DURKOPP ADLER 867 Manual de utilizare

Tip
Manual de utilizare
867
Maşinii de cusut speciale
Postfach 17 03 51, D-33703 Bielefeld Potsdamer Straße 190, D-33719 Bie lefeld
Telefon +49 (0) 521 / 9 25-00 Telefax +49 (0) 521 / 9 25 24 35 www.duerkopp-adler.com
Ausgabe / Edition: Änderungsindex Teile-Nr. /Part.-No.:
01/2011 Rev. index: 05.0 Printed in Federal Republic of Germany 0791 867x xx
RO
Proprietatea Durkopp Adler AG si este protejata de legea dreptului de autor.
Orice reproducere si publicare neautorizata a continutului, este interzisa.
Cuvânt înainte
Prezentele instrucţiuni de utilizare au rolul de a uşura cunoaşterea
maşinii si posibilităţile sale de utilizare in mod optim.
Instrucţiunile de lucru conţin indicaţii importante pentru utilizarea
asigura si in mod economic a maşinii. Atenţia dumneavoastră va
v - a ajuta in a evita pericolele, costurile de reparaţii si v - a creste
durata de viata a maşinii ca si v - a creste eficacitatea ei.
Este recomandabil ca prezentele instrucţiuni de lucru si indicaţiile sa
fie completate cu dispoziţiile naţionale de prevenirea accidentelor
si de protecţia mediului.
Instrucţiunile de lucru trebuie sa fie disponibile in permanenta la
locul de funcţionare al maşinii.
Instrucţiunile de lucru vor fi citite si însuşite de fiecare
persoana împuternicita sa lucreze la maşina. Prin aceasta
se înţelege:
Utilizare inclusiv dotare, eliminarea defecţiunilor apărute in
timpul lucrului, îndepărtarea deşeurilor de producţie,
întreţinere.
Punere in funcţie (Întreţinere, inspecţii, punere in funcţie)
şi/sau
Transport
Utilizatorul are obligaţia de a se asigura ca doar personal
autorizat să lucreze la maşina.
Utilizatorul are obligaţia sa verifice cel puţin odată pe schimb,
eventualele avarii sau deficiente, modificări apărute (inclusiv cele de
comportament),fapte ce pot pune in pericol siguranţa şi le
raporteze imediat.
Utilizatorul autorizat, are obligaţia să se îngrijească ca maşina
sa fie în permanenţă în perfectă stare de funcţionare.
Ca principiu de bază este interzisă demontarea sau scoaterea din
funcţiune a oricărui dispozitiv de siguranţă.
Dacă în timpul lucrărilor de dotare, de reparaţii sau de întreţinere, este
necesara demontarea dispozitivelor de siguranţa, imediat după
încheierea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie se vor remonta
imediat toate dispozitivele de siguranţa.
Modificările de la sine putere făcute maşinii, exonerează
producătorul de la plata oricărei pagube cauzate de aceste
modificări.
Respecti toate indicaţiile de securitate si de pericole, ale
maşinii !
Suprafeţele marcate cu dungi galben/negru, sunt suprafeţe cu
potenţial permanent de accidentare, de exemplu de strivire, de
forfecare sau de lovire.
Pe ngă indicaţiile din prezentele instrucţiuni de lucru, respectaţi
normele general valabile de siguranţa si de evitarea accidentelors!
Norme generale de VLJXUDQĠD
Nerespectarea XUPăWRDUHORr norme de SURWHFĠLa muncii poate avea
ca urmare râniri sau avarierea PDúLQLi !!
1
.
0DúLQa se v - a porni doar după luarea la FXQWLQĠa aLQVWUXFĠLXQLORr
de utilizare de câtre persoane instruite pentru a utiliza PDúLQD
2. Înainte de punere in IXQFĠLXQH, FLWLĠL si LQVWUXFĠLXQLOe de
folosire ale producăWRUXOXL motorului.
3. 0DúLQa se v - a utiliza doar in scopul pentru care a fost conceputa
si nu v - a fi folosita IăUă dispozitivele de VLJXUDQĠD,
respectându - se toate normele de VLJXUDQĠa aplicabile.
4. La schimbarea dispozitivelor de cusut (de exemplu: ac, picioruú
de coasere, coasere, vPSLQJăWRr material sau mosorel) la
inserarea firului la SăUăVLUHa locului de munca ca si - n cazul
OXFULORr de vQWULQHUHPDúLQa v - a fi scoasa din IXQFĠLXQe prin
DFĠLRQDUe asupra vQWUHUXSăWRUXOXLgeneral sau prin deconectarea
de la UHĠHD
5. /XFUăULOe zilnice de ÌQWULQHUe vor fi executate doar de personal
instruit in mod FRUHVSXQ]ăWRU
6. /XFUăULOe de UHSDUDĠLe sau OXFUăULOe de ÌQWUHĠLQHUe speciale, vor fi
executate doar de VSHFLDOLúWi sau de personal instruit ca atare.
7. În cazul UHSDUDĠLLORr sau a OXFUăULORr de ÌQWULQHUe la dispozitivele
pneumatice, v - a separa prima data PLQa de la sistemul de
alimentare pneumatic (maxim 7 -
10
bari). Pentru separare se v - a
lua In considerare presiunea de la unitatea de vQWULQHUe aer.
([FHSĠLi reprezintă doar RSHUDĠLLOe de reglare úL verificare de
IXQFĠLRQDELOLWDWH, RSHUDĠLi executate de personal autorizat.
8. /XFUăULOe la dispozitivele electrice vor fi executate doar de personal
calificat.
9. Este interzisa LQWHUYHLa la componentele aflate sub tensiune.
([FHSĠLe fac RSHUDĠLLOe PHQĠLRQDWe în GLVSR]LĠLLOe DIN VDE
0105.
10. Modificarea respectiv reconstruirea PDúLQLi este permisa doar cu
respectarea tuturor normelor de SURWHFĠLa muncii aplicabile.
11. Piesele de schimb utilizate pentru UHSDULi vor fi
doar cele autorizate de noi.
12. Punerea In IXQFĠLe a SDUĠLi superioare este interzisa
pana când nu s - a stabilit ca sunt Întrunite toate
FRQGLĠLLOe specificate în GLVSR]LLOe UE .
13. Cablul de alimentare trebuie SUH]Xt cu un úWHFNHr ce vQWUXQWH
normele QDĠLRQDOe specifice, in vigoare. Pentru aceasta este nevoie
de personal autorizat (vezi si punctul 8).
Aceste simboluri sunt indicatoare de VLJXUDD muncii úLvor
fi respectate întocmai !
PERICOLDEACCIDENTARE !
În afara de aceasta, UHVSHFWDĠi toate normele generale de
SURWHFĠLa muncii.
.
RO
Cuprins Pagina:
Instrucţiunile pentru efectuarea lucrărilor de service clasa 867
(Ediţia 01.2011)
1 Aspecte generale
1.1 Etaloane .................................................... 3
1.2 Descrierea poziţiilor de marcare...................................... 4
1.3 Scala de gradare pe roata de mână.................................... 5
2 Maşina de cusut
2.1 Poziţia pârghiei pentru arborele braţului pe arborele braţului..................... 6
2.2 Roata superioară şi inferioară cu curea dinţată/ cureaua dinţată................... 7
2.2.1 Poziţia roţii superioare cu curea dinţată ................................. 7
2.2.2 Poziţiaroţiiinferioarecucureadinţată.................................. 8
2.3 Transport inferior şi mecanism de antrenare pentru poziţionarea tighelirii ............. 9
2.3.1 Setare de bază pentru reglarea tighelului ................................ 9
2.3.2 2. Selectarea lungimii tighelului ...................................... 11
2.3.3 Poziţia sistemului de transport în decupajul plăcii de tighelit ..................... 12
2.3.4 Cursadeavansasistemuluidetransport................................ 14
2.3.5 Cursaderidicareasistemuluidetransport............................... 15
2.3.6 Înălţimeasistemuluidetransport..................................... 16
2.3.7 Contragreutate................................................ 17
2.4 Pârghiedetransfer.............................................. 18
2.5 Culisa pentru bara cu ace.......................................... 19
2.5.1 Poziţionarea laterală a culisei pentru bara cu ace ........................... 19
2.5.2 Înţeparea cu acul în direcţia de transport ................................ 20
2.6 Graifer,cursabucleişiînălţimeabareideace.............................. 21
2.6.1 Cursabuclei.................................................. 21
2.6.2 Înălţimeabareideace............................................ 22
2.6.3 Înălţimeabareideacelamaşinilecubarecuacactivabil ...................... 23
2.6.4 Distanţagraiferuluifaţădeac ....................................... 25
2.6.5 Protecţiaacului................................................ 26
2.7 Ventilator pentru carcasa mosorului.................................... 27
2.7.1 Aspecte generale............................................... 27
2.7.2 Cursa ventilatorului pentru carcasa mosorului ............................. 27
2.7.3 Momentulaerisirii .............................................. 29
2.8 Picioruş de transport şi picior de apăsare a materialului ...................... 30
2.8.1 Cursa picioruşului de transport şi a picioruşului de apăsare a materialului ............ 30
2.8.2 Mişcareaderidicareapicioruşuluidetransport ............................ 31
2.8.3 Presiunea picioruşului de cusut ...................................... 32
2.9 Limitarea lungimii tighelului ........................................ 33
2.10 Egalitatea tighelului înainte şi înapoi ................................... 34
2.11 Aerisireapicioruşuluidecusut....................................... 35
2.11.1Aerisireamecanicăapicioruşuluidecusut ............................... 35
2.11.2 Înălţimea picioruşelor de cusut blocate cu maneta........................... 36
2.11.3Înălţimeapicioruşelordecusutaerisite ................................. 37
Cuprins Pagina:
2.12 Componente de ghidare a firului...................................... 38
2.12.1 Regulator pentru fire............................................. 38
2.12.2Resortdetragereafirului.......................................... 39
2.13 Bobinator ................................................... 40
2.14 Mecanismdetăiereafirului ........................................ 42
2.14.1 Aspecte generale............................................... 42
2.14.2Cuţitdetragereafirelor........................................... 44
2.14.3 Cuţit opus şi clemă inferioară firului.................................... 46
2.14.4Poziţiedetăiere ............................................... 48
2.15 Mecanismdetăierescurtăafirului.................................... 50
2.15.1 Aspecte generale............................................... 50
2.15.2 Manetă de blocare pentru cuţitul de tragere a firelor .......................... 51
2.15.3 Cuţitdetragereafirelor .......................................... 52
2.15.4 Cuţit opus ................................................... 54
2.16 Potenţiometruînbraţ ............................................ 56
2.16.1 Setare de bază fără panou de comandă ................................. 56
2.16.2 Setare de bază cu panou de comandă V810 sau V820 ........................ 57
2.16.3Verificareareglăriipotenţiometrului.................................... 58
2.17 Conexiunile plăcii de conductori ...................................... 59
2.18 Maşini cu element mobil de prindere ................................... 60
2.19 Maşini cu tăietor perpendicular ...................................... 61
2.20 Maşinicubaredeaceactivabile...................................... 64
2.20.1 Reglarea vanei pentru activarea barei de ace.............................. 64
2.21 Reglareacupluluidefricţiune....................................... 65
3 Lubrifiere cu ulei
3.1 Lubrifierea graiferului ............................................ 67
3.2 Întreţinere................................................... 68
RO
1 Aspecte generale
Prezentele instrucţiuni pentru efectuarea lucrărilor de service descriu
reglarea maşinii de cusut speciale 867.
ATENŢIE!
Activităţile descrise în prezentele instrucţiuni pentru efectuarea
lucrărilor de service pot fi efectuate numai de către specialişti,
respectiv persoane instruite în mod corespunzător!
Atenţie pericol de rănire!
La efectuarea lucrărilor de reparaţii, modificare şi întreţinere este
necesară dezactivarea întrerupătorului principal şi deconectarea
maşinii de la reaua pneumatică de alimentare.
Efectuarea lucrărilor de calibrare şi a verificărilor funcţionale cu maşina
pornită numai cu respectarea tuturor măsurilor de siguranţă şi cu cea
mai mare atenţie.
Prezentele instrucţiuni pentru efectuarea lucrărilor de service descriu
reglarea maşinii de cusut în ordinea corespunzătoare. În acest sens
trebuie avut în vedere că diferite etape de reglare se află în legătură
reciprocă. Din acest motiv, reglarea obligatorie va fi respectată cu
respectarea succesiunii prezentate.
Pentru toate operaţiunile de reglare la nivelul componentelor care
formează tighelul trebuie montat un ac nou în stare ireproşabilă.
Capacele maşinii care trebuie deşurubate şi înşurubate la loc pentru
operaţiunile de control şi de reglare nu sunt menţionate în text.
Observaţie
La maşinile de cusut speciale 867, anumiţi arbori sunt prevăzuţi cu
suprafeţe care simplifică semnificativ reglarea maşinii.
La toate setările la nivelul suprafeţei, primul şurub este înşurubat în
direcţia de rotaţie la nivelul suprafei.
1.1 Etaloane
Ştiftul de blocare 1 necesar pentru reglarea maşinii este inclus în
pachetul de livrare a maşinii în versiunea de serie. Acesta este inclus în
pachetul de livrare al maşinii şi poate fi fixat într-o poziţie uşor
accesibilă pe latura inferioară a vanei de ulei.
3
1.2 Descrierea poziţiilor de marcare
Cu ştiftul de blocare 1 şi canelurile de marcare 2 şi 3 în pârghia pentru
arborele braţului 4, maşina de cusut poate fi blocat în două poziţii de
reglare.
Poziţia I = Ştift de blocare Æ 5 mm pentru canelura mare
= cursa buclei, înălţimea barei de ace
PoziţiaII tiftdeblocareÆ 3 mm pentru canelura mică
= Bara pentru ace în punctul mort superior, scala
de gradare la nivelul roţii de mână
4
1.3 Scala de gradare pe roata de mână
Roata de mână 2 este imprimată cu grade.
Anumite setări sunt efectuate prin intermediul acestor poziţii ale roţilor
de mână.
Deplasarea roţii de mână, până când pe indicatorul 3 apar gradele
menţionate în prezentele instrucţiuni.
Efectuarea setărilor descrise.
Reglarea roţii de mână
Reglarea poziţiei roţii de mână la 50°
Prin deschiderea 1 se desface ştiftul filetat pentru roata de mână
Reglarea poziţiei roţii de mână la 0°
Marcarea maşinii cu ştiftul de blocare O 3 mm în poziţia II
Prin deschiderea 1 se desface ştiftul filetat pentru roata de mână
Reglarea roţii de mână 2, astfel încât marcajul 0° să fie poziţionat
în centrul indicatorului 3.
Prin deschiderea 1 se strânge ştiftul filetat pentru roata de mână.
Reglarea poziţiei roţii de mână la 50°, cu strângerea ştiftului filetat
pentru roata de mână
5
RO
2 Maşina de cusut
2.1 Poziţia pârghiei pentru arborele braţului pe arborele braţului
Atenţie pericol de rănire!
Dezactivarea întrerupătorului principal.
Verificarea şi reglarea poziţiei pârghiei pentru arborele braţului numai
cu maşina de cusut.
Reglare şi control
Pârghia arborelui braţului 1 este fixată cu trei ştifturilor filetate 2 pe
arborele braţului 4. Ştiftul filetat trebuie să fie poziţionată pe
suprafaţa 3.
Corectare
Desfacerea ştifturilor filetate 2 la nivelul pârghiei pentru arborele
braţului.
Rotirea pârghiei arborelui braţului pe arbore astfel încât ştifturile
filetate 2 să fie poziţionate pe suprafa 3.
Împingerea pârghiei arborelui braţului axial până la opritor către
dreapta.
Strângerea ştifturilor filetate 2.
6
2.2 Roata superioară şi inferioară cu curea dinţată/ cureaua dinţată
2.2.1 Poziţia roţii superioare cu curea dinţată
Atenţie pericol de rănire!
Dezactivarea întrerupătorului principal.
Verificarea şi reglarea poziţiei roţii superioare cu curea dinţată numai
cu maşina de cusut oprită.
Reglare şi control
Roata cu curea dinţată 2 este fixată cu două ştifturi filetate pe arborele
braţului 4. Ştifturile filetate trebuie să fie poziţionate pe suprafaţa 1.
Distanţa între roata cu curea dinţată 2 şi roata bobinatorului 3 cu
bobinatorul oprit trebuie să fie de 0,8 mm.
Verificarea distanţei între roata cu curea dinţată 2 şi roata
bobinatorului 3 cu lera palpatoare.
Corectare
Desfacerea ştifturilor filetate din roata cu curea dinţată.
Deplasarea roţii cu curea dinţată până când ştifturile filetate sunt
poziţionate pe suprafa1aarboreluibraţului4.
Reglarea distanţei laterale de 0,8 mm între roata cu curea dinţată 2
şi roata bobinatorului 3 cu lera palpatoare.
Strângerea ştifturilor filetate în roata cu curea dinţată.
7
RO
2.2.2 Poziţia roţii inferioare cu curea dinţată
Atenţie pericol de rănire!
Dezactivarea întrerupătorului principal.
Verificarea şi reglarea poziţiei roţii inferioare cu curea dinţată numai cu
maşina de cusut oprită.
Reglare şi control
Ştifturile filetate din roata cu curea dinţată 2 trebuie să fie poziţionate
pesuprafaţa1aarboreluiinferior5.
Roata cu curea dinţată trebuie poziţionată astfel încât cureaua dinţată 4
la deplasarea roţii de mână la nivelul inelului de tensionare 3, fără
înghesuirea acesteia.
Verificarea poziţiei roţii cu curea dinţată.
Corectare
Demontarea curelei dinţate de pe roata inferioară cu curea dinţată.
Desfacerea ştifturilor filetate din roata cu curea dinţată.
Deplasarea roţii cu curea dinţată 2 până când şuruburile sunt
amplasate pe suprafa arborelui inferior 5.
Strângerea ştifturilor filetate în roata cu curea dinţată.
Montarea la loc a curelei dinţate pe roata cu curea dinţată.
Verificarea cursei curelei dinţate.
ATENŢIE Pericol de rupere!
După o înlocuire a curelei dinţate
Verificarea poziţiei graiferului (a se vedea capitolul 2.6), a cursei de
avans a sistemului de transport (a se vedea capitolul 2.3.4) şi a cursei
de ridicare a sistemului de transport (a se vedea capitolul 2.3.5).
8
2.3 Transport inferior şi mecanism de antrenare pentru poziţionarea tighelirii
2.3.1 Setare de bază pentru reglarea tighelului
Atenţie pericol de rănire!
Dezactivarea întrerupătorului principal.
Reglarea poziţiei de bază a tighelului numai cu maşina de cusut oprită.
Reglare şi control
Dacă roata de reglare 5 este în poziţia „0”, mecanismul de antrenare
pentru poziţionarea tighelirii trebuie să prezinte un joc cât mai redus.
Deplasarea roţii de reglare 5 pentru lungimea tighelului „0”.
Verificarea jocului mecanismului de antrenare pentru poziţionarea
tighelirii la nivelul pârghiei de reglare a tighelului 1.
Corectare
Agăţarea resortului 2.
Fixarea roţii de reglare 5 cu cheia 3
Desfacerea şurubului 4 şi demontarea roţii de reglare 5.
Rotirea arborelui 7 cu o cheie fixă de 10 către dreapta până când
pârghia de reglare a tighelului 1 are cât mai puţin joc.
ATENŢIE Pericol de rupere!
Nu rotiţi arborele prea mult către dreapta.
Componentele sistemului de reglare a tighelului se pot
bloca şi lungimea maximă a tighelului de 8 mm,
respectiv 6 mm nu mai este atinsă.
Deplasarea scalei 6 la „0”.
Montarea la loc a roţii de reglare 5 şi strângerea cu şurubul 4.
Verificarea jocului pârghiei de reglare a tighelului 1.
Suspendarea la loc a resortului 2.
9
RO
Reglarea excentricului
Excentricul 3 trebuie reglat astfel încât marcajul 5 să fie în partea
superioară stângă, iar fanta excentricului 4 să fie paralelă cu ştiftul
filetat 2.
Desfacerea ştiftului filetat 2 în bloc.
Rotirea excentricului 3 prin deschiderea 6 astfel încât:
- marcajul 5 să fie în partea superioară stângă
- fanta excentricului 4 şi ştiftul filetat 2 să fie dispuse paralel între
ele.
Strângerea ştiftului filetat 2 în bloc.
10
2.3.2 2. Selectarea lungimii tighelului
Atenţie pericol de rănire!
Dezactivarea întrerupătorului principal.
Reglarea poziţiei de bază a tighelului numai cu maşina de cusut oprită.
Deplasarea roţii de reglare superioare 1 în poziţia „4”.
Desfacerea şurubului 2 şi demontarea roţii de reglare 3.
Rotireacuatenţieaarborelui5cuocheiefixăde1ndirecţia
acelor de ceasornic până la opritor.
Rotirea scalei 4 în poziţia „4”.
Montarea la loc a roţii de reglare 3 şi strângerea cu şurubul 2.
11
RO
2.3.3 Poziţia sistemului de transport în decupajul plăcii de tighelit
Atenţie pericol de rănire!
Dezactivarea întrerupătorului principal.
Verificarea şi reglarea sistemului de transport şi a mecanismului
de antrenare pentru poziţionarea tighelirii numai cu maşina de
cusut oprită.
Suspendarea resortului 1.
Desfacerea ştifturilor filetate la nivelul inelelor de reglare 8 şi 9.
Desfacerea şurubului 5.
Centrarea sistemului de transport în decupajul plăcii de tighelit.
Etanşarea arborelui 7 cu inelele de reglare 8 şi 9 şi strângerea
şuruburilor.
Desfacerea ştiftului filetat 10 şi a şurubului 2.
Desfacerea ştifturilor filetate la nivelul excentricului de avans 4.
Orientarea laterală a cadrului de reglare 14 astfel încât acesta să
fie poziţionat central faţă de decupajele din arborele 7.
Etanşarea cadrului de reglare 14 axial cu bolţul de lagăr 6 (fixat cu
şurubul 10) şi inelul de reglare 2.
Strângerea ştifturilor filetate la nivelul excentricului de avans 4.
Observaţie:
12
Deplasarea roţii de mână pentru dispozitivul de fixare a tighelului în
poziţia „0”.
Deplasarea mecanismului de antrenare în poziţia „0”.
În acest scop, rotirea cadrului de reglare 14 astfel încât eclisele
fie paralele.
Strângerea şurubului 13 la nivelul blocului 12.
Centrarea sistemului de transport pe lungime la nivelul decupajului
plăcii de tighelit.
Strângerea şurubului 5 (imag. pagina 12).
Montarea resortului 1 (imag. pagina 12) la nivelul cadrului de
reglare şi al etrierului de fixare.
ATENŢIE Pericol de rupere!
Arborele 11
trebuie să pătrundă în cadrul de reglare 14 încât să nu
fie afectată cursa ecliselor.
13
RO
2.3.4 Cursa de avans a sistemului de transport
Atenţie pericol de rănire!
Dezactivarea întrerupătorului principal.
Verificarea şi reglarea cursei de avans a sistemului de transport numai
cu maşina de cusut oprită.
Reglare şi control
Dacă maşina este în poziţia „190°”, cu lungimea maximă selectată a
tighelului, sistemul de transport nu trebuie să se deplaseze la
acţionarea pârghiei de reglare a tighelului.
Reglarea lungimii maxime a tighelului.
Rotirea maşinii în poziţia „190°”.
Deplasarea pârghiei de reglare a tighelului şi verificarea dacă
sistemul de transport se opreşte.
Corectare
Desfacerea ştiftului filetat la nivelul excentricului de avans 1.
Calibrarea ulterioară a excentricului de avans 1.
Strângerea ştiftului filetat la nivelul excentricului de avans 1.
Deplasarea pârghiei de reglare a tighelului şi verificarea dacă
sistemul de transport se opreşte.
14
2.3.5 Cursa de ridicare a sistemului de transport
Atenţie pericol de rănire!
Dezactivarea întrerupătorului principal.
Verificarea şi reglarea cursei de ridicare a sistemului de transport
numai cu maşina de cusut oprită.
Reglare şi control
Sistemul de transport trebuie să prezinte în punctul mort frontal şi
posterior aceeaşi înălţime faţă de placa de tighelit:
Verificarea deplasării roţii de mână şi a cursei sistemului de
transport.
Corectare
Desfacerea ştiftului filetat la nivelul excentricului de ridicare 1.
Rotirea excentricului de ridicare.
Strângerea ştiftului filetat la nivelul excentricului de ridicare 1.
Verificarea setării.
15
RO
2.3.6 Înălţimea sistemului de transport
Atenţie pericol de rănire!
Dezactivarea întrerupătorului principal.
Verificarea şi reglarea înălţimii sistemului de transport numai cu maşina
de cusut oprită.
Reglare şi control
Sistemul de transport trebuie să prezinte aceeaşi înălţime cu placa de
tighelit.
Maşini cu ridicarea sistemului de transport
Pentru înaintarea în siguranţă a materialului de cusut, sistemul de
transport 2 în poziţia cea mai de sus
trebuie să iasă în afară la maşinile cu FA = 0,5 mm
la maşinile cu KFA = 0,8 mm
peste suprafaţa plăcii de tighelit.
Deplasarea roţii de mână, până când sistemul de transport 2
ajunge în poziţia cu înălţime maximă.
Verificarea înălţimii sistemului de transport 2.
Corectare
Deplasarea roţii de mână, până când sistemul de transport 2
ajunge în poziţia cu înălţime maximă.
Desfacerea şuruburilor la nivelul pârghiei 1.
Rotirea pârghiei 1 astfel încât sistemul de transport să iasă în afară
cu 0,5 mm la FA; respectiv 0,8 mm la KFA peste suprafaţa plăcii de
tighelit.
Strângerea şuruburilor la nivelul pârghiei 1.
16
1
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61
  • Page 62 62
  • Page 63 63
  • Page 64 64
  • Page 65 65
  • Page 66 66
  • Page 67 67
  • Page 68 68
  • Page 69 69
  • Page 70 70
  • Page 71 71
  • Page 72 72

DURKOPP ADLER 867 Manual de utilizare

Tip
Manual de utilizare