozitivul dvs. mobil este un emiţător şi receptor radio. El este
conceput să nu depăşească limitele de expunere la undele radio
(câmpuri electromagnetice ale frecvenţelor radio) recomandate
de directivele internaţionale. Directivele au fost dezvoltate de
o organizaţie ştiinţifică independentă (ICNIRP) şi includ o marjă
de siguranţă substanţială concepută să asigure siguranţa tuturor
persoanelor, indiferent de vârstă şi stare de sănătate.
Directivele privind expunerea la undele radio utilizează o unitate de
măsură cunoscută drept rata de absorbţie specifică sau SAR. Limita
SAR pentru dispozitive mobile este de 2 W/kg.
Testele pentru SAR sunt efectuate utilizând poziţii de operare
standard, dispozitivul emiţând la cel mai înalt nivel certificat de putere
pe toate benzile de frecvenţă testate. Cele mai ridicate valori ale SAR
admise prin directivele ICNIRP pentru acest model de dispozitiv sunt:
Depanarea ...........................
Înainte de a contacta departamentul post-vânzare, vă recomandăm să
urmaţi instrucţiunile de mai jos:
• Vă recomandăm să încărcaţi complet ( ) bateria pentru
funcţionare optimă.
• Evitaţi stocarea unui volum mare de date în telefon deoarece
acest lucru ar putea afecta performanţele telefonului dvs.
• Utilizați funcția de formatare a datelor utilizatorului
(1)
pentru a
formata telefonul (pentru a formata datele utilizatorului, țineți
apăsată tasta # în timp ce apăsați butonul de pornire/oprire când
telefonul este oprit). TOATE datele din telefon ale utilizatorului
(contacte, mesaje şi fişiere) vor fi şterse definitiv. Vă sfătuim să
realizați o copie de siguranță după toate profilurile şi datele din
telefon, înainte de a efectua formatarea.
Telefonul nu pornește
• Verificaţi contactele bateriei, scoateţi şi reinstalaţi bateria, apoi
porniţi din nou telefonul.
• Verificaţi nivelul de încărcare a bateriei şi încărcaţi-o cel puţin 20
de minute.
• Dacă nici acum nu funcţionează, utilizaţi funcția de formatare a
datelor utilizatorului
(1)
pentru a reseta telefonul.
Telefonul meu mobil este blocat sau nu răspunde timp de câteva
minute
• Reporniţi telefonul, apăsând lung tasta .
• Scoateţi bateria şi reintroduceţi-o, apoi porniţi din nou telefonul.
• Dacă nici acum nu funcţionează, utilizaţi funcția de formatare a
datelor utilizatorului
(1)
pentru a reseta telefonul.
Telefonul meu mobil se opreşte singur
• Asigurați-vă că nu a fost apăsat butonul de oprire a telefonului.
• Verificaţi nivelul de încărcare a bateriei.
• Dacă nici acum nu funcţionează, utilizaţi funcția de formatare a
datelor utilizatorului
(1)
pentru a reseta telefonul.
Nu pot fi recepţionate apeluri
• Asiguraţi-vă că telefonul dvs. mobil este pornit şi conectat la o
reţea (verificaţi dacă reţeaua nu este supraîncărcată sau
indisponibilă).
• Verificaţi starea abonamentului dvs. la operatorul de reţea
(credit, valabilitate cartelă SIM, etc.).
• Asiguraţi-vă că nu aţi redirecţionat apelurile primite.
• Asiguraţi-vă că nu aţi blocat anumite apeluri.
• Asiguraţi-vă că telefonul nu este în mod avion.
Numele sau numărul apelantului nu apare când este recepţionat
un apel
• Verificaţi dacă aţi subscris la acest serviciu cu operatorul dvs.
• Apelantul şi-a ascuns numele sau numărul.
Nu îmi pot găsi contactele
• Verificaţi dacă nu este deteriorată cartela SIM.
• Asiguraţi-vă că a fost introdusă corect cartela SIM.
• Importaţi în telefon toate contactele stocate în cartela SIM.
Calitatea sunetului apelurilor este slabă
• Puteti ajusta volumul în timpul unei convorbiri apăsând tasta
Volum sus/jos.
• Verificaţi puterea semnalului
.
• Asiguraţi-vă că receptorul, conectorul sau microfonul telefonului
sunt curate.
Nu pot utiliza funcţiile descrise în manual
• Verificaţi cu operatorul dvs. pentru a vă asigura că abonamentul
dvs. include aceste servicii.
• Asiguraţi-vă că această funcţie nu necesită un accesoriu ALCATEL
ONETOUCH.
Când selectez un număr din agendă, numărul nu poate fi apelat
• Verificaţi dacă aţi înregistrat corect numărul în agendă.
• Verificați dacă ați introdus prefixul de țară când apelați o
persoană dintr-o altă țară.
Nu pot adăuga un contact în agenda mea
• Asigurați-vă că agenda de pe cartela SIM nu este plină. Ștergeți
fișiere de pe cartela SIM sau salvați fișierele în agenda de pe
telefon.
Nivelul SAR maxim pentru acest model şi condiţiile în care a fost
înregistrat.
SAR la nivelul capului
GSM 900 0.686 W/kg
SAR la nivelul corpului
GSM 900 0.360 W/kg
În timpul utilizării, valorile reale ale SAR pentru acest dispozitiv sunt
în general cu mult inferioare valorilor enunţate mai sus. Acest lucru
se datorează faptului că puterea de funcţionare a dispozitivului dvs.
mobil scade automat când pentru un anumit apel nu este necesară
puterea completă, din motive de eficienţă a sistemului şi pentru a
minimiza interferenţa în reţea. Cu cât puterea de ieşire a dispozitivului
este mai mică, cu atât mai mică va fi valoarea SAR.
Au fost efectuate teste privind valoarea SAR de la nivelul corpului
la o distanţă de separare de 10 mm. Pentru a respecta directivele
privind expunerea la frecvenţele radio în timpul funcţionării la nivelul
corpului, dispozitivul trebuie poziţionat la minim această distanţă faţă
de corp. În cazul în care nu utilizaţi un accesoriu aprobat, asiguraţi-
vă că produsul pe care îl utilizaţi nu conţine metale şi poziţionează
telefonul la distanţa indicată faţă de corpul dvs.
O serie de organizaţii, printre care Organizaţia Mondială a Sănătăţii
şi Agenţia Guvernamentală pentru Alimente şi Medicamente din
America (FDA) au declarat că dacă unele persoane sunt îngrijorate
şi doresc să reducă nivelul de expunere la radiaţii, se recomandă
să utilizeze dispozitive de tip mâini-libere pentru a ţine telefonul la
distanţă de cap şi corp în cursul convorbirilor, sau să reducă durata de
timp petrecută vorbind la telefon.
Pentru informaţii suplimentare, accesaţi site-ul web
www.alcatelonetouch.com.
Informaţii suplimentare despre câmpurile electromagnetice
şi sănătatea publică sunt disponibile la adresa:
http://www.who.int/peh-emf.
Telefonul dvs. este echipat cu o antenă încorporată. Pentru funcţionare
optimă, trebuie să evitaţi atingerea sau degradarea sa.
Apelanții nu pot lăsa mesaje în mesageria mea vocală
• Contactaţi operatorul de reţea pentru a verifica disponibilitatea
serviciului.
Nu-mi pot accesa mesageria vocală
• Verificaţi dacă numărul de mesagerie vocală al operatorului
este corect introdus în Mesaje\Mesagerie vocală.
• Încercaţi mai târziu dacă reţeaua este ocupată.
Pe ecranul de așteptare, apare pictograma care pâlpâie
• Aţi salvat prea multe mesaje scurte pe cartela SIM. Ștergeţi
unele din ele sau arhivaţi-le în memoria telefonului.
Codul PIN al cartelei SIM este blocat
• Contactaţi operatorul dvs. de reţea pentru a obţine codul PUK
(codul personal de deblocare - Personal Unblocking Key).
Cum să faceţi bateria să dureze mai mult
• Asiguraţi-vă că aţi respectat timpul de încărcare completă
(minim 3 ore).
• După o încărcare parţială, indicatorul de nivel al bateriei poate
să nu fie exact. Aşteptaţi cel puţin 20 de minute după
deconectarea încărcătorului pentru a obţine indicaţia exactă.
• Activaţi lumina de fundal la cerere.
Cum dispozitivele mobile oferă o gamă de funcţii, acestea pot fi utilizate
în alte poziţii decât la ureche. În aceste circumstanţe dispozitivul va fi
compatibil cu directivele când este utilizat cu căşti sau cablu de date
USB. Dacă utilizaţi alte accesorii, asiguraţi-vă că produsul utilizat nu
conţine metale şi că poziţionează telefonul la cel puţin 10 mm faţă
de corp.
• LICENȚE
eZiText™ și Zi™ sunt mărci comerciale ale
Zi Corporation și/sau filialele sale.
Această garanţie nu se aplică la defecte ale telefonului şi/sau
accesoriilor datorate următoarelor (fără vreo limitare):
1) Nerespectarea instrucţiunilor de utilizare sau instalare, sau a
standardelor tehnice şi de siguranţă aplicabile în zona geografică
în care este utilizat telefonul,
2) Conectarea la orice echipament care nu este furnizat sau nu este
recomandat de către TCL Communication Ltd.,
3) Modificarea sau reparaţiile efectuate de persoane neautorizate
de către TCL Communication Ltd. sau filialele sau distribuitorii
acestora,
4) Condiţii climatice adverse, fulger, incendiu, umiditate, infiltrarea
de lichide sau alimente, produse chimice, descărcarea de fişiere,
lovire, tensiune înaltă, coroziune, oxidare…
Telefonul dvs. nu va fi reparat în caz că etichetele sau numerele de
serie (IMEI) au fost înlăturate sau distruse.
Nu există garanţie excepţională, fie scrisă, verbală sau tacită, alta decât
această garanţie limitată tipărită sau garanţia obligatorie prevăzută de
legislaţia naţională sau locală.
TCL Communication Ltd. sau oricare din filialele sale nu va fi făcută
responsabilă pentru daune indirecte, incidentale sau de consecinţă
de orice natură, incluzând dar fără a se limita la pierderi sau daune
comerciale sau financiare, pierderi de date sau imagini în limita
maximă în care declinarea răspunderii pentru aceste daune este
permisă de lege.
Unele ţări/state nu permit excluderea sau limitarea deteriorărilor
indirecte, incidentale sau rezultate, sau limitarea duratei garanţiei
tacite, astfel că limitările sau excluderile de mai sus pot să nu se
aplice pentru dvs.
Părinţii trebuie să monitorizeze utilizarea de către copiii lor a jocurilor
video sau a altor caracteristici care includ lumini intermitente de
pe telefon. Toate persoanele trebuie să întrerupă utilizarea şi să
consulte un doctor dacă apare oricare din simptomele următoare:
convulsii, zbateri ale ochilor sau muşchilor, pierderea conştienţei,
mişcări involuntare sau dezorientare. Pentru a limita probabilitatea
acestor simptome, vă rugăm să luaţi următoarele măsuri de precauţie:
- Nu vă jucaţi şi nu utilizaţi lumini intermitente dacă sunteţi obosit sau
aveţi nevoie de somn.
- Luaţi o pauză de minim 15 minute la fiecare oră.
- Jucaţi-vă într-o cameră în care toate luminile sunt aprinse.
- Jucaţi la cea mai mare distanţă posibilă faţă de ecran.
- Dacă mâinile, încheieturile sau braţele vă obosesc sau vă dor în
timpul jocului, opriţi-vă şi odihniţi-vă câteva ore înainte de a vă
juca din nou.
- Dacă mâinile, încheieturile sau braţele continuă să vă doară în timpul
jocului sau după, întrerupeţi jocul şi luaţi legătura cu un medic.
Când jucaţi jocuri pe telefon, puteţi avea ocazional probleme de
disconfort al mâinilor, braţelor, umerilor, gâtului sau altor părţi ale
corpului. Urmaţi instrucţiunile pentru a evita probleme ca tendinitele,
sindromul tunelului carpian sau alte tulburări musculare sau osoase.
PROTEJAŢI-VĂ AUZUL
Pentru a preveni problemele de deteriorare a auzului, nu
ascultaţi la volum ridicat pentru perioade lungi de timp.
Daţi dovadă de atenţie când ţineţi dispozitivul lângă
ureche în timp ce difuzorul funcţionează.
• INTIMITATE:
Vă rugăm să ţineţi seama că trebuie să respectaţi legile şi
regulamentele în vigoare în jurisdicţia dvs. sau altele în care
urmează să folosiţi telefonul mobil, referitor la fotografierea
şi înregistrarea sunetului cu telefonul mobil. În conformitate
cu aceste legi şi regulamente, poate fi strict interzis să faceţi
fotografii şi/sau să înregistraţi vocile altor persoane sau oricare
din atributele personale ale acestora, şi să le multiplicaţi şi
distribuiţi, întrucât acestea pot fi considerate atentate la
intimitate. Este numai responsabilitatea utilizatorului să se
asigure dacă trebuie obţinută o autorizaţie prealabilă, dacă este
necesar, pentru a înregistra conversaţii private sau confidenţiale
sau de a face fotografii altei persoane; fabricantul, distribuitorul
sau vânzătorul telefonului mobil (inclusiv operatorul) nu îşi asumă
nicio responsabilitate legată de utilizarea necorespunzătoare a
telefonului mobil.
Informaţii generale ...........
• Adresă de internet: www.alcatelonetouch.com
• Număr de asistenţă telefonică: vedeţi broşura „Servicii TCL
Communication” sau vizitaţi site-ul nostru web.
• Adresă: Room 1910-12A, Tower 3, China HK City, 33 Canton Road,
Tsimshatsui, Kowloon, Hong Kong
Pe site-ul nostru web veţi găsi secţiunea FAQ (întrebări frecvente).
Ne puteţi contacta de asemenea prin e-mail pentru orice eventuale
întrebări.
O versiune electronică a acestui ghid de utilizare este disponibilă în
engleză şi alte limbi, în funcţie de disponibilitatea pe serverul nostru:
www.alcatelonetouch.com
Telefonul dvs. este un transmiţător care lucrează în reţelele GSM cu
bandă de 850/900/1800/1900 MHz.
Acest echipament este compatibil cu cerinţele esenţiale şi alte
prevederi relevante ale Directivei 1999/5/EC. Copia completă a
declaraţiei de conformitate pentru telefonul dvs. poate fi obţinută
de pe site-ul nostru web - www.alcatelonetouch.com
Protecţie împotriva furtului
(1)
Telefonul dvs. este identificat de un IMEI (număr de serie al telefonului)
indicat pe eticheta de pe ambalaj şi în memoria aparatului. Vă
recomandăm să notaţi numărul prima dată când utilizaţi telefonul
prin introducerea secvenţei *#06# şi să-l păstraţi într-un loc sigur.
Este posibil să vă fie cerut de către poliţie sau operatorul dvs. dacă
telefonul vă este furat. Acest număr permite blocarea telefonului dvs.
mobil împiedicând utilizarea sa de către alte persoane, chiar cu o
cartelă SIM diferită.
Declinarea responsabilităţii
Pot fi unele diferenţe între descrierea din manualul de utilizare şi
funcţionarea telefonului, în funcţie de ediţia software-ului de pe
telefonul dvs. sau servicii specifice operatorului.
TCL Communication nu va fi făcută responsabilă pentru aceste
diferenţe, dacă ele există, şi nici pentru potenţialele consecinţe ale
acestora, responsabilitatea pentru acestea fiind purtată exclusiv
de operator.
Garanţie ...............................
Telefonul dvs. este garantat pentru orice defect care poate apărea în condiţii
normale de utilizare pe durata perioadei de garanţie de douăsprezece (12)
luni
(1)
de la data achiziţiei, menţionată pe factura originală.
Bateriile
(2)
şi accesoriile v
ândute cu telefonul dvs. sunt de asemenea
garantate împotriva oricărui defect c
are poate să apară în timpul
primelor şase (6) luni
(1)
de la data achiziţiei, menţionată pe factura originală.
În cazul oricărui defect al telefonului care împiedică utilizarea normală
a acestuia, trebuie să informaţi imediat vânzătorul şi să prezentaţi
telefonul împreună cu dovada achiziţionării.
Dacă defectul este confirmat, telefonul dvs. sau componenta
corespunzătoare va fi înlocuită sau reparată, după caz. Telefonul
reparat sau accesoriile sunt obiectul unei garanţii de o (1) lună
pentru acelaşi defect. Reparaţia sau înlocuirea pot fi făcute folosind
componente recondiţionate care oferă funcţionalitate echivalentă.
Această garanţie acoperă costul pieselor şi al lucrării, dar nu include şi
alte costuri.
Siguranţă şi utilizare .........
Vă recomandăm să citiţi cu atenţie acest capitol înainte de a
utiliza telefonul. Fabricantul nu-şi asumă nicio răspundere
pentru pagubele care pot rezulta drept consecinţă a utilizării
necorespunzătoare sau contrare prezentelor instrucţiuni.
• SIGURANŢA TRAFICULUI:
Ca urmare a studiilor care arată că utilizarea unui telefon mobil în
timpul conducerii unui vehicul constituie un risc real, chiar când se
utilizează un set pentru mâini-libere (kit auto, căşti etc.), conducătorii
sunt rugaţi să se abţină de la utilizarea telefonului mobil când
vehiculul nu este parcat.
Când conduceţi, nu utilizaţi telefonul şi căştile pentru a asculta
muzică sau emisiuni radio. Utilizarea căştilor radio poate fi
periculoasă şi interzisă în anumite zone.
Când este pornit, telefonul dvs. emite unde electromagnetice care
pot interfera cu sistemele electronice ale vehiculului ca sistemul
anti-blocare la frânare ABS sau airbag-uri. Pentru a vă asigura că nu
este nicio problemă:
-
nu aşezaţi telefonul pe bord sau într-o zonă de deschiere a airbag-ului,
- verificaţi la concesionarul auto sau la constructorul autovehiculului
dvs. dacă bordul este ecranat corespunzător faţă de energia RF a
telefonului mobil.
• CONDIŢII DE UTILIZARE:
Este recomandat să închideţi telefonul din când în când pentru a-i
optimiza performanţele.
Închideţi telefonul înainte de îmbarcarea într-o aeronavă.
Închideţi telefonul când vă aflaţi în incinta instituţiilor medicale, cu
excepţia zonelor special destinate. Ca şi alte tipuri de echipament utilizate
în mod obişnuit, telefoanele mobile pot interfera cu alte dispozitive
electrice şi electronice, sau echipamente care utilizează frecvenţe radio.
Închideţi telefonul când vă aflaţi în apropierea surselor de gaze
sau lichide inflamabile. Respectaţi cu stricteţe toate semnele şi
instrucţiunile afişate în depozitele de combustibil, benzinării sau
uzine chimice, sau în orice zone cu atmosferă potenţial explozivă.
Când telefonul este pornit, trebuie ţinut la cel puţin 15 cm de orice
dispozitiv medical precum stimulatoare cardiace, aparate auditive,
pompe de insulină etc. În special când utilizaţi telefonul, trebuie să-l ţineţi
la urechea din partea opusă dispozitivului respectiv, dacă aveţi vreunul.
Pentru a preveni problemele de auz, preluaţi convorbirea înainte de
a aduce telefonul la ureche. De asemenea ţineţi receptorul departe
de ureche când îl utilizaţi în modul „mâini-libere” deoarece volumul
amplificat poate cauza deteriorări ale auzului.
Nu lăsaţi copiii să utilizeze telefonul şi/sau să se joace cu telefonul şi
accesoriile fără a fi supravegheaţi.
Când înlocuiţi capacul, vă rugăm să ţineţi seama de faptul că telefonul
conţine substanţe care pot crea reacţii alergice.
Întotdeauna manipulaţi telefonul cu grijă şi păstraţi-l într-un loc curat
şi ferit de praf.
Nu permiteţi expunerea telefonului la condiţii meteo sau de mediu
adverse (umezeală, umiditate, ploaie, infiltraţii de lichid, praf, aer de
mare, etc). Domeniul de temperatură recomandat de fabricant este
de la-10°C până la +55°C.
La peste 55°C lizibilitatea ecranului telefonului poate fi afectată, dar
această problemă este temporară şi nu este gravă.
Numerele de apel de urgenţă pot să nu fie accesibile în toate reţelele
celulare. Niciodată nu trebuie să vă bazaţi pe telefonul dvs. pentru
apelurile de urgenţă.
Nu deschideţi, demontaţi sau încercaţi să reparaţi singur telefonul mobil.
Nu lăsaţi să cadă, nu aruncaţi şi nu îndoiţi telefonul mobil.
Nu utilizaţi telefonul dacă ecranul din sticlă este deteriorat, crăpat sau
spart, pentru a evita orice risc de rănire.
Nu îl vopsiţi.
Folosiţi numai baterii, încărcătoare şi accesorii care sunt recomandate
de TCL Communication Ltd. şi filialele sale şi care sunt compatibile cu
modelul telefonului dvs. mobil. TCL Communication Ltd. şi filialele
sale nu îşi asumă nicio responsabilitate pentru pagubele cauzate de
utilizarea altor încărcătoare sau baterii.
Nu uitaţi să faceţi copii de rezervă sau să păstraţi o înregistrare scrisă a
tuturor informaţiilor importante stocate în telefonul dvs.
Unele persoane pot suferi atacuri epileptice sau amnezii în urma
expunerii la lumini intermitente, sau de la jocurile video. Aceste atacuri
sau amnezii pot să apară chiar dacă o persoană nu a mai avut atacuri
sau amnezii anterioare. Dacă aţi mai avut atacuri sau amnezii, sau dacă
aveţi asemenea antecedente în familie, vă rugăm să consultaţi doctorul
înainte de a juca jocuri video pe telefon sau de activarea luminilor
intermitente pe telefonul dvs.
(1)
Formatarea datelor utilizatorului TOATE datele din telefon
ale utilizatorului (contacte, mesaje și fișiere) vor fi șterse definitiv.
Realizați o copie de siguranță după toate datele pe cartela SIM,
înainte de a realiza formatarea.
Telefonul meu nu se încarcă în mod corespunzător
• Asiguraţi-vă că utilizaţi o baterie ALCATEL ONETOUCH şi
încărcătorul furnizat în cutie.
• Curățați contactul bateriei dacă este murdar.
• Asiguraţi-vă că bateria este introdusă corect înainte de a conecta
încărcătorul.
• Asiguraţi-vă că bateria nu este complet descărcată. Dacă bateria
este descărcată complet, ar putea fi necesare aproximativ 20 de
minute până când pe ecran apare indicatorul de încărcare a
bateriei.
• Asiguraţi-vă că încărcarea se realizează în condiţii normale (între
0°C și +40°C).
• Când sunteţi în străinătate, verificaţi dacă tensiunea electrică
este compatibilă.
Telefonul meu nu se poate conecta la o reţea, sau se afişează
„Lipsă serviciu”
• Încercaţi conectarea în alt loc.
• Verificaţi acoperirea reţelei cu operatorul dvs.
• Verificaţi cu operatorul dvs. dacă este valabilă cartela SIM.
• Încercaţi selectarea manuală a reţelei(lor) disponibile.
• Încercaţi conectarea într-un moment ulterior dacă reţeaua este
supraîncărcată.
Cartelă SIM nevalidă
• Asiguraţi-vă că s-a introdus corect cartela SIM.
• Asiguraţi-vă că cipul de pe cartela SIM nu este deteriorat sau
zgâriat.
• Asiguraţi-vă că serviciul cartelei dvs. SIM este disponibil.
Nu pot fi efectuate apeluri
• Asiguraţi-vă că aţi format un număr valid şi apăsaţi tasta
.
• Pentru apeluri internaţionale, verificaţi codurile de ţară şi de
zonă.
• Asiguraţi-vă că telefonul dvs. mobil este conectat la o reţea, şi că
reţeaua nu este supraîncărcată sau indisponibilă.
• Verificaţi starea abonamentului dvs. la operatorul de reţea
(credit, valabilitate cartelă SIM, etc.).
• Asiguraţi-vă că nu aţi blocat apelurile efectuate.
• Asiguraţi-vă că telefonul nu este în mod avion.
(1)
Contactaţi operatorul de reţea pentru a verifica disponibilitatea
serviciului.
(1)
Perioada de garanţie poate varia în funcţie de ţară.
(2)
Viaţa unei baterii reîncărcabile pentru telefonul mobil, exprimată în durata
de conversaţie, durata de standby şi durata de viaţă totală, depinde
de condiţiile de utilizare şi configuraţia reţelei. Deoarece bateriile sunt
considerate consumabile, specificațiile menționează că trebuie să obțineți
performanța optimă pentru telefonul dvs. în primele șase luni după
achiziționarea acestuia și încă aproximativ 200 de reîncărcări.