Lenovo ThinkServer 6523 Warranty And Support Information

Tip
Warranty And Support Information
ThinkServer
Informaţii privind garanţia şi
suportul
Notă
Înainte de a folosi aceste informaţii şi produsul la care se referă, aveţi grijă citiţi şi
aprofundaţi următoarele:
v Capitolul 4, “Observaţii”, la pagina 19.
v Observaţii importante şi Informaţii privind măsurile de siguranţă, manuale livrate
împreună cu produsul.
Ediţia întâi (septembrie 2009)
© Copyright Lenovo 2009.
Porţiuni © Copyright International Business Machines Corporation 2005.
Cuprins
Capitolul 1. Resurse pentru informaţii .............1
Situl Web ThinkServer (http://www.lenovo.com/thinkserver) ........1
Documentaţia ......................1
Despre ajutor şi service....................2
Înainte de a apela ....................2
Solicitarea de service ...................3
Informaţii privind service-ul produselor Lenovo pentru Taiwan .......6
Capitolul 2. Garanţia limitată Lenovo .............7
Informaţii privind garanţia ..................11
Suplemento de Garantía para México ...............15
Capitolul 3. Unităţile înlocuibile de client (CRU-uri) ........17
Capitolul 4. Observaţii ..................19
Declaraţie de conformitate pentru Turcia ..............20
Marca CE privind conformitatea europeană .............20
Mărci comerciale .....................20
© Lenovo 2009. Porţiuni © IBM Corp. 2005. iii
iv Informaţii privind garanţia şi suportul
Capitolul 1. Resurse pentru informaţii
În acest capitol aflaţi de unde puteţi obţineţi informaţii suplimentare despre produsele
Lenovo
®
, ce faceţi dacă aveţi o problemă cu sistemul şi pe cine sunaţi dacă aveţi
nevoie de service.
Situl Web ThinkServer (http://www.lenovo.com/thinkserver)
Situl Web ThinkServer
oferă informaţii actualizate şi servicii care ajută la
cumpărarea, modernizarea şi întreţinerea serverului. De asemenea, puteţi faceţi
următoarele:
v Accesaţi Garanţia limitată Lenovo
v Accesaţi manualele online pentru produsele dumneavoastră
v Obţineţi acces la informaţii de depanare şi suport pentru modelul dumneavoastră de
server şi alte produse suportate
v Descărcaţi ultimele driver-e de dispozitiv şi actualizări de software pentru modelul
dumneavoastră de server
v Găsiţi numărul de telefon din ţara sau regiunea dumneavoastră pentru service şi suport
v Găsiţi un furnizor de servicii în vecinătatea dumneavoastră
Documentaţia
Împreună cu serverul primiţi DVD-ul ThinkServer Documentation, pe care se află
următoarele manuale:
Instalarea şi ghidul utilizatorului
Acest manual conţine informaţii privind măsurile de siguranţă, instrucţiuni de
setare, cerinţele de hardware şi software, instrucţiuni pentru înlocuirea părţilor
componente şi instrucţiuni de configurare.
Instrucţiuni pentru instalarea în rack
Acest manual conţine instrucţiuni pentru instalarea serverului într-un dulap de
tip rack.
Notă: Acest manual este disponibil numai pentru anumite modele.
Informaţii privind măsurile de siguranţă
Acest manual multilingv conţine observaţii privind măsurile de siguranţă şi
regulamentele pentru emisii.
Dacă apare o problemă legată de server, vedeţi informaţiile privind depanarea şi
diagnosticarea din Instalarea şi ghidul utilizatorului, publicaţie aflată pe DVD-ul
ThinkServer Documentation. În plus, puteţi consulta Manual de întreţinere a
hardware-ului, care conţine informaţii privind măsurile de siguranţă, caracteristici şi
© Lenovo 2009. Porţiuni © IBM Corp. 2005. 1
specificaţii, informaţii pentru configurarea software-ului, liste cu părţile componente,
proceduri de înlocuire şi reparare a componentelor şi informaţii privind diagnosticarea.
Publicaţia Manual de întreţinere a hardware-ului este disponibilă la:
http://www.lenovo.com/support
Dacă suspectaţi o problemă legată de software, consultaţi documentaţia (inclusiv fişierele
readme şi ajutorul online) livrată împreună cu sistemul de operare sau programul de
aplicaţie.
Puteţi obţineţi cele mai recente informaţii tehnice şi descărcaţi driver-e de dispozitiv
şi actualizări urmând instrucţiunile de pe situl Web Lenovo:
http://www.lenovo.com/support
Despre ajutor şi service
Această secţiune conţine informaţii privind apelarea pentru ajutor şi service.
Înainte de a apela
Înainte de a apela, procedaţi în felul următor pentru a încerca rezolvaţi singur
problema:
v Verificaţi toate cablurile şi asiguraţi-vă sunt conectate.
v Verificaţi întrerupătoarele de alimentare şi asiguraţi-vă sistemul şi dispozitivele
opţionale sunt pornite.
v Folosiţi informaţiile de depanare din documentaţia sistemului, disponibilă pe DVD-ul
ThinkServer Documentation, pe care îl primiţi împreună cu sistemul.
v Căutaţi informaţii actualizate, driver-e de dispozitiv noi sau sfaturi şi sugestii pe situl
Web Lenovo de suport:
http://www.lenovo.com/support
v Trebuie aveţi disponibile următoarele informaţii:
Tipul de maşină şi modelul
Numerele de serie ale produselor hardware
Descrierea problemei
Mesajul de eroare exact
Informaţiile de configurare hardware şi software
2 Informaţii privind garanţia şi suportul
Solicitarea de service
În timpul garanţiei, puteţi obţine ajutor şi informaţii prin telefon, de la Customer Support
Center.
Următoarele servicii sunt disponibile în perioada de garanţie:
Determinarea problemelor
stă la dispoziţie personal specializat, care poate ajuta determinaţi o
problemă de hardware şi decideţi ce acţiune este necesară pentru a rezolva
problema.
Repararea hardware-ului
Dacă problema este cauzată de hardware aflat în garanţie, este disponibil
personal calificat care asigure nivelul aplicabil de service.
Gestionarea modificărilor tehnice
Poate apărea necesitatea de a realiza anumite modificări după vânzarea unui
produs. Lenovo va face disponibile modificările tehnice (Engineering Change -
EC) corespunzătoare hardware-ului dumneavoastră.
Garanţia nu acoperă următoarele:
v Înlocuirea sau folosirea unor părţi componente care nu sunt fabricate pentru sau de
Lenovo sau pentru care Lenovo nu acordă garanţie
v Identificarea surselor de probleme software
v Configurarea BIOS-ului ca parte a unei instalări sau modernizări
v Schimbări, modificări sau modernizări ale driver-elor de dispozitiv
v Instalarea şi întreţinerea sistemelor de operare de reţea (NOS)
v Instalarea şi întreţinerea programelor aplicaţie
Numerele de telefon pot fi schimbate fără notificare. Lista cu numerele de telefon
actualizate pentru Lenovo Support este disponibilă la:
http://www.lenovo.com/support/phone
Ţară sau regiune Număr de telefon
Africa Africa: +44 (0)1475-555-055
Africa de Sud: +27-11-3028888, 0800110756 şi +27-11-3027252
Africa Centrală: Contactaţi partenerul de afaceri Lenovo apropiat
Argentina 0800-666-0011 (spaniolă)
Australia 1300-880-917 (engleză)
Austria +43-810-100654 (germană)
Belgia 02-225-3611 (olandeză, franceză)
Bolivia 0800-10-0189 (spaniolă)
Capitolul 1. Resurse pentru informaţii 3
Ţară sau regiune Număr de telefon
Brazilia Apeluri din regiunea (11) 3889-8986
Apeluri din afara regiunii Sao Paulo 0800-701-4815
(portugheză braziliană)
Bulgaria 359-2-9734618
359-2-9693650
Canada 1-800-565-3344 (engleză, franceză)
Chile 800-361-213 sau 188-800-442-488 - apel gratuit (spaniolă)
China
(R.A.S. Hong Kong)
8205-0333 (cantoneză, engleză, mandarină)
China
(R.A.S. Macao)
795-9892 (cantoneză, engleză, mandarină)
Columbia 1-800-912-3021 (spaniolă)
Costa Rica 0-800-011-1029 (spaniolă)
Croaţia Apeluri din ţară: 0800-0426
Apeluri din afara ţării: +385-1-6110095
Cipru +357-22-841100
Republica Cehă +420-2-7213-1316
Danemarca Suport şi service în garanţie: 7010-5150 (daneză)
Republica Dominicană 1-866-434-2080 (spaniolă)
Ecuador 1-800-426911 (spaniolă)
Egipt +202-35361005
El Salvador 800-6264 (spaniolă)
Estonia +372 66 00 800
+372 6776793
Finlanda +358-800-1-4260 (finlandeză)
Franţa 0810-631-213 (franceză)
Germania 01805-004618 (germană)
Grecia +30-210-680-1700
Guatemala 1800-624-0051 (spaniolă)
Ungaria 36-1-382-5720
36-1-382-5716
(maghiară)
Honduras Tegucigalpa: 232-4222
San Pedro Sula: 552-2234
(spaniolă)
India 1800-425-6666 (engleză)
4 Informaţii privind garanţia şi suportul
Ţară sau regiune Număr de telefon
Indonezia 021-5238 823
001-803-606-282 (numai număr local)
+603 8315 6859 (DID)
(engleză, bahasa indonezia)
Irlanda 01-881-1444 (engleză)
Israel +972-3-9142800 (ebraică, engleză)
Italia +39-800-820094 (italiană)
Japonia 0120-03-5555 (japoneză)
Coreea 1588-6782 (coreeană)
Letonia +371 7070360
Lituania +370 5 278 66 00
Luxemburg +352-360-385-343 (franceză)
Malaysia 1800-88-1889 (numai număr local)
+603 8315 6855 (DID)
(engleză, bahasa melayu)
Malta +35621445566
Mexic 001-866-434-2080 (spaniolă)
Orientul Mijlociu +44 (0)1475-555-055
Olanda 020-513-3939 (olandeză)
Noua Zeelandă 0800-777-217 (engleză)
Nicaragua 001-800-220-1830 (spaniolă)
Norvegia 8152-1550 (norvegiană)
Panama 206-6047
001-866-434-2080 (Lenovo Customer Support Center - apel gratuit)
(spaniolă)
Peru 0-800-50-866 (spaniolă)
Filipine 1800-1601-0033 (numai număr local)
+603-8315 6858 (DID)
(engleză, filipino)
Polonia Număr general: +48-22-878-6999 (poloneză)
Portugalia +351 21 892 7046 (portugheză)
România +4-021-40-58500
Rusia Moscova: +7 (495) 258 6300
Apel gratuit: 8 800 200 6300
(rusă)
Singapore 800-6011-343 (numai număr local)
+603-8315 6859 (DID)
(engleză)
Slovacia +421-2-4954-5555
Capitolul 1. Resurse pentru informaţii 5
Ţară sau regiune Număr de telefon
Slovenia +386-1-4255-205 (slovenă)
Spania 91-714-7830 sau 90-110-0000 (spaniolă)
Sri Lanka +9411 2493547 sau +9411 2493548 (engleză)
Suedia 077-117-1040 (suedeză)
Elveţia 0800-55-54-54 (germană, franceză, italiană)
Taiwan 886-2-8723-9799 sau 0800-000-700 (mandarină)
Thailanda 1800-060-066 (numai număr local)
66-2273-4088
+603-8315 6857 (DID)
(engleză, thailandeză)
Turcia 00800-4463-2041 (turcă)
Marea Britanie 08705-500-900 (suport în garanţie standard)
(engleză)
Statele Unite 1-800-426-7378 (engleză)
Uruguay 000-411-005-6649 (spaniolă)
Venezuela 0-800-100-2011 (spaniolă)
Vietnam Pentru zona de nord şi oraşul Hanoi:
844 3 946 2000 / 844 3 942 6457
Pentru zona de sud şi oraşul Ho Şi Min:
848 3 829 5160 / 844 3 942 6457
(engleză, vietnameză)
În Capitolul 2, “Garanţia limitată Lenovo”, la pagina 7 puteţi găsi o explicaţie detaliată a
termenilor garanţiei. Trebuie păstraţi dovada cumpărării pentru a obţine service-ul în
garanţie.
Informaţii privind service-ul produselor Lenovo pentru Taiwan
6 Informaţii privind garanţia şi suportul
Capitolul 2. Garanţia limitată Lenovo
L505-0010-01 04/2008
Această Garanţie limitată Lenovo este valabilă numai pentru produsele hardware cu
marca Lenovo pe care le-aţi cumpărat pentru uzul propriu, nu pentru a fi revândute.
Această Garanţie limitată Lenovo este disponibilă în alte limbi la www.lenovo.com/
warranty.
Ce acoperă această garanţie
Lenovo garantează niciun produs hardware pe care l-aţi cumpărat nu prezintă defecte
legate de materiale sau de manoperă în condiţiile unei utilizări normale, în perioada de
garanţie. Perioada de garanţie a produsului începe la data de achiziţionare iniţială,
specificată de bonul de vânzare sau de factură, exceptând cazul în care Lenovo anunţă
altceva, în scris. Perioada de garanţie şi tipul de service în garanţie valabile pentru acest
produs sunt precizate mai jos, în secţiunea intitulată Informaţii privind garanţia.
ACEASTĂ GARANŢIE ESTE GARANŢIA DUMNEAVOASTRĂ EXCLUSIVĂ ŞI
ÎNLOCUIEŞTE TOATE CELELALTE GARANŢII SAU CONDIŢII, INDICATE
EXPRES SAU IMPLICITE, INCLUZÂND, DAR FĂRĂ A SE LIMITA LA ELE,
GARANŢIILE SAU CONDIŢIILE IMPLICITE DE VANDABILITATE ŞI DE
POTRIVIRE PENTRU UN ANUMIT SCOP. UNELE STATE SAU JURISDICŢII
NU PERMIT EXCLUDEREA SAU LIMITAREA GARANŢIILOR EXPLICITE
SAU IMPLICITE, ASTFEL EXCLUDEREA DE MAI SUS POATE NU FIE
VALABILĂ PENTRU DUMNEAVOASTRĂ. ÎNTR-UN ASEMENEA DE CAZ,
RESPECTIVELE GARANŢII SUNT ACORDATE NUMAI ÎN CONFORMITATE
CU LEGEA ŞI SUNT LIMITATE LA DURATA PERIOADEI DE GARANŢIE.
DUPĂ ACEASTĂ PERIOADĂ NU SE APLICĂ NICIO GARANŢIE. UNELE
STATE SAU JURISDICŢII NU PERMIT LIMITAREA DURATEI UNEI
GARANŢII IMPLICITE, ASTFEL LIMITAREA DE MAI SUS PRIVIND
DURATA POATE NU FIE VALABILĂ PENTRU DUMNEAVOASTRĂ.
Cum se obţine service-ul în garanţie
Dacă în perioada de garanţie produsul nu funcţionează aşa cum s-a garantat, puteţi obţine
service în garanţie luând legătura cu Lenovo sau un furnizor de servicii aprobat. Pentru
fiecare dintre aceştia se foloseşte denumirea Furnizor de servicii. Puteţi găsi o listă cu
Furnizorii de servicii şi numerele lor de telefon la www.lenovo.com/support/phone.
Este posibil ca service-ul în garanţie nu fie disponibil în toate locaţiile sau difere de
la o locaţie la alta. În afara zonei normale de service a Furnizorului de servicii, pot fi
aplicate anumite taxe. Luaţi legătura cu un Furnizor de servicii local pentru informaţii
specifice locaţiei.
© Lenovo 2009. Porţiuni © IBM Corp. 2005. 7
Ce va face Furnizorul dumneavoastră de servicii pentru a remedia problemele
Atunci când luaţi legătura cu un Furnizor de servicii, trebuie urmaţi procedurile
specificate pentru determinarea şi rezolvarea problemei.
Furnizorul de servicii va încerca diagnosticheze şi rezolve problema folosind
telefonul, e-mail-ul sau asistenţa de la distanţă. Este posibil ca Furnizorul de servicii
ceară descărcaţi şi instalaţi actualizări de software specifice.
Unele probleme pot fi rezolvate folosind o componentă de înlocuire pe care o puteţi
instala singur, numită Unitate înlocuibilă de client sau CRU (Customer Replaceable
Unit). În acest caz, Furnizorul de servicii va livra un CRU, pentru a-l instala.
Dacă nu puteţi rezolva problema prin telefon sau de la distanţă, aplicând actualizări de
software sau instalând un CRU, Furnizorul de servicii va face aranjamentele pentru
service conform tipului de service în garanţie specificat pentru produs în secţiunea
intitulată Informaţii privind garanţia.
Dacă Furnizorul de servicii stabileşte nu poate repara produsul, îl va înlocui cu unul
care este cel puţin echivalent din punct de vedere funcţional.
Dacă Furnizorul de servicii stabileşte nu poate nici repare, nici înlocuiască
produsul, singura dumneavoastră soluţie este returnaţi produsul firmei care vi l-a
vândut sau să-l trimiteţi la Lenovo şi primiţi înapoi banii pe care i-aţi plătit la
achiziţionare.
Înlocuirea unui produs sau a unei părţi componente
Când service-ul în garanţie implică înlocuirea unui produs sau a unei părţi componente,
produsul sau componenta înlocuită devine proprietatea Lenovo, iar produsul sau partea
înlocuitoare devine proprietatea dumneavoastră. Sunt eligibile pentru înlocuire numai
produsele şi părţile componente Lenovo care nu au suferit modificări. Este posibil ca
produsul sau partea componentă înlocuitoare furnizată de Lenovo nu fie nouă, dar va fi
în stare de bună funcţionare şi cel puţin echivalentă din punct de vedere funcţional cu
produsul sau partea componentă originală. Produsul sau partea componentă înlocuitoare
va fi garantată pentru perioada rămasă de la produsul original.
Sunteţi de acord ca înainte ca Furnizorul de servicii înlocuiască un produs sau o parte
componentă:
1. înlăturaţi toate caracteristicile, părţile componentele, opţiunile, modificările şi
accesoriile care nu sunt acoperite de service-ul în garanţie;
2. asiguraţi produsul sau partea componentă este liberă de orice obligaţii sau
restricţii care ar putea împiedica înlocuirea sa; şi
3. obţineţi autorizarea proprietarului pentru ca Furnizorul de servicii efectueze
operaţiile de service asupra unui produs sau a unei părţi componente care nu este
proprietatea dumneavoastră.
8 Informaţii privind garanţia şi suportul
Alte responsabilităţi care revin
Dacă este cazul, înainte de asigurarea service-ului, sunteţi de acord:
1. urmaţi procedurile de solicitare pe care le specifică Furnizorul de servicii;
2. salvaţi sau securizaţi toate programele şi datele pe care le conţine produsul;
3. oferiţi Furnizorului de servicii toate cheile şi parolele sistemului, precum şi acces
suficient, liber şi în siguranţă la facilităţile dumneavoastră, pentru a-i permite
realizeze operaţiile de service; şi
4. asiguraţi toate informaţiile despre persoane identificate sau identificabile
(Date personale) sunt şterse de pe produs sau este respectată legislaţia în vigoare
cu privire la Datele personale pe care nu le ştergeţi.
Folosirea informaţiilor personale
Dacă obţineţi service-ul prevăzut de această garanţie, Lenovo va stoca, va folosi şi va
procesa informaţiile legate de service-ul în garanţie şi informaţiile dumneavoastră de
contact, cum ar fi numele, numerele de telefon, adresele şi adresele de e-mail. Lenovo va
folosi aceste informaţii pentru a realiza service-ul prevăzut de această garanţie şi pentru a
îmbunătăţi relaţia comercială pe care o avem cu dumneavoastră. Este posibil luăm
legătura cu dumneavoastră pentru a ne comunica gradul de satisfacţie cu privire la
service-ul în garanţie sau trimitem notificări despre retragerea anumitor produse de
pe piaţă sau măsuri de siguranţă. Când facem aceasta, este posibil transferăm
informaţiile în orice ţară în care desfăşurăm activităţi comerciale şi le furnizăm
entităţilor care acţionează în numele nostru. De asemenea, este posibil le dezvăluim
atunci când ne obligă legislaţia.
Ce nu acoperă această garanţie
Această garanţie nu acoperă următoarele:
v funcţionarea unui produs fără întreruperi sau fără erori;
v pierderea sau deteriorarea datelor;
v software-ul, indiferent dacă este furnizat cu produsul sau este instalat ulterior;
v defectarea sau deteriorarea provocată de utilizarea greşită, un accident, o modificare,
un mediu fizic sau de operare impropriu, dezastre naturale, vârfuri de tensiune sau
întreţinerea dumneavoastră necorespunzătoare;
v pagubele cauzate de un furnizor de servicii neautorizat;
v defectarea sau deteriorarea cauzată de produsele terţă parte, inclusiv cele furnizate sau
integrate de Lenovo în produsul Lenovo la cererea dumneavoastră; şi
v orice suport tehnic sau de altă natură, cum ar fi asistenţa pentru întrebări de tip cum
şi întrebări referitoare la setarea şi instalarea produsului.
Această garanţie se anulează în cazul înlăturării sau deteriorării etichetelor de identificare
ale produsului sau ale părţilor componente.
Capitolul 2. Garanţia limitată Lenovo 9
Limitarea răspunderii
Lenovo îşi asumă responsabilitatea pentru pierderea sau deteriorarea produsului numai
atâta timp cât acesta este: 1) în posesia Furnizorului de servicii sau 2) în tranzit, în
cazurile în care transportul este plătit de Furnizorul de servicii.
Nici Lenovo, nici Furnizorul dumneavoastră de servicii nu sunt responsabili pentru datele
dumneavoastră, cum ar fi informaţiile confidenţiale, cu drept de proprietate sau
personale, aflate pe produs. Trebuie înlăturaţi şi/sau salvaţi toate aceste informaţii
de pe produs înainte de service sau de returnare.
Pot apărea anumite situaţii în care, datorită unei părţi componente Lenovo defecte sau
datorită altor responsabilităţi, sunteţi îndreptăţit obţineţi despăgubiri de la Lenovo. În
oricare dintre aceste cazuri, indiferent de motivul pentru care cereţi despăgubiri de la
Lenovo (nerespectarea obligaţiilor, neglijenţă, denaturare sau alte daune prevăzute de
contract sau delictuale), cu excepţia responsabilităţilor care nu pot fi anulate sau limitate
de legile în vigoare, Lenovo nu îşi asumă obligaţia decât pentru suma ce reprezintă
pagubele directe, concrete suferite de dumneavoastră, până la suma plătită pentru produs.
Această limită nu se aplică în cazul daunelor legate de rănire (inclusiv moartea) şi al
daunelor aduse proprietăţii de patrimoniu şi proprietăţii personale materiale pentru care
Lenovo poartă răspunderea legală.
Această limită este valabilă de asemenea pentru furnizorii Lenovo, reseller-i şi Furnizorul
de servicii. Aceasta este suma maximă pentru care Lenovo, furnizorii săi, reseller-ii şi
Furnizorul de servicii sunt responsabili în mod colectiv.
ÎN NICIUN CAZ LENOVO, FURNIZORII SĂI, RESELLER-II SAU
FURNIZORII DE SERVICII NU SUNT RESPONSABILI PENTRU ORICARE
DINTRE URMĂTOARELE, CHIAR DACĂ AU FOST INFORMAŢI CU
PRIVIRE LA POSIBILITATEA LOR: 1) PRETENŢII FAŢĂ DE
DUMNEAVOASTRĂ ALE UNEI TERŢE PĂRŢI PENTRU PAGUBE; 2)
PIERDEREA SAU DETERIORAREA DATELOR; SAU 3) PAGUBE SPECIALE,
ACCIDENTALE SAU INDIRECTE SAU ORICE PAGUBĂ CU CONSECINŢE
ECONOMICE, CUM AR FI PIERDERI DE PROFIT, DE BENEFICII, DE
REPUTAŢIE SAU DE ECONOMII PLANIFICATE. DEOARECE UNELE STATE
SAU JURISDICŢII NU PERMIT EXCLUDEREA SAU LIMITAREA
PAGUBELOR ACCIDENTALE SAU INDIRECTE, ESTE POSIBIL CA
EXCLUDEREA SAU LIMITAREA DE MAI SUS NU SE APLICE ÎN CAZUL
DUMNEAVOASTRĂ.
Rezolvarea disputelor
Dacă aţi achiziţionat produsul în Cambodgea, Indonezia, Filipine, Vietnam sau Sri
Lanka, disputele create de această garanţie sau legate de ea vor fi rezolvate prin arbitraj
în Singapore, iar garanţia va fi guvernată, interpretată şi aplicată în concordanţă cu legile
din Singapore, fără a se ţine cont de conflictul dintre legi. Dacă aţi achiziţionat produsul
10 Informaţii privind garanţia şi suportul
în India, disputele create de această garanţie sau legate de ea vor fi rezolvate prin arbitraj
în Bangalore, India. Arbitrajul în Singapore se va face în concordanţă cu regulile de
arbitrare ale Singapore International Arbitration Center (Regulile SIAC) care sunt în
vigoare în acel moment. Arbitrajul în India se va face în concordanţă cu legile din India
care sunt în vigoare în acel moment. Sentinţa arbitrajului va fi definitivă şi obligatorie
pentru părţi, fără apel. Sentinţa va fi în scris şi va prezenta constatările de fapt şi
concluziile juridice. Pentru toate procedurile de arbitrare, inclusiv pentru documentele
prezentate în cadrul acestor proceduri, se va folosi limba engleză, iar versiunea în limba
engleză a acestei garanţii are prioritate faţă de orice versiune în altă limbă.
Alte drepturi
ACEASTĂ GARANŢIE ACORDĂ DREPTURI JURIDICE SPECIFICE,
PUTÂND AVEA DE ASEMENEA ŞI ALTE DREPTURI, CE VARIAZĂ DE LA
STAT LA STAT SAU DE LA JURISDICŢIE LA JURISDICŢIE. DE ASEMENEA,
POT FI CONFERITE ALTE DREPTURI DE LEGISLAŢIA APLICABILĂ
SAU DE UN CONTRACT ÎN SCRIS CU LENOVO. NIMIC DIN ACEASTĂ
GARANŢIE NU AFECTEAZĂ DREPTURILE LEGALE, INCLUSIV
DREPTURILE CONSUMATORULUI PREVĂZUTE DE LEGISLAŢIA
NAŢIONALĂ CARE GUVERNEAZĂ VÂNZAREA BUNURILOR DE LARG
CONSUM, CARE NU POT FI ANULATE SAU LIMITATE PRIN CONTRACT.
Zona Economică Europeană (European Economic Area - EEA)
Clienţii din EEA pot lua legătura cu Lenovo la următoarea adresă: EMEA Service
Organisation, Lenovo (International) B.V., Floor 2, Einsteinova 21, 851 01, Bratislava,
Slovakia. Service-ul în garanţie pentru produsele hardware Lenovo achiziţionate în ţările
EEA poate fi obţinut în orice ţară EEA în care produsul respectiv a fost anunţat şi făcut
disponibil de către Lenovo.
Informaţii privind garanţia
Tip de
maşină Ţară sau regiune de achiziţie
Perioadă de
garanţie
Tip de
service în
garanţie
6522 Statele Unite, Canada, America Latină,
Europa, Orientul Mijlociu, Africa
Părţi componente şi
manoperă-1an
i2
Australia, Noua Zeelandă, Japonia Părţi componente şi
manoperă-1an
i2
Tastatură şi mouse -
1an
1
Capitolul 2. Garanţia limitată Lenovo 11
Tip de
maşină Ţară sau regiune de achiziţie
Perioadă de
garanţie
Tip de
service în
garanţie
6523 Statele Unite, Canada, America Latină,
Europa, Orientul Mijlociu, Africa
Părţi componente şi
manoperă-3ani
i2
Australia, Noua Zeelandă, Japonia Părţi componente şi
manoperă-3ani
i2
Tastatură şi mouse -
1an
1
6524 Statele Unite, Canada, America Latină,
Europa, Orientul Mijlociu, Africa
Părţi componente şi
manoperă-1an
i2
Australia, Noua Zeelandă, Japonia Părţi componente şi
manoperă-1an
i2
Tastatură şi mouse -
1an
1
6525 Statele Unite, Canada, America Latină,
Europa, Orientul Mijlociu, Africa
Părţi componente şi
manoperă-3ani
i2
Australia, Noua Zeelandă, Japonia Părţi componente şi
manoperă-3ani
i2
Tastatură şi mouse -
1an
1
6526 Statele Unite, Canada, America Latină,
Europa, Orientul Mijlociu, Africa
Părţi componente şi
manoperă-1an
i2
Australia, Noua Zeelandă, Japonia Părţi componente şi
manoperă-1an
i2
Tastatură şi mouse -
1an
1
6528 Statele Unite, Canada, America Latină,
Europa, Orientul Mijlociu, Africa
Părţi componente şi
manoperă-3ani
i2
Australia, Noua Zeelandă, Japonia Părţi componente şi
manoperă-3ani
i2
Tastatură şi mouse -
1an
1
6529 Statele Unite, Canada, America Latină,
Europa, Orientul Mijlociu, Africa
Părţi componente şi
manoperă-1an
i2
Australia, Noua Zeelandă, Japonia Părţi componente şi
manoperă-1an
i2
Tastatură şi mouse -
1an
1
12 Informaţii privind garanţia şi suportul
Tip de
maşină Ţară sau regiune de achiziţie
Perioadă de
garanţie
Tip de
service în
garanţie
6530 Statele Unite, Canada, America Latină,
Europa, Orientul Mijlociu, Africa
Părţi componente şi
manoperă-3ani
i2
Australia, Noua Zeelandă, Japonia Părţi componente şi
manoperă-3ani
i2
Tastatură şi mouse -
1an
1
6531 Statele Unite, Canada, America Latină,
Europa, Orientul Mijlociu, Africa
Părţi componente şi
manoperă-1an
i2
Australia, Noua Zeelandă, Japonia Părţi componente şi
manoperă-1an
i2
Tastatură şi mouse -
1an
1
6532 Statele Unite, Canada, America Latină,
Europa, Orientul Mijlociu, Africa
Părţi componente şi
manoperă-3ani
i2
Australia, Noua Zeelandă, Japonia Părţi componente şi
manoperă-3ani
i2
Tastatură şi mouse -
1an
1
6533 Statele Unite, Canada, America Latină,
Europa, Orientul Mijlociu, Africa
Părţi componente şi
manoperă-1an
i2
Australia, Noua Zeelandă, Japonia Părţi componente şi
manoperă-1an
i2
Tastatură şi mouse -
1an
1
6534 Statele Unite, Canada, America Latină,
Europa, Orientul Mijlociu, Africa
Părţi componente şi
manoperă-3ani
i2
Australia, Noua Zeelandă, Japonia Părţi componente şi
manoperă-3ani
i2
Tastatură şi mouse -
1an
1
Dacă este necesar, Furnizorul de servicii asigură servicii de reparare sau de înlocuire, în
funcţie de tipul de service în garanţie specificat pentru produsul dumneavoastră şi în
funcţie service-ul disponibil. Planificarea service-ului depinde de momentul în care îl
solicitaţi, de disponibilitatea părţilor componente şi de alţi factori.
O perioadă de garanţie de trei (3) ani pentru componente şi de un (1) an pentru manoperă
înseamnă Lenovo asigură service-ul în garanţie fără plată pentru:
a. componente şi manoperă în primul an al perioadei de garanţie (sau o perioadă mai
lungă dacă aşa cere legea); şi
Capitolul 2. Garanţia limitată Lenovo 13
b. numai pentru componente, prin înlocuire, în al doilea şi al treilea an al perioadei de
garanţie. Furnizorul de servicii va factura manopera implicată de repararea sau
înlocuirea din al doilea şi al treilea an al perioadei de garanţie.
Tipuri de service în garanţie
1. Service de tip Customer Replaceable Unit (CRU)
În cazul Service-ului de tip CRU, Furnizorul de servicii va livra CRU-uri pentru a le
instala dumneavoastră. Informaţiile referitoare la CRU şi instrucţiunile de înlocuire sunt
livrate odată cu produsul şi sunt oricând disponibile la Lenovo, la cerere. Componentele
CRU de tip Self-service pot fi instalate cu uşurinţă de dumneavoastră, în timp ce pentru
componentele CRU de tip Optional-service pot fi necesare anumite cunoştinţe tehnice şi
unelte. Instalarea componentelor CRU Self-service este responsabilitatea dumneavoastră.
Puteţi cere unui Furnizor de servicii instaleze componentele CRU Optional-service
în cadrul unuia dintre celelalte tipuri de service în garanţie stabilite pentru produsul
dumneavoastră. Este posibil ca Lenovo aibă disponibilă o ofertă de service opţional
pentru instalarea componentelor CRU Self-service de către Lenovo. Puteţi găsi o listă cu
componentele CRU şi destinaţia lor în publicaţia livrată odată cu produsul sau la
www.lenovocom/CRUs. Dacă este necesară returnarea componentei CRU defecte,
această cerinţă va fi specificată în materialele livrate împreună cu CRU-ul de înlocuire.
Dacă se cere returnarea: 1) împreună cu CRU-ul de înlocuire sunt trimise instrucţiuni de
returnare, o etichetă de transport preplătit pentru returnare şi o cutie şi 2) puteţi fi taxat
pentru CRU-ul de înlocuire dacă Furnizorul de servicii nu primeşte CRU-ul defect în
termen de treizeci (30) de zile de la primirea înlocuitorului.
2. Service de tip On-site
În cazul Service-ului de tip On-Site, Furnizorul de servicii va repara sau va înlocui
produsul la sediul dumneavoastră. Trebuie asiguraţi o zonă de lucru corespunzătoare
pentru dezasamblarea şi reasamblarea produsului Lenovo. În cazul anumitor produse,
pentru unele reparaţii poate fi necesar ca Furnizorul de servicii trimită produsul la un
centru de service desemnat.
3. Service de tip Courier sau Depot
În cazul Service-ului de tip Courier sau Depot, produsul dumneavoastră va fi reparat sau
înlocuit la un centru de service desemnat, transportul fiind aranjat de Furnizorul de
servicii. Dumneavoastră sunteţi responsabil pentru deconectarea produsului. va fi
furnizată o cutie de transport, pentru a returna produsul la centrul de service desemnat.
Un curier va ridica produsul şi îl va livra la centrul de service desemnat. După repararea
sau înlocuirea produsului, centrul de service va aranja returnarea lui la sediul
dumneavoastră.
14 Informaţii privind garanţia şi suportul
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30

Lenovo ThinkServer 6523 Warranty And Support Information

Tip
Warranty And Support Information