Instrucþiuni de utilizare
RO-5
ergonomic şi foarte comod pentru mâini
şi braţe. Ţineţi mânerul anterior din lateral
(vezi fig. 4).
ORIENTAREA MÂNERULUI POSTERIOR
Modificarea înclinaţiei mânerului posterior.
1) Eliberaţi acceleraţia (fig. 11, poz. 5).
2) Trageţi în spate butonul de rotire al mâ-
nerului (fig. 5, săgeata A). Rotiţi mânerul în
sensul şi în unghiul dorit (fig. 5, săgeata B).
3) Eliberaţi butonul de blocare.
4) Verificaţi dacă mecanismul de rotire este
din nou blocat.
5) Un dispozitiv de protecţie permite
activarea zăvorului (fig. 5) doar
atunci când acceleraţia e ridicată.
8. ÎNTREŢINERE ŞI REPARAŢII
PERICOL! Nu efectuaþi operaþii de
control, întreþinere sau reparaþii
cu motorul pornit.
BUJIA
Bujia se verifică cel puţin o dată pe an sau
în caz de rateuri la start.
Aşteptaþi până când motorul e rece.
1) Îndepărtaţi fişa şi deşurubaţi bujia
cu cheia din dotare (fig. 6). Dacă apar
depuneri masive de calamină sau o uzură
pronunţată a electrodului, înlocuiţi bujia cu
alta echivalentă (fig. 7).
Depunerile de calamină pot avea
următoarele cauze:
- Proporţia uleiului din carburant este prea
ridicată, resp. calitatea uleiului nu e cea
optimă.
- Filtrul de aer este parţial colmatat.
2) Înşurubaţi bujia cu mâna până la
capătul filetului, pentru a evita deteriorarea
scaunului de bujie; folosiţi cheia doar pentru
strângerea bujiei (fig. 6).
3) Nu reparaţi singuri aparatul, dacă nu
sunteţi calificaţi. Apelaţi la un service
autorizat.
GRUPUL DE TRANSMISIE (fig. 8)
Adăugaţi vaselină la reductor după fiecare
40 de ore de funcţionare prin intermediul
niplului de gresare (fig. 8, piesa 1).
PERICOL! Pentru a păstra
funcþiunile originale de siguranlă,
nu faceþi nici o modificare utilajului.
În caz de reparaþii folosiþi doar piese de
schimb originale.
FILTRUL DE AER
Curăţaţi regulat filtrul de aer (cel puţin la 20
de ore); mai des, dacă lucraţi într-un mediu
cu mult praf.
1) Deşurubaţi şurubul-fluture de la capac
(fig. 9).
2) Spălaţi filtrul cu benzină.
3) Lăsaţi-l să se usuce, înainte de a-l monta
la loc (fig. 9).
Dacă filtrul* este deteriorat, trebuie
înlocuit, pentru a menþine fiabilitatea
motorului.
* Ansamblu: filtru, incl. carcasa de filtru
FILTRUL DE CARBURANT
Filtrul de carburant se înlocuieşte anual;
trageţi-l afară din ştuţul de alimentare cu
ajutorul unui cârlig.
TURAŢIA MINIMĂ A MOTORULUI
- Verificaţi de fiecare dată, ca
dispozitivul de tăiere să nu se mişte la
mersul în gol.
- Dacă totuşi se mişcă, adresaţi-vă unui
service autorizat pentru ajustarea reglajului.
VERIFICAREA ŞURUBURILOR, A
PIESELOR FIXE ŞI A CELOR MOBILE
- Înainte de fiecare utilizare, asiguraţi-vă
ca toate şuruburile şi toate elementele
componente să fie bine strânse şi în stare
bună, iar lamele să nu prezinte fisuri sau o
uzură evidentă.
- Piesele deteriorate trebuie schimbate de
către un service autorizat înainte de a mai
folosi aparatul.