19
Depanare
Consultaţi Ghidul de referinţă pentru mai multe întrebări frecvente.
Sunetul televizorului nu este scos de sistem.
• Asiguraţi-vă că sursa de intrare este selectată corect. Ar trebui să încercaţi şi alte
surse de intrare, apăsând butonul INPUT de mai multe ori (pagina 9).
• Verificaţi conexiunea cablului HDMI, a cablului optic digital sau a cablului audio
care este conectat la sistem şi la televizor (pagina 6, 7).
• Verificaţi ieşirea sunetului de la televizor.
Sistemul nu scoate niciun sunet de la dispozitivul BLUETOOTH conectat.
• Asiguraţi-vă că indicatorul BLUETOOTH este aprins cu culoarea albastru
(pagina12).
• Asiguraţi-vă că acest sistem nu se află prea departe de dispozitivul BLUETOOTH
sau că sistemul nu este afectat de interferenţele de la o reţea Wi‐Fi, alt dispozitiv
wireless 2,4 GHz sau un cuptor cu microunde.
Nu este scos niciun sunet de la subwoofer.
• Asiguraţi-vă că este bine conectat cablul de alimentare CA (de la reţea) al
subwooferului (pagina 8).
• Asiguraţi-vă că transmiţătoarele wireless sunt introduse corect (pagina 5).
• Dacă indicatorul
este stins:
– Verificaţi dacă este bine conectat cablul de alimentare CA (de la reţea) al
subwooferului.
– Porniţi subwooferul apăsând butonul
de pe subwoofer.
• Dacă indicatorul
clipeşte rapid cu culoarea verde:
Mai întâi apăsaţi butonul
de pe subwoofer, apoi introduceţi corect
transmiţătorul wireless în subwoofer şi apăsaţi din nou butonul
de pe
subwoofer.
• Dacă indicatorul
clipeşte cu culoarea roşu:
Apăsaţi butonul
pentru a opri subwooferul şi verificaţi că nu există niciun
obstacol care blochează orificiile de ventilaţie ale subwooferului.
Sistemul se opreşte automat.
• Funcţia A. STBY este setată (pagina 18).
Telecomanda pentru televizor nu funcţionează.
• Această problemă poate fi rezolvată prin utilizarea emiţătorului de infraroşii.
Consultaţi Ghidul de referinţă.