10
INFORMAŢII PRIVIND PROTECŢIA MEDIULUI
Acest simbol indică faptul că aparatul, odată ce nu mai este folosit, nu poate fi distrus
împreună cu alte deşeuri menajere. Este necesară colectarea şi distrugerea separată a
acestuia, de exemplu în containere având marcaje speciale cu acest simbol din zonele de
mari dimensiuni de colectare a gunoiului.
Toate informaţiile privind locul de depozitare în siguranţă a aparatelor scoase din uz pot fi obţinute de
la autorităţi, de la magazinul de unde s-a achiziţionat aparatul sau de la reprezentanţii producătorului.
Dacă vă hotărâţi să distrugeţi aparatul, faceţi imposibilă folosirea sa ulterioară pentru a evita orice
posibil accident. Deconectaţi aparatul de la reţeaua electrică şi apoi, tăiaţi cablul de alimentare.
Rupeţi garnitura de etanşare. Distrugeţi încuietorile de pe uşă, dacă există. ATENŢIE! Nu
demontaţi aparatul în lipsa unui specialist. Apelaţi la o firmă de reciclare.
SERVICE GARANŢIE
Dacă aparatul este defect, verificaţi dacă dumneavoastră înşivă puteţi să remediaţi funcţionarea
defectuoasă a aparatului. Dacă nu reuşiţi să rezolvaţi problema, apelaţi , telefonic sau în scris, la cel mai
apropiat service de frigidere. La contactarea acestora, menţionaţi modelul frigiderului (Typ/Тип şi
MODEL) şi numărul (Ser. No /Фабрик Но). Veţi găsi aceste informaţii pe eticheta produsului care este
lipită pe peretele din dreapta al compartimentului frigider, în apropierea de tăvilor pentru fructe şi
legume.
CENTRUL DE DESERVIRC IN MOLDOVA
S.A. AIEA, MD
2036 or. Chisin
au, str. Uzinclor 21,
(37322) 47 2
2 23, 47 05 51,
[email protected]t SPRE ATENŢIA CUMPĂRĂTORILOR! Citiţi cu atenţie instrucţiile de utilizare. În caz de nerespetare
a cerinţilor şi indicaţiilor menţionate în instrucţie, ezistă o probabilitate de a defecta frigiderul şi de a
pierde dreptul la serviciul gratuit de asistenţă garantată.
În perioada de asistenţă garantată se efectuează înlocuirea gratuită a detaliilor defectate şi a unităţilor
aparatului frigorific.
Perioada de garanţie:
• Aparatelor frigorifice de uz casnic „Snaige” li se oferă garanţie – 24 luni din data procurării.
• Aparatelor frigorifice de uz casnic, întrebuinţate în scopuri comerciale (în magazine, hoteluri, baruri
şi alte locale), li se oferă o garanţie de 6 luni.
• Aparatelor frigorifice folosite în locurile publice, organizaţii medicale, farmacii şi în alte locale - li se
oferă garanţia de 12 luni.
Condiţii obligatorii pentru reparaţia garantată:
• Pentru deservirea in termenul de garanţie, originalul certificatului de garanţie îndeplinit corect este
obligatoriu. În lipsa certificatului de garanţie este necesar, bonul de plată a magazinului cu stampila
sau alt document ce confirma procurarea aparatului. Modelul frigiderului şi numărul de serie din
certificatul de garanţie trebuie să coincidă cu numărul de pe eticheta amplasată pe peretele interior
al frigiderului. Nu se admit corectari în certificatul de garanţie.
ATENŢIE! În lipsa marcării cu privire la vînzare si a documentelor ce confirmă procurarea frigiderului
perioada de garanţie se calculeaza de la data faricării specificată în numarul de serie al produsului.
• ATENŢIE! Aparatul frigorific trebuie să fie conectat la reţiaua electrică, care să aibă contact cu
pămîntul, să fie montat şi utilizat conform indicaţiilor producătorului, descrise în instrucţia de utilizare a
aparatului.
Asistenţa garantată se întrerupe:
• Din cauza difecţiunilor tehnice a corpului sau a altor defecţiuni apărute din cauza cumpărătorului, în
timpul transportării aparatului frigorific procurat, numai dacă nu este indicat altfel de producător în
instrucţia de utilizare a aparatului. În caz de situaţii contraversate, e necesar de a pune la dispoziţie
ambalajul aparatului frigorific.
• Din cauza dificienţilor, defectării detaliilor, apărute în consecinţa utilizării incorecte a aparatului,
nerespectării cerinţilor indicate de producător în instrucţia de utilizare, în timpul montării şi
conectării la reţiaua electrică sau transportării.