RO7
SERVICIUL DE ASISTENŢĂ TEHNICĂ POSTVÂNZARE
Înainte de a contacta serviciul de asistenţă tehnică post-vânzare:
1. Încercaţi să remediaţi pe cont propriu problema, cu ajutorul recomandărilor din „Ghidul de remediere a
defecţiunilor“.
2. Opriţi şi reporniţi aparatul, pentru a verifica dacă defecţiunea persistă.
Dacă defecţiunea persistă şi după efectuarea verificărilor menţionate, contactaţi cel mai apropiat
serviciu de asistenţă tehnică post-vânzare.
Specificaţi întotdeauna:
• o scurtă descriere a defecţiunii;
• tipul şi modelul exact al cuptorului;
• numărul de service (numărul care se găseşte după cuvântul „Service” pe plăcuţa cu datele tehnice), aflat pe
marginea din dreapta, în interiorul cuptorului (este vizibil când uşa cuptorului este deschisă).
Numărul de service este indicat, de asemenea, în certificatul de garanţie;
• adresa dumneavoastră completă;
• numărul dumneavoastră de telefon.
Dacă sunt necesare orice fel de reparaţii, vă rugăm să contactaţi un serviciu de asistenţă tehnică post-
vânzare autorizat (pentru a avea garanţia că se folosesc piese de schimb originale şi că reparaţiile vor fi
executate corect).
- Nu folosiţi niciodată aparate de curăţare cu aburi.
- Curăţaţi cuptorul numai când acesta este rece.
- Deconectaţi aparatul de la reţeaua de alimentare cu energie electrică.
Exteriorul cuptorului
IMPORTANT: nu folosiţi detergenţi corozivi sau abrazivi. Dacă, în mod accidental, un astfel de produs
intră în contact cu aparatul, curăţaţi-l imediat cu o lavetă din microfibre umedă.
• Curăţaţi suprafeţele cu o lavetă din microfibre umedă. Dacă sunt foarte murdare, adăugaţi în apă câteva
picături de detergent pentru vase. Ştergeţi cu o lavetă uscată.
Interiorul cuptorului
IMPORTANT: nu folosiţi bureţi abrazivi sau de sârmă sau răzuitoare metalice. Cu timpul, utilizarea
acestora poate duce la deteriorarea suprafeţelor emailate şi a geamului uşii cuptorului.
• După fiecare utilizare, lăsaţi cuptorul să se răcească, apoi curăţaţi-l, de preferat când încă este cald, pentru a
înlătura murdăria depusă şi petele cauzate de resturile de mâncare (de ex. alimente cu conţinut ridicat de zahăr).
• Folosiţi detergenţi speciali pentru curăţarea cuptorului şi urmaţi cu stricteţe instrucţiunile producătorului.
• Utilizaţi un detergent lichid adecvat pentru a curăţa geamul uşii. Uşa cuptorului poate fi scoasă pentru a
facilita curăţarea (consultaţi ÎNTREŢINEREA).
• Rezistenţa superioară a grillului (consultaţi ÎNTREŢINEREA) poate fi coborâtă (numai la anumite modele)
pentru a se facilita curăţarea părţii superioare a cuptorului
N.B.: când se gătesc alimente cu un conţinut ridicat de apă (de ex. pizza, legume etc.) şi cu o durată lungă
de preparare, se poate forma condens pe interiorul uşii şi în jurul garniturii. După ce s-a răcit cuptorul,
uscaţi interiorul uşii cu o lavetă sau cu un burete.
Accesoriile:
• Puneţi accesoriile la înmuiat în apă cu detergent pentru vase, imediat după utilizare, manipulându-le cu
mănuşi de bucătărie dacă sunt încă fierbinţi.
• Resturile de mâncare pot fi îndepărtate uşor cu o perie sau cu un burete.
CURĂŢAREA
AVERTISMENT